Hoe goedkoop wil je het?quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:35 schreef over_hedge het volgende:
wat is een goed goedkoop team? kompany moet er graag wel inzitten want die had ik uit een free pack.
Zo iets had ik ook maar dan bundeliga rechter kant met robben. En een ander systeem en sif benzema.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand nog een leuke rechterkant? Ik zit te denken aan Buffon, Chiellini, Abate, IF Pogba en Candreva...
Dat valt wel mee toch?quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nou jongens, er post een keer een vrouw en er wordt meteen vrouwonvriendelijk gedaan. Dat kan echt niet!
Dat is net buiten het budgetquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zo iets had ik ook maar dan bundeliga rechter kant met robben. En een ander systeem en sif benzema.
Ik denk dat ik hem nog minder ga gebruiken. Mij bed staat ongeveer in de keuken, wel chill om wakker te worden met de lucht van vers brood.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:36 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Gebruik hem nu 3 maanden om de dag, maar als je moet gaan kutten met bloem/ meel en gist is de lol er snel af. Zo'n broodbakmix is het nog geen minuut werk om er eentje klaar te zetten.
Zou die van je ouders snel meepakken als ze hem toch niet gebruiken.
Zo goedkoop mogelijkquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:38 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hoe goedkoop wil je het?
Jarvis-Kone-Mirallas
Dembele-Fer-Ginkel
Gibbs-Kompany-Cahill-Coleman
Howard
Dat is buiten Kompany volgens mij nog geen 10k.
Ik hadquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand nog een leuke rechterkant? Ik zit te denken aan Buffon, Chiellini, Abate, IF Pogba en Candreva...
Hulloquote:
Beetje jammer van Payet en Marianoquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:40 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik had
Pedro-Benzema-Payet
Iniesta-Alonso-Matuidi
Eliseu-Ramos-Silva-Mariano
Sirigu
Je kan volgens mij dezelfde rechterkant nemen.
Ik heb het team niet gehad natuurlijk, maar lijken me goede spelers, wellicht zijn er betere keuzes op het middenveld. Fer is in elk geval wel een beest.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zo goedkoop mogelijkHeb wat coins nodig voordat ik ibra kan halen dus ga serie kijken en ondertussen beetje offline season doen.
Speelt dat team ook nog beetje fijn?
Vragen kan altijd tochquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:35 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Is dit het goede moment om te vragen of ze wilt neuken?
Ach ik ga het eens proberen. Offline is sowieso vrij makkelijk met elk team geloof ik.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:41 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb het team niet gehad natuurlijk, maar lijken me goede spelers, wellicht zijn er betere keuzes op het middenveld. Fer is in elk geval wel een beest.
Payet vind ik 1 van de beste spelers die ik heb gehad, zelfs in dat team (en ik had al die spelers hun beste IF / TOTY staan).quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Beetje jammer van Payet en Mariano
Omdat ik er niet op komquote:
Zit er gewoon inquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Omdat ik er niet op komEn niks op twitter zie staan. Maar mijn internet doet beetje kut laatste tijd dus kan ook nog daar aan liggen.
Gewoon Androidquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik vroeg me al af waarom zoveel posts in zo'n korte tijd, maar nu zie ik het
Dilemma's
Jullie objectieve mening dan maar: een 5C of een 5S?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |