quote:
quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:42 schreef Forbry het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Oculus_Rift
quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:25 schreef Leonos het volgende:
[..]Zit een beetje rond te bladeren op die site, staat echt alles op!
Thanks!
quote:
quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:45 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaaaaat is deze
Nooit van gehoord die site. Vette shizzle
quote:
quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:46 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Much info
Such learning
Very wow.
De DK1 was al een hele toffe ervaringen voor velen. Dus dit moet ZEKER goed zijn. Maar dan nog wacht ik op de "echte" versie (die koop ik dag 1).quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:11 schreef DieselTank het volgende:
Hoe goed zou die dev kit 2 zijn? Of zijn die nieuwe OLED dingen wel gewoon goed genoeg om een potje te gamen
Ondanks dat kan je me vast niet vertellen dat het GEEN toffe ervaring was.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Lol ik was zeer teleurgesteld na de DK1 op te hebben gehad.
Dat hangt heeeel erg van de response af. Bij de DK1 waren er redelijk veel mensen gevoelig voor (vooral na lange tijd spelen) maar de DK2 zou beter moeten zijn, en de echte versie natuurlijk nog beter.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:15 schreef DieselTank het volgende:
Als ik hem ga kopen koop ik hem het liefst wel bij een winkel met niet goed geld terug garantie want als ik er ziek van word
Maar zou het meevallen dat ziek zijn? Want bijv zeeziek ben ik totaal niet...
Ik vond het eerlijk gezegd niet zo heel boeiend. Ik heb een aantal dagen zitten rommelen maar het effect dat je het gevoel hebt in de game te zitten heb ik nooit kunnen krijgen. Resolutie was veel te laag en ik had last van de FoV. Het gewoon prettige ervaring. M'n ouders vonden het wel leuk maar die zijn niks gewend qua gaming.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:14 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ondanks dat kan je me vast niet vertellen dat het GEEN toffe ervaring was.
Je kan misselijk worden omdat de wereld die je ziet niet gelijk is aan de wereld waar je werkelijk in zit. In je hoofd klopt het dan ff niet.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:15 schreef DieselTank het volgende:
Als ik hem ga kopen koop ik hem het liefst wel bij een winkel met niet goed geld terug garantie want als ik er ziek van word
Maar zou het meevallen dat ziek zijn? Want bijv zeeziek ben ik totaal niet...
Ja maar dat word vast wel gefixt bij de ''echte'' oculus.. En hopelijk komt er genoeg concurentie zodat het wel verbeterd MOET worden.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik vond het eerlijk gezegd niet zo heel boeiend. Ik heb een aantal dagen zitten rommelen maar het effect dat je het gevoel hebt in de game te zitten heb ik nooit kunnen krijgen. Resolutie was veel te laag en ik had last van de FoV. Het gewoon prettige ervaring. M'n ouders vonden het wel leuk maar die zijn niks gewend qua gaming.
Dat PLUS als de response wat trager is dan merk je het extra goed. Een snel scherm maakt het al veeeeeeeeel beter.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je kan misselijk worden omdat de wereld die je ziet niet gelijk is aan de wereld waar je werkelijk in zit. In je hoofd klopt het dan ff niet.
Of om het wat scherper te zeggen,quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je kan misselijk worden omdat de wereld die je ziet niet gelijk is aan de wereld waar je werkelijk in zit. In je hoofd klopt het dan ff niet.
Ja zo werkt het dus niet hèquote:
Motions sickness is op te lossenquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Zo werkt het dus niet. Elke reeks moet handmatig aangemaakt worden. Dit is nog geen reeks en ik heb het al aangevraagd. Alleen nieuw topic klikken (wat ik dus wel heb gedaan) is niet genoegquote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:31 schreef Scrummie het volgende:
Moeilijk of niet, topics linken? Was het topic alweer kwijt.
Hij wou heel graag een nieuw topic openen alleen wist hij niet hoe het moestquote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:31 schreef Scrummie het volgende:
Moeilijk of niet, topics linken? Was het topic alweer kwijt.
Als je het knopje "Open nieuw deel" in het gesloten topic gebruikt word het toch automatisch een reeks?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:41 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Zo werkt het dus niet. Elke reeks moet handmatig aangemaakt worden. Dit is nog geen reeks en ik heb het al aangevraagd. Alleen nieuw topic klikken (wat ik dus wel heb gedaan) is niet genoeg![]()
Daarnaast staat het linkje in de lapo, dus niet zeuren
Dat heb ik gedaan. Ook dat topic van jou is niet gereekst hoor. Moet je altijd aanvragen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als je het knopje "Open nieuw deel" in het gesloten topic gebruikt word het toch automatisch een reeks?
Check: GAM / Oculus Rift #2 Reeks test
Jij moet niet praten want jij opent na 11 seconden een nieuw topic terwijl je niet de lapo de kans geeft.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:47 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Hij wou heel graag een nieuw topic openen alleen wist hij niet hoe het moest![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |