Dinsdag en Donderdag kan ik heel de avond.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:49 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Heyo, sorry, maar ik zag zondag avond nog steeds geen reply dus nam aan dat je geen zin meer had.
Als je nog steeds wil, post dan even een dag en tijd. Da's makkelijker voor me.
Donderdag, 20:00.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 01:07 schreef yamiown het volgende:
[..]
Dinsdag en Donderdag kan ik heel de avond.
Kan je me btw quoten als je post, zodat ik een melding krijg.
Okido, ik ook.quote:
twitter:Demilogic twitterde op donderdag 13-02-2014 om 23:50:191.2.3 will be released within the hour! reageer retweet
Bah, hoop nerfs op dingen waar ik gebruik van maaktequote:Op vrijdag 14 februari 2014 06:14 schreef STING het volgende:
En de changelog: http://www.terrariaonline.com/threads/terraria-1-2-3.132539/
Ziet er goed uit
Ik hoorde al van iemand dat het gebruik van het disconnecten als "Magic Mirror" wat moeilijker gaat?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:59 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Bah, hoop nerfs op dingen waar ik gebruik van maakte
Die bug/functie ken ik niet, ben zelf vooral een magic user dus de nerf op spectre armor dmg wise is erg pijnlijk. Die visible accesories is dan wel weer erg leuk.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:46 schreef STING het volgende:
[..]
Ik hoorde al van iemand dat het gebruik van het disconnecten als "Magic Mirror" wat moeilijker gaat?
Ben benieuwd naar de volgende content update. Deze patch heeft niet echt superveel nieuws qua progress. Dat vond ik vooral het leukere deel aan Terraria. Bouwen doe ik wel in MC dat met stipt de beste 10 euro is geweest.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:21 schreef STING het volgende:
En 1.2.4.1: http://www.terrariaonline.com/threads/1-2-4-1-changelog.145100/
Ze gaan zich nu focussen op de 'Lunar update', zover ik het goed begrijp weer een grote content update.
Met op het moment 258 hours, best 10 euro ever spent
Heb je wel lead ore dan? Die vervangen elkaar in werelden.quote:Op zondag 15 juni 2014 13:10 schreef blow... het volgende:
Speelt iemand dit nog? Ik heb het op mobiel maar heb nu ong 6 uur gespeeld. Ik heb echt problemen met het vinden van sommige ores zoals iron.
ik heb geen lead. Heb het op mn mobiel.quote:Op zondag 15 juni 2014 13:12 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Heb je wel lead ore dan? Die vervangen elkaar in werelden.
Correct. En het moet ook licht zijn (fakkels etc.)quote:Op zondag 15 juni 2014 13:17 schreef blow... het volgende:
Ik heb een huisje (zonder bed want die kan ik niet maken, of kan dat nier eens? En een fucking diepe tunnel waar ik snachts in ga graven zodat ik niet aangevallen word maar nu ik fucking diep zit komen daar ineens ook monsters. Ik moet zeker alle aarde vervanden door hout en allemaal wood walls achteraan plaatsen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |