SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
hallo jongens en welkom bij een nieuwe aflevering van sommige mensen letten echt niet op
vandaag heb ik een ikeme gekocht voor 200 coins en verkocht voor 600
ook nog een amsif voor 300 en verkocht voor 650
dan hier een maniatis cm ipv cdm voor 500c
en tenslotte een araujo voor 200c verkocht voor 700c
o shit verkeerde account![]()
Er is 1 slowchat topic en dat is GAM / [GAM SC #Believe] Ja
Hou het daarbij en blijf hier ontopic. Jullie hebben er ook geen zin in als wij hier als een oppas tussen gaan hangen en maatregelen nemen.![]()
Is dit geen SC meer?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Nee dat is leuk tussen die incrowdquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
[Info]Er is 1 slowchat topic en dat is GAM / [GAM SC #Believe] Ja
Hou het daarbij en blijf hier ontopic. Jullie hebben er ook geen zin in als wij hier als een oppas tussen gaan hangen en maatregelen nemen.[/info]Wat maakt het uberhaupt uit? Als mensen vragen over FUT hebben kan dat gewoon en de helft van de tijd gaat het daar ook gewoon over
![]()
Wtf? Eerst huppelt hier vanmiddag ineens een vrouwmensch het topic in, en nu krijgen we ineens ieder half uur reprimandes. Dat kan toch geen toeval zijn?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
dit idd..quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:03 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Nee dat is leuk tussen die incrowdWat maakt het uberhaupt uit? Als mensen vragen over FUT hebben kan dat gewoon en de helft van de tijd gaat het daar ook gewoon over
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Zijn de duitsers weer vertrokken? in dat geval:Kan best hoor.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Precies. NOOIT beginnen aan een vrouw die een relatie heeft.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Ik vind alles prima en toppie enzulks, maar waarom dit ineens? Het gaat letterlijk al jaren zo en ineens is er een gestapo-inval hier.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
[Info]Er is 1 slowchat topic en dat is GAM / [GAM SC #Believe] Ja
Hou het daarbij en blijf hier ontopic. Jullie hebben er ook geen zin in als wij hier als een oppas tussen gaan hangen en maatregelen nemen.[/info]GMTAquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:06 schreef Tim86 het volgende:
Wat is het probleem? Gaat al heel lang goed hier, op een verdwaakd sonic gifje na, en het is veel rustiger dan eerst. En nu ineens dit..
Jarenlang gedoogbeleid en dan valt de ME ineens binnen
Wat is het probleem? Gaat al heel lang goed hier, op een verdwaakd sonic gifje na, en het is veel rustiger dan eerst. En nu ineens dit..
Jarenlang gedoogbeleid en dan valt de ME ineens binnen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Echt he, als we hier alleen maar over FUT kunnen praten bloed dit topic dood. Dan kunnen 'newbies' helemaal nergens meer terecht met FUT vragen![]()
![]()
En hoe moet dat nou tussen ons Zhano, als ik niet eens hier af en toe mag zeggen dat ik je liev vind?quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:06 schreef Zhano het volgende:
Echt he, als we hier alleen maar over FUT kunnen praten bloed dit topic dood. Dan kunnen 'newbies' helemaal nergens meer terecht met FUT vragen![]()
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
En zij in die GAM SC zitten ook niet op onze topic kaap te wachten.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja, het is gezellig. Dus laten we daar iets aan doenquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:06 schreef Tim86 het volgende:
Jarenlang gedoogbeleid en dan valt de ME ineens binnen![]()
![]()
Dit is een FIFA topic en is dat dus het onderwerp van deze reeks. Je gaat mij niet horen klagen als er eens wat offtopic is maar als ik de laatste 2 topics alleen al doorlees gaat het helemaal nergens meer overquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:03 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Nee dat is leuk tussen die incrowdWat maakt het uberhaupt uit? Als mensen vragen over FUT hebben kan dat gewoon en de helft van de tijd gaat het daar ook gewoon over
Dus gaarna naar GAM / [GAM SC #Believe] Ja voor de slowchat en voor FIFA gaan we gewoon hier verder![]()
![]()
Misschien gewoon eens doen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:07 schreef Tim86 het volgende:
En zij in die GAM SC zitten ook niet op onze topic kaap te wachten.![]()
Met z'n alleen daarheen.
Er is een apart FIFA topic hoor...dit is speciaal in het leven geroepen destijds.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dit is een FIFA topic en is dat dus het onderwerp van deze reeks. Je gaat mij niet horen klagen als er eens wat offtopic is maar als ik de laatste 2 topics alleen al doorlees gaat het helemaal nergens meer over
Dus gaarna naar GAM / [GAM SC #Believe] Ja voor de slowchat en voor FIFA gaan we gewoon hier verderAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
zo wordt het er wel makkelijker op ja
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Verhuizen maarrrrrrrrr.
GAM / [GAM SC #Believe] Ja
GAM / [GAM SC #Believe] Ja
GAM / [GAM SC #Believe] Jahallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
okeeee dan. Het FUT topic is al zolang als ik hier kom toch een vergaderplaats voor dezelfde stamgasten. Zo nu en dan komt er eens een verdwaalde vogel binnenvliegen, maar die helpen we dan ook. Waarom opeens die stress. Als we dit overzetten naar de GAM SC is het ook niet goed.
ontopic:
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Letterlijk al jaren jaquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:10 schreef Revontulet het volgende:
okeeee dan. Het FUT topic is al zolang als ik hier kom toch een vergaderplaats voor dezelfde stamgasten. Zo nu en dan komt er eens een verdwaalde vogel binnenvliegen, maar die helpen we dan ook. Waarom opeens die stress. Als we dit overzetten naar de GAM SC is het ook niet goed.
ontopic:
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
gelukkig gaat het in de overige onderdelen wél ergens over. ONZ of KLB bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:10 schreef Revontulet het volgende:
ontopic:
[ afbeelding ]![]()
FUT gaat eigenlijk ook al jaren nergens meer overquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
gelukkig gaat het in de overige onderdelen wél ergens over. ONZ of KLB bijvoorbeeld.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nog tips om snel munten te verdienen?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Thanks xdAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Biabiany is echt een god in de spitsquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Iemand nog een goejen spits met meer dan 90 pace? Chem speelt geen rol.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Die heb ik al als ausputzer. Daar is hij de oppergod.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:26 schreef Reemi het volgende:
[..]
Biabiany is echt een god in de spitsNAC Breda
Rèsbaarge![]()
FUT op de PC
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
maverquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:28 schreef Maver24 het volgende:
Wat een gezeik om niks. Ga lekker wat nuttigs doen dan.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Haha wat is dit voor een onzin. Zijn er nieuwe moderators of zo? In topic #508 (2000 als we vorige FUTs meenemen) beginnen ze opeens te mekkeren dat we anders moeten gaan posten.
//ontopic, ik vind FUT super leuk! Vinden jullie FUT ook zo super leuk?![]()
ik vin helemaal mooiquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:32 schreef Tobi-wan het volgende:
Haha wat is dit voor een onzin. Zijn er nieuwe moderators of zo? In topic #508 (2000 als we vorige FUTs meenemen) beginnen ze opeens te mekkeren dat we anders moeten gaan posten.
//ontopic, ik vind FUT super leuk! Vinden jullie FUT ook zo super leuk?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Echt heel leuk!quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:32 schreef Tobi-wan het volgende:
//ontopic, ik vind FUT super leuk! Vinden jullie FUT ook zo super leuk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |