Si señorquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dat is gewoon Tubular Bells toch? (Heb geen Spotify)
[..]
De Jumbo bij het centrum.
https://www.google.nl/map(...)!4m4!4m3!1m0!1m0!3e2
Ik woon vlak bij het winkelcentrum Dukenburg, de AH XL heeft alles in de buurt weggeconcurreerd..quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:22 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
In welke ghetto woon jij? Heb hier 3 bakkers die naast de 2 dichtstbijzijnde supermarkten zitten. Allemaal binnen een kilometer.
Haha, nou ja ik vind dit nog best wel interessant. Vriend van me woont ook dicht bij een AH XL en die heeft daar volgens mij ook niet veel concurrentie.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:28 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik woon vlak bij het winkelcentrum Dukenburg, de AH XL heeft alles in de buurt weggeconcurreerd..
Zitten in dat winkelcentrum ook nog een Hema en een klein Chinees supermarktje (waar ik nog nooit binnen ben gestapt..). Verder in de wijk nog een Spar en iets verderop sinds kort een Lidl, waardoor de Coop (dat was de dichtst bijzijnde supermarkt voor mij) vertrokken is, die kon de concurrentie met Lidl en AH niet aan.
#interessant
Ikquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Iemand met SIF Griezman gespeeld?
quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:17 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik haal mijn brood altijd bij de bakker. Daar hebben ze ook wel lekker brood.
Dit is de Rik van de HEMA, die sherlockt alle berichten met "HEMA" erin en reageert dan positiefquote:
Brood van de AH vind ik minder lekker en als het een dag oud is uberhaupt niet meer te eten zonder drie kilo boter er op.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:31 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha, nou ja ik vind dit nog best wel interessant. Vriend van me woont ook dicht bij een AH XL en die heeft daar volgens mij ook niet veel concurrentie.
Ik heb qua supermarkten helemaal geen keuze. De 2 supermarkten die dichtbij zitten zijn allebei AH's. Dan zit er een poolse supermakt, die nog best duur is en daarna komt er weer een AH.
Maar het ging over brood, samen met wc-papier zijn dat de 2 dingen waar ik never nooit op zou bezuinigen.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:33 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dit is de Rik van de HEMA, die sherlockt alle berichten met "HEMA" erin en reageert dan positief
Haha, mijn ouders hadden ook zo'n ding. Die hebben ze denk ik 5x gebruikt in de afgelopen 5 jaar en dat was allemaal in de 1e week.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:32 schreef AntiHero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Timertje op de volgende dag zetten en je hebt 's ochtends vers brood. Als je fancy wil doen kan je er vanalles doorheen gooien (knoflook, basilicum, pesto).
Het moet niet gekker wordenquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]Ik moet gewoon lachen om een grapje van jou
Ik heb zijn UP nooit gebruikt. Ik vind hem wel goed. Hij scoort niet heel veel bij mij maar heeft wel een hoop assists. Hij is de 100k wel waard.quote:
Is dit het goede moment om te vragen of ze wilt neuken?quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En ze heeft een brood-klik met DSL
Dan ga ik hem wel eens proberenquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:35 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik heb zijn UP nooit gebruikt. Ik vind hem wel goed. Hij scoort niet heel veel bij mij maar heeft wel een hoop assists. Hij is de 100k wel waard.
Gebruik hem nu 3 maanden om de dag, maar als je moet gaan kutten met bloem/ meel en gist is de lol er snel af. Zo'n broodbakmix is het nog geen minuut werk om er eentje klaar te zetten.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:34 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha, mijn ouders hadden ook zo'n ding. Die hebben ze denk ik 5x gebruikt in de afgelopen 5 jaar en dat was allemaal in de 1e week.
De term knuffelseks doet het over het algemeen wat beter de laatste tijd merk ik.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:35 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Is dit het goede moment om te vragen of ze wilt neuken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |