*Jouw. Een internet-move moet natuurlijk wel smooth zijnquote:Op donderdag 27 maart 2014 14:36 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ohja!
Kan hij eindelijk zijn openingszin gebruiken; Hey wat is jou smleno speler?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge
Als ze niet geantwoord heeft: Niets meer sturen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb laatst die van de C1000 een bericht gestuurd op FBHoe moet ik nu verder? Misschien iets van: 'wanneer werk je weer bij de C1000? Dan kom ik even langs'. Ik besef wel dat ze bezet is maar ik wil alleen even praten.
Godverdomme DS2quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb laatst die van de C1000 een bericht gestuurd op FBHoe moet ik nu verder? Misschien iets van: 'wanneer werk je weer bij de C1000? Dan kom ik even langs'. Ik besef wel dat ze bezet is maar ik wil alleen even praten.
Als je graag een straatverbod wilt dan is dit the way to go.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ze reageerde met deze PI.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als ze niet geantwoord heeft: Niets meer sturen.
Of als je gekopschopt wil worden door haar vriend en een paar maten.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:44 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als je graag een straatverbod wilt dan is dit the way to go.
Maar wat wil je nou. Straks ga je met dr praten. En word je verliefd. Zit je savonds op je kamertje, en ligt zij een paar dorpen verderop helemaal uitgewoond te worden in alle functionele gaten door haar vriend. Word je daar gelukkiger van?quote:
Aangezien jij er zoveel verstand van hebt weet je vast wel wat ik moet doen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar wat wil je nou. Straks ga je met dr praten. En word je verliefd. Zit je savonds op je kamertje, en ligt zij een paar dorpen verderop helemaal uitgewoond te worden in alle functionele gaten door haar vriend. Word je daar gelukkiger van?
quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:49 schreef n0ir het volgende:
Hey jongens ik werd net opgebeld dat er een vrouw in het topic is dus ik kom even hoi zeggen
Precies. NOOIT beginnen aan een vrouw die een relatie heeft.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Aangezien jij er zoveel verstand van hebt weet je vast wel wat ik moet doen.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:49 schreef n0ir het volgende:
Hey jongens ik werd net opgebeld dat er een vrouw in het topic is dus ik kom even hoi zeggen
Dan laat ik het wel bij hoi en doei zeggen in de winkel.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Precies. NOOIT beginnen aan een vrouw die een relatie heeft.
Of kijk eens op dating sites... Zijn ook die gratis zijn. Alleen maar vrijgezelle meiden daarquote:Op donderdag 27 maart 2014 14:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan laat ik het wel bij hoi en doei zeggen in de winkel.
holy molyquote:Op donderdag 27 maart 2014 14:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Flikker op manquote:Op donderdag 27 maart 2014 14:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Oh, ja. Sure. Als het ongemakkelijk wordt is het weer een troll.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb wel een bericht gestuurd maar ik heb alleen gezegd dat ik het leuk vond dat ze me heeft toegevoegd. Ik was niet van plan om te sturen wanneer ze weer bij de C1000 werkt. Dat was niet serieus bedoeld haha jullie zijn erin getrapt
jij dus ook gekkegerrit die alleen maar op mijn posts reageert en verder niks doet
Ja, zo ben ik nou eenmaal.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oh, ja. Sure. Als het ongemakkelijk wordt is het weer een troll.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb wel een bericht gestuurd maar ik heb alleen gezegd dat ik het leuk vond dat ze me heeft toegevoegd. Ik was niet van plan om te sturen wanneer ze weer bij de C1000 werkt. Dat was niet serieus bedoeld haha jullie zijn erin getrapt
jij dus ook gekkegerrit die alleen maar op mijn posts reageert en verder niks doet
En die zijn gewilligquote:Op donderdag 27 maart 2014 14:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Of kijk eens op dating sites... Zijn ook die gratis zijn. Alleen maar vrijgezelle meiden daar(bijna alleen maar dan)
Beter vraag je ook even wat voor kleur slipje ze draagtquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit denk ik ook al tijden.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:09 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Flikker op manJij moet echt een troll/kloon zijn van iemand
Ik ben gewoon te uniek. Dat is niet na te doen door anderen.quote:
Je bent gewoon een troll, kutvent.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon te uniek. Dat is niet na te doen door anderen.
Jullie hebben allemaal een heel ander beeld van mij en dat is jammer.
Ik weet niet beterquote:Op donderdag 27 maart 2014 14:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Terzake weer jongens? Vrouwmensch is natuurlijk allang gevlogen, geschrokken als ze is van alle consternatie omtrent haar plotse verschijning.
Doe datquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:34 schreef Moppert het volgende:
[..]
Ik weet niet beterdaarom doe ik altijd heel anoniem als ik multiplayer game.
Maar zodra je dan teamspeak in gaat ofzomaar ik ga weer over tot mee lezen.
Ow okequote:Op donderdag 27 maart 2014 15:34 schreef Moppert het volgende:
[..]
ik zei nog run forrest run.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:27 schreef Toefjes het volgende:
Zie je wel, een vrouw in het topic, en gelijk iedereen bonje met elkaar. Vrouwen
Oei...twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 27-03-2014 om 15:33:02#psv voorlopig zonder #Cocu. Uit rug van de coach is een -zeer waarschijnlijk- goedaardige tumor verwijderd reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 27-03-2014 om 15:34:15Assistent Faber neemt taken van Cocu over. Vrijdag geeft technisch manager Marcel Brands meer uitleg (nieuws via @psv) reageer retweet
Nee, blijfquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:34 schreef Moppert het volgende:
[..]
gebruik je wel eens het woord plausibel ?quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:34 schreef Moppert het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:45 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gebruik je wel eens het woord plausibel ?
Wellicht heb jij ook nog tips.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, blijfLeid onze DS2 op tot een ladykiller
Dat is een zin uit een nummer van FIFA12. Laatst weer wat klassiekers van die soundtrack geluisterdquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik zei nog run forrest run.
al is het gezegde wel: keep your friends close but your enemies closer
Ok Sheldonquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is een zin uit een nummer van FIFA12. Laatst weer wat klassiekers van die soundtrack geluisterd
Gewoon zelf ook roken, heb je er geen last van.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wellicht heb jij ook nog tips.
Te vaak zie ik iemand waarvan ik denk dat ze er wel leuk uit ziet.. maar ik weet de leeftijd niet. O ja, en ik wil niet iemand die rookt
Dit is wel een serieuze post.
Raar want ik had die cup heel snel gewonnen met een matig team.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:30 schreef Tobi-wan het volgende:
Pfff heb volgens mij nog nooit er zo lang over gedaan om een toernooi te winnen. Maar Golden Goals cup is eindelijk binnen.
Nou, als iemand er in dit forum een zooitje van relaties maakt ben ik het wel.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wellicht heb jij ook nog tips.
Te vaak zie ik iemand waarvan ik denk dat ze er wel leuk uit ziet.. maar ik weet de leeftijd niet. O ja, en ik wil niet iemand die rookt
Dit is wel een serieuze post.
Rokenquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
Gewoon zelf ook roken, heb je er geen last van.
Nu noem je precies de nadelen van vrouwen op.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
RokenGeldverspilling en je hebt er niks aan.
Ja normaal gesproken heb ik er niet meer dan 4-6 wedstrijden voor nodig. Maar nu zat ik volgens mij tegen de 15-20 aan of zo. Zo voelde het in ieder geval wel...quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Raar want ik had die cup heel snel gewonnen met een matig team.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nu noem je precies de nadelen van vrouwen op.
heeft daar niet 50% borderline of iets i ndie trant dan?quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, als iemand er in dit forum een zooitje van relaties maakt ben ik het wel.
Maar op datingsites kun je in alle rust vrouwen bekijken, en ze een berichtje sturen. Dat is wel beter voor jou denk ik. Kun je rustig nadenken over wat je wilt zeggen, zonder dat je face to face gelijk geforceerd iets leuks hoeft te zeggen.
Nu lijkt het net alsof borderline iets slechts is.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:37 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
[..]
heeft daar niet 50% borderline of iets i ndie trant dan?
35% misschien, haha. Maar voor iemand die niet makkelijk praat is het wel het beste alternatief toch?quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:37 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
[..]
heeft daar niet 50% borderline of iets i ndie trant dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:43 schreef Zhano het volgende:
Misschien weet Fuszy nog een leuk meisje voor je?is dat echt fuszy's gekke exSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
ik denk jij bent de mike ross van dit forum, jij hebt dat uitgespit.quote:
Is toch stoer man. Chicks vallen op badboys.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
RokenGeldverspilling en je hebt er niks aan. Maar dat is mijn mening.
Niet iedereen. Er zijn vast ook wel chicks die vallen op iemand die geen alcohol drinkt en niet rookt.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:49 schreef DuTank het volgende:
[..]
Is toch stoer man. Chicks vallen op badboys.
Denk je?quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niet iedereen. Er zijn vast ook wel chicks die vallen op iemand die geen alcohol drinkt en niet rookt.
Pffft bad boysquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:49 schreef DuTank het volgende:
[..]
Is toch stoer man. Chicks vallen op badboys.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niet iedereen. Er zijn vast ook wel chicks die vallen op iemand die geen alcohol drinkt en niet rookt.
Ga dan aan de drugs in elk gevalquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
lekker de badboy uitgehangen dus.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:53 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Pffft bad boys
Laatst ook een chick die zei dat ze op bad boys viel, maar wel liep te klagen dat ze geen geluk in de liefde kon vinden. Ik heb haar de hele dagaangekeken.
Ik ben er na een aantal jaar klunzen wel achter dat chicks vallen op zelfverzekerde gasten. Je moet eerst haar interesse wekken en dan gewoon net doen of je haar toch niet wil. Vallen met bosjes voor je. Zelfs voor afzichtelijke zemmers als ik.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:53 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Pffft bad boys
Laatst ook een chick die zei dat ze op bad boys viel, maar wel liep te klagen dat ze geen geluk in de liefde kon vinden. Ik heb haar de hele dagaangekeken.
Het is wel zo inderdaad, vrouwen die op foute mannen vallen, en dan klagen dat ze steeds in elkaar geslagen worden of met een baby in hun armen gedumpt worden aan een stil landweggetjequote:Op donderdag 27 maart 2014 16:53 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Pffft bad boys
quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
lekker de badboy uitgehangen dus.
Deze manquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ben er na een aantal jaar klunzen wel achter dat chicks vallen op zelfverzekerde gasten. Je moet eerst haar interesse wekken en dan gewoon net doen of je haar toch niet wil. Vallen met bosjes voor je. Zelfs voor afzichtelijke zemmers als ik.
zou het niet wetenquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
35% misschien, haha. Maar voor iemand die niet makkelijk praat is het wel het beste alternatief toch?
Dit ja. En vooral niet te graag willen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ben er na een aantal jaar klunzen wel achter dat chicks vallen op zelfverzekerde gasten. Je moet eerst haar interesse wekken en dan gewoon net doen of je haar toch niet wil. Vallen met bosjes voor je.
Of samen een tatoeage nemen en dan een paar maanden later uit elkaar gaan. "Maar ik heb er echt geen spijt van hoor"quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het is wel zo inderdaad, vrouwen die op foute mannen vallen, en dan klagen dat ze steeds in elkaar geslagen worden of met een baby in hun armen gedumpt worden aan een stil landweggetje
Nou. Nee. Eigenlijk niet.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:59 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ben ik toch grappig hihi
Echt precies dit. Je kunt haar wel als eerste aanspreken, maar zorg dat je een goede zelfverzekerde eerste indruk achterlaat. Daarna gewoon even met rust laten.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:57 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dit ja. En vooral niet te graag willen.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:59 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ben ik toch grappig hihi
Bohh die klinkt goed en makkelijk uit te voerenquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Echt precies dit. Je kunt haar wel als eerste aanspreken, maar zorg dat je een goede zelfverzekerde eerste indruk achterlaat. Daarna gewoon even met rust laten.
Een vriend van mij heeft ook een briljante manier.Als hij met een meisje staat te praten, vraagt 'ie altijd of ze even zijn drankje vast wil houden en hij gaat even naar de wc (niet echt een optie, DS2, sorry.
). Als 'ie dan terugkomt, neemt 'ie z'n drankje weer aan en rondt hij eigenlijk direct hun gesprekje af. Dat meisje weet dan echt niet wat ze moet denken.
Vaak wordt hij dan 10 minuten later weer op z'n schouder getikt door hetzelfde grietje. Kassa.
[..]![]()
ik denk dat als ik terug kom mijn drankje al op isquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:01 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Bohh die klinkt goed en makkelijk uit te voeren
Bad Luck DS2quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Echt precies dit. Je kunt haar wel als eerste aanspreken, maar zorg dat je een goede zelfverzekerde eerste indruk achterlaat. Daarna gewoon even met rust laten.
Een vriend van mij heeft ook een briljante manier.Als hij met een meisje staat te praten, vraagt 'ie altijd of ze even zijn drankje vast wil houden en hij gaat even naar de wc (niet echt een optie, DS2, sorry.
). Als 'ie dan terugkomt, neemt 'ie z'n drankje weer aan en rondt hij eigenlijk direct hun gesprekje af. Dat meisje weet dan echt niet wat ze moet denken.
Vaak wordt hij dan 10 minuten later weer op z'n schouder getikt door hetzelfde grietje. Kassa.
[..]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gewoon bier drinken lusten ze toch nietquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ik denk dat als ik terug kom mijn drankje al op is
Dat ligt denk ik meer aan het type dame (tatoeage van hondenpootjes en/of uitgelubberde tribals op memmen, red.) dat je aanspreekt.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ik denk dat als ik terug kom mijn drankje al op is
quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:04 schreef Zhano het volgende:
[..]
Bad Luck DS2
[ afbeelding ]Dat is toch juist bonus? Ik zet m'n drankje vaak een uurtje op de bar hopen dat er GHB in zit als ik terug kom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso, als je een vrouw kan laten lachen, dat is minstens zo belangrijk als zelfverzekerd overkomen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gewoon bier drinken lusten ze toch niet![]()
en sowieso de hele avond lachen, net doen alsof je het enorm naar je zin hebt
Dus plat op je bek gaan omdat je struikelt over de drempel en dan ben je al half binnen?quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Sowieso, als je een vrouw kan laten lachen, dat is minstens zo belangrijk als zelfverzekerd overkomen.
Dat is zeker aan te bevelen. Ik zou het er volgende week in T Houtsje er zeker op wagenquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:08 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dus plat op je bek gaan omdat je struikelt over de drempel en dan ben je al half binnen?
Ligt eraan hoe je dan opstaat. Als je cool weg loopt is het nog te redden, begin je te janken is het einde verhaal.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:08 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dus plat op je bek gaan omdat je struikelt over de drempel en dan ben je al half binnen?
quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:10 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik wist niet dat ik R&P was beland, houd het even OT.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |