*Jouw. Een internet-move moet natuurlijk wel smooth zijnquote:Op donderdag 27 maart 2014 14:36 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ohja!
Kan hij eindelijk zijn openingszin gebruiken; Hey wat is jou smleno speler?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge
Als ze niet geantwoord heeft: Niets meer sturen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb laatst die van de C1000 een bericht gestuurd op FBHoe moet ik nu verder? Misschien iets van: 'wanneer werk je weer bij de C1000? Dan kom ik even langs'. Ik besef wel dat ze bezet is maar ik wil alleen even praten.
Godverdomme DS2quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb laatst die van de C1000 een bericht gestuurd op FBHoe moet ik nu verder? Misschien iets van: 'wanneer werk je weer bij de C1000? Dan kom ik even langs'. Ik besef wel dat ze bezet is maar ik wil alleen even praten.
Als je graag een straatverbod wilt dan is dit the way to go.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ze reageerde met deze PI.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als ze niet geantwoord heeft: Niets meer sturen.
Of als je gekopschopt wil worden door haar vriend en een paar maten.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:44 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als je graag een straatverbod wilt dan is dit the way to go.
Maar wat wil je nou. Straks ga je met dr praten. En word je verliefd. Zit je savonds op je kamertje, en ligt zij een paar dorpen verderop helemaal uitgewoond te worden in alle functionele gaten door haar vriend. Word je daar gelukkiger van?quote:
Aangezien jij er zoveel verstand van hebt weet je vast wel wat ik moet doen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar wat wil je nou. Straks ga je met dr praten. En word je verliefd. Zit je savonds op je kamertje, en ligt zij een paar dorpen verderop helemaal uitgewoond te worden in alle functionele gaten door haar vriend. Word je daar gelukkiger van?
quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:49 schreef n0ir het volgende:
Hey jongens ik werd net opgebeld dat er een vrouw in het topic is dus ik kom even hoi zeggen
Precies. NOOIT beginnen aan een vrouw die een relatie heeft.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Aangezien jij er zoveel verstand van hebt weet je vast wel wat ik moet doen.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:49 schreef n0ir het volgende:
Hey jongens ik werd net opgebeld dat er een vrouw in het topic is dus ik kom even hoi zeggen
Dan laat ik het wel bij hoi en doei zeggen in de winkel.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Precies. NOOIT beginnen aan een vrouw die een relatie heeft.
Of kijk eens op dating sites... Zijn ook die gratis zijn. Alleen maar vrijgezelle meiden daarquote:Op donderdag 27 maart 2014 14:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan laat ik het wel bij hoi en doei zeggen in de winkel.
holy molyquote:Op donderdag 27 maart 2014 14:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Flikker op manquote:Op donderdag 27 maart 2014 14:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Oh, ja. Sure. Als het ongemakkelijk wordt is het weer een troll.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb wel een bericht gestuurd maar ik heb alleen gezegd dat ik het leuk vond dat ze me heeft toegevoegd. Ik was niet van plan om te sturen wanneer ze weer bij de C1000 werkt. Dat was niet serieus bedoeld haha jullie zijn erin getrapt
jij dus ook gekkegerrit die alleen maar op mijn posts reageert en verder niks doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |