Het is trouwens ook niet dat Perisic en Elia 100k kosten ofzoquote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Oke. Dan wordt het:
Perisic - Draxler (CF) - Shaqiri
De Bruyne - Javi Martinez (CDM) - Lars Bender (vanwege zijn mooie voornaam)
Lars is in ieder geval 100x beter danquote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Oke. Dan wordt het:
Ik wil die theme cup in een poging winnenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:52 schreef DuTank het volgende:
[..]
Het is trouwens ook niet dat Perisic en Elia 100k kosten ofzo. Dus mocht Perisic je niet bevallen, kun je altijd nog voor Elia (of iemand anders) gaan.
20k voor een themecup teampjequote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar ik zou toch Gundo overwegen daar. Ondanks die voornaam
alles al geprobeerd.. lijkt wel of hij soms maar 1 controller type per keer kan pakkenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Op de 360 in ieder geval geen last van. Wel heel vaag dit. En als je het echt instelt in het hoofdmenu en dan je profile saved? (ik ga er dan vanuit dat het op de One net zo gaat als op de 360)
Die golden goals cup ofzo?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik wil die theme cup in een poging winnen
Als het echt alleen daarvoor is dan kan je het beter skippen ja. Al is het ook niet zo dat je hem erna moet discarden ofzo..alleen wat tax kwijt als het goed is. Misschien een beetje cup-inflatie.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
20k voor een themecup teampje
Moffencup is er nuquote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die golden goals cup ofzo?
Heb ik gisteren gewonnen, na 3x proberen. Eerste poging faalde meteen, tweede poging tot halve finale gekomen, was ik bezig met potje en toen was het eten klaar: eruit gegaan.
Derde poging was het raakEn dikke prut in m'n pakje.
Ik doel op de cup die vanavond beschikbaar is. Bundesliga only.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die golden goals cup ofzo?
Heb ik gisteren gewonnen, na 3x proberen. Eerste poging faalde meteen, tweede poging tot halve finale gekomen, was ik bezig met potje en toen was het eten klaar: eruit gegaan.
Derde poging was het raakEn dikke prut in m'n pakje.
Shaqiri heeft hele hoge shot power, daar kwam ik laatst pas achter.. ook een goeie vrije trap. Toch bevalt Mak me beterquote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Oke. Dan wordt het:
Ik zie het al, je speelt op de Xbonequote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:47 schreef JaafkeEHV het volgende:
Ik heb trouwens een niet fut-gerelateerde glitch
als ik met vrienden op mijn console speel, en ik pak controller type traditioneel, hun pakken en andere, krijgen we alletwee traditioneel.. of als player 1 iets anders pakt, heeft iedereen die settings...
iemand ervaring mee? xbox one
Jup. Met minimaal 1 Bayernspeler. Omdat ze kampioen zijn geworden. 7.5k online, 5k offline.quote:
Da's een rechtspoot.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Shaqiri heeft hele hoge shot power, daar kwam ik laatst pas achter.. ook een goeie vrije trap. Toch bevalt Mak me beter
Hij bevalt mij ook heel goed. Staat er vanuit het niets ook vaak, in aanvallend opzichtquote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:56 schreef Tim86 het volgende:
Wat is Gibbs een eindbaas trouwens. Echt geen bijzondere back, maar hij heeft een hidden stat waardoor hij altijd in finales scoort ofzo. 3 goals totaal so far, allemaal in een finale. En op 1 na allemaal in een close match
Ja, vind hem fijner dan Clichy. Staat altijd keurig achterin bij counters, maar toch voegt hij aanvallend ook iets toe waar nodig. Terwijl Clichy op die WR en het schot na toch wel op ieder punt beter is zo ongeveer.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hij bevalt mij ook heel goed. Staat er vanuit het niets ook vaak, in aanvallend opzicht
Is IF Pogba veel beter dan de UP?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jazeker. Heb hem in 1 team als CM in 433(3), maar dat is een veredelde CAM. En in mijn favo team speelt hij LCM en daar is hij net zo goed. De Bruyne - Fer - IF Pogbaas (oldskool 4-3-3 formatie).
heb alleen met zijn IF gespeeld. Die bevalt goed in ieder geval.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:06 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Is IF Pogba veel beter dan de UP?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |