Je kunt ook gewoon weer SC in de TT zetten. Zoals het ooit was. Het is nooit ontopic hier.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:10 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik wist niet dat ik R&P was beland, houd het even OT.
Beetje offtopic is niet erg zolang het niet 100 posts achter elkaar is.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:11 schreef Zhano het volgende:
Ik wist niet dat ik op tweakers.net was beland, maar ik houd het even OT voorlopig.
Hallo het is geen LIF hier, hou het even OT.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:11 schreef Lindgren. het volgende:
Ik moet nog nieuwe schoenen trouwens. Iemand?
*flashback naar 'een gruwelijke pot mayonaise' heeft*quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:08 schreef Toefjes het volgende:
Straks een Turkse pizza halen met döner en kaas. God, wat lekker.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:11 schreef Lindgren. het volgende:
Ik moet nog nieuwe schoenen trouwens. Iemand?
Kaasschoenen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:13 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Gewoon die oranje Air Max van Richie
Probeer het eens met een vrouw zou ik zeggen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:13 schreef wieisboos het volgende:
Ruim een jaar een fijne relatie gehad met topgozer. Gedurende deze relatie veel sores gehad met mijn ex, die contact zocht tot het stalken aan toe en ook mijn huidige vriend en zijn familie lastig viel. Hier is ook aangifte van gedaan. Nu in een dronken bui zelf contact gezocht met mijn ex omdat ik oprecht wilde dat het goed met hem ging. Contact was erg oppervlakkig maar mijn ex heeft dit in een wraakzuchtige bui naar mijn vriend gestuurd en nu is de bom gebarsten.
Mijn hart wilt niet meer vechten, heb het gevoel dat het al verloren is omdat er zoveel is gebeurd maar het doet zo godsvergeten veel pijn.
Tips/advies/ervaringen? Heb niet echt iemand anders waar ik mee kan praten.
Wiewasboos?quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:13 schreef wieisboos het volgende:
Ruim een jaar een fijne relatie gehad met topgozer. Gedurende deze relatie veel sores gehad met mijn ex, die contact zocht tot het stalken aan toe en ook mijn huidige vriend en zijn familie lastig viel. Hier is ook aangifte van gedaan. Nu in een dronken bui zelf contact gezocht met mijn ex omdat ik oprecht wilde dat het goed met hem ging. Contact was erg oppervlakkig maar mijn ex heeft dit in een wraakzuchtige bui naar mijn vriend gestuurd en nu is de bom gebarsten.
Mijn hart wilt niet meer vechten, heb het gevoel dat het al verloren is omdat er zoveel is gebeurd maar het doet zo godsvergeten veel pijn.
Tips/advies/ervaringen? Heb niet echt iemand anders waar ik mee kan praten.
holy shit misschien modric en ribery omdraaien voor chemistry verder toppiequote:
Genoeg nu.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:15 schreef Toefjes het volgende:
Het is allemaal de schuld van DSL. Hij begon over brood van de HEMA.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |