Er is een apart FIFA topic hoor...dit is speciaal in het leven geroepen destijds.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dit is een FIFA topic en is dat dus het onderwerp van deze reeks. Je gaat mij niet horen klagen als er eens wat offtopic is maar als ik de laatste 2 topics alleen al doorlees gaat het helemaal nergens meer over
Dus gaarna naar GAM / [GAM SC #Believe] Ja voor de slowchat en voor FIFA gaan we gewoon hier verder
Letterlijk al jaren jaquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:10 schreef Revontulet het volgende:
okeeee dan. Het FUT topic is al zolang als ik hier kom toch een vergaderplaats voor dezelfde stamgasten. Zo nu en dan komt er eens een verdwaalde vogel binnenvliegen, maar die helpen we dan ook. Waarom opeens die stress. Als we dit overzetten naar de GAM SC is het ook niet goed.
ontopic:
gelukkig gaat het in de overige onderdelen wél ergens over. ONZ of KLB bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:10 schreef Revontulet het volgende:
okeeee dan. Het FUT topic is al zolang als ik hier kom toch een vergaderplaats voor dezelfde stamgasten. Zo nu en dan komt er eens een verdwaalde vogel binnenvliegen, maar die helpen we dan ook. Waarom opeens die stress. Als we dit overzetten naar de GAM SC is het ook niet goed.
ontopic:
[ afbeelding ]
FUT gaat eigenlijk ook al jaren nergens meer overquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
gelukkig gaat het in de overige onderdelen wél ergens over. ONZ of KLB bijvoorbeeld.
Biabiany is echt een god in de spitsquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Iemand nog een goejen spits met meer dan 90 pace? Chem speelt geen rol.
Die heb ik al als ausputzer. Daar is hij de oppergod.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:26 schreef Reemi het volgende:
[..]
Biabiany is echt een god in de spits
maverquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:28 schreef Maver24 het volgende:
Wat een gezeik om niks. Ga lekker wat nuttigs doen dan.
ik vin helemaal mooiquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:32 schreef Tobi-wan het volgende:
Haha wat is dit voor een onzin. Zijn er nieuwe moderators of zo? In topic #508 (2000 als we vorige FUTs meenemen) beginnen ze opeens te mekkeren dat we anders moeten gaan posten.
//ontopic, ik vind FUT super leuk! Vinden jullie FUT ook zo super leuk?
Echt heel leuk!quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:32 schreef Tobi-wan het volgende:
Haha wat is dit voor een onzin. Zijn er nieuwe moderators of zo? In topic #508 (2000 als we vorige FUTs meenemen) beginnen ze opeens te mekkeren dat we anders moeten gaan posten.
//ontopic, ik vind FUT super leuk! Vinden jullie FUT ook zo super leuk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |