Gewoon zelf ook roken, heb je er geen last van.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wellicht heb jij ook nog tips.
Te vaak zie ik iemand waarvan ik denk dat ze er wel leuk uit ziet.. maar ik weet de leeftijd niet. O ja, en ik wil niet iemand die rookt
Dit is wel een serieuze post.
Raar want ik had die cup heel snel gewonnen met een matig team.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:30 schreef Tobi-wan het volgende:
Pfff heb volgens mij nog nooit er zo lang over gedaan om een toernooi te winnen. Maar Golden Goals cup is eindelijk binnen.
Nou, als iemand er in dit forum een zooitje van relaties maakt ben ik het wel.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wellicht heb jij ook nog tips.
Te vaak zie ik iemand waarvan ik denk dat ze er wel leuk uit ziet.. maar ik weet de leeftijd niet. O ja, en ik wil niet iemand die rookt
Dit is wel een serieuze post.
Rokenquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
Gewoon zelf ook roken, heb je er geen last van.
Nu noem je precies de nadelen van vrouwen op.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
RokenGeldverspilling en je hebt er niks aan.
Ja normaal gesproken heb ik er niet meer dan 4-6 wedstrijden voor nodig. Maar nu zat ik volgens mij tegen de 15-20 aan of zo. Zo voelde het in ieder geval wel...quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Raar want ik had die cup heel snel gewonnen met een matig team.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nu noem je precies de nadelen van vrouwen op.
heeft daar niet 50% borderline of iets i ndie trant dan?quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, als iemand er in dit forum een zooitje van relaties maakt ben ik het wel.
Maar op datingsites kun je in alle rust vrouwen bekijken, en ze een berichtje sturen. Dat is wel beter voor jou denk ik. Kun je rustig nadenken over wat je wilt zeggen, zonder dat je face to face gelijk geforceerd iets leuks hoeft te zeggen.
Nu lijkt het net alsof borderline iets slechts is.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:37 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
[..]
heeft daar niet 50% borderline of iets i ndie trant dan?
35% misschien, haha. Maar voor iemand die niet makkelijk praat is het wel het beste alternatief toch?quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:37 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
[..]
heeft daar niet 50% borderline of iets i ndie trant dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:43 schreef Zhano het volgende:
Misschien weet Fuszy nog een leuk meisje voor je?is dat echt fuszy's gekke exSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
ik denk jij bent de mike ross van dit forum, jij hebt dat uitgespit.quote:
Is toch stoer man. Chicks vallen op badboys.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
RokenGeldverspilling en je hebt er niks aan. Maar dat is mijn mening.
Niet iedereen. Er zijn vast ook wel chicks die vallen op iemand die geen alcohol drinkt en niet rookt.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:49 schreef DuTank het volgende:
[..]
Is toch stoer man. Chicks vallen op badboys.
Denk je?quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niet iedereen. Er zijn vast ook wel chicks die vallen op iemand die geen alcohol drinkt en niet rookt.
Pffft bad boysquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:49 schreef DuTank het volgende:
[..]
Is toch stoer man. Chicks vallen op badboys.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niet iedereen. Er zijn vast ook wel chicks die vallen op iemand die geen alcohol drinkt en niet rookt.
Ga dan aan de drugs in elk gevalquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
lekker de badboy uitgehangen dus.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:53 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Pffft bad boys
Laatst ook een chick die zei dat ze op bad boys viel, maar wel liep te klagen dat ze geen geluk in de liefde kon vinden. Ik heb haar de hele dagaangekeken.
Ik ben er na een aantal jaar klunzen wel achter dat chicks vallen op zelfverzekerde gasten. Je moet eerst haar interesse wekken en dan gewoon net doen of je haar toch niet wil. Vallen met bosjes voor je. Zelfs voor afzichtelijke zemmers als ik.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:53 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Pffft bad boys
Laatst ook een chick die zei dat ze op bad boys viel, maar wel liep te klagen dat ze geen geluk in de liefde kon vinden. Ik heb haar de hele dagaangekeken.
Het is wel zo inderdaad, vrouwen die op foute mannen vallen, en dan klagen dat ze steeds in elkaar geslagen worden of met een baby in hun armen gedumpt worden aan een stil landweggetjequote:Op donderdag 27 maart 2014 16:53 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Pffft bad boys
quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
lekker de badboy uitgehangen dus.
Deze manquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ben er na een aantal jaar klunzen wel achter dat chicks vallen op zelfverzekerde gasten. Je moet eerst haar interesse wekken en dan gewoon net doen of je haar toch niet wil. Vallen met bosjes voor je. Zelfs voor afzichtelijke zemmers als ik.
zou het niet wetenquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
35% misschien, haha. Maar voor iemand die niet makkelijk praat is het wel het beste alternatief toch?
Dit ja. En vooral niet te graag willen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ben er na een aantal jaar klunzen wel achter dat chicks vallen op zelfverzekerde gasten. Je moet eerst haar interesse wekken en dan gewoon net doen of je haar toch niet wil. Vallen met bosjes voor je.
Of samen een tatoeage nemen en dan een paar maanden later uit elkaar gaan. "Maar ik heb er echt geen spijt van hoor"quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het is wel zo inderdaad, vrouwen die op foute mannen vallen, en dan klagen dat ze steeds in elkaar geslagen worden of met een baby in hun armen gedumpt worden aan een stil landweggetje
Nou. Nee. Eigenlijk niet.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:59 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ben ik toch grappig hihi
Echt precies dit. Je kunt haar wel als eerste aanspreken, maar zorg dat je een goede zelfverzekerde eerste indruk achterlaat. Daarna gewoon even met rust laten.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:57 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dit ja. En vooral niet te graag willen.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:59 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ben ik toch grappig hihi
Bohh die klinkt goed en makkelijk uit te voerenquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Echt precies dit. Je kunt haar wel als eerste aanspreken, maar zorg dat je een goede zelfverzekerde eerste indruk achterlaat. Daarna gewoon even met rust laten.
Een vriend van mij heeft ook een briljante manier.Als hij met een meisje staat te praten, vraagt 'ie altijd of ze even zijn drankje vast wil houden en hij gaat even naar de wc (niet echt een optie, DS2, sorry.
). Als 'ie dan terugkomt, neemt 'ie z'n drankje weer aan en rondt hij eigenlijk direct hun gesprekje af. Dat meisje weet dan echt niet wat ze moet denken.
Vaak wordt hij dan 10 minuten later weer op z'n schouder getikt door hetzelfde grietje. Kassa.
[..]![]()
ik denk dat als ik terug kom mijn drankje al op isquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:01 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Bohh die klinkt goed en makkelijk uit te voeren
Bad Luck DS2quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Echt precies dit. Je kunt haar wel als eerste aanspreken, maar zorg dat je een goede zelfverzekerde eerste indruk achterlaat. Daarna gewoon even met rust laten.
Een vriend van mij heeft ook een briljante manier.Als hij met een meisje staat te praten, vraagt 'ie altijd of ze even zijn drankje vast wil houden en hij gaat even naar de wc (niet echt een optie, DS2, sorry.
). Als 'ie dan terugkomt, neemt 'ie z'n drankje weer aan en rondt hij eigenlijk direct hun gesprekje af. Dat meisje weet dan echt niet wat ze moet denken.
Vaak wordt hij dan 10 minuten later weer op z'n schouder getikt door hetzelfde grietje. Kassa.
[..]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gewoon bier drinken lusten ze toch nietquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ik denk dat als ik terug kom mijn drankje al op is
Dat ligt denk ik meer aan het type dame (tatoeage van hondenpootjes en/of uitgelubberde tribals op memmen, red.) dat je aanspreekt.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ik denk dat als ik terug kom mijn drankje al op is
quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:04 schreef Zhano het volgende:
[..]
Bad Luck DS2
[ afbeelding ]Dat is toch juist bonus? Ik zet m'n drankje vaak een uurtje op de bar hopen dat er GHB in zit als ik terug kom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso, als je een vrouw kan laten lachen, dat is minstens zo belangrijk als zelfverzekerd overkomen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gewoon bier drinken lusten ze toch niet![]()
en sowieso de hele avond lachen, net doen alsof je het enorm naar je zin hebt
Dus plat op je bek gaan omdat je struikelt over de drempel en dan ben je al half binnen?quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Sowieso, als je een vrouw kan laten lachen, dat is minstens zo belangrijk als zelfverzekerd overkomen.
Dat is zeker aan te bevelen. Ik zou het er volgende week in T Houtsje er zeker op wagenquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:08 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dus plat op je bek gaan omdat je struikelt over de drempel en dan ben je al half binnen?
Ligt eraan hoe je dan opstaat. Als je cool weg loopt is het nog te redden, begin je te janken is het einde verhaal.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:08 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dus plat op je bek gaan omdat je struikelt over de drempel en dan ben je al half binnen?
quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:10 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik wist niet dat ik R&P was beland, houd het even OT.
Je kunt ook gewoon weer SC in de TT zetten. Zoals het ooit was. Het is nooit ontopic hier.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:10 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik wist niet dat ik R&P was beland, houd het even OT.
Beetje offtopic is niet erg zolang het niet 100 posts achter elkaar is.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:11 schreef Zhano het volgende:
Ik wist niet dat ik op tweakers.net was beland, maar ik houd het even OT voorlopig.
Hallo het is geen LIF hier, hou het even OT.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:11 schreef Lindgren. het volgende:
Ik moet nog nieuwe schoenen trouwens. Iemand?
*flashback naar 'een gruwelijke pot mayonaise' heeft*quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:08 schreef Toefjes het volgende:
Straks een Turkse pizza halen met döner en kaas. God, wat lekker.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:11 schreef Lindgren. het volgende:
Ik moet nog nieuwe schoenen trouwens. Iemand?
Kaasschoenen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:13 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Gewoon die oranje Air Max van Richie
Probeer het eens met een vrouw zou ik zeggen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:13 schreef wieisboos het volgende:
Ruim een jaar een fijne relatie gehad met topgozer. Gedurende deze relatie veel sores gehad met mijn ex, die contact zocht tot het stalken aan toe en ook mijn huidige vriend en zijn familie lastig viel. Hier is ook aangifte van gedaan. Nu in een dronken bui zelf contact gezocht met mijn ex omdat ik oprecht wilde dat het goed met hem ging. Contact was erg oppervlakkig maar mijn ex heeft dit in een wraakzuchtige bui naar mijn vriend gestuurd en nu is de bom gebarsten.
Mijn hart wilt niet meer vechten, heb het gevoel dat het al verloren is omdat er zoveel is gebeurd maar het doet zo godsvergeten veel pijn.
Tips/advies/ervaringen? Heb niet echt iemand anders waar ik mee kan praten.
Wiewasboos?quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:13 schreef wieisboos het volgende:
Ruim een jaar een fijne relatie gehad met topgozer. Gedurende deze relatie veel sores gehad met mijn ex, die contact zocht tot het stalken aan toe en ook mijn huidige vriend en zijn familie lastig viel. Hier is ook aangifte van gedaan. Nu in een dronken bui zelf contact gezocht met mijn ex omdat ik oprecht wilde dat het goed met hem ging. Contact was erg oppervlakkig maar mijn ex heeft dit in een wraakzuchtige bui naar mijn vriend gestuurd en nu is de bom gebarsten.
Mijn hart wilt niet meer vechten, heb het gevoel dat het al verloren is omdat er zoveel is gebeurd maar het doet zo godsvergeten veel pijn.
Tips/advies/ervaringen? Heb niet echt iemand anders waar ik mee kan praten.
holy shit misschien modric en ribery omdraaien voor chemistry verder toppiequote:
Genoeg nu.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:15 schreef Toefjes het volgende:
Het is allemaal de schuld van DSL. Hij begon over brood van de HEMA.
Ja echt leuk spel!!11quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Sorry. Echt sorry.
Iemand nog FUT gespeeld ?
vet team, die rechterspits wil ik ook nog een keer proberenquote:
1700 coinsquote:
quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
thanks voor de link ik zal hem even opschrijven
Je kan het beter gewoon laten gaan.. Gaan lopen bitchen gaat toch niet werkenquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:20 schreef 2Happy4U het volgende:
Hihaho, genoeg gelachen. Blijf ontopic.
Graag ontopic.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:23 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat een grote worden, want de Engelse top en Ajax wilden hem hebben. Hij zit nog niet in FUT trouwens.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oh, slim!
Ik wilde eigenlijk deze schoenen halen
[ afbeelding ]
Jammer dat ze niet in FUT zitten.
Het kan ook zijn dat hij wel in FUT zit, en ik het fout had. Dan had ik er nu op gewezen kunnen worden.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:25 schreef Zhano het volgende:
[..]
Is het toch? Het is een goede speler, maar hij zit nog niet in FUT volgens Toefjes.
[..]
Oh, slim!
[ afbeelding ]
[..]
Oh, slim!
[ afbeelding ]
[..]
Oh, slim!
[ afbeelding ]
Solliciteer jij naar de positie van eerste bilmaat op het censor-ship ofzo?quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Tja. Ik heb jullie er weken op gewezen dat het hier eens wat meer ontopic moet zijn. Jammer dat er nu een kwispelend waakhondje aan te pas moet komen, maar dit zal jullie leren.
Iemand nog een mooie 5atb?
Ik weet dat hij deze heeft gehad. Bedoel je die?quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:26 schreef Jorwol het volgende:
Wie heeft een linkje naar dat vieze team van Trapmanz? Met Ibarbo en zulks
Nee, ik heb nooit een dergelijke functie geambieerd.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
Solliciteer jij naar de positie van eerste bilmaat op het censor-ship ofzo?
Tevens hier: http://wefut.com/en/squad/54685 goeien 5atb
Hm, die bedoelde ik niet maar deze ziet er ook wel leuk uitquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik weet dat hij deze heeft gehad. Bedoel je die?
[ afbeelding ]
Zou die even weghalen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee, ik heb nooit een functie geambieerd.
Thanks man, daar kan ik mee vooruit!
watquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hoho, ik distantieer me hier even van de 1940-45 dingen
Tevens net 500c winst op een contract.
Dit is wel oud.. nog met de oude font.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik weet dat hij deze heeft gehad. Bedoel je die?
[ afbeelding ]
DS2 gaan we binnenkort potje?quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit is wel oud.. nog met de oude font.
Hij kan nog niet staand op de grote-mensen, dus oefenen op een potje lijkt me wel wat.quote:
Nou om dat nou met z'n tweeën te doen lijkt me sowieso iets te gezelligquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hij kan nog niet staand op de grote-mensen, dus oefenen op een potje lijkt me wel wat.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
POTS junior kijkt gebiologeerd toe terwijl ik net skillend de score open
Vast wel een keer. Dit weekend ofzo.quote:
Hoe kan je je voorbereiden op een potje Fifa..?quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vast wel een keer. Dit weekend ofzo.
Wel moet ik me dan heel lang voorbereiden want het wordt het belangrijkste potje FIFA ooit.
Klopt, als je van mij verliest verdien je eigenlijk gewoon een tattoo met #IBGSquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vast wel een keer. Dit weekend ofzo.
Wel moet ik me dan heel lang voorbereiden want het wordt het belangrijkste potje FIFA ooit.
442quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:26 schreef Jorwol het volgende:
Wie heeft een linkje naar dat vieze team van Trapmanz? Met Ibarbo en zulks
Haha ja die bedoelde ik, thanks!quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:33 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
442
Aubadinges- Ibarbo
Elia gundogan vidal cuarado
Alaba Boateng Ogbonna abate
Adler
Gewoon alles afsluiten.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:33 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hoe kan je je voorbereiden op een potje Fifa..?
Geen zorgen, zal geen Hunter op Ibarbo of Cuadrado zettenquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
O wee als je dat team tegen mij gaat gebruiken!
Gewoon als hij 4 wordt in de kelder opsluiten en tegen hem zeggen dat hij er pas uit mag als hij 250k p/d maakt.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]![]()
Lekker hoor. Goed opvoeden die handel.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Gewoon als hij 4 wordt in de kelder opsluiten en tegen hem zeggen dat hij er pas uit mag als hij 250k p/d maakt.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Gewoon als hij 4 wordt in de kelder opsluiten en tegen hem zeggen dat hij er pas uit mag als hij 250k p/d maakt.
Ik ga weg als ik dat team op het laadscherm zie.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:36 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Geen zorgen, zal geen Hunter op Ibarbo of Cuadrado zetten
Dan verlies jequote:Op donderdag 27 maart 2014 17:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ga weg als ik dat team op het laadscherm zie.
Nee, want ik heb dan geen wedstrijd gespeeld.quote:
Dan ben ik in ieder geval de morele winnaarquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, want ik heb dan geen wedstrijd gespeeld.
Zie edit.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:40 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Dan ben ik in ieder geval de morele winnaar
quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, want ik heb dan geen wedstrijd gespeeld.
Maar maakt niet uit hoor. Met mijn uitstekende positiespel speel ik dat ploegje wel van de mat.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waarom denk ik steeds dat jij Zhano bent?
Ik heb met ze tegelijkertijd in een Skype call gezeten. Dus lijkt me niet. Of Zhano heeft een epische stemvervormer.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Omdat hij deze avatar gebruikte en hij ook een Fries is?quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Thx bbyquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb met ze tegelijkertijd in een Skype call gezeten. Dus lijkt me niet. Of Zhano heeft een epische stemvervormer.
Vooral dat eerste dus.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Omdat hij deze avatar gebruikte en hij ook een Fries is?
Kan je welquote:
Kon geen goede UI vindenquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vooral dat eerste dus.
Er zijn toch genoeg andere vrouwen om in je UI te plaatsen?
Duh. Daar ging het me niet omquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb met ze tegelijkertijd in een Skype call gezeten. Dus lijkt me niet. Of Zhano heeft een epische stemvervormer.
Wat wil je voor UI? Dan fix ik er wel een.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Kan je wel'en, maar jij hebt mij nooit zien spelen.
[..]
Kon geen goede UI vinden
quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat wil je voor UI? Dan fix ik er wel een.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |