Haha, je bent helemaal niet gebannedquote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:37 schreef DuTank het volgende:
Is alles weer normaal?!!??!?! MIJN AUTISME AJONGE IK WERD HULLEMAL KK LEIP
Oke. Post je team eens?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:32 schreef badboynova het volgende:
[..]
hij trekt het boete kleed aan en gooit ze ballen hier in het topic door solly te zeggen, en jij wil hem onder de grond stoppen (zand er over ) XD![]()
![]()
![]()
Ik was ook niet heel erg grof jegens hem toch?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, je bent helemaal niet gebanned
Waarom zou ik dat niet begrijpen? Er is een % aan mannen dat precies naast een ander gaat staan tijdens het plassen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
edit: dit zal jij wel niet begrijpen bedenk ik me nu![]()
Hahah dat is wel vaag, zouden ze je niet echt hebben gehackt dan?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat niet begrijpen? Er is een % aan mannen dat precies naast een ander gaat staan tijdens het plassen.
En dafuq is dit, ik kon ineens niet meer inloggen dus ik moest weer een nieuw wachtwoord aanvragen. Dat uitgerekend na jullie posts gisteravond.
Elia. Maar aangezien jij een crossabuser zal zijn: Perisicquote:
Ik had je wachtwoord per ongeluk gereset, maar heb daarna ook je email gehacked om het te herstellen, no worries.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat niet begrijpen? Er is een % aan mannen dat precies naast een ander gaat staan tijdens het plassen.
En dafuq is dit, ik kon ineens niet meer inloggen dus ik moest weer een nieuw wachtwoord aanvragen. Dat uitgerekend na jullie posts gisteravond.
Ik ben juist geen cross abuser. Wordt ook lastig met Draxler als CFquote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:46 schreef DuTank het volgende:
[..]
Elia. Maar aangezien jij een crossabuser zal zijn: Perisic
5* WF en 4* skills en een veel beter schot.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ben juist geen cross abuser. Maar Perisic is rechtspoot op links, dus die kan naar binnen komen
Perisicic + Drax en op het middenveld dan ook nog De Bruyne. 5* wf FTWquote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ben juist geen cross abuser. Wordt ook lastig met Draxler als CF![]()
Maar Perisic is rechtspoot op links, dus die kan naar binnen komen
De Bruyne als CM?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Perisicic + Drax en op het middenveld dan ook nog De Bruyne. 5* wf FTW
Haha ik trollde ook maar een beetjequote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ben juist geen cross abuser. Wordt ook lastig met Draxler als CF![]()
Maar Perisic is rechtspoot op links, dus die kan naar binnen komen
Jazeker. Heb hem in 1 team als CM in 433(3), maar dat is een veredelde CAM. En in mijn favo team speelt hij LCM en daar is hij net zo goed. De Bruyne - Fer - IF Pogbaas (oldskool 4-3-3 formatie).quote:
Dat heb ik ook maar ik wil dan ook iemand die kan scoren. Elia miste teveel kansen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:49 schreef DuTank het volgende:
[..]
Haha ik trollde ook maar een beetje
Elia is toch ook rechts?
Maar ik vind het af en toe leuk om een paar skillmoves te proberen (McGeady spin ofzo, ook nog erg nuttig). Dus daarom heb ik Elia.
Elia is geenvanbeidebenigquote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:49 schreef DuTank het volgende:
[..]
Haha ik trollde ook maar een beetje
Elia is toch ook rechts?
Maar ik vind het af en toe leuk om een paar skillmoves te proberen (McGeady spin ofzo, ook nog erg nuttig). Dus daarom heb ik Elia.
Een poep, een plas en alles is weer zoals het was.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:37 schreef DuTank het volgende:
Is alles weer normaal?!!??!?! MIJN AUTISME AJONGE IK WERD HULLEMAL KK LEIP
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook maar ik wil dan ook iemand die kan scoren. Elia miste teveel kansen.
http://www.easports.com/media/play/video/187097072quote:
Op de 360 in ieder geval geen last van. Wel heel vaag dit. En als je het echt instelt in het hoofdmenu en dan je profile saved? (ik ga er dan vanuit dat het op de One net zo gaat als op de 360)quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:47 schreef JaafkeEHV het volgende:
Ik heb trouwens een niet fut-gerelateerde glitch
als ik met vrienden op mijn console speel, en ik pak controller type traditioneel, hun pakken en andere, krijgen we alletwee traditioneel.. of als player 1 iets anders pakt, heeft iedereen die settings...
iemand ervaring mee? xbox one
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |