Topquote:Op woensdag 4 december 2013 23:43 schreef Jolly_Reaper het volgende:
@yamiown: Nee, nog niet helaas. xD
Misschien leuk om van het weekend eens met z'n allen Starbound te proberen?
Bedankt voor de link, snapte al geen hol van waar het hier over ging.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:44 schreef Jump het volgende:
Misschien handig: GAM / [Starbound] Open Beta
Ik heb de laatste dagen Starbound gespeeld, maar daarjuist toch terug Terraria opgestart. Ik ben niet echt zo een multiplayer, maar zou anders wel graag een copy van die map hebben. Die had een toffe boss pitquote:Op donderdag 12 december 2013 22:59 schreef lipjes het volgende:
Beste Allen.
Is de interesse er nog in een Terraria server, of niet meer?
Dat weet ik niet, maar wel voor Starbound.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:59 schreef lipjes het volgende:
Beste Allen.
Is de interesse er nog in een Terraria server, of niet meer?
Dank je voor die zip, maar dat is een andere map dan ik in gedachten had. Ik weet eigenlijk zelf niet als die map die ik bedoel van jou server was.quote:Op vrijdag 13 december 2013 08:53 schreef lipjes het volgende:
Ik zal eens kijken of ik zelf ook binnenkort starbound ga kopen en of ik daar een ded voor kan hosten.
De map is btw hier te krijgen:
http://medicijnreminder.com/Temp/Fok01.zip
Gamn, had ik het geweten. Heb nog een starbound gift overquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:24 schreef lipjes het volgende:
Zal vanavond of morgen ff kijken
\
ondertussen ff starbound gekocht, zal van t weekend ff kijken om een ded op te zetten
twitter:Demilogic twitterde op maandag 16-12-2013 om 19:35:58Just need to finish up the new Holiday event and the update will be good to go! 3 bosses, several new mobs...should be fun! reageer retweet
twitter:Demilogic twitterde op maandag 16-12-2013 om 19:46:17Similar to the Pumpkin Moon Event, The new holiday event will work year round. reageer retweet
twitter:Cennxx twitterde op dinsdag 17-12-2013 om 06:07:11A small 1.2.2 spoiler https://t.co/ZBz6Hiz3GP reageer retweet
Bron: http://www.terrariaonline(...)/page-6#post-2567400quote:We are about to get the test build that has the event finished for balancing purposes. Done by Friday is starting to look very reasonable...I cannot believe how much Redigit can do in one day. He added 2 bosses, 6 Npcs, programmed them to work in a 15 wave event, and that was all within 10 hours of work. This man is a machine!
twitter:Cennxx twitterde op donderdag 19-12-2013 om 21:45:28The update is very close...within an hour for sure....probably sooner.
reageer retweet
Wow, dat is snel, ik ging al van zaterdag uitquote:Op donderdag 19 december 2013 22:04 schreef Jump het volgende:
twitter:Cennxx twitterde op donderdag 19-12-2013 om 21:45:28The update is very close...within an hour for sure....probably sooner.
reageer retweet
Ik heb gisteren wat livestream gezien van de nieuwe boss, en je moet zeker met meerdere zijn om vederop in de waves te geraken!quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:43 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Ik ga vanavond vanaf 19:00 een game hosten. Voel je welkom.
Voor de zekerheid nogmaals: 82 . 95 . 104 . 243, paswoord: 44
Ik heb inmiddels 9 snowglobes verzameld.
Edit: Scheize, ik heb naughty presents nodig, geen snowglobes. x)
Nou ja, ik heb spullen zat om er tig van te maken.
:pquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:41 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Denk dat morgen dan een betere dag is. Ik heb een volledig geconcentreerde Yami nodig.
Turtle armour of Spectre armour en vampire knives, en een hoop andere high tier wapens goed?quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:17 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Zo, gisteren hebben Yami en ik ons even vermaakt met de Frost Moon, en deze is moeilijk!
Gooi alle Pumpkin Moon strategieėn maar het raam uit, want die werken niet meer.
Volgens mij zijn we niet in wave 20 gekomen, en dat is zelfs nadat ik via de server de nacht verlengde. >_>
Vanavond, om 8 uur, begin ik weer een server. Mochten er anderen geinteresseerd zijn, kom vooral langs. Maar zorg er wel voor dat je in end-game gear rond loopt, want anders heb je geen enkele kans en maak je het voor de anderen zelfs moeilijker.
Dan ga ik mijn voorraad potions maar eens aanvullen. Heb er bijna geen enkele meer. En moet mijn farm uitbreiden, veel te weinig dayblooms altijd...quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:30 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Jij hebt endgame gear, dat weet ik.
Ik ga er binnen een vijftal minuutjes zijnquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:05 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Okido, jammer.![]()
Heb een uurtje gewacht, maar er kwam niemand. Laat maar even weten wanneer iemand zin heeft.
Je moet maar laten weten wanneer je tijd hebtquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:42 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Klopt, maar ik had de server na 9en weer gestopt omdat er niemand kwam en ben wat anders gaan doen.![]()
Morgen herkansing?
Edit: Of wellicht nu nog.
Ik kan vanavond en dinsdagavond nog.quote:Op zondag 22 december 2013 14:25 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Liever dat jij en Yami wat tijden doorgeven. Ik zit momenteel wat flexibeler in m'n tijd dus kan overal rekening mee houden.
IMO. ligt het eraan hoe zelfverzekerd je bent om risico te nemen.quote:Op zondag 22 december 2013 17:51 schreef Jump het volgende:
Ik zal er zijn.
Welke accesoires zijn in feite aangeraden voor die battle?
Ik heb zojuist eens op lokale map getest en ben tot wave 10 geraakt met twee keer te sterven, en zonder buffs. (niet wave 11, geen ice queen gezien)quote:Op zondag 22 december 2013 18:00 schreef yamiown het volgende:
[..]
IMO. ligt het eraan hoe zelfverzekerd je bent om risico te nemen.
Ik heb enkel damage accessoires, omdat ik erop vertrouw dat ik genoeg damage deal om met lifesteal rond te komen. Hierdoor echter als ik val dan is de kans dat ik doodga vrij groot, omdat ik geen verdediging tegen knockback heb of manier van ontsnappen (behalve grappling hook).
Echter sommige personen hebben liever hun wings oid. zodat ze makkelijker kunnen overleven.
quote:Op maandag 23 december 2013 01:47 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Inderdaad. Was erg komisch. Ik logde in nadat jullie weg waren en ik zie allemaal halloween gastjes door m'n kapotte flat scharrelen terwijl een destroyer hoofd rondjes om me heen vloog.![]()
Kon nog wel net even de halloween muziek recorden.
Zal zo de map uploaden. Eerst even de frost moon muziek recorden.
Zin om zondag nog een keer Frost Moon te doen?quote:Op zondag 22 december 2013 17:51 schreef Jump het volgende:
Ik zal er zijn.
Welke accesoires zijn in feite aangeraden voor die battle?
Dinsdag en Donderdag kan ik heel de avond.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:49 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Heyo, sorry, maar ik zag zondag avond nog steeds geen reply dus nam aan dat je geen zin meer had.
Als je nog steeds wil, post dan even een dag en tijd. Da's makkelijker voor me.
Donderdag, 20:00.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 01:07 schreef yamiown het volgende:
[..]
Dinsdag en Donderdag kan ik heel de avond.
Kan je me btw quoten als je post, zodat ik een melding krijg.
Okido, ik ook.quote:
twitter:Demilogic twitterde op donderdag 13-02-2014 om 23:50:191.2.3 will be released within the hour! reageer retweet
Bah, hoop nerfs op dingen waar ik gebruik van maaktequote:Op vrijdag 14 februari 2014 06:14 schreef STING het volgende:
En de changelog: http://www.terrariaonline.com/threads/terraria-1-2-3.132539/
Ziet er goed uit
Ik hoorde al van iemand dat het gebruik van het disconnecten als "Magic Mirror" wat moeilijker gaat?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:59 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Bah, hoop nerfs op dingen waar ik gebruik van maakte
Die bug/functie ken ik niet, ben zelf vooral een magic user dus de nerf op spectre armor dmg wise is erg pijnlijk. Die visible accesories is dan wel weer erg leuk.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:46 schreef STING het volgende:
[..]
Ik hoorde al van iemand dat het gebruik van het disconnecten als "Magic Mirror" wat moeilijker gaat?
Ben benieuwd naar de volgende content update. Deze patch heeft niet echt superveel nieuws qua progress. Dat vond ik vooral het leukere deel aan Terraria. Bouwen doe ik wel in MC dat met stipt de beste 10 euro is geweest.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:21 schreef STING het volgende:
En 1.2.4.1: http://www.terrariaonline.com/threads/1-2-4-1-changelog.145100/
Ze gaan zich nu focussen op de 'Lunar update', zover ik het goed begrijp weer een grote content update.
Met op het moment 258 hours, best 10 euro ever spent
Heb je wel lead ore dan? Die vervangen elkaar in werelden.quote:Op zondag 15 juni 2014 13:10 schreef blow... het volgende:
Speelt iemand dit nog? Ik heb het op mobiel maar heb nu ong 6 uur gespeeld. Ik heb echt problemen met het vinden van sommige ores zoals iron.
ik heb geen lead. Heb het op mn mobiel.quote:Op zondag 15 juni 2014 13:12 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Heb je wel lead ore dan? Die vervangen elkaar in werelden.
Correct. En het moet ook licht zijn (fakkels etc.)quote:Op zondag 15 juni 2014 13:17 schreef blow... het volgende:
Ik heb een huisje (zonder bed want die kan ik niet maken, of kan dat nier eens? En een fucking diepe tunnel waar ik snachts in ga graven zodat ik niet aangevallen word maar nu ik fucking diep zit komen daar ineens ook monsters. Ik moet zeker alle aarde vervanden door hout en allemaal wood walls achteraan plaatsen?
ik heb een hele grote tunnel van 3 breed en steeds elke 5 hokjes een platform zodat ik omhoog kan (platform is uiteraard de hele tunnel breed) en in elke hokje zegmaar (platform tot platform, muur tot muur, heb ik een torch linksboven. Is goed licht wel.)quote:Op zondag 15 juni 2014 13:18 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Correct. En het moet ook licht zijn (fakkels etc.)
Je kan overigens wel bedden maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |