Laten we een geheime code afspreken die je hier post, als het dreigt mis te gaan. Dan bel ik 112 voor je.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 08:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
En dat terwijl ik net mijn laptop wilde pakken. Ik heb hem maar snel weer ingepakt en toen ging ik posten op dit forum.
Weet je daar het nummer wel van?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 08:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Laten we een geheime code afspreken die je hier post, als het dreigt mis te gaan. Dan bel ik 112 voor je.
Dat kan ik heel snel opzoekenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 08:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Weet je daar het nummer wel van?
Ik stap over 5 minuten uit.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:50 schreef Ozz-03 het volgende:
2Happy4u
Wat een mafkees is dat dan.Hij is net een dag mod en dan nu al ongeliefd. Kunnen we nergens een petitie starten om die kneus uit te zwaaien ofzo?
FUT topic word al bijna 4 jaar lang gebruikt om meer dan alleen FUT te bespreken.
Te grappig ditquote:
Dit ja. Wel je (naar ik aanneem beperkte) tijd steken in terugschelden, maar verder niet ingaan op gevraagde uitleg of excusesquote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zag 'm ook ja. Pareltje. Wat een voorbeeldmodje.
Nog geen mod die voor zoveel vermaak heeft gezorgd in elk geval.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dus je geeft toe dat het ergens toch wel grappig is?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nog geen mod die voor zoveel vermaak heeft gezorgd in elk geval.
Als je het zo bekijkt, ja. Kut.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dus je geeft toe dat het ergens toch wel grappig is?
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 08:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Genoeg ruimte in de trein maar er komt toch een man naast me zitten.
Zit wat in. Maar misschien is hij dat ook wel.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt, ja. Kut.
Maar toch: SB en GJE waren 12. Of 13.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:15 schreef Tim86 het volgende:
edit: dit zal jij wel niet begrijpen bedenk ik me nu![]()
Dit gaat in mijn sig.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dit gaat in mijn sig.
Maar toen ik even in dit topic ging kijken was het mij niet duidelijk dat dit ook een SC-topic was, dus sorry jongensWas wel erg gezellig met z'n allen.
Ja god zeg, gezelligheid moeten we niet hebben op FOK! natuurlijk.quote:
Internet is srs business.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:25 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ja god zeg, gezelligheid moeten we niet hebben op FOK! natuurlijk.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Denk dat ik maar eens een cheap team met false 9 maak voor dat Bundesliga-toernooi
Is Mandzukic een optie voor die positie? Of is Draxler daar beter?
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dit gaat in mijn sig.
Maar toen ik even in dit topic ging kijken was het mij niet duidelijk dat dit ook een SC-topic was, dus sorry jongensWas wel erg gezellig met z'n allen.
Oh, oke. We waren ook niet echt boos natuurlijk. Succes met je mod carrierequote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dit gaat in mijn sig.
Iedereen hier is er lyrisch over. Dan moet ik het tenminste een keer geprobeerd hebben. Maar Draxler of Mandzukic?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:29 schreef Tim86 het volgende:
Ik snap die liefde voor false 9 teams niet zo..in ieder geval niet op basis van de wedstrijden die ik ertegen speel. Als ik verlies is het eigenlijk altijd van een 41212 of af en toe een 352..false 9 kom ik vaak tegen maar daar speel ik eigenlijk wel graag tegen.
hij trekt het boete kleed aan en gooit ze ballen hier in het topic door solly te zeggen, en jij wil hem onder de grond stoppen (zand er over ) XDquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |