Het officiele GAM SC anthem voor de vrijdag:SPOILER: in memoriam2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WORDT BETER NOGquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:52 schreef SpankmasterC het volgende:
Pikken in de OP, Fallen en Nebo in da house, life couldn't be better
[ afbeelding ]
Haha inderdaad! Damn wat was ik blij dat ik de PC versie speelde, kon ik tenminste een mod draaien die de cliffracers uitzette. Fucking klotebeestenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
WORDT BETER NOGom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Skywind - 'The Road Most Travelled' Trailer
na tig jaar ken je die route nog!
Klinkt zwaarder dan expeditie robinsonquote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:39 schreef Pheno het volgende:
Kutleven is zwaar. 30+ graden, zwembad met uitzicht op rijstvelden. Wel vandaag een half dagje gefietst. En morgen weer verder het eiland in
Waar zit je nou weer?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:39 schreef Pheno het volgende:
Kutleven is zwaar. 30+ graden, zwembad met uitzicht op rijstvelden. Wel vandaag een half dagje gefietst. En morgen weer verder het eiland in
Die 1e en 3e zou ik wel willen hebben, die zijn erg mooi!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:20 schreef Tain het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nightwing: The Series Teaser (2014)
En awesome controllers:
[ afbeelding ]
http://www.dumpert.nl/med(...)he_pelican_boss.htmlquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:28 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Haha inderdaad! Damn wat was ik blij dat ik de PC versie speelde, kon ik tenminste een mod draaien die de cliffracers uitzette. Fucking klotebeesten
[ afbeelding ]
http://imgur.com/94qbxi3quote:
WTF What happened?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:55 schreef Tain het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dark Souls 2 - April 2013 Vs Retail Lighting and Graphics Comparison
een oud nieuwtje werd in een off-topic SC geplaatst! Rellen!quote:
quote:Op maandag 17 maart 2014 09:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
een oud nieuwtje werd in een off-topic SC geplaatst! Rellen!
ik mag het hopen, als zelfs familieleden van crewleden langs mijn huis komen om een game op te halenquote:Op maandag 17 maart 2014 09:34 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Het is een topgame hoorMaar dit is wel balen
Console peasants
quote:Op maandag 17 maart 2014 09:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik mag het hopen, als zelfs familieleden van crewleden langs mijn huis komen om een game op te halen
Voor de rest speelt GTA V nog steeds kut op een pc.
Ga weer lekker , sta gedeeltelijk 40stequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop