Topquote:Op woensdag 4 december 2013 23:43 schreef Jolly_Reaper het volgende:
@yamiown: Nee, nog niet helaas. xD
Misschien leuk om van het weekend eens met z'n allen Starbound te proberen?
Bedankt voor de link, snapte al geen hol van waar het hier over ging.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:44 schreef Jump het volgende:
Misschien handig: GAM / [Starbound] Open Beta
Ik heb de laatste dagen Starbound gespeeld, maar daarjuist toch terug Terraria opgestart. Ik ben niet echt zo een multiplayer, maar zou anders wel graag een copy van die map hebben. Die had een toffe boss pitquote:Op donderdag 12 december 2013 22:59 schreef lipjes het volgende:
Beste Allen.
Is de interesse er nog in een Terraria server, of niet meer?
Dat weet ik niet, maar wel voor Starbound.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:59 schreef lipjes het volgende:
Beste Allen.
Is de interesse er nog in een Terraria server, of niet meer?
Dank je voor die zip, maar dat is een andere map dan ik in gedachten had. Ik weet eigenlijk zelf niet als die map die ik bedoel van jou server was.quote:Op vrijdag 13 december 2013 08:53 schreef lipjes het volgende:
Ik zal eens kijken of ik zelf ook binnenkort starbound ga kopen en of ik daar een ded voor kan hosten.
De map is btw hier te krijgen:
http://medicijnreminder.com/Temp/Fok01.zip
Gamn, had ik het geweten. Heb nog een starbound gift overquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:24 schreef lipjes het volgende:
Zal vanavond of morgen ff kijken
\
ondertussen ff starbound gekocht, zal van t weekend ff kijken om een ded op te zetten
twitter:Demilogic twitterde op maandag 16-12-2013 om 19:35:58Just need to finish up the new Holiday event and the update will be good to go! 3 bosses, several new mobs...should be fun! reageer retweet
twitter:Demilogic twitterde op maandag 16-12-2013 om 19:46:17Similar to the Pumpkin Moon Event, The new holiday event will work year round. reageer retweet
twitter:Cennxx twitterde op dinsdag 17-12-2013 om 06:07:11A small 1.2.2 spoiler https://t.co/ZBz6Hiz3GP reageer retweet
Bron: http://www.terrariaonline(...)/page-6#post-2567400quote:We are about to get the test build that has the event finished for balancing purposes. Done by Friday is starting to look very reasonable...I cannot believe how much Redigit can do in one day. He added 2 bosses, 6 Npcs, programmed them to work in a 15 wave event, and that was all within 10 hours of work. This man is a machine!
twitter:Cennxx twitterde op donderdag 19-12-2013 om 21:45:28The update is very close...within an hour for sure....probably sooner.
reageer retweet
Wow, dat is snel, ik ging al van zaterdag uitquote:Op donderdag 19 december 2013 22:04 schreef Jump het volgende:
twitter:Cennxx twitterde op donderdag 19-12-2013 om 21:45:28The update is very close...within an hour for sure....probably sooner.
reageer retweet
Ik heb gisteren wat livestream gezien van de nieuwe boss, en je moet zeker met meerdere zijn om vederop in de waves te geraken!quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:43 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Ik ga vanavond vanaf 19:00 een game hosten. Voel je welkom.
Voor de zekerheid nogmaals: 82 . 95 . 104 . 243, paswoord: 44
Ik heb inmiddels 9 snowglobes verzameld.
Edit: Scheize, ik heb naughty presents nodig, geen snowglobes. x)
Nou ja, ik heb spullen zat om er tig van te maken.
:pquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:41 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Denk dat morgen dan een betere dag is. Ik heb een volledig geconcentreerde Yami nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |