Het kan ook zijn dat hij wel in FUT zit, en ik het fout had. Dan had ik er nu op gewezen kunnen worden.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:25 schreef Zhano het volgende:
[..]
Is het toch? Het is een goede speler, maar hij zit nog niet in FUT volgens Toefjes.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oh, slim!
Ik wilde eigenlijk deze schoenen halen
[ afbeelding ]
Jammer dat ze niet in FUT zitten.
[..]
Oh, slim!
[ afbeelding ]
[..]
Oh, slim!
[ afbeelding ]
Solliciteer jij naar de positie van eerste bilmaat op het censor-ship ofzo?quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Tja. Ik heb jullie er weken op gewezen dat het hier eens wat meer ontopic moet zijn. Jammer dat er nu een kwispelend waakhondje aan te pas moet komen, maar dit zal jullie leren.
Iemand nog een mooie 5atb?
Ik weet dat hij deze heeft gehad. Bedoel je die?quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:26 schreef Jorwol het volgende:
Wie heeft een linkje naar dat vieze team van Trapmanz? Met Ibarbo en zulks
Nee, ik heb nooit een dergelijke functie geambieerd.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
Solliciteer jij naar de positie van eerste bilmaat op het censor-ship ofzo?
Tevens hier: http://wefut.com/en/squad/54685 goeien 5atb
Hm, die bedoelde ik niet maar deze ziet er ook wel leuk uitquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik weet dat hij deze heeft gehad. Bedoel je die?
[ afbeelding ]
Zou die even weghalen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee, ik heb nooit een functie geambieerd.
Thanks man, daar kan ik mee vooruit!
watquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hoho, ik distantieer me hier even van de 1940-45 dingen
Tevens net 500c winst op een contract.
Dit is wel oud.. nog met de oude font.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik weet dat hij deze heeft gehad. Bedoel je die?
[ afbeelding ]
DS2 gaan we binnenkort potje?quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit is wel oud.. nog met de oude font.
Hij kan nog niet staand op de grote-mensen, dus oefenen op een potje lijkt me wel wat.quote:
Nou om dat nou met z'n tweeën te doen lijkt me sowieso iets te gezelligquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hij kan nog niet staand op de grote-mensen, dus oefenen op een potje lijkt me wel wat.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
POTS junior kijkt gebiologeerd toe terwijl ik net skillend de score open
Vast wel een keer. Dit weekend ofzo.quote:
Hoe kan je je voorbereiden op een potje Fifa..?quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vast wel een keer. Dit weekend ofzo.
Wel moet ik me dan heel lang voorbereiden want het wordt het belangrijkste potje FIFA ooit.
Klopt, als je van mij verliest verdien je eigenlijk gewoon een tattoo met #IBGSquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vast wel een keer. Dit weekend ofzo.
Wel moet ik me dan heel lang voorbereiden want het wordt het belangrijkste potje FIFA ooit.
442quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:26 schreef Jorwol het volgende:
Wie heeft een linkje naar dat vieze team van Trapmanz? Met Ibarbo en zulks
Haha ja die bedoelde ik, thanks!quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:33 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
442
Aubadinges- Ibarbo
Elia gundogan vidal cuarado
Alaba Boateng Ogbonna abate
Adler
Gewoon alles afsluiten.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:33 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hoe kan je je voorbereiden op een potje Fifa..?
Geen zorgen, zal geen Hunter op Ibarbo of Cuadrado zettenquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
O wee als je dat team tegen mij gaat gebruiken!
Gewoon als hij 4 wordt in de kelder opsluiten en tegen hem zeggen dat hij er pas uit mag als hij 250k p/d maakt.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]![]()
Lekker hoor. Goed opvoeden die handel.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Gewoon als hij 4 wordt in de kelder opsluiten en tegen hem zeggen dat hij er pas uit mag als hij 250k p/d maakt.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Gewoon als hij 4 wordt in de kelder opsluiten en tegen hem zeggen dat hij er pas uit mag als hij 250k p/d maakt.
Ik ga weg als ik dat team op het laadscherm zie.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:36 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Geen zorgen, zal geen Hunter op Ibarbo of Cuadrado zetten
Dan verlies jequote:Op donderdag 27 maart 2014 17:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ga weg als ik dat team op het laadscherm zie.
Nee, want ik heb dan geen wedstrijd gespeeld.quote:
Dan ben ik in ieder geval de morele winnaarquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, want ik heb dan geen wedstrijd gespeeld.
Zie edit.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:40 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Dan ben ik in ieder geval de morele winnaar
quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, want ik heb dan geen wedstrijd gespeeld.
Maar maakt niet uit hoor. Met mijn uitstekende positiespel speel ik dat ploegje wel van de mat.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waarom denk ik steeds dat jij Zhano bent?
Ik heb met ze tegelijkertijd in een Skype call gezeten. Dus lijkt me niet. Of Zhano heeft een epische stemvervormer.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Omdat hij deze avatar gebruikte en hij ook een Fries is?quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Thx bbyquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb met ze tegelijkertijd in een Skype call gezeten. Dus lijkt me niet. Of Zhano heeft een epische stemvervormer.
Vooral dat eerste dus.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Omdat hij deze avatar gebruikte en hij ook een Fries is?
Kan je welquote:
Kon geen goede UI vindenquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vooral dat eerste dus.
Er zijn toch genoeg andere vrouwen om in je UI te plaatsen?
Duh. Daar ging het me niet omquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb met ze tegelijkertijd in een Skype call gezeten. Dus lijkt me niet. Of Zhano heeft een epische stemvervormer.
Wat wil je voor UI? Dan fix ik er wel een.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Kan je wel'en, maar jij hebt mij nooit zien spelen.
[..]
Kon geen goede UI vinden
quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat wil je voor UI? Dan fix ik er wel een.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |