Geen zorgen, zal geen Hunter op Ibarbo of Cuadrado zettenquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
O wee als je dat team tegen mij gaat gebruiken!
Gewoon als hij 4 wordt in de kelder opsluiten en tegen hem zeggen dat hij er pas uit mag als hij 250k p/d maakt.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]![]()
Lekker hoor. Goed opvoeden die handel.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Gewoon als hij 4 wordt in de kelder opsluiten en tegen hem zeggen dat hij er pas uit mag als hij 250k p/d maakt.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Gewoon als hij 4 wordt in de kelder opsluiten en tegen hem zeggen dat hij er pas uit mag als hij 250k p/d maakt.
Ik ga weg als ik dat team op het laadscherm zie.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:36 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Geen zorgen, zal geen Hunter op Ibarbo of Cuadrado zetten
Dan verlies jequote:Op donderdag 27 maart 2014 17:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ga weg als ik dat team op het laadscherm zie.
Nee, want ik heb dan geen wedstrijd gespeeld.quote:
Dan ben ik in ieder geval de morele winnaarquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, want ik heb dan geen wedstrijd gespeeld.
Zie edit.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:40 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Dan ben ik in ieder geval de morele winnaar
quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, want ik heb dan geen wedstrijd gespeeld.
Maar maakt niet uit hoor. Met mijn uitstekende positiespel speel ik dat ploegje wel van de mat.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waarom denk ik steeds dat jij Zhano bent?
Ik heb met ze tegelijkertijd in een Skype call gezeten. Dus lijkt me niet. Of Zhano heeft een epische stemvervormer.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Omdat hij deze avatar gebruikte en hij ook een Fries is?quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Thx bbyquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb met ze tegelijkertijd in een Skype call gezeten. Dus lijkt me niet. Of Zhano heeft een epische stemvervormer.
Vooral dat eerste dus.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Omdat hij deze avatar gebruikte en hij ook een Fries is?
Kan je welquote:
Kon geen goede UI vindenquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vooral dat eerste dus.
Er zijn toch genoeg andere vrouwen om in je UI te plaatsen?
Duh. Daar ging het me niet omquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb met ze tegelijkertijd in een Skype call gezeten. Dus lijkt me niet. Of Zhano heeft een epische stemvervormer.
Wat wil je voor UI? Dan fix ik er wel een.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Kan je wel'en, maar jij hebt mij nooit zien spelen.
[..]
Kon geen goede UI vinden
quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat wil je voor UI? Dan fix ik er wel een.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |