Turtle armour of Spectre armour en vampire knives, en een hoop andere high tier wapens goed?quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:17 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Zo, gisteren hebben Yami en ik ons even vermaakt met de Frost Moon, en deze is moeilijk!
Gooi alle Pumpkin Moon strategieėn maar het raam uit, want die werken niet meer.
Volgens mij zijn we niet in wave 20 gekomen, en dat is zelfs nadat ik via de server de nacht verlengde. >_>
Vanavond, om 8 uur, begin ik weer een server. Mochten er anderen geinteresseerd zijn, kom vooral langs. Maar zorg er wel voor dat je in end-game gear rond loopt, want anders heb je geen enkele kans en maak je het voor de anderen zelfs moeilijker.
Dan ga ik mijn voorraad potions maar eens aanvullen. Heb er bijna geen enkele meer. En moet mijn farm uitbreiden, veel te weinig dayblooms altijd...quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:30 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Jij hebt endgame gear, dat weet ik.
Ik ga er binnen een vijftal minuutjes zijnquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:05 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Okido, jammer.![]()
Heb een uurtje gewacht, maar er kwam niemand. Laat maar even weten wanneer iemand zin heeft.
Je moet maar laten weten wanneer je tijd hebtquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:42 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Klopt, maar ik had de server na 9en weer gestopt omdat er niemand kwam en ben wat anders gaan doen.![]()
Morgen herkansing?
Edit: Of wellicht nu nog.
Ik kan vanavond en dinsdagavond nog.quote:Op zondag 22 december 2013 14:25 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Liever dat jij en Yami wat tijden doorgeven. Ik zit momenteel wat flexibeler in m'n tijd dus kan overal rekening mee houden.
IMO. ligt het eraan hoe zelfverzekerd je bent om risico te nemen.quote:Op zondag 22 december 2013 17:51 schreef Jump het volgende:
Ik zal er zijn.
Welke accesoires zijn in feite aangeraden voor die battle?
Ik heb zojuist eens op lokale map getest en ben tot wave 10 geraakt met twee keer te sterven, en zonder buffs. (niet wave 11, geen ice queen gezien)quote:Op zondag 22 december 2013 18:00 schreef yamiown het volgende:
[..]
IMO. ligt het eraan hoe zelfverzekerd je bent om risico te nemen.
Ik heb enkel damage accessoires, omdat ik erop vertrouw dat ik genoeg damage deal om met lifesteal rond te komen. Hierdoor echter als ik val dan is de kans dat ik doodga vrij groot, omdat ik geen verdediging tegen knockback heb of manier van ontsnappen (behalve grappling hook).
Echter sommige personen hebben liever hun wings oid. zodat ze makkelijker kunnen overleven.
quote:Op maandag 23 december 2013 01:47 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Inderdaad. Was erg komisch. Ik logde in nadat jullie weg waren en ik zie allemaal halloween gastjes door m'n kapotte flat scharrelen terwijl een destroyer hoofd rondjes om me heen vloog.![]()
Kon nog wel net even de halloween muziek recorden.
Zal zo de map uploaden. Eerst even de frost moon muziek recorden.
Zin om zondag nog een keer Frost Moon te doen?quote:Op zondag 22 december 2013 17:51 schreef Jump het volgende:
Ik zal er zijn.
Welke accesoires zijn in feite aangeraden voor die battle?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |