Oei, zeggen dat iemand zelfmoord moet plegen staat meestal een ban op. Nu je het zegt tegen een crew-lid zal de ban misschien wat langer zijn.quote:Op donderdag 20 februari 2014 09:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik wil graag een klacht maken over de column van Stefan W. Zijn spuisels zijn sowieso al van een erbarmelijk niveau, maar in zijn laatste column maakt hij het wel erg bont. De titel:
[..]
Ik vind deze titel tendentieus, ongefundeerd en nodeloos kwetsend.
In naam van het volk van Japan eis ik een rectificatie en bovendien zou ik graag willen dat StefanW op een live uitgezonden stream seppuku pleegt. Ik bied me alvast aan om het zwaard te hanteren.
Volgens mij heb jij op school het hoofdstuk over gebiedende en wensende wijs overgeslagen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Oei, zeggen dat iemand zelfmoord moet plegen staat meestal een ban op. Nu je het zegt tegen een crew-lid zal de ban misschien wat langer zijn.
Ik mag hopen dat je dit niet serieus bedoelt. Als dat wel het geval is, kun je het hier melden: FB / [FOK!games] Voor alle foutjes en opmerkingenquote:Op donderdag 20 februari 2014 09:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik wil graag een klacht maken over de column van Stefan W. Zijn spuisels zijn sowieso al van een erbarmelijk niveau, maar in zijn laatste column maakt hij het wel erg bont. De titel:
[..]
Ik vind deze titel tendentieus, ongefundeerd en nodeloos kwetsend.
In naam van het volk van Japan eis ik een rectificatie en bovendien zou ik graag willen dat StefanW op een live uitgezonden stream seppuku pleegt. Ik bied me alvast aan om het zwaard te hanteren.
Bedankt maar het is een klacht en geen opmerking.quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:32 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je dit niet serieus bedoelt. Als dat wel het geval is, kun je het hier melden: FB / [FOK!games] Voor alle foutjes en opmerkingen
Dan kunnen we met z'n allen lachen.
Die horen daar ook. Dit topic is bedoeld voor GAM, niet de subsite Games.quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bedankt maar het is een klacht en geen opmerking.
Ik wacht liever even op een officiele reactie. Ik neem aan dat dit al op het hoogste bureau in het bakje "urgent" ligt te wachten op de officiele fok spindoctor.quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:35 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Die horen daar ook. Dit topic is bedoeld voor GAM, niet de subsite Games.
Deze is al verouderd maar ik stel voor hem toch weg te halen, de TS weet nu namelijk niet dat dit gewoon niet kan hier, wel als hij hier van een mod een slotje + bericht van krijgt, oid.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:54 schreef SherlockHolmes het volgende:
GAM / League of legends streamer.
Adverteren voor zichzelf.
Graag nog even aandacht voor deze vraagquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:56 schreef very het volgende:
Kan deze wiki toegevoegd worden aan de OP van het GT Topic?
En dan daar de spoiler met de PSN's maar weghalen dan. Is het mogelijk om tekst van de Wiki direct in de OP te laten zien? Dus tekst updaten in Wiki = tekst updaten in OP?
Ik meld mij vrijwillig aan als mod.quote:
Link toegevoegd. Nee, het is helaas niet mogelijk om de Wiki tekst direct te tonen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:56 schreef very het volgende:
Kan deze wiki toegevoegd worden aan de OP van het GT Topic?
En dan daar de spoiler met de PSN's maar weghalen dan. Is het mogelijk om tekst van de Wiki direct in de OP te laten zien? Dus tekst updaten in Wiki = tekst updaten in OP?
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:21 schreef STING het volgende:
Eén van de onderwerpen op de Nuclear Security Summit, was de aanname van een nieuwe Moderator op GAM. De wereldleiders hebben samen met de Fok! Admin raad per direct besloten om 2Happy4U het team te laten versterken.
Please give us a hand in welcoming him!
Check!quote:Op woensdag 26 maart 2014 01:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kan iemand de z.g.a uit de TT halen?
GAM / Facebook neemt Oculus over
Bij voorbaat dank!
Bij deze dan toch maar een poging tot discussie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |