Gewoon zelf ook roken, heb je er geen last van.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wellicht heb jij ook nog tips.
Te vaak zie ik iemand waarvan ik denk dat ze er wel leuk uit ziet.. maar ik weet de leeftijd niet. O ja, en ik wil niet iemand die rookt
Dit is wel een serieuze post.
Raar want ik had die cup heel snel gewonnen met een matig team.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:30 schreef Tobi-wan het volgende:
Pfff heb volgens mij nog nooit er zo lang over gedaan om een toernooi te winnen. Maar Golden Goals cup is eindelijk binnen.
Nou, als iemand er in dit forum een zooitje van relaties maakt ben ik het wel.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wellicht heb jij ook nog tips.
Te vaak zie ik iemand waarvan ik denk dat ze er wel leuk uit ziet.. maar ik weet de leeftijd niet. O ja, en ik wil niet iemand die rookt
Dit is wel een serieuze post.
Rokenquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
Gewoon zelf ook roken, heb je er geen last van.
Nu noem je precies de nadelen van vrouwen op.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
RokenGeldverspilling en je hebt er niks aan.
Ja normaal gesproken heb ik er niet meer dan 4-6 wedstrijden voor nodig. Maar nu zat ik volgens mij tegen de 15-20 aan of zo. Zo voelde het in ieder geval wel...quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Raar want ik had die cup heel snel gewonnen met een matig team.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nu noem je precies de nadelen van vrouwen op.
heeft daar niet 50% borderline of iets i ndie trant dan?quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, als iemand er in dit forum een zooitje van relaties maakt ben ik het wel.
Maar op datingsites kun je in alle rust vrouwen bekijken, en ze een berichtje sturen. Dat is wel beter voor jou denk ik. Kun je rustig nadenken over wat je wilt zeggen, zonder dat je face to face gelijk geforceerd iets leuks hoeft te zeggen.
Nu lijkt het net alsof borderline iets slechts is.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:37 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
[..]
heeft daar niet 50% borderline of iets i ndie trant dan?
35% misschien, haha. Maar voor iemand die niet makkelijk praat is het wel het beste alternatief toch?quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:37 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
[..]
heeft daar niet 50% borderline of iets i ndie trant dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:43 schreef Zhano het volgende:
Misschien weet Fuszy nog een leuk meisje voor je?is dat echt fuszy's gekke exSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
ik denk jij bent de mike ross van dit forum, jij hebt dat uitgespit.quote:
Is toch stoer man. Chicks vallen op badboys.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
RokenGeldverspilling en je hebt er niks aan. Maar dat is mijn mening.
Niet iedereen. Er zijn vast ook wel chicks die vallen op iemand die geen alcohol drinkt en niet rookt.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:49 schreef DuTank het volgende:
[..]
Is toch stoer man. Chicks vallen op badboys.
Denk je?quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niet iedereen. Er zijn vast ook wel chicks die vallen op iemand die geen alcohol drinkt en niet rookt.
Pffft bad boysquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:49 schreef DuTank het volgende:
[..]
Is toch stoer man. Chicks vallen op badboys.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niet iedereen. Er zijn vast ook wel chicks die vallen op iemand die geen alcohol drinkt en niet rookt.
Ga dan aan de drugs in elk gevalquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
lekker de badboy uitgehangen dus.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:53 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Pffft bad boys
Laatst ook een chick die zei dat ze op bad boys viel, maar wel liep te klagen dat ze geen geluk in de liefde kon vinden. Ik heb haar de hele dagaangekeken.
Ik ben er na een aantal jaar klunzen wel achter dat chicks vallen op zelfverzekerde gasten. Je moet eerst haar interesse wekken en dan gewoon net doen of je haar toch niet wil. Vallen met bosjes voor je. Zelfs voor afzichtelijke zemmers als ik.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:53 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Pffft bad boys
Laatst ook een chick die zei dat ze op bad boys viel, maar wel liep te klagen dat ze geen geluk in de liefde kon vinden. Ik heb haar de hele dagaangekeken.
Het is wel zo inderdaad, vrouwen die op foute mannen vallen, en dan klagen dat ze steeds in elkaar geslagen worden of met een baby in hun armen gedumpt worden aan een stil landweggetjequote:Op donderdag 27 maart 2014 16:53 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Pffft bad boys
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |