quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
lekker de badboy uitgehangen dus.
Deze manquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ben er na een aantal jaar klunzen wel achter dat chicks vallen op zelfverzekerde gasten. Je moet eerst haar interesse wekken en dan gewoon net doen of je haar toch niet wil. Vallen met bosjes voor je. Zelfs voor afzichtelijke zemmers als ik.
zou het niet wetenquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
35% misschien, haha. Maar voor iemand die niet makkelijk praat is het wel het beste alternatief toch?
Dit ja. En vooral niet te graag willen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ben er na een aantal jaar klunzen wel achter dat chicks vallen op zelfverzekerde gasten. Je moet eerst haar interesse wekken en dan gewoon net doen of je haar toch niet wil. Vallen met bosjes voor je.
Of samen een tatoeage nemen en dan een paar maanden later uit elkaar gaan. "Maar ik heb er echt geen spijt van hoor"quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het is wel zo inderdaad, vrouwen die op foute mannen vallen, en dan klagen dat ze steeds in elkaar geslagen worden of met een baby in hun armen gedumpt worden aan een stil landweggetje
Nou. Nee. Eigenlijk niet.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:59 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ben ik toch grappig hihi
Echt precies dit. Je kunt haar wel als eerste aanspreken, maar zorg dat je een goede zelfverzekerde eerste indruk achterlaat. Daarna gewoon even met rust laten.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:57 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dit ja. En vooral niet te graag willen.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:59 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ben ik toch grappig hihi
Bohh die klinkt goed en makkelijk uit te voerenquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Echt precies dit. Je kunt haar wel als eerste aanspreken, maar zorg dat je een goede zelfverzekerde eerste indruk achterlaat. Daarna gewoon even met rust laten.
Een vriend van mij heeft ook een briljante manier.Als hij met een meisje staat te praten, vraagt 'ie altijd of ze even zijn drankje vast wil houden en hij gaat even naar de wc (niet echt een optie, DS2, sorry.
). Als 'ie dan terugkomt, neemt 'ie z'n drankje weer aan en rondt hij eigenlijk direct hun gesprekje af. Dat meisje weet dan echt niet wat ze moet denken.
Vaak wordt hij dan 10 minuten later weer op z'n schouder getikt door hetzelfde grietje. Kassa.
[..]![]()
ik denk dat als ik terug kom mijn drankje al op isquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:01 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Bohh die klinkt goed en makkelijk uit te voeren
Bad Luck DS2quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Echt precies dit. Je kunt haar wel als eerste aanspreken, maar zorg dat je een goede zelfverzekerde eerste indruk achterlaat. Daarna gewoon even met rust laten.
Een vriend van mij heeft ook een briljante manier.Als hij met een meisje staat te praten, vraagt 'ie altijd of ze even zijn drankje vast wil houden en hij gaat even naar de wc (niet echt een optie, DS2, sorry.
). Als 'ie dan terugkomt, neemt 'ie z'n drankje weer aan en rondt hij eigenlijk direct hun gesprekje af. Dat meisje weet dan echt niet wat ze moet denken.
Vaak wordt hij dan 10 minuten later weer op z'n schouder getikt door hetzelfde grietje. Kassa.
[..]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gewoon bier drinken lusten ze toch nietquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ik denk dat als ik terug kom mijn drankje al op is
Dat ligt denk ik meer aan het type dame (tatoeage van hondenpootjes en/of uitgelubberde tribals op memmen, red.) dat je aanspreekt.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ik denk dat als ik terug kom mijn drankje al op is
quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:04 schreef Zhano het volgende:
[..]
Bad Luck DS2
[ afbeelding ]Dat is toch juist bonus? Ik zet m'n drankje vaak een uurtje op de bar hopen dat er GHB in zit als ik terug kom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso, als je een vrouw kan laten lachen, dat is minstens zo belangrijk als zelfverzekerd overkomen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gewoon bier drinken lusten ze toch niet![]()
en sowieso de hele avond lachen, net doen alsof je het enorm naar je zin hebt
Dus plat op je bek gaan omdat je struikelt over de drempel en dan ben je al half binnen?quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Sowieso, als je een vrouw kan laten lachen, dat is minstens zo belangrijk als zelfverzekerd overkomen.
Dat is zeker aan te bevelen. Ik zou het er volgende week in T Houtsje er zeker op wagenquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:08 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dus plat op je bek gaan omdat je struikelt over de drempel en dan ben je al half binnen?
Ligt eraan hoe je dan opstaat. Als je cool weg loopt is het nog te redden, begin je te janken is het einde verhaal.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:08 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dus plat op je bek gaan omdat je struikelt over de drempel en dan ben je al half binnen?
quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:10 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik wist niet dat ik R&P was beland, houd het even OT.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |