SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Schürrle is inderdaad minstens net zo goed als Willian. Jammer van de M/M maar goed.
Young is trouwens ook erg goed als LW. In het echt niet maar ach![]()
![]()
Schurrle is goed
Willian is mwahh
Jese valt tegen (of ja, voor een 76 eigenlijk niet.. maar hij voelt niet echt OP aan en dat had ik verwacht/gehoopt)
Ik heb gezegd
edit.
Heb overigens mijn Brazil/Bundesliga silver team veranderd naar een Brazil/Bundesliga gold/silver met Reus op LF ipv Clemens. Hij is echt verschrikkelijk goed, beste LW/LF die ik heb gehad (beter dan SIF Pedro en Lavezzi dus)![]()
Esswein al geprobeerd?quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:48 schreef DutchSL het volgende:
Schurrle is goed
Willian is mwahh
Jese valt tegen (of ja, voor een 76 eigenlijk niet.. maar hij voelt niet echt OP aan en dat had ik verwacht/gehoopt)
Ik heb gezegd
edit.
Heb overigens mijn Brazil/Bundesliga silver team veranderd naar een Brazil/Bundesliga gold/silver met Reus op LF ipv Clemens. Hij is echt verschrikkelijk goed, beste LW/LF die ik heb gehad (beter dan SIF Pedro en Lavezzi dus)![]()
Die kon niet, moest een sterke link hebben met Flum of Choupo.quote:
Op de plekken van de golds stonden eerst dus Clemens, Feulner, Felipe en Fabiano.
Maar begon me te ergeren aan de blunders van Fabiano en ik speel toch nooit de silver cup (want kan nooit tegenstanders vinden) dus dacht, laat ik er maar een g/s van maken.![]()
Het team voldoet in ieder geval aan mijn criteria.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:00 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die kon niet, moest een sterke link hebben met Flum of Choupo.
[ afbeelding ]
Op de plekken van de golds stonden eerst dus Clemens, Feulner, Felipe en Fabiano.
Maar begon me te ergeren aan de blunders van Fabiano en ik speel toch nooit de silver cup (want kan nooit tegenstanders vinden) dus dacht, laat ik er maar een g/s van maken.
Dat laatste is ook de reden waarom ik een g/s team heb gemaakt (met soms meer golds dan silvers!) al is het ook omdat ik die silver cup niet kan spelen.![]()
Wat zijn die criteria dan? Buiten geen pace chemstyle op 85+ Pace.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het team voldoet in ieder geval aan mijn criteria.
Dat laatste is ook de reden waarom ik een g/s team heb gemaakt (met soms meer golds dan silvers!) al is het ook omdat ik die silver cup niet kan spelen.![]()
Hmmmm, ik heb nu Griezmann, Benzema en Sanchez voorin staan. Zit een beetje te twijfelen of Costa niet beter bij mijn spel past. Vervang ik Griezmann voor Pedro en Borja Valero op het middenveld...
Dan krijg ik dus ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vallen SIF Griezmann, IF Benzema en Pogba dus weg...![]()
Behalve als ze ver kunnen ingooien toch?quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:06 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Wat zijn die criteria dan? Buiten geen pace chemstyle op 85+ Pace.![]()
![]()
Dat is alles. Het liefst ook geen 90+ pace spits behalve als die skills heeft. Op andere posities mag het.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:06 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Wat zijn die criteria dan? Buiten geen pace chemstyle op 85+ Pace.![]()
Oh, misschien maar ff brood halenIn tijden niet zo lekker aan het programmeren geweest dat ik de tijd vergat
![]()
![]()
Welke supermarkt zit het dichtst bij het station? (behalve de AH to go)quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:10 schreef Zhano het volgende:
Oh, misschien maar ff brood halenIn tijden niet zo lekker aan het programmeren geweest dat ik de tijd vergat
![]()
Ik haal mijn brood altijd bij de bakker. Daar hebben ze ook wel lekker brood.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:16 schreef DutchSL het volgende:
Brood van de HEMA > brood van de supermarkt(en die ik ken)![]()
Dat is gewoon Tubular Bells toch? (Heb geen Spotify)quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:12 schreef Jorwol het volgende:
Dreigende Bellen, a song by Bassie & Adriaan on Spotify.
Bassie & Adriaan op SpotifyDe Jumbo bij het centrum.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Welke supermarkt zit het dichtst bij het station? (behalve de AH to go)
https://www.google.nl/map(...)!4m4!4m3!1m0!1m0!3e2![]()
Volgens mij zijn er 5 supermarkten en een HEMA dichter bij mijn huis dan de dichtst bijzijnde bakker..quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:17 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik haal mijn brood altijd bij de bakker. Daar hebben ze ook wel lekker brood.![]()
In welke ghetto woon jij? Heb hier 3 bakkers die naast de 2 dichtstbijzijnde supermarkten zitten. Allemaal binnen een kilometer.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er 5 supermarkten en een HEMA dichter bij mijn huis dan de dichtst bijzijnde bakker..![]()
agreedquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:16 schreef DutchSL het volgende:
Brood van de HEMA > brood van de supermarkt(en die ik ken)
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.![]()
Si señorquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dat is gewoon Tubular Bells toch? (Heb geen Spotify)
[..]
De Jumbo bij het centrum.
https://www.google.nl/map(...)!4m4!4m3!1m0!1m0!3e2![]()
Ik woon vlak bij het winkelcentrum Dukenburg, de AH XL heeft alles in de buurt weggeconcurreerd..quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:22 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
In welke ghetto woon jij? Heb hier 3 bakkers die naast de 2 dichtstbijzijnde supermarkten zitten. Allemaal binnen een kilometer.
Zitten in dat winkelcentrum ook nog een Hema en een klein Chinees supermarktje (waar ik nog nooit binnen ben gestapt..). Verder in de wijk nog een Spar en iets verderop sinds kort een Lidl, waardoor de Coop (dat was de dichtst bijzijnde supermarkt voor mij) vertrokken is, die kon de concurrentie met Lidl en AH niet aan.
Ik kom eigenlijk alleen bij AH en voor brood dan de HEMA. Op het werk is de Coop het dichtst bij, dan ga ik daar heen. Hier zit overigens wel een bakker, maar daar kom ik eigenlijk ook nooit.
#interessant![]()
Haha, nou ja ik vind dit nog best wel interessant. Vriend van me woont ook dicht bij een AH XL en die heeft daar volgens mij ook niet veel concurrentie.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:28 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik woon vlak bij het winkelcentrum Dukenburg, de AH XL heeft alles in de buurt weggeconcurreerd..
Zitten in dat winkelcentrum ook nog een Hema en een klein Chinees supermarktje (waar ik nog nooit binnen ben gestapt..). Verder in de wijk nog een Spar en iets verderop sinds kort een Lidl, waardoor de Coop (dat was de dichtst bijzijnde supermarkt voor mij) vertrokken is, die kon de concurrentie met Lidl en AH niet aan.
#interessant
Ik heb qua supermarkten helemaal geen keuze. De 2 supermarkten die dichtbij zitten zijn allebei AH's. Dan zit er een poolse supermakt, die nog best duur is en daarna komt er weer een AH.
Maar het ging over brood, samen met wc-papier zijn dat de 2 dingen waar ik never nooit op zou bezuinigen.![]()
Ikquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Iemand met SIF Griezman gespeeld?![]()
quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:17 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik haal mijn brood altijd bij de bakker. Daar hebben ze ook wel lekker brood.
Timertje op de volgende dag zetten en je hebt 's ochtends vers brood. Als je fancy wil doen kan je er vanalles doorheen gooien (knoflook, basilicum, pesto).![]()
Dit is de Rik van de HEMA, die sherlockt alle berichten met "HEMA" erin en reageert dan positiefquote:![]()
![]()
Brood van de AH vind ik minder lekker en als het een dag oud is uberhaupt niet meer te eten zonder drie kilo boter er op.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:31 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha, nou ja ik vind dit nog best wel interessant. Vriend van me woont ook dicht bij een AH XL en die heeft daar volgens mij ook niet veel concurrentie.
Ik heb qua supermarkten helemaal geen keuze. De 2 supermarkten die dichtbij zitten zijn allebei AH's. Dan zit er een poolse supermakt, die nog best duur is en daarna komt er weer een AH.
Maar het ging over brood, samen met wc-papier zijn dat de 2 dingen waar ik never nooit op zou bezuinigen.
Maar van de HEMA is prima, ook na twee dagen nog.![]()
quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:33 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dit is de Rik van de HEMA, die sherlockt alle berichten met "HEMA" erin en reageert dan positiefIk moet gewoon lachen om een grapje van jou
![]()
Haha, mijn ouders hadden ook zo'n ding. Die hebben ze denk ik 5x gebruikt in de afgelopen 5 jaar en dat was allemaal in de 1e week.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:32 schreef AntiHero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Timertje op de volgende dag zetten en je hebt 's ochtends vers brood. Als je fancy wil doen kan je er vanalles doorheen gooien (knoflook, basilicum, pesto).![]()
Het moet niet gekker wordenquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]Ik moet gewoon lachen om een grapje van jou
![]()
![]()
Ik heb zijn UP nooit gebruikt. Ik vind hem wel goed. Hij scoort niet heel veel bij mij maar heeft wel een hoop assists. Hij is de 100k wel waard.quote:![]()
Is dit het goede moment om te vragen of ze wilt neuken?quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En ze heeft een brood-klik met DSL![]()
wat is een goed goedkoop team? kompany moet er graag wel inzitten want die had ik uit een free pack.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dan ga ik hem wel eens proberenquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:35 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik heb zijn UP nooit gebruikt. Ik vind hem wel goed. Hij scoort niet heel veel bij mij maar heeft wel een hoop assists. Hij is de 100k wel waard.![]()
Vanavond vergadering van de VVE waarin besloten gaat worden over een project van een paar ton. Wat veel geld kan gaan kosten. Dus belangrijk.
AZ - Ajax. Ook belangrijk.
Wat te doen?![]()
Gebruik hem nu 3 maanden om de dag, maar als je moet gaan kutten met bloem/ meel en gist is de lol er snel af. Zo'n broodbakmix is het nog geen minuut werk om er eentje klaar te zetten.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:34 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha, mijn ouders hadden ook zo'n ding. Die hebben ze denk ik 5x gebruikt in de afgelopen 5 jaar en dat was allemaal in de 1e week.
Zou die van je ouders snel meepakken als ze hem toch niet gebruiken.
![]()
De term knuffelseks doet het over het algemeen wat beter de laatste tijd merk ik.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:35 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Is dit het goede moment om te vragen of ze wilt neuken?![]()
![]()
Iemand nog een leuke rechterkant? Ik zit te denken aan Buffon, Chiellini, Abate, IF Pogba en Candreva...![]()
Hoe goedkoop wil je het?quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:35 schreef over_hedge het volgende:
wat is een goed goedkoop team? kompany moet er graag wel inzitten want die had ik uit een free pack.
Jarvis-Kone-Mirallas
Dembele-Fer-Ginkel
Gibbs-Kompany-Cahill-Coleman
Howard
Dat is buiten Kompany volgens mij nog geen 10k.![]()
Zo iets had ik ook maar dan bundeliga rechter kant met robben. En een ander systeem en sif benzema.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand nog een leuke rechterkant? Ik zit te denken aan Buffon, Chiellini, Abate, IF Pogba en Candreva...Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dat valt wel mee toch?quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nou jongens, er post een keer een vrouw en er wordt meteen vrouwonvriendelijk gedaan. Dat kan echt niet!![]()
Dat is net buiten het budgetquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zo iets had ik ook maar dan bundeliga rechter kant met robben. En een ander systeem en sif benzema.![]()
![]()
Ik denk dat ik hem nog minder ga gebruiken. Mij bed staat ongeveer in de keuken, wel chill om wakker te worden met de lucht van vers brood.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:36 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Gebruik hem nu 3 maanden om de dag, maar als je moet gaan kutten met bloem/ meel en gist is de lol er snel af. Zo'n broodbakmix is het nog geen minuut werk om er eentje klaar te zetten.
Zou die van je ouders snel meepakken als ze hem toch niet gebruiken.
![]()
Zo goedkoop mogelijkquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:38 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hoe goedkoop wil je het?
Jarvis-Kone-Mirallas
Dembele-Fer-Ginkel
Gibbs-Kompany-Cahill-Coleman
Howard
Dat is buiten Kompany volgens mij nog geen 10k.Heb wat coins nodig voordat ik ibra kan halen dus ga serie kijken en ondertussen beetje offline season doen.
Speelt dat team ook nog beetje fijn?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik hadquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand nog een leuke rechterkant? Ik zit te denken aan Buffon, Chiellini, Abate, IF Pogba en Candreva...
Pedro-Benzema-Payet
Iniesta-Alonso-Matuidi
Eliseu-Ramos-Silva-Mariano
Sirigu
Je kan volgens mij dezelfde rechterkant nemen.![]()
Hulloquote:
Nu bromt zij alle dagen
Beetje jammer van Payet en Marianoquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:40 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik had
Pedro-Benzema-Payet
Iniesta-Alonso-Matuidi
Eliseu-Ramos-Silva-Mariano
Sirigu
Je kan volgens mij dezelfde rechterkant nemen.![]()
Ik heb het team niet gehad natuurlijk, maar lijken me goede spelers, wellicht zijn er betere keuzes op het middenveld. Fer is in elk geval wel een beest.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zo goedkoop mogelijkHeb wat coins nodig voordat ik ibra kan halen dus ga serie kijken en ondertussen beetje offline season doen.
Speelt dat team ook nog beetje fijn?![]()
Vragen kan altijd tochquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:35 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Is dit het goede moment om te vragen of ze wilt neuken?
Nu bromt zij alle dagen
Ach ik ga het eens proberen. Offline is sowieso vrij makkelijk met elk team geloof ik.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:41 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb het team niet gehad natuurlijk, maar lijken me goede spelers, wellicht zijn er betere keuzes op het middenveld. Fer is in elk geval wel een beest.
Nu nog kiezen aan welke serie ik g beginnen.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Payet vind ik 1 van de beste spelers die ik heb gehad, zelfs in dat team (en ik had al die spelers hun beste IF / TOTY staan).quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Beetje jammer van Payet en Mariano
Mariano doet alles wat een RB moet doen meer dan voldoende. Maar vd Wiel kan ook.![]()
Liggen de servers er uit?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Omdat ik er niet op komquote:En niks op twitter zie staan. Maar mijn internet doet beetje kut laatste tijd dus kan ook nog daar aan liggen.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Zit er gewoon inquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Omdat ik er niet op komEn niks op twitter zie staan. Maar mijn internet doet beetje kut laatste tijd dus kan ook nog daar aan liggen.
![]()
Ik vroeg me al af waarom zoveel posts in zo'n korte tijd, maar nu zie ik het
Dilemma's
Jullie objectieve mening dan maar: een 5C of een 5S?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Gewoon Androidquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik vroeg me al af waarom zoveel posts in zo'n korte tijd, maar nu zie ik het
Dilemma's
Jullie objectieve mening dan maar: een 5C of een 5S?![]()
Nee hoor maak ze heel simpel juist.
Welke telefoon je kiest maakt toch geen bal uit, ze doen allebei ongeveer hetzelfde en volgend jaar is er weer een nieuw model en zijn ze "achterhaald".
Kies dus de goedkoopste.
Tenzij je hele specifieke eisen hebt, maar die heb je waarschijnlijk niet, anders zou je waarschijnlijk ook niet hoeven twijfelen tussen de twee.![]()
Ben Iphone gewend, geen zin om weer een ding mezelf eigen te moeten maken.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:58 schreef DutchSL het volgende:
Nee hoor maak ze heel simpel juist.
Welke telefoon je kiest maakt toch geen bal uit, ze doen allebei ongeveer hetzelfde en volgend jaar is er weer een nieuw model en zijn ze "achterhaald".
Kies dus de goedkoopste.
Tenzij je hele specifieke eisen hebt, maar die heb je waarschijnlijk niet, anders zou je waarschijnlijk ook niet hoeven twijfelen tussen de twee.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik had het nu over die twee Apple 5 dingenquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ben Iphone gewend, geen zin om weer een ding mezelf eigen te moeten maken.
De goedkoopste van de twee kiezen, tenzij de duurdere iets heeft dat je perse wilt hebben.
Zelfde verhaal als met consoles of TV's of laptops of brood basically![]()
![]()
DSL is nu een analyse aan het maken hoeveel fifa coins het zou kosten als hij een avondje niet kan traden en Moppert mee op date zou nemen vermoed ik.![]()
Nee, had haar posthistorie bekeken en ze post bijna alleen maar in topics over babies dus laat maarquote:Op donderdag 27 maart 2014 14:04 schreef Toefjes het volgende:
DSL is nu een analyse aan het maken hoeveel fifa coins het zou kosten als hij een avondje niet kan traden en Moppert mee op date zou nemen vermoed ik.![]()
![]()
Maar ik kon dus niet helemaal overzien of die 5S iets heeft wat ik wilquote:Op donderdag 27 maart 2014 14:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik had het nu over die twee Apple 5 dingen
De goedkoopste van de twee kiezen, tenzij de duurdere iets heeft dat je perse wilt hebben.
Zelfde verhaal als met consoles of TV's of laptops of brood basically
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Misschien is ze wel verloskundige en heeft ze heel veel verstand daarvan.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, had haar posthistorie bekeken en ze post bijna alleen maar in topics over babies dus laat maar![]()
quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Misschien is ze wel verloskundige en heeft ze heel veel verstand daarvan.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Voel je niets van hoorquote:Op donderdag 27 maart 2014 14:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, had haar posthistorie bekeken en ze post bijna alleen maar in topics over babies dus laat maar
Nu bromt zij alle dagen
ohja![]()
Nu bromt zij alle dagen
Ohjaquote:Op donderdag 27 maart 2014 14:22 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dat vraag je toch niet aan een dame!?![]()
Een vrouw in het FUT topic.
Seems legit.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Jij ook ps4 toch? Ik kom er sinds gisteravond ook niet meer inquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Omdat ik er niet op komEn niks op twitter zie staan. Maar mijn internet doet beetje kut laatste tijd dus kan ook nog daar aan liggen.
webapp doet het nog wel gewoon
![]()
Jep ps4.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:27 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Jij ook ps4 toch? Ik kom er sinds gisteravond ook niet meer inwebapp doet het nog wel gewoon
Ze Sherlockte op "HEMA" en toen kwam ze hier terecht.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:27 schreef DuTank het volgende:
Een vrouw in het FUT topic.
Seems legit.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Duidelijk aan ban.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:27 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Jij ook ps4 toch? Ik kom er sinds gisteravond ook niet meer inwebapp doet het nog wel gewoon
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:29 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ze Sherlockte op "HEMA" en toen kwam ze hier terecht.
Ohja!quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, juist perfect oefenmateriaal voor hem
Kan hij eindelijk zijn openingszin gebruiken; Hey wat is jou smleno speler?![]()
*Jouw. Een internet-move moet natuurlijk wel smooth zijnquote:Op donderdag 27 maart 2014 14:36 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ohja!
Kan hij eindelijk zijn openingszin gebruiken; Hey wat is jou smleno speler?![]()
Is die Fangs niet iets voor DS2? Die vrouwelijke YouTuber.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Terzake weer jongens? Vrouwmensch is natuurlijk allang gevlogen, geschrokken als ze is van alle consternatie omtrent haar plotse verschijning.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb laatst die van de C1000 een bericht gestuurd op FBHoe moet ik nu verder? Misschien iets van: 'wanneer werk je weer bij de C1000? Dan kom ik even langs'. Ik besef wel dat ze bezet is maar ik wil alleen even praten.
![]()
Als ze niet geantwoord heeft: Niets meer sturen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb laatst die van de C1000 een bericht gestuurd op FBHoe moet ik nu verder? Misschien iets van: 'wanneer werk je weer bij de C1000? Dan kom ik even langs'. Ik besef wel dat ze bezet is maar ik wil alleen even praten.
![]()
Godverdomme DS2quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Als je graag een straatverbod wilt dan is dit the way to go.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
![]()
Ze reageerde met deze PI.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als ze niet geantwoord heeft: Niets meer sturen.![]()
Of als je gekopschopt wil worden door haar vriend en een paar maten.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:44 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als je graag een straatverbod wilt dan is dit the way to go.![]()
Maar wat wil je nou. Straks ga je met dr praten. En word je verliefd. Zit je savonds op je kamertje, en ligt zij een paar dorpen verderop helemaal uitgewoond te worden in alle functionele gaten door haar vriend. Word je daar gelukkiger van?quote:![]()
Aangezien jij er zoveel verstand van hebt weet je vast wel wat ik moet doen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar wat wil je nou. Straks ga je met dr praten. En word je verliefd. Zit je savonds op je kamertje, en ligt zij een paar dorpen verderop helemaal uitgewoond te worden in alle functionele gaten door haar vriend. Word je daar gelukkiger van?![]()
quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:49 schreef n0ir het volgende:
Hey jongens ik werd net opgebeld dat er een vrouw in het topic is dus ik kom even hoi zeggenOuwe playboy
![]()
Precies. NOOIT beginnen aan een vrouw die een relatie heeft.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Aangezien jij er zoveel verstand van hebt weet je vast wel wat ik moet doen.![]()
quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:49 schreef n0ir het volgende:
Hey jongens ik werd net opgebeld dat er een vrouw in het topic is dus ik kom even hoi zeggen![]()
![]()
Dan laat ik het wel bij hoi en doei zeggen in de winkel.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Precies. NOOIT beginnen aan een vrouw die een relatie heeft.![]()
Of kijk eens op dating sites... Zijn ook die gratis zijn. Alleen maar vrijgezelle meiden daarquote:Op donderdag 27 maart 2014 14:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan laat ik het wel bij hoi en doei zeggen in de winkel.(bijna alleen maar dan)
![]()
Mijn 2e team met Llorente speelt zoveel lekkerder dan mijn 1e team met IF Benzema... Volgens mij moet ik een duur team om Llorente heen bouwen en kijken hoe dat speelt...![]()
holy molyquote:Op donderdag 27 maart 2014 14:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Flikker op manquote:Op donderdag 27 maart 2014 14:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Jij moet echt een troll/kloon zijn van iemand
Feyenoord Rotterdam![]()
Ik heb wel een bericht gestuurd maar ik heb alleen gezegd dat ik het leuk vond dat ze me heeft toegevoegd. Ik was niet van plan om te sturen wanneer ze weer bij de C1000 werkt. Dat was niet serieus bedoeld haha jullie zijn erin getrapt
jij dus ook gekkegerrit die alleen maar op mijn posts reageert en verder niks doet![]()
Oh, ja. Sure. Als het ongemakkelijk wordt is het weer een troll.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb wel een bericht gestuurd maar ik heb alleen gezegd dat ik het leuk vond dat ze me heeft toegevoegd. Ik was niet van plan om te sturen wanneer ze weer bij de C1000 werkt. Dat was niet serieus bedoeld haha jullie zijn erin getrapt
jij dus ook gekkegerrit die alleen maar op mijn posts reageert en verder niks doet
Dinsdag heeft zo'n dude (naar eigen zeggen) een spel die ik van 'm gekocht heb op de post gedaan en ik heb het nog steeds niet binnen
Feyenoord Rotterdam![]()
Ja, zo ben ik nou eenmaal.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oh, ja. Sure. Als het ongemakkelijk wordt is het weer een troll.![]()
quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
jij dus ook gekkegerrit die alleen maar op mijn posts reageert en verder niks doet![]()
![]()
En die zijn gewilligquote:Op donderdag 27 maart 2014 14:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Of kijk eens op dating sites... Zijn ook die gratis zijn. Alleen maar vrijgezelle meiden daar(bijna alleen maar dan)
![]()
Beter vraag je ook even wat voor kleur slipje ze draagtquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
jij dus ook gekkegerrit die alleen maar op mijn posts reageert en verder niks doetFeyenoord Rotterdam![]()
Dit denk ik ook al tijden.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:09 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Flikker op manJij moet echt een troll/kloon zijn van iemand
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Ik ben gewoon te uniek. Dat is niet na te doen door anderen.quote:
Jullie hebben allemaal een heel ander beeld van mij en dat is jammer.![]()
Je bent gewoon een troll, kutvent.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon te uniek. Dat is niet na te doen door anderen.
Jullie hebben allemaal een heel ander beeld van mij en dat is jammer.
GR GRFeyenoord Rotterdam![]()
ik ga al weg
Nu bromt zij alle dagen
Ik weet niet beterquote:Op donderdag 27 maart 2014 14:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Terzake weer jongens? Vrouwmensch is natuurlijk allang gevlogen, geschrokken als ze is van alle consternatie omtrent haar plotse verschijning.daarom doe ik altijd heel anoniem als ik multiplayer game.
Maar zodra je dan teamspeak in gaat ofzomaar ik ga weer over tot mee lezen.
Nu bromt zij alle dagen
Doe datquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:34 schreef Moppert het volgende:
[..]
Ik weet niet beterdaarom doe ik altijd heel anoniem als ik multiplayer game.
![]()
![]()
Ow okequote:Op donderdag 27 maart 2014 15:34 schreef Moppert het volgende:
[..]
![]()
Als je een mening hebt over FUT mag je die best met ons delen hoor
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
ik zei nog run forrest run.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:27 schreef Toefjes het volgende:
Zie je wel, een vrouw in het topic, en gelijk iedereen bonje met elkaar. Vrouwen
al is het gezegde wel: keep your friends close but your enemies closerPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Oei...twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 27-03-2014 om 15:33:02#psv voorlopig zonder #Cocu. Uit rug van de coach is een -zeer waarschijnlijk- goedaardige tumor verwijderd reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 27-03-2014 om 15:34:15Assistent Faber neemt taken van Cocu over. Vrijdag geeft technisch manager Marcel Brands meer uitleg (nieuws via @psv) reageer retweet
![]()
Nee, blijfquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:34 schreef Moppert het volgende:
[..]
Leid onze DS2 op tot een ladykiller
![]()
![]()
gebruik je wel eens het woord plausibel ?quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:34 schreef Moppert het volgende:
[..]
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:45 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gebruik je wel eens het woord plausibel ?![]()
![]()
Wellicht heb jij ook nog tips.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, blijfLeid onze DS2 op tot een ladykiller
Te vaak zie ik iemand waarvan ik denk dat ze er wel leuk uit ziet.. maar ik weet de leeftijd niet. O ja, en ik wil niet iemand die rookt
Dit is wel een serieuze post.![]()
Dat is een zin uit een nummer van FIFA12. Laatst weer wat klassiekers van die soundtrack geluisterdquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik zei nog run forrest run.
al is het gezegde wel: keep your friends close but your enemies closer![]()
![]()
Ok Sheldonquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is een zin uit een nummer van FIFA12. Laatst weer wat klassiekers van die soundtrack geluisterd![]()
Pfff heb volgens mij nog nooit er zo lang over gedaan om een toernooi te winnen. Maar Golden Goals cup is eindelijk binnen.![]()
Gewoon zelf ook roken, heb je er geen last van.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wellicht heb jij ook nog tips.
Te vaak zie ik iemand waarvan ik denk dat ze er wel leuk uit ziet.. maar ik weet de leeftijd niet. O ja, en ik wil niet iemand die rookt
Dit is wel een serieuze post.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Raar want ik had die cup heel snel gewonnen met een matig team.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:30 schreef Tobi-wan het volgende:
Pfff heb volgens mij nog nooit er zo lang over gedaan om een toernooi te winnen. Maar Golden Goals cup is eindelijk binnen.![]()
Nou, als iemand er in dit forum een zooitje van relaties maakt ben ik het wel.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wellicht heb jij ook nog tips.
Dit is wel een serieuze post.
Maar op datingsites kun je in alle rust vrouwen bekijken, en ze een berichtje sturen. Dat is wel beter voor jou denk ik. Kun je rustig nadenken over wat je wilt zeggen, zonder dat je face to face gelijk geforceerd iets leuks hoeft te zeggen.![]()
Rokenquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
Gewoon zelf ook roken, heb je er geen last van.Geldverspilling en je hebt er niks aan. Maar dat is mijn mening.
![]()
Nu noem je precies de nadelen van vrouwen op.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
RokenGeldverspilling en je hebt er niks aan.
![]()
Ja normaal gesproken heb ik er niet meer dan 4-6 wedstrijden voor nodig. Maar nu zat ik volgens mij tegen de 15-20 aan of zo. Zo voelde het in ieder geval wel...quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Raar want ik had die cup heel snel gewonnen met een matig team.![]()
quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nu noem je precies de nadelen van vrouwen op.
heeft daar niet 50% borderline of iets i ndie trant dan?quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, als iemand er in dit forum een zooitje van relaties maakt ben ik het wel.
Maar op datingsites kun je in alle rust vrouwen bekijken, en ze een berichtje sturen. Dat is wel beter voor jou denk ik. Kun je rustig nadenken over wat je wilt zeggen, zonder dat je face to face gelijk geforceerd iets leuks hoeft te zeggen.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Nu lijkt het net alsof borderline iets slechts is.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:37 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
[..]
heeft daar niet 50% borderline of iets i ndie trant dan?![]()
35% misschien, haha. Maar voor iemand die niet makkelijk praat is het wel het beste alternatief toch?quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:37 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
[..]
heeft daar niet 50% borderline of iets i ndie trant dan?![]()
Misschien weet Fuszy nog een leuk meisje voor je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:43 schreef Zhano het volgende:
Misschien weet Fuszy nog een leuk meisje voor je?is dat echt fuszy's gekke exSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#FreeTrapz![]()
ik denk jij bent de mike ross van dit forum, jij hebt dat uitgespit.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Is toch stoer man. Chicks vallen op badboys.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
RokenGeldverspilling en je hebt er niks aan. Maar dat is mijn mening.
Niet iedereen. Er zijn vast ook wel chicks die vallen op iemand die geen alcohol drinkt en niet rookt.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:49 schreef DuTank het volgende:
[..]
Is toch stoer man. Chicks vallen op badboys.![]()
Denk je?quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niet iedereen. Er zijn vast ook wel chicks die vallen op iemand die geen alcohol drinkt en niet rookt.![]()
Pffft bad boysquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:49 schreef DuTank het volgende:
[..]
Is toch stoer man. Chicks vallen op badboys.
Laatst ook een chick die zei dat ze op bad boys viel, maar wel liep te klagen dat ze geen geluk in de liefde kon vinden. Ik heb haar de hele dagaangekeken.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niet iedereen. Er zijn vast ook wel chicks die vallen op iemand die geen alcohol drinkt en niet rookt.
Ga dan aan de drugs in elk gevalquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niet iedereen. Er zijn vast ook wel chicks die vallen op iemand die geen alcohol drinkt en niet rookt.![]()
lekker de badboy uitgehangen dus.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:53 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Pffft bad boys
Laatst ook een chick die zei dat ze op bad boys viel, maar wel liep te klagen dat ze geen geluk in de liefde kon vinden. Ik heb haar de hele dagaangekeken.
#FreeTrapz![]()
Ik ben er na een aantal jaar klunzen wel achter dat chicks vallen op zelfverzekerde gasten. Je moet eerst haar interesse wekken en dan gewoon net doen of je haar toch niet wil. Vallen met bosjes voor je. Zelfs voor afzichtelijke zemmers als ik.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:53 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Pffft bad boys
Het is wel zo inderdaad, vrouwen die op foute mannen vallen, en dan klagen dat ze steeds in elkaar geslagen worden of met een baby in hun armen gedumpt worden aan een stil landweggetjequote:Op donderdag 27 maart 2014 16:53 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Pffft bad boys
![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
lekker de badboy uitgehangen dus.Sliep week later wel met dr ja, maar dat is buiten het punt want ik vind het nog steeds een belachelijke opmerking.
Briljante tip ook.In de kroeg op een groepje meisjes afstappen en de minst knappe aanspreken. Werkt echt geniaal goed. De knappere uit het groepje worden instant jaloers en slurpen binnen no-time aan je witte snaak.
Deze manquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ben er na een aantal jaar klunzen wel achter dat chicks vallen op zelfverzekerde gasten. Je moet eerst haar interesse wekken en dan gewoon net doen of je haar toch niet wil. Vallen met bosjes voor je. Zelfs voor afzichtelijke zemmers als ik.Feyenoord Rotterdam![]()
zou het niet wetenquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
35% misschien, haha. Maar voor iemand die niet makkelijk praat is het wel het beste alternatief toch?klinkt wel als een goed begin ja
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Dit ja. En vooral niet te graag willen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ben er na een aantal jaar klunzen wel achter dat chicks vallen op zelfverzekerde gasten. Je moet eerst haar interesse wekken en dan gewoon net doen of je haar toch niet wil. Vallen met bosjes voor je.Of samen een tatoeage nemen en dan een paar maanden later uit elkaar gaan. "Maar ik heb er echt geen spijt van hoor"quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het is wel zo inderdaad, vrouwen die op foute mannen vallen, en dan klagen dat ze steeds in elkaar geslagen worden of met een baby in hun armen gedumpt worden aan een stil landweggetje
Nou. Nee. Eigenlijk niet.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:59 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ben ik toch grappig hihi![]()
Echt precies dit. Je kunt haar wel als eerste aanspreken, maar zorg dat je een goede zelfverzekerde eerste indruk achterlaat. Daarna gewoon even met rust laten.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:57 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dit ja. En vooral niet te graag willen.
Een vriend van mij heeft ook een briljante manier.Als hij met een meisje staat te praten, vraagt 'ie altijd of ze even zijn drankje vast wil houden en hij gaat even naar de wc (niet echt een optie, DS2, sorry.
). Als 'ie dan terugkomt, neemt 'ie z'n drankje weer aan en rondt hij eigenlijk direct hun gesprekje af. Dat meisje weet dan echt niet wat ze moet denken.
Vaak wordt hij dan 10 minuten later weer op z'n schouder getikt door hetzelfde grietje. Kassa.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:59 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ben ik toch grappig hihi![]()
Bohh die klinkt goed en makkelijk uit te voerenquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Echt precies dit. Je kunt haar wel als eerste aanspreken, maar zorg dat je een goede zelfverzekerde eerste indruk achterlaat. Daarna gewoon even met rust laten.
Een vriend van mij heeft ook een briljante manier.Als hij met een meisje staat te praten, vraagt 'ie altijd of ze even zijn drankje vast wil houden en hij gaat even naar de wc (niet echt een optie, DS2, sorry.
). Als 'ie dan terugkomt, neemt 'ie z'n drankje weer aan en rondt hij eigenlijk direct hun gesprekje af. Dat meisje weet dan echt niet wat ze moet denken.
Vaak wordt hij dan 10 minuten later weer op z'n schouder getikt door hetzelfde grietje. Kassa.
[..]![]()
ik denk dat als ik terug kom mijn drankje al op isquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:01 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Bohh die klinkt goed en makkelijk uit te voeren![]()
Bad Luck DS2quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Echt precies dit. Je kunt haar wel als eerste aanspreken, maar zorg dat je een goede zelfverzekerde eerste indruk achterlaat. Daarna gewoon even met rust laten.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
gewoon bier drinken lusten ze toch nietquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ik denk dat als ik terug kom mijn drankje al op is![]()
en sowieso de hele avond lachen, net doen alsof je het enorm naar je zin hebt
#FreeTrapz![]()
Dat ligt denk ik meer aan het type dame (tatoeage van hondenpootjes en/of uitgelubberde tribals op memmen, red.) dat je aanspreekt.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ik denk dat als ik terug kom mijn drankje al op is
quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:04 schreef Zhano het volgende:
[..]
Bad Luck DS2
[ afbeelding ]Dat is toch juist bonus? Ik zet m'n drankje vaak een uurtje op de bar hopen dat er GHB in zit als ik terug kom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sowieso, als je een vrouw kan laten lachen, dat is minstens zo belangrijk als zelfverzekerd overkomen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gewoon bier drinken lusten ze toch niet![]()
en sowieso de hele avond lachen, net doen alsof je het enorm naar je zin hebt![]()
Dus plat op je bek gaan omdat je struikelt over de drempel en dan ben je al half binnen?quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Sowieso, als je een vrouw kan laten lachen, dat is minstens zo belangrijk als zelfverzekerd overkomen.![]()
![]()
Dat is zeker aan te bevelen. Ik zou het er volgende week in T Houtsje er zeker op wagenquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:08 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dus plat op je bek gaan omdat je struikelt over de drempel en dan ben je al half binnen?![]()
![]()
Ligt eraan hoe je dan opstaat. Als je cool weg loopt is het nog te redden, begin je te janken is het einde verhaal.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:08 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dus plat op je bek gaan omdat je struikelt over de drempel en dan ben je al half binnen?Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Ik wist niet dat ik R&P was beland, houd het even OT.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:10 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik wist niet dat ik R&P was beland, houd het even OT.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sorry hoor pieter'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Je kunt ook gewoon weer SC in de TT zetten. Zoals het ooit was. Het is nooit ontopic hier.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:10 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik wist niet dat ik R&P was beland, houd het even OT.
Beetje offtopic is niet erg zolang het niet 100 posts achter elkaar is.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:11 schreef Zhano het volgende:
Ik wist niet dat ik op tweakers.net was beland, maar ik houd het even OT voorlopig.Women with dicks and weak men with vaginas.
Hallo het is geen LIF hier, hou het even OT.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:11 schreef Lindgren. het volgende:
Ik moet nog nieuwe schoenen trouwens. Iemand?Feyenoord Rotterdam![]()
*flashback naar 'een gruwelijke pot mayonaise' heeft*quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:08 schreef Toefjes het volgende:
Straks een Turkse pizza halen met döner en kaas. God, wat lekker.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:11 schreef Lindgren. het volgende:
Ik moet nog nieuwe schoenen trouwens. Iemand?
Ruim een jaar een fijne relatie gehad met topgozer. Gedurende deze relatie veel sores gehad met mijn ex, die contact zocht tot het stalken aan toe en ook mijn huidige vriend en zijn familie lastig viel. Hier is ook aangifte van gedaan. Nu in een dronken bui zelf contact gezocht met mijn ex omdat ik oprecht wilde dat het goed met hem ging. Contact was erg oppervlakkig maar mijn ex heeft dit in een wraakzuchtige bui naar mijn vriend gestuurd en nu is de bom gebarsten.
Mijn hart wilt niet meer vechten, heb het gevoel dat het al verloren is omdat er zoveel is gebeurd maar het doet zo godsvergeten veel pijn.
Tips/advies/ervaringen? Heb niet echt iemand anders waar ik mee kan praten.![]()
Kaasschoenen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:13 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Gewoon die oranje Air Max van Richie
Probeer het eens met een vrouw zou ik zeggen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:13 schreef wieisboos het volgende:
Ruim een jaar een fijne relatie gehad met topgozer. Gedurende deze relatie veel sores gehad met mijn ex, die contact zocht tot het stalken aan toe en ook mijn huidige vriend en zijn familie lastig viel. Hier is ook aangifte van gedaan. Nu in een dronken bui zelf contact gezocht met mijn ex omdat ik oprecht wilde dat het goed met hem ging. Contact was erg oppervlakkig maar mijn ex heeft dit in een wraakzuchtige bui naar mijn vriend gestuurd en nu is de bom gebarsten.
Mijn hart wilt niet meer vechten, heb het gevoel dat het al verloren is omdat er zoveel is gebeurd maar het doet zo godsvergeten veel pijn.
Tips/advies/ervaringen? Heb niet echt iemand anders waar ik mee kan praten.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Wiewasboos?quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:13 schreef wieisboos het volgende:
Tips/advies/ervaringen? Heb niet echt iemand anders waar ik mee kan praten.Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Dit is wel een dieptepunt. Ik, degene die tot FUT12 alleen maar ontopic postte, word er nu met anderen op aangesproken dat het offtopic gaat.
Bij deze: iemand nog winst gemaakt in FUT?![]()
holy shit misschien modric en ribery omdraaien voor chemistry verder toppiequote:hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Genoeg nu.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:15 schreef Toefjes het volgende:
Het is allemaal de schuld van DSL. Hij begon over brood van de HEMA.Women with dicks and weak men with vaginas.
Die rooie RM is wel echt een toeristische attractieFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Ja echt leuk spel!!11quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Sorry. Echt sorry.
Iemand nog FUT gespeeld ?![]()
vet team, die rechterspits wil ik ook nog een keer proberenquote:
[ Bericht 17% gewijzigd door 2Happy4U op 27-03-2014 17:18:42 ]'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
-
[ Bericht 99% gewijzigd door 2Happy4U op 27-03-2014 17:19:10 ]'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
1700 coinsquote:
Vandaag nog twee verkochtBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
thanks voor de link ik zal hem even opschrijven![]()
![]()
Hihaho, genoeg gelachen. Blijf ontopic.Women with dicks and weak men with vaginas.
Je kan het beter gewoon laten gaan.. Gaan lopen bitchen gaat toch niet werkenquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:20 schreef 2Happy4U het volgende:
Hihaho, genoeg gelachen. Blijf ontopic.
Graag ontopic.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:23 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat een grote worden, want de Engelse top en Ajax wilden hem hebben. Hij zit nog niet in FUT trouwens.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Waarom wordt m'n post verwijderd?Ik vroeg om een team voor 80k?
Tja. Ik heb jullie er weken op gewezen dat het hier eens wat meer ontopic moet zijn. Jammer dat er nu een kwispelend waakhondje aan te pas moet komen, maar dit zal jullie leren.
Iemand nog een mooie 5atb?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oh, slim!
Ik wilde eigenlijk deze schoenen halen
[ afbeelding ]
Jammer dat ze niet in FUT zitten.![]()
![]()
Ja godver Lindgren, ik was al zo'n post aan het maken
Het kan ook zijn dat hij wel in FUT zit, en ik het fout had. Dan had ik er nu op gewezen kunnen worden.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:25 schreef Zhano het volgende:
[..]
Is het toch? Het is een goede speler, maar hij zit nog niet in FUT volgens Toefjes.![]()
[..]
Oh, slim!
[ afbeelding ]
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
[..]
Oh, slim!
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[..]
Oh, slim!
[ afbeelding ]
![]()
Godver
![]()
Solliciteer jij naar de positie van eerste bilmaat op het censor-ship ofzo?quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Tja. Ik heb jullie er weken op gewezen dat het hier eens wat meer ontopic moet zijn. Jammer dat er nu een kwispelend waakhondje aan te pas moet komen, maar dit zal jullie leren.
Iemand nog een mooie 5atb?
Tevens hier: http://wefut.com/en/squad/54685 goeien 5atb![]()
Ik weet dat hij deze heeft gehad. Bedoel je die?quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:26 schreef Jorwol het volgende:
Wie heeft een linkje naar dat vieze team van Trapmanz? Met Ibarbo en zulks
Nee, ik heb nooit een dergelijke functie geambieerd.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
Solliciteer jij naar de positie van eerste bilmaat op het censor-ship ofzo?
Tevens hier: http://wefut.com/en/squad/54685 goeien 5atb
Thanks man, daar kan ik mee vooruit!NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hm, die bedoelde ik niet maar deze ziet er ook wel leuk uitquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik weet dat hij deze heeft gehad. Bedoel je die?
[ afbeelding ]![]()
![]()
Zou die even weghalen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee, ik heb nooit een functie geambieerd.
Thanks man, daar kan ik mee vooruit!![]()
watquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hoho, ik distantieer me hier even van de 1940-45 dingen
Tevens net 500c winst op een contract.![]()
Dit is wel oud.. nog met de oude font.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik weet dat hij deze heeft gehad. Bedoel je die?
[ afbeelding ]![]()
DS2 gaan we binnenkort potje?quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit is wel oud.. nog met de oude font.![]()
Hij kan nog niet staand op de grote-mensen, dus oefenen op een potje lijkt me wel wat.quote:hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Nou om dat nou met z'n tweeën te doen lijkt me sowieso iets te gezelligquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hij kan nog niet staand op de grote-mensen, dus oefenen op een potje lijkt me wel wat.![]()
quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
POTS junior kijkt gebiologeerd toe terwijl ik net skillend de score open![]()
Lekker hoor. Goed opvoeden die handel.![]()
Vast wel een keer. Dit weekend ofzo.quote:
Wel moet ik me dan heel lang voorbereiden want het wordt het belangrijkste potje FIFA ooit.![]()
Hoe kan je je voorbereiden op een potje Fifa..?quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vast wel een keer. Dit weekend ofzo.
Wel moet ik me dan heel lang voorbereiden want het wordt het belangrijkste potje FIFA ooit.![]()
Klopt, als je van mij verliest verdien je eigenlijk gewoon een tattoo met #IBGSquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vast wel een keer. Dit weekend ofzo.
442quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:26 schreef Jorwol het volgende:
Wie heeft een linkje naar dat vieze team van Trapmanz? Met Ibarbo en zulks
Aubadinges- Ibarbo
Elia gundogan vidal cuarado
Alaba Boateng Ogbonna abate
Adler![]()
Haha ja die bedoelde ik, thanks!quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:33 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
442
Aubadinges- Ibarbo
Elia gundogan vidal cuarado
Alaba Boateng Ogbonna abate
Adler![]()
Gewoon alles afsluiten.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:33 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hoe kan je je voorbereiden op een potje Fifa..?
Al weet je natuurlijk nooit waar EA mee komt tijdens de wedstrijd.![]()
Geen zorgen, zal geen Hunter op Ibarbo of Cuadrado zettenquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
O wee als je dat team tegen mij gaat gebruiken!![]()
Gewoon als hij 4 wordt in de kelder opsluiten en tegen hem zeggen dat hij er pas uit mag als hij 250k p/d maakt.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]![]()
Lekker hoor. Goed opvoeden die handel.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Gewoon als hij 4 wordt in de kelder opsluiten en tegen hem zeggen dat hij er pas uit mag als hij 250k p/d maakt.![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Gewoon als hij 4 wordt in de kelder opsluiten en tegen hem zeggen dat hij er pas uit mag als hij 250k p/d maakt.
Close enough![]()
![]()
Ik ga weg als ik dat team op het laadscherm zie.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:36 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Geen zorgen, zal geen Hunter op Ibarbo of Cuadrado zetten![]()
Dan verlies jequote:Op donderdag 27 maart 2014 17:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ga weg als ik dat team op het laadscherm zie.![]()
Nee, want ik heb dan geen wedstrijd gespeeld.quote:
Maar maakt niet uit hoor. Met mijn uitstekende positiespel speel ik dat ploegje wel van de mat.![]()
Dan ben ik in ieder geval de morele winnaarquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, want ik heb dan geen wedstrijd gespeeld.![]()
Zie edit.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:40 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Dan ben ik in ieder geval de morele winnaar![]()
quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, want ik heb dan geen wedstrijd gespeeld.
Maar maakt niet uit hoor. Met mijn uitstekende positiespel speel ik dat ploegje wel van de mat.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waarom denk ik steeds dat jij Zhano bent?![]()
Ik heb met ze tegelijkertijd in een Skype call gezeten. Dus lijkt me niet. Of Zhano heeft een epische stemvervormer.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waarom denk ik steeds dat jij Zhano bent?
Omdat hij deze avatar gebruikte en hij ook een Fries is?quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waarom denk ik steeds dat jij Zhano bent?![]()
Thx bbyquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb met ze tegelijkertijd in een Skype call gezeten. Dus lijkt me niet. Of Zhano heeft een epische stemvervormer.![]()
![]()
Vooral dat eerste dus.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Omdat hij deze avatar gebruikte en hij ook een Fries is?
Er zijn toch genoeg andere vrouwen om in je UI te plaatsen?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Kan je welquote:'en, maar jij hebt mij nooit zien spelen.
Kon geen goede UI vindenquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vooral dat eerste dus.
Er zijn toch genoeg andere vrouwen om in je UI te plaatsen?![]()
![]()
Duh. Daar ging het me niet omquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb met ze tegelijkertijd in een Skype call gezeten. Dus lijkt me niet. Of Zhano heeft een epische stemvervormer.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wat wil je voor UI? Dan fix ik er wel een.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Kan je wel'en, maar jij hebt mij nooit zien spelen.
[..]
Kon geen goede UI vinden
quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat wil je voor UI? Dan fix ik er wel een.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: