SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -![]()
Gewoon even melden in het FB topic, dan komt het wel in ordequote:Op woensdag 26 maart 2014 19:22 schreef GTSTFreak het volgende:
Kom er trouwens achter dat het alleen niet linkt met de overige GTST topics, foutje van mij
Bedankt! Ik kwam er op na het leuke gesprek in het vorige topicquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Gewoon even melden in het FB topic, dan komt het wel in orde
Leuke TT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Jahaaaaaaquote:Op woensdag 26 maart 2014 20:47 schreef luftersel het volgende:
Aysen vandaag tegen die slome koe van een Milou![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:02 schreef Frey het volgende:
Seizoen 10:Wordt daar nog een verklaring voor gegeven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wordt daar nog een verklaring voor gegeven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. En bereid je vast voor:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:42 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. En bereid je vast voor:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl![]()
Seizoen 10:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:32 schreef Frey het volgende:
Seizoen 10:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is Barbara al irritant aan het worden eigenlijk?![]()
![]()
Totaal niet.quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:46 schreef Koosnaam het volgende:
[..]![]()
Is Barbara al irritant aan het worden eigenlijk?
Inmiddels 3 DVD's gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Frey op 27-03-2014 01:12:47 ]Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:51 schreef Frey het volgende:
[..]
Totaal niet.
Inmiddels 3 DVD's gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl![]()
quote:Op donderdag 27 maart 2014 07:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:09 schreef Frey het volgende:
[..]BAR <3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit ja. Het is zo obvious allemaal. En nog ziet Nina niet dat er iets achter schuilt.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:05 schreef maily het volgende:
O en Wanneer TF gaat Nina nou eens iets zeggen van het gezeik van Maxime ....![]()
Anton en Rikkie
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik vind dat wel een rare combi ineens, Anton was geen fatsoenlijke vader voor z'n eigen kinderen maar ineens is ie de perfecte voor Rikki?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:20 schreef LetsGame het volgende:
Oh my... Rikki en Anton..
Rikki is de nieuwe Brooke Logan van GTST.Tegenslag werpt schaduw op geluk.![]()
Ik vraag me af waar ze Bing vandaan hebben geplukt, aangezien hij zijn jas gewoon aan heeft
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Die paragnost
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"![]()
Ik word echt doodziek van dat gedram van Anton![]()
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"![]()
Dan heeft Bram straks z'n opa als stiefvader en z'n moeder als stiefoma.quote:
En heeft Rikki haast heel Bianca's gezin afgewerkt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Sick_Little_Monkey op 27-03-2014 20:35:24 ]![]()
Janine, bemoei je alsjeblieft met Maxime en niet met het nu al geringe spanningsgehalte van GTST k, pls, thx.Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
Lorena zit in NoorwegenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:28 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Dan heeft Bram straks z'n opa als stiefvader en z'n moeder als stiefoma.
En heeft Rikki haast heel Bianca's gezin afgewerkt.![]()
Ik zie het nog wel gebeuren. Dan ga ik wel weer kijken denk ik, beetje rariteiten is altijd leuk.
![]()
Seizoen 10:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:36 schreef Frey het volgende:
Seizoen 10:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Seizoen 10:Reactie op seizoen 10:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Seizoen 10:Volgens mij is dìt de overgang voor en na de zomerstop. Wordt er nog een uitleg gegeven over het waarom van die laatste foto?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roosjequote:
Een heer met stijl![]()
Waar kijk je dat allemaal terug?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 07:19 schreef GTSTFreak het volgende:
Ik zit nu op aflevering 1920, nog 15 afleveringen voor de cliffhanger (letterlijk CLIFFhanger)![]()
![]()
Neequote:Op vrijdag 28 maart 2014 07:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Volgens mij is dìt de overgang voor en na de zomerstop. Wordt er nog een uitleg gegeven over het waarom van die laatste foto?Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Bianca was lekker fel tegen Julia.
Goeie actrice die nieuwe Bianca. Die oude was ook goed vooral haar radeloze vedriet scenes toen ze er achter kwam dat Sjoerd aan de coke was ging door merg en been deze Bianca is meer bitchy maar eigenlijk past het wel.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ben op Janine aan het wachten, ben nu bij aflevering 306.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 07:19 schreef GTSTFreak het volgende:
Ik zit nu op aflevering 1920, nog 15 afleveringen voor de cliffhanger (letterlijk CLIFFhanger)❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Kun je nog lang werkenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben op Janine aan het wachten, ben nu bij aflevering 306.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.![]()
Die kwam in oktober 1992, dus dat is ergens bij aflevering 390 ofzo.quote:❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
85 aflevering is niet 'bijna'quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die kwam in oktober 1992, dus dat is ergens bij aflevering 390 ofzo.
Je hebt btw pas met (de leuke) Anita en Mark kennisgemaakt
Ik kijk de laatste tijd alleen de shorties, vind het even niet meer zo leuk.
Ik las net trouwens dat Marly zwanger is. Ben benieuwd hoe ze haar er tijdelijk uit laten gaan.![]()
Inderdaad: https://twitter.com/MarlyvdVeldenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:27 schreef Jula123 het volgende:
Ik kijk de laatste tijd alleen de shorties, vind het even niet meer zo leuk.
Ik las net trouwens dat Marly zwanger is. Ben benieuwd hoe ze haar er tijdelijk uit laten gaan.
Tweets
Marly van der velden @MarlyvdVelden 23 min.
Ja hoor!!!! We mogen het eindelijk van de daken schreeuwen!!!! IK BEN ZWANGER!!!! @XIIIMeijer pic.twitter.com/vFYm6hayPi
Permalink voor ingesloten afbeelding![]()
milfquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:47 schreef maily het volgende:
[..]
Inderdaad: https://twitter.com/MarlyvdVelden
Tweets
Marly van der velden @MarlyvdVelden 23 min.
Ja hoor!!!! We mogen het eindelijk van de daken schreeuwen!!!! IK BEN ZWANGER!!!! @XIIIMeijer pic.twitter.com/vFYm6hayPi
Permalink voor ingesloten afbeelding![]()
![]()
Mooie aflevering vanavondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:10 schreef DeLuna het volgende:
Mooie aflevering vanavondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
En seizoen 10 is al weer voorbij, met de spannende CLIFFhanger. Dat ging snel zeg, kan niet wachten op seizoen 11.![]()
![]()
Misschien komt er nog een herhalingquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:03 schreef CherryOnTop het volgende:
Wel een beetje jammer dat de ontvoering niet langer duurde![]()
![]()
Boskampquote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Misschien ontvoert hij hem gewoon voortaan wekelijks een paar dagen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:03 schreef CherryOnTop het volgende:
Wel een beetje jammer dat de ontvoering niet langer duurdePsychisch helemaal gestoord maken.
![]()
Dat zou wel super zijnquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Misschien ontvoert hij hem gewoon voortaan wekelijks een paar dagen.Psychisch helemaal gestoord maken.
![]()
![]()
Dat gejank van Lucas![]()
Hij wordt toch wel weer gered door Ludo dus wat huilt ie
Dat is het enige wat ie kan, janken (buiten hysterisch doen)quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:11 schreef DjinN het volgende:
Dat gejank van Lucas![]()
Hij wordt toch wel weer gered door Ludo dus wat huilt ie
![]()
![]()
Die Lucas verpest indirect Ludo ook.
Ludo van vroeger had er echt geen goed woord voor over als Nick of Stefano verliefd waren op de verkeerde vrouw of wanneer ze veel te ver gingen uit ambitie of uit aandacht/Genegenheid voor Ludo.
Vooral Nick kreeg vaak de volle laag en zelfs Nina is er wel eens op aangesproken als ze te ver ging of te hysterisch was. En die man zou nu de bastaard van zijn ex en zoon gaan helpen?
Ik wil een Ludo die walgt van Lucas. De oude Ludo uit de tijd van Huib en Dian had Lucas al lang op een boot naar veweggistan gezet.
Dus Lucas is schadelijk voor het personage Ludo.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:07 schreef Frey het volgende:
Seizoen 10:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Frey jij kijkt nog. Zo als Ludo veel te lief doet bij Lucas krijg ie daar geen jeuk van?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:08 schreef Koosnaam het volgende:
[..]Na Stefano werd dat wel een hit om met elk personage te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Noem een Benjamin die er als crimineel inkwam en als goedzak de serie verliet of een Ray met losse handjes een Milan een Morris 2 Een Charlie 1, En nu meer recentelijk met Aysen en Maxime al houden die de streken wel als het nodig is.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik irriteer me steeds meer aan die jankbal van een nicht Lucas. Die Ferry Doedelzak meent ook echt dat hij kan acteren maar het is gewoon een zak hooi waarbij ik meer respect heb voor een zak hooi dan voor die eikelbijter. Bah![]()
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:08 schreef Koosnaam het volgende:
[..]Seizoen 10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl![]()
Overigens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Seizoen 10Ik heb alleen tot nu toe disk 1 gezien en ik vond dat al de moeite waard om de box te kopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote]Op woensdag 26 maart 2014 16:36 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Mooi om te horen, ik heb de box al 9 dagen en ik heb alleen afl 1736 gekeken![]()
![]()
Maar oké, ik was toen nog ergens rond afl 1700 dacht ik![]()
Ik heb letterlijk een half jaar over seizoen 9 gedaan..
[/quote]
Hier nog een die er nu exact een half jaar over doet (medio sept. 2013 was hij er) om seizoen 9 af te kijken. Sedert zo ongeveer de jaarwisseling ben ik bij disc 19 blijven steken, en het lukt me gewoon niet meer om verder te kijken, moet mezelf maar een keer dwingen denk ik! Na die Pete Jenssens verhaallijn leek wel of de soap al zijn reserves had verbruikt en de inspiratie een beetje zoek raakte. Puur mijn gevoel hoor, een beetje halfbakken wordt het einde van het seizoen voltooid.
Het is hier bekend dat ik seizoen 10 niet zal aanschaffen, ben net als meerderen hier vergeten hoe ook alweer precies die ''grote verandering'' werd ingezet.
.....De grote verandering (verdwijning van alom bekende en machtige decors)
.....Komen en gaan van personages met de uitstraling en diepgang van een pannenkoek, Terra, Sylvester, Cleo, Phillip van Alphen (ik krijg nog braakneigingen van hem)
.....De Fischers
.....Ludo en de maffia is wel aardig, dat zou ik wel terug willen zien, daarna kakt hij ook weer in als hij zijn verlamming heeft overwonnen (zelfde als in seizoen 9 nadat hij er weer bovenop is na zijn faillissement en zijn wraak) en gaat hij zich bemoeien met Stefano en Bowien. Wat volgt is een veeeeeel te langdradige verhaallijn, met wel een legendarische cliffhanger.
......Ohja, Hedwig en die leraar vond ik ook wel leuk.
Maar voor de rest moet het een vrij matig seizoen zijn geweest en een definitief einde van het gouden GTST tijdperk, was het na seizoen 6 feitelijk al. Maar blijf posten Frey, ik zal je spoilers volgen!
[ Bericht 0% gewijzigd door Kudo op 29-03-2014 16:47:27 ]![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:23 schreef LetsGame het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)ppe-lach-op-set-gtst
Wordt Sjoerd gay?![]()
De regisseur weet niet eens hoe hij de naam Lucas spelt.![]()
![]()
Ik zal wel een kleine review schrijven als ik de box af heb, weet alleen niet hoe lang dat duurtquote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:38 schreef Kudo het volgende:
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:44 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik zal wel een kleine review schrijven als ik de box af heb, weet alleen niet hoe lang dat duurt![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij was dit een beetje mijn begintijd van GTST (als in: toen begreep ik waar ik naar keek). Ik vond Job vet leuk toen, maar al die ander 'kapperpersonages' (Terra en die zus die lelijker was dan zij, Sylvester en de rest) vond ik allemaal vreselijk.quote:Hier nog een die er nu exact een half jaar over doet (medio sept. 2013 was hij er) om seizoen 9 af te kijken. Sedert zo ongeveer de jaarwisseling ben ik bij disc 19 blijven steken, en het lukt me gewoon niet meer om verder te kijken, moet mezelf maar een keer dwingen denk ik! Na die Pete Jenssens verhaallijn leek wel of de soap al zijn reserves had verbruikt en de inspiratie een beetje zoek raakte. Puur mijn gevoel hoor, een beetje halfbakken wordt het einde van het seizoen voltooid.
Het is hier bekend dat ik seizoen 10 niet zal aanschaffen, ben net als meerderen hier vergeten hoe ook alweer precies die ''grote verandering'' werd ingezet.
.....Komen en gaan van personages met de uitstraling en diepgang van een pannenkoek, Terra, Sylvester, Cleo, Phillip van Alphen (ik krijg nog braakneigingen van hem)
.....De Fischers
.....Ludo en de maffia is wel aardig, dat zou ik wel terug willen zien, daarna kakt hij ook weer in als hij zijn verlamming heeft overwonnen (zelfde als in seizoen 9 nadat hij er weer bovenop is na zijn faillissement en zijn wraak) en gaat hij zich bemoeien met Stefano en Bowien. Wat volgt is een veeeeeel te langdradige verhaallijn, met wel een legendarische cliffhanger.
Maar voor de rest moet het een vrij matig seizoen zijn geweest en een definitief einde van het gouden GTST tijdperk, was het na seizoen 6 feitelijk al. Maar blijf posten Frey, ik zal je spoilers volgen!
Ik vind het echt heel knap dat jullie al die ouwe dingen weer gaan terug kijkenIk vond 8 seizoenen Desperate Housewives al lang om terug te kijken, en dat zijn maar 20 afleveringen per seizoen.
Edit: Hedwig en leraar vond ik toen wel fantastischDat kan ik me nog heel goed herinneren.
![]()
Ik vind het inderdaad ook leuk dat sommigen, zoals Frey, hier posten wat er momenteel bij hen in seizoen 10 of dergelijke gebeurt. Ik heb al die oude seizoenen nooit gezien, dus erg leuk om te zien hoe het vroeger was.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Seizoen 10Voor mij gevoel begon het toen allemaal minder leuk te worden. Ook steeds meer van die nietszeggende personages.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ROBODEMONS..................|:(![]()
Seizoen 10:
Helaas...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Een half jaar? Ik deed (toen ik er eenmaal mee was begonnen) een paar weken/2 maanden over seizoen 4, maar seizoen 6 blijf ik echt in vastzittenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:38 schreef Kudo het volgende:
Hier nog een die er nu exact een half jaar over doet (medio sept. 2013 was hij er) om seizoen 9 af te kijken. Sedert zo ongeveer de jaarwisseling ben ik bij disc 19 blijven steken, en het lukt me gewoon niet meer om verder te kijken, moet mezelf maar een keer dwingen denk ik! Na die Pete Jenssens verhaallijn leek wel of de soap al zijn reserves had verbruikt en de inspiratie een beetje zoek raakte. Puur mijn gevoel hoor, een beetje halfbakken wordt het einde van het seizoen voltooid.
.....De Fischers
[ Bericht 17% gewijzigd door ArnieAlberts op 29-03-2014 20:43:00 ]Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:21 schreef Frey het volgende:
Seizoen 10:
Helaas...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Seizoen 10:
Helaas...Roberts kapselSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het begin van de grote veranderingen.
Wanneer zet een van jullie die boxen eens op de bay jongens.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Doe het zelf, hoef ik hem niet te kopen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wanneer zet een van jullie die boxen eens op de bay jongens.
Ik ben nu bij seizoen 9 dvd 4. "John Alberts" heeft zijn intrede gedaan. Vanaf welke aflevering komt Barbara Fischer in de serie?![]()
Seizoen 10:
Helaas...Kan ik me nog herinneren. Welke aflevering was dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl![]()
Ik ben nu bij seizoen 9 dvd 4. "John Alberts" heeft zijn intrede gedaan. Vanaf welke aflevering komt Barbara Fischer in de serie? Een half jaar geleden zat ik nog halverwege seizoen 3, en nu bij dvd 4 van seizoen 9quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:24 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Een half jaar? Ik deed (toen ik er eenmaal mee was begonnen) een paar weken/2 maanden over seizoen 4, maar seizoen 6 blijf ik echt in vastzitten![]()
disc 17 dacht ik, afl weet ik even niet..quote:Op zondag 30 maart 2014 11:03 schreef RobbieBoy het volgende:
Ik ben nu bij seizoen 9 dvd 4. "John Alberts" heeft zijn intrede gedaan. Vanaf welke aflevering komt Barbara Fischer in de serie?
Welk seizoen? 10? Ach ja smaken verschillen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:02 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik heb alleen tot nu toe disk 1 gezien en ik vond dat al de moeite waard om de box te kopen
Waar ongeveer blijf je steken? Ik vind de helft van seizoen 6 echt een keerpunt. Frits dood en begraven, het einde van het Hogendoorn tijdperk en Martine die achter slot en grendel zit. Alle mysterie rondom Peter Kelder en Helen Helmink is nu volledig opgelost.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:24 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Een half jaar? Ik deed (toen ik er eenmaal mee was begonnen) een paar weken/2 maanden over seizoen 4, maar seizoen 6 blijf ik echt in vastzitten
De komst van Ludo en het personage Arnie Alberts dat dan echt wel op z'n retour is markeren een nieuwe tijd.Een heer met stijl![]()
Ik ben nu, een dag verder, al bijna bij disc 3. Ik vind het seizoen zover heel leuk en spannend. Daarnaast vind ik Charlie, Morris en Barbara tot nu toe erg leuk om naar te kijken.quote:Op zondag 30 maart 2014 14:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Welk seizoen? 10? Ach ja smaken verschillen.
Dat kan natuurlijk. Het hangt er ook vanaf wanneer je de serie hebt leren kennen. Voor mij waren die eerste jaren vertrouwd en spannend. Na seizoen 6 begon het saaier en eentoniger te worden (in mijn optiek dan). Na seizoen 10 werd het een serie die ik niet meer herkende.quote:Op zondag 30 maart 2014 14:48 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik ben nu, een dag verder, al bijna bij disc 3. Ik vind het seizoen zover heel leuk en spannend. Daarnaast vind ik Charlie, Morris en Barbara tot nu toe erg leuk om naar te kijken.
DVD 3 zal nog wel veel een voortzetting van seizoen 9 zijn. Maar daarna veranderden niet alleen sets en decors, maar ook personages die er al vanaf aflevering 1 inzaten. Maargoed, zoals ik al zei smaken verschillen, het kan zijn dat jij die verandering juist heel positief vindt. Er zullen er toen vast wel meer geweest zijn, waaronder de makers.
Een heer met stijl![]()
foto uitgelektSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zat net een fragment uit seizoen 5 terug te kijken, met die Angie Weston/Angela Nieuwkoop die Helen de schuld van Simon aan wou praten.![]()
Ondanks de grote verandering zit seizoen 10 verhaaltechnisch toch wel weer goed in elkaar tot nu toe.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op zondag 30 maart 2014 15:48 schreef degroen1985 het volgende:
foto uitgelektPlaats dan de foto gewoon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
[ / img] link van je plaatje [ / img ]quote:Op zondag 30 maart 2014 17:38 schreef degroen1985 het volgende:
[..]
Geen idee hoe het moet. ik had gisteren al geprobeerd maar mislukt.
Maar dan zonder spaties ertussen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Had ik ook gedaan. De foto staat op mijn bureablad en ik heb de naam veranderd. Ik ga het nog een keer proberen.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[ / img] link van je plaatje [ / img ]
Maar dan zonder spaties ertussen.![]()
Ik krijg ook als ik op img druk krijg ik aan de linkerkant script en voer in.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[ / img] link van je plaatje [ / img ]
Maar dan zonder spaties ertussen.![]()
Je moet de foto opslaan en dan naar tinypic.com gaan. Daar kan je hem uploaden en dan kan je link pakken die tussen de [ img ] [/ img ] tags staat en die hier plakken.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:43 schreef degroen1985 het volgende:
[..]
Had ik ook gedaan. De foto staat op mijn bureablad en ik heb de naam veranderd. Ik ga het nog een keer proberen.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu groter fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 30 maart 2014 18:19 schreef degroen1985 het volgende:
Nu groter fotoAh, foto is gelukt zie ik!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?![]()
aflevering van aankomende weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 30 maart 2014 18:26 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ah, foto is gelukt zie ik!Ja het is gelukt dankzij jou. heel erg bedankt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 30 maart 2014 18:26 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ah, foto is gelukt zie ik!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 30 maart 2014 18:26 schreef degroen1985 het volgende:
aflevering van aankomende weekAh nee hè. Dikke incest. Hoe lang gaat dit nog door?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nicht / neef mag toch?quote:Op zondag 30 maart 2014 19:28 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ah nee hè. Dikke incest. Hoe lang gaat dit nog door?![]()
Er bestaat verschil in opvatting over wat tot incest gerekend wordt, maar in algemene zin rekent men alle gemeenschap tussen 'bloedverwanten' (familie) tot incest. Volgens mij leidt seks tussen verdere familieleden, zoals neef en nicht, alleen niet zo gauw tot misvormde kinderen.quote:![]()
Ik heb beide niet, kan het me ook niet voorstellenquote:Op zondag 30 maart 2014 19:40 schreef degroen1985 het volgende:
[..]
Volgens de wet mag het wel. Ik vind het niet kunnen.![]()
![]()
Ja dat het mag wist ik maar blijkbaar is het niet geaccepteerd door sommigenquote:Op zondag 30 maart 2014 19:42 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Je mag als neef / nicht zelfs trouwen!
Edit: Spuit 11![]()
![]()
Ik vind het in principe geen probleem, er zijn wel ergere dingen. Vind het wel raar dat GTST zoiets dan maar gewoon doet, maar daarbij was ik even vergeten dat er wel ergere dingen zijn gebeurd xD dus dan: laat maar gaan dit.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:49 schreef Karelzegt het volgende:
[..]
Ja dat het mag wist ik maar blijkbaar is het niet geaccepteerd door sommigen![]()
Geen probleem hoor!quote:Op zondag 30 maart 2014 18:28 schreef degroen1985 het volgende:
[..]
Ja het is gelukt dankzij jou. heel erg bedankt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
Dat vind ik een beetje gek. Ik persoonlijk moet er niet aan denken om met mn neef te trouwen. Maar wij zijn dan ook met elkaar opgegroeid. Maar als je elkaar op volwassen leeftijd hebt leren kennen...quote:Op zondag 30 maart 2014 19:49 schreef Karelzegt het volgende:
[..]
Ja dat het mag wist ik maar blijkbaar is het niet geaccepteerd door sommigen![]()
Seizoen 10:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Zit iemand toevallig Flikken Maastricht te kijken op Eén? Ik merk dat er exact dezelfde geluidseffecten gebruikt worden als in Gtst.Maar dan ook echt precies dezelfde. Zal Gtst wel weer gestolen hebben van hen.
![]()
Een naam: Frons Serviesquote:Op zondag 30 maart 2014 22:09 schreef luftersel het volgende:
Zit iemand toevallig Flikken Maastricht te kijken op Eén? Ik merk dat er exact dezelfde geluidseffecten gebruikt worden als in Gtst.Maar dan ook echt precies dezelfde. Zal Gtst wel weer gestolen hebben van hen.
Maar dit is nog niets, hij gebruikt ook geluidseffecten die hij in 1999 (!!!) al gebruikte in Blauw Blauw. Hoe hij een Gouden Kalf heeft kunnen winnen is mij een groot raadsel![]()
![]()
quote:Op zondag 30 maart 2014 20:43 schreef Frey het volgende:
Seizoen 10:RosaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 30 maart 2014 22:14 schreef PeterKelder het volgende:
Frons Servies
Hoe hij een Gouden Kalf heeft kunnen winnen is mij een groot raadselquote:Op maandag 17 februari 2014 18:29 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Andere componisten zullen wel bedankt hebben voor de eer. Toen ze hoorden dat hij ook genomineerd werd!Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Niks mis mee imo. Neef en nicht moet kunnen vind ikquote:Op zondag 30 maart 2014 19:28 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ah nee hè. Dikke incest. Hoe lang gaat dit nog door?![]()
![]()
Neef en nicht mogen wettelijk ook gewoon trouwen.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:50 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Niks mis mee imo. Neef en nicht moet kunnen vind ik![]()
Laten we zo zeggen: in mijn geval zit Celia véél langer vast bij Bronkhorst dan ze zou willen.quote:Op zondag 30 maart 2014 14:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Waar ongeveer blijf je steken? Ik vind de helft van seizoen 6 echt een keerpunt. Frits dood en begraven, het einde van het Hogendoorn tijdperk en Martine die achter slot en grendel zit. Alle mysterie rondom Peter Kelder en Helen Helmink is nu volledig opgelost.
De komst van Ludo en het personage Arnie Alberts dat dan echt wel op z'n retour is markeren een nieuwe tijd.
Vraag me af of Judith Nieland nog in seizoen 10 te zien zal zijn, want in seizoen 9 was ze er nog. Grappig, want ze was er al sinds seizoen 5.Tegenslag werpt schaduw op geluk.![]()
Vorig jaar eens een documentaire gezien over famile leden die niet met elkaar opgegroeid zijn elkaar toevallig tegen kwamen en toen verliefd werden. Schijnt redelijk veel voor te komen omdat er een soort van familie aantrekkings-kracht ontstaat die word verward met liefde.
Ging trouwens wel verder dan Neef en nicht er zat volgens mij ook een moeder-zoon tussen en zeker ook een paar broer en zus relaties.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zou die baby ook wallen hebben?quote:Op maandag 31 maart 2014 11:41 schreef Marrije het volgende:
Ik lees het nu pas, dat Marly zwanger is, leuk!
Zou kennen, Marly's wallen zullen de komende tijd iig niet weggaan.quote:
[..]
Seizoen 10Late reactie van mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit gebeurde inderdaad wel vaak ja.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Na Stefano werd dat wel een hit om met elk personage te doen.
Noem een Benjamin die er als crimineel inkwam en als goedzak de serie verliet of een Ray met losse handjes een Milan een Morris 2 Een Charlie 1, En nu meer recentelijk met Aysen en Maxime al houden die de streken wel als het nodig is.
Bij sommige personages zal het ook wel moeten. Wil je ze voor langere tijd in de serie houden.
Maar juist bij Aysen en Maxime zou ik willen dat ze die streken wat achterwege lieten. Alleen al omdat ik me er altijd eigenlijk aan loop te ergeren. En ze met Lucas, voor mij de 3 meest vervelende personages in de serie zijn.
Als is deze Rikki natuurlijk ook gewoon super irritant en vervelend.![]()
toevallig heb ik afgelopen zondag zitten kijken, maar mij is het niet opgevallen.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:09 schreef luftersel het volgende:
wat me wel opviel is dat er voor iets wat zich in maastricht afspeelt verdomt weinig limburgs gesproken wordt, maar dat is off-topic![]()
![]()
Seizoen 10
Wat is dit nou!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou zweren dat daar al een nieuwe aftiteling tune onder zat…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En van die cliffhanger wist ik het zeker….
Maar overal zit nog de oude aftiteling onder.
Hoe kan dat??![]()
Hoeveel mensen zitten hier in dit topic die serieus als hobby hebben om al die oude seizoenen terug te kijken en te becommentariëren?![]()
![]()
Ben niet verder gekomen dan seizoen 1. En niet eens becommentariëren.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:58 schreef maily het volgende:
Hoeveel mensen zitten hier in dit topic die serieus als hobby hebben om al die oude seizoenen terug te kijken en te becommentariëren?![]()
![]()
Ik vind het zo grappig dat de meesten daarvan mannen lijken te zijnquote:Op maandag 31 maart 2014 22:58 schreef maily het volgende:
![]()
Ja inderdaad .... maar van hen nog geen reaktiequote:Op maandag 31 maart 2014 23:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind het zo grappig dat de meesten daarvan mannen lijken te zijn![]()
![]()
quote:Op maandag 31 maart 2014 22:58 schreef maily het volgende:
De oude seizoenen vind ik/ vinden wij toch wel wat leuker om te zien dan het huidige gtst.![]()
![]()
MailyIkquote:Hoeveel mensen zitten hier in dit topic die serieus als hobby hebben om al die oude seizoenen terug te kijken en te becommentariëren?![]()
Is niet zo gek toch, dat velen hier liever de oude seizoenen kijken? Het huidige GTST is drie keer niks.Ik vind het trouwens ook veel leuker om dingen uit die seizoenen te zien...
![]()
Nee om het nu te kijken en te becommentariëren, da's pas een verschil.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:58 schreef maily het volgende:
Hoeveel mensen zitten hier in dit topic die serieus als hobby hebben om al die oude seizoenen terug te kijken en te becommentariëren?
Duh, toen was het namelijk nog ook voor mannen, kan me voorstellen dat je je dat tegenwoordig niet voor kunt stellen.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind het zo grappig dat de meesten daarvan mannen lijken te zijn
[ Bericht 0% gewijzigd door Heer_van_Bartolhoven op 31-03-2014 23:35:04 ]Een heer met stijl![]()
quote:Op maandag 31 maart 2014 23:20 schreef luftersel het volgende:
Is niet zo gek toch, dat velen hier liever de oude seizoenen kijken? Het huidige GTST is drie keer niks.Ik vind het trouwens ook veel leuker om dingen uit die seizoenen te zien...
Een heer met stijl![]()
Ik kijk al sinds het begin en heb het eigenlijk altijd typisch wat voor vrouwen gevonden moet ik zeggen.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nee om het nu te kijken en te becommentariëren, da's pas een verschil.
[..]
Duh, toen was het namelijk ook nog voor mannen, kan me voorstellen dat je je dat tegenwoordig niet voor kunt stellen.![]()
Dan heb je daar toch wel heel veel tijd voor (over) ?quote:Op maandag 31 maart 2014 23:04 schreef Koosnaam het volgende:
[..]![]()
De oude seizoenen vind ik/ vinden wij toch wel wat leuker om te zien dan het huidige gtst.![]()
ok.quote:Whaaaaaaaaaaquote:Op maandag 31 maart 2014 23:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nee om het nu te kijken en te becommentariëren, da's pas een verschil.
[..]
Duh, toen was het namelijk ook nog voor mannen , kan me voorstellen dat je je dat tegenwoordig niet voor kunt stellen.![]()
![]()
In die tijd was ik kind, in mijn klas keken zowel jongens en meisjes het, met name omdat er dingen gebeurden die voor kinderen redelijk spannend waren. De jongens van toen, zijn nu natuurlijk mannen geworden.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kijk al sinds het begin en heb het eigenlijk altijd typisch wat voor vrouwen gevonden moet ik zeggen.
Als ik destijds 25 was geweest had ik het misschien niets gevonden, maar mezelf kennende alsnog spannender dan wat het nu is.Joh jij ergert je er (wat heel typisch is voor een bestaande categorie vrouwen) aan dat een groep mensen iets heeft wat ze leuk vinden, waar jij nu eenmaal niks mee hebt. Je probeert ze nu heel puberaal/kinderlijk uit te tent te lokken om een hij versus zij discussie uit te lokken, terwijl je ze ook gewoon kunt accepteren, net als iedere andere volwassene dat kan.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:33 schreef maily het volgende:
[..]
Dan heb je daar toch wel heel veel tijd voor (over) ?
Een heer met stijl![]()
Och, het is meestal een dag of 4/5 in de week dat ik een paar (2,3) afleveringen kijk. Heb daar meestal niet alle dagen in de week tijd voor eigenlijk.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:33 schreef maily het volgende:
[..]
Dan heb je daar toch wel heel veel tijd voor (over) ?
Ik kijk de seizoenen overigens ook niet zo snel. Zoals een aantal users hier dat wel kunnen doen.![]()
![]()
Nee ik erger me er niet aan!! Ik verwonder me eroverquote:Op maandag 31 maart 2014 23:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
In die tijd was ik kind, in mijn klas keken zowel jongens en meisjes het, met name omdat er dingen gebeurden die voor kinderen redelijk spannend waren. De jongens van toen, zijn nu natuurlijk mannen geworden.
Als ik destijds 25 was geweest had ik het misschien niets gevonden, maar mezelf kennende alsnog spannender dan wat het nu is.
[..]
Joh jij ergert je er (wat heel typisch is voor een bestaande categorie vrouwen) aan dat een groep mensen iets heeft wat ze leuk vinden, waar jij nu eenmaal niks mee hebt. Je probeert ze nu heel puberaal/kinderlijk uit te tent te lokken om een hij versus zij discussie uit te lokken, terwijl je ze ook gewoon kunt, net als iedere andere volwassene dat kan.![]()
![]()
Dat heet vrije tijd doden.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:33 schreef maily het volgende:
[..]
Dan heb je daar toch wel heel veel tijd voor (over) ?![]()
![]()
Matigquote:Op maandag 31 maart 2014 23:41 schreef maily het volgende:
[..]
Nee ik erger me er niet aan!! Ik verwonder me erover
Een heer met stijl![]()
Eens. Sowieso de grootste drogreden ooit, zelf in een gtst reeks posten en nog redelijk lang, frequent en actief ook en dan anderen erop aan spreken dat ze wel ver gaan in hun gtst hobby....juist ja....zolang het maar een stukje GTST is waar je zelf niks mee hebt, niet?quote:
Een heer met stijl![]()
Ik heb de vroegere seizoenen nooit gezien, maar ik vind het zeer interessant om iedereen erover te zien discussiëren, dus of ik er wat mee heb, weet ik niet.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Eens. Sowieso de grootste drogreden ooit, zelf in een gtst reeks posten en nog redelijk lang, frequent en actief ook en dan anderen erop aan spreken dat ze wel ver gaan in hun gtst hobby....juist ja....zolang het maar een stukje GTST is waar je zelf niks mee hebt, niet?Ik kreeg in ieder geval niet het idee dat Maily jullie erop aansprak hoor, meer verbazing over het feit dat mensen er zo in opgaan.
En al was het wel zo, who cares?
![]()
![]()
Hier heb je ook gelijk in, ik kan er nu dan ook voor het eerst om lachen.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:53 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik heb de vroegere seizoenen nooit gezien, maar ik vind het zeer interessant om iedereen erover te zien discussiëren, dus of ik er wat mee heb, weet ik niet.Ik kreeg in ieder geval niet het idee dat Maily jullie erop aansprak hoor, meer verbazing over het feit dat mensen er zo in opgaan.
Een heer met stijl![]()
Er is ook wel elke weer zo'n soort van discussie, als er een seizoen op dvd is uitgebracht.![]()
Nou ook als seizoen 11,12,13,14 en 15 uitkomen zal daar ook nog uitgebreid over gepraat worden denk ik.
Daarna misschien wat minder!![]()
![]()
Ik kijk pas vanaf 2009, en post nog niet zolang in het GTST-topicquote:Op maandag 31 maart 2014 23:53 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik heb de vroegere seizoenen nooit gezien, maar ik vind het zeer interessant om iedereen erover te zien discussiëren, dus of ik er wat mee heb, weet ik niet.Ik kreeg in ieder geval niet het idee dat Maily jullie erop aansprak hoor, meer verbazing over het feit dat mensen er zo in opgaan.
En inderdaad; ik verwonder me erover dat er zoveel mannen zo fanatiek zijn hier.
Maakt niet uit; ieder zijn meug![]()
![]()
quote:Op maandag 31 maart 2014 22:41 schreef SAMBAM het volgende:
Seizoen 10
Wat is dit nou!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou zweren dat daar al een nieuwe aftiteling tune onder zat…Klopt idd niet neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En van die cliffhanger wist ik het zeker….
Hoe kan dat??
ik kijk al jaren gtst, als ik dan lees hier over seizoen dit of dat, denk ik ja dat is ook zo en Jef die een zwerver was en Rik die net wat kreeg met Anita.etc. en dat was allemaal net wat beter in elkaar gezet en die verhaallijnen waren boeiender als nu...
Verhaallijnen worden steeds minder, kijk naar Lucas, mijn god vreselijk, ook als persoon trouwens, Wiet word ik ook niet vrolijk van hoor.. Sjors die alleen maar bemoeit..
Janine die altijd dezelfde gebaren maakt met haar handen , maar Caroline de Bruijn vind ik wel weer een aardige vrouw.
Jef die alleen nog maar achter de bar staat in de Koning.
Laura alleen maar in de Rozenboom.
Janine woont al jaren in een hotel en kan dat allemaal betalen van haar journalisten rol( of wat ze dan ook maar doet)
Wat doet Lucas voor de kost? O ja Dansetoria draaiende houden.
En zo kan ik wel een tijdje doorgaan..Waarom altijd maar meteen de makkelijke weg kiezen? Als je wat langer nadenkt, kom je misschien tot een verstandigere conclusie..![]()
Ik ga trouwens maximaal door tot seizoen 19 van de dvd-boxen. Ik weet dat de verhaallijnen van seizoen 17,18,19 enzo allemaal flut zijn maar toch wil ik ze zien. Seizoen 20 en 21 heb ik al, en 22 en verder hoef ik niet want dat is allemaal flut.![]()
Dan kun je in ieder geval optimaal genieten van de muziek van Ronald Schilperoort.quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:34 schreef GTSTFreak het volgende:
Ik ga trouwens maximaal door tot seizoen 19 van de dvd-boxen. Ik weet dat de verhaallijnen van seizoen 17,18,19 enzo allemaal flut zijn maar toch wil ik ze zien. Seizoen 20 en 21 heb ik al, en 22 en verder hoef ik niet want dat is allemaal flut.
Inderdaad, de beste muziek die er is.quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:51 schreef Frey het volgende:
[..]
Dan kun je in ieder geval optimaal genieten van de muziek van Ronald Schilperoort.![]()
![]()
Janine woont niet al jaren in een hotel. Vorig jaar ging ze weer eens scheiden van Ludo en toen is ze vertrokken.quote:Op dinsdag 1 april 2014 07:42 schreef Miss_paraplu het volgende:
ik kijk al jaren gtst, als ik dan lees hier over seizoen dit of dat, denk ik ja dat is ook zo en Jef die een zwerver was en Rik die net wat kreeg met Anita.etc. en dat was allemaal net wat beter in elkaar gezet en die verhaallijnen waren boeiender als nu...
Verhaallijnen worden steeds minder, kijk naar Lucas, mijn god vreselijk, ook als persoon trouwens, Wiet word ik ook niet vrolijk van hoor.. Sjors die alleen maar bemoeit..
Janine die altijd dezelfde gebaren maakt met haar handen , maar Caroline de Bruijn vind ik wel weer een aardige vrouw.
Jef die alleen nog maar achter de bar staat in de Koning.
Laura alleen maar in de Rozenboom.
Janine woont al jaren in een hotel en kan dat allemaal betalen van haar journalisten rol( of wat ze dan ook maar doet)
Wat doet Lucas voor de kost? O ja Dansetoria draaiende houden.
En zo kan ik wel een tijdje doorgaan..![]()
![]()
Nouja maanden danquote:Op dinsdag 1 april 2014 15:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Janine woont niet al jaren in een hotel. Vorig jaar ging ze weer eens scheiden van Ludo en toen is ze vertrokken.
Waarom altijd maar meteen de makkelijke weg kiezen? Als je wat langer nadenkt, kom je misschien tot een verstandigere conclusie..![]()
Nina![]()
WOEHAHAHA Maxime met haar zure smoel
Een herkauwer aan de zuipquote:"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"![]()
Ik snap Vincent niet, dan wil ie Nina wel, dan weer niet, dan weer wel.
Wat wil die lulhannes nou
Zelfs met pizza's weet Anton het te presteren om te drammen
Opgeflikkerd Maxime![]()
Zei Sjoerd nou kankerzooi ??? Of hoorde ik dat verkeerd ??![]()
Kakzooiquote:Op dinsdag 1 april 2014 20:30 schreef DjinN het volgende:
![]()
![]()
Kutzooi toch?quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:30 schreef DjinN het volgende:
![]()
Ah okay, dan heb ik het verkeerd verstaan iddquote:
(Ik ben nog steeds slechthorend sorry)
Neen, eerst moet ze Bianca nog doen, voor de afwisseling.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:31 schreef Eerin het volgende:
Gaat Rikki Anton nu nog doen, of hoe zit dat?"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"![]()
Aaah oke, ja dat zou inderdaad nieuwe wending geven aan het verhaal.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:31 schreef DjinN het volgende:
[..]
Neen, eerst moet ze Bianca nog doen, voor de afwisseling.![]()
JAAAAA Goedzo Nina!![]()
Nina wordt dus bezwangerd door Vincent (want Marly de Walrus is zwanger IRL)...Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.![]()
Ben nog wel benieuwd naar wat Lucas nu gaat doen. Mond houden of toch naar de politie?
Het is nu eindelijk wel klaar met Maxime. Nina en Vincent die eindelijk de stap genomen hebben. Hehe...
Sjoerd is helemaal van het padje af. Zielig hoorLive Laugh Love
http://www.beauty-en-gezondheid.nl![]()
Arme Julia...ik heb echt wel te doen met haar.."Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"![]()
En Vincent, wat een lul
Gelukkig zijn er ook goeie nieuwkomers in seizoen 10:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Dacht ik ook even aan...er moet een andere reden zijn dat hij Nina zegt niet te willen, dan dat hij voor Ludo werkt.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:53 schreef Kanjer het volgende:
Vincent weet dat ie de zoon van Maxine is..., denk ik.![]()
Harmsen weer in seizoen 10.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
In seizoen 10 draagt Hedwig Myriams pyjama uit seizoen 1-3 nog. Grappig, want Jessica en Govert droegen deze ook in eerdere seizoenen.
Roken tot ze in ademnood kwam wsl.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:19 schreef mapima het volgende:
Wat deed Katja Schuurman vandaag in Leiden?Tegenslag werpt schaduw op geluk.![]()
Seizoen 10:
Ik wist niet datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op woensdag 2 april 2014 12:11 schreef roos85 het volgende:
Ze zoeken kandidaten voor de GTST quiz!
Iets voor de mannen hier?![]()
![]()
De originele GTST quiz was gewoon met mensen uit de toenmalige cast en oud-castleden, veel leuker.quote:Op woensdag 2 april 2014 12:11 schreef roos85 het volgende:
Ze zoeken kandidaten voor de GTST quiz!
Iets voor de mannen hier?
Een heer met stijl![]()
quote:Op woensdag 2 april 2014 23:14 schreef Frey het volgende:
Harmsen weer in seizoen 10.![]()
![]()
GodsammeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zo nu draait Anton lekker door zeg.
Vincent en Nina !! Ben benieuwd wat het word!Live Laugh Love
Seizoen 10 toont het ongelijk van velen aan. Niet Maxime, maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Toch knap hoe het gelimiteerd gebruiken van acteurs van hen veel slechtere acteurs maakt dan ze waren. Kijk nou naar Jette: zo'n geweldige actrice vroeger, maar nu kan ze zelfs die korte, onzinnige regels tekst niet eens meer normaal opzeggen.![]()
![]()
oh my god!!!! wat een serie ik word HELEMAAL GEK!!!
Mooi ook die kop van die nina hahahaha , ik denk dat vincent het gewoon weetEhmm![]()
Vincent wilde geen nieuwe liefde omdat de verkering tussen Hem en what's her name er voor zorgde dat hij zijn beste vriend liet vallen... Maar.... Waarom dan net alsof doen of hij weer verliefd is op Milou? Hij weet écht niet dat Maxime zijn moeder is. Maar de schrijvers zijn even de reden vergeten waarom hij en Milou uit elkaar zijn gegaan![]()
![]()
De afleveringen zijn weer behoorlijk saai zeg, bah. En nu wachten tot Menno zijn baan verliest en Aysen weer win t
![]()
![]()
Snap er ook niets van.quote:Op donderdag 3 april 2014 20:35 schreef Photomorti het volgende:
dus hij doet dit voor noud? of hoe moet ik het zien![]()
Ik begrijp er ook helemaal niks van
- Zeggen dat ie op Nina valt
- Milou afwijzen
- Elke keer naar Nina's foto staren
- Ineenkeer besluiten dat ie Nina niet meer ziet zitten
- Wel ingaan op Nina's kus
- Vervolgens naar herkauwer gaan, en zeggen dat hij met haar verder wil
- Weer helemaal verliefd en confuus naar Nina's foto staren ???![]()
![]()
HUH? WAT IS DEZE?"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"![]()
aflevering van Maandag
Herkauwerquote:Op donderdag 3 april 2014 23:09 schreef DjinN het volgende:
Ik begrijp er ook helemaal niks van
- Zeggen dat ie op Nina valt
- Milou afwijzen
- Elke keer naar Nina's foto staren
- Ineenkeer besluiten dat ie Nina niet meer ziet zitten
- Wel ingaan op Nina's kus
- Vervolgens naar herkauwer gaan, en zeggen dat hij met haar verder wil
- Weer helemaal verliefd en confuus naar Nina's foto staren ???![]()
![]()
HUH? WAT IS DEZE?
Daar gaat mijn slokje ....![]()
quote:Op donderdag 3 april 2014 23:16 schreef degroen1985 het volgende:
aflevering van Maandag
Oeh ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het was me opgevallen dat Lucas al zulke rare dikke lippen heeft .... zal na maandag alleen maar nog raarder zijn![]()
![]()
Eindelijk krijgt die dramaqueen eens wat ie verdiend. Dat zielige en jankerige gedoe van hem komt me de strot uit. Ik krijg plaatsvervangende schaamte als ik het ziequote:Op donderdag 3 april 2014 23:23 schreef maily het volgende:
[..]
Oeh ....
En het was me opgevallen dat Lucas al zulke rare dikke lippen heeft .... zal na maandag alleen maar nog raarder zijn![]()
Terwijl ie eigenlijk niks te janken heeft, want LieveLudo koopt hem toch wel weer de bak uit, of laat de mededader (Bing dus) inclusief alle bomen, struiken, tuintafels, peper en zoutstel, vaatdoekjes, en alles wat er bij inbegrepen zit toch wel verdwijnen."Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"![]()
Je vergeet de keukenrolhouderquote:Op donderdag 3 april 2014 23:26 schreef DjinN het volgende:
[..]
Eindelijk krijgt die dramaqueen eens wat ie verdiend. Dat zielige en jankerige gedoe van hem komt me de strot uit. Ik krijg plaatsvervangende schaamte als ik het zie![]()
Terwijl ie eigenlijk niks te janken heeft, want LieveLudo koopt hem toch wel weer de bak uit, of laat de mededader (Bing dus) inclusief alle bomen, struiken, tuintafels, peper en zoutstel, vaatdoekjes, en alles wat er bij inbegrepen zit toch wel verdwijnen.![]()
![]()
Och verrek ja, die ben ik vergeten!quote:
Wat een acteer prestatie bij de bouwhuisjes.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Het gaat weer lekker daar. Lucas die is toch wel een jankerd zeg. Ben benieuwd of ie het nu wel gaat vertellen. hij zeik al aan de telefoon in de broek. HaHa
Vincent en Milou weer. Arme nina. Maar hij weet het denk ik!
Ben beniuwd!!Live Laugh Love
Ja bah zeg, wat heeft hij daar mee gedaan? Ik vind het er echt smerig uit zien!!quote:Op donderdag 3 april 2014 23:23 schreef maily het volgende:
[..]
Oeh ....
Lucas is in zijn geheel smerig, dat op zijn lip is waarschijnlijk herpesquote:Op vrijdag 4 april 2014 13:40 schreef ChilllayD het volgende:
[..]
Ja bah zeg, wat heeft hij daar mee gedaan? Ik vind het er echt smerig uit zien!!al lijkt zijn hele hoofd wel aangetast.
[ Bericht 7% gewijzigd door Devil010 op 04-04-2014 16:01:30 ]Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.![]()
Hahaha![]()
Maar die lippen waren echt niet zó goor om aan te zien voorheen toch? De kleur, de grootte, de.... jakkie. Ik hou op![]()
![]()
Hij was al lelijk en wordt alleen maar lelijker, die botox nicht.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:17 schreef ChilllayD het volgende:
Hahaha![]()
Maar die lippen waren echt niet zó goor om aan te zien voorheen toch? De kleur, de grootte, de.... jakkie. Ik hou opNiets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.![]()
Zou Ferry Doedelzak eigenlijk zichzelf wel eens googlen en dan hier de reakties lezen
Seizoen 10:
Er is toch vast iemand van de harde kern die de twee fantastische eind tunes op mp3 zette, toch?:D
![]()
Dat eerste doet hij om het uur denk ik wel eventjes, en waarschijnlijk zet hij er ook om het uur nieuwe foto's van zichzelf zonder shirt of met een duckface bij. De reacties hier leest hij denk ik niet. Ik bedoel, we zijn maar Fokkers, laagdrempelige mensen gekleed in, volgens Doedelzak, marktkleding.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:43 schreef Devil010 het volgende:
Zou Ferry Doedelzak eigenlijk zichzelf wel eens googlen en dan hier de reakties lezen![]()
![]()
Seizoen 10: Charlie
Zij is zeker weten mijn favoriet van de nieuwkomers. Barbara is in dit seizoen zover (disc 4) een leuke en sympatieke vrouw, maar haar naïviteit vind ik erg jammer. Maar ook GTST personages zijn niet perfect. En zeker Barbara niet.. blijkt na een paar seizoenen wel
DinsdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ho, je bent de afsluitende [ / spoiler] tag vergeten!
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
DinsdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij had al een eendengezicht maar met die lippen heeft hij helemaal een duckface.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:30 schreef luftersel het volgende:
[..]
Dat eerste doet hij om het uur denk ik wel eventjes, en waarschijnlijk zet hij er ook om het uur nieuwe foto's van zichzelf zonder shirt of met een duckface bij. De reacties hier leest hij denk ik niet. Ik bedoel, we zijn maar Fokkers, laagdrempelige mensen gekleed in, volgens Doedelzak, marktkleding.
Ferry Duck vanaf nu
Pek en veren op die loser en uit de serie aub!Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.![]()
quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:49 schreef degroen1985 het volgende:
DinsdagBen benieuwd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
Aukje als Charliequote:Op vrijdag 4 april 2014 21:45 schreef LetsGame het volgende:
Seizoen 10: Charlie
Zij is zeker weten mijn favoriet van de nieuwkomers.![]()
![]()
Verder ook veel spanning weer in seizoen 10:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:52 schreef Frey het volgende:
[..]
Aukje als Charlie![]()
![]()
Verder ook veel spanning weer in seizoen 10:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Carnaval in Middendam?![]()
![]()
Heette Woondrecht/Middendam/Meerdijk in seizoen 10 Berkendaal?quote:
quote:Op woensdag 2 april 2014 21:48 schreef Frey het volgende:
Gelukkig zijn er ook goeie nieuwkomers in seizoen 10:"Volgus meij ben ik pru-cies op teijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."
U vergeet Alhiekquote:Op zondag 6 april 2014 19:41 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Heette Woondrecht/Middendam/Meerdijk in seizoen 10 Berkendaal?
Oh, en Baroum stond ook op een envelop aan Jef in seizoen 5![]()
![]()
quote:Op maandag 31 maart 2014 22:41 schreef SAMBAM het volgende:
Seizoen 10
Wat is dit nou!?Ik zal dit eens voor je nakijken, als ik het goed heb moet ik van deze aflevering ergens een VHS-opname hebben liggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou zweren dat daar al een nieuwe aftiteling tune onder zat...
(...)
Hoe kan dat??Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Ondanks dat ik al ongeveer sinds het begin kijk heb ik blijkbaar nooit geregistreerd dat het dorp zoveel namen gehad heeft.![]()
Zou toch geen taboe zijn: in seizoen 1 riepen ze dat bijna wekelijks.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:30 schreef DjinN het volgende:
Iemand voor daar eens een YouTube-compilatie van te maken, al die keren achter elkaar dat ze zeggen dat een personage "loopt te kankeren"? 'Politiek incorrecte tijden'
Toevallig zat ik die naam idd net voorbijkomen.quote:Op zondag 6 april 2014 19:41 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Heette Woondrecht/Middendam/Meerdijk in seizoen 10 Berkendaal?
Die afl staat gewoon op Youtubequote:Op zondag 6 april 2014 19:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik zal dit eens voor je nakijken, als ik het goed heb moet ik van deze aflevering ergens een VHS-opname hebben liggen.
Aaah daar heb ik hem dus gezien, pardonquote:Daar al met nieuwe aftiteling?
Ja, en ook de intro bevatte al saxofoonmuziek terwijl de eerste weken meestal geen saxofoonmuziek aanwezig was. Op de dvdbox kloppen de eerste 4 discs gewoon niet qua aftitelingsmuziek en er is overduidelijk gerotzooid met de leaders. Seizoen 10 leader ipv seizoen 9 leader bijvoorbeeld.quote:Op zondag 6 april 2014 20:56 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Aaah daar heb ik hem dus gezien, pardonDaar al met nieuwe aftiteling?
Klaar met seizoen 10 dat ik toch wel verrassend leuk vond. Misschien ook omdat ik een boel uit deze tijd was vergeten. Ondanks de grote verandering en het verval van de personages Robert en Laura, toch enorm genoten weer. Op naar seizoen 11.
Een beetje zoals met de Goudkust-afleveringen dus?quote:Op zondag 6 april 2014 21:45 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ja, en ook de intro bevatte al saxofoonmuziek terwijl de eerste weken meestal geen saxofoonmuziek aanwezig was. Op de dvdbox kloppen de eerste 4 discs gewoon niet qua aftitelingsmuziek en er is overduidelijk gerotzooid met de leaders. Seizoen 10 leader ipv seizoen 9 leader bijvoorbeeld.
Ik begin steeds meer te denken dat soaps in die jaren (net als in seizoen 4-5-6, want ook daar miste wel eens ineens een aftiteling op de DVD bedenk ik me nu) gewoon 'clean' zijn bewaard: vanaf het eindshot van de leader tot het startshot van de eindleader.
Think about it! Het verklaart waarom afleveringen uit seizoen 4 dat 'Bel de GTST hotline op 06-****' nummer missen, het verklaart in seizoen 10 waarom de theme niet klopt en het verklaart andere foto's bij leaders. Plus het verklaart waarom in seizoen 4 een eindtheme te horen was bij zwart beeld.Zo ook voor Goudkust's uitgaves, die afleveringen zijn gewoon 'clean' bewaard
Eerste geniale random moment uit seizoen 10 wat in je opkomt nu?quote:Op zondag 6 april 2014 21:56 schreef Frey het volgende:
Klaar met seizoen 10 dat ik toch wel verrassend leuk vond. Misschien ook omdat ik een boel uit deze tijd was vergeten. Ondanks de grote verandering en het verval van de personages Robert en Laura, toch enorm genoten weer. Op naar seizoen 11.
quote:Op zondag 6 april 2014 23:17 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Eerste geniale random moment uit seizoen 10 wat in je opkomt nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op zondag 6 april 2014 23:21 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Overigensquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Dit heb ik ook in elkaar kunnen zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Damm wat gaat die aftiteling op de dvds van seizoen 9 snel. Was Ik helemaal vergeten. Je zou er epilepsie van krijgen. On topic. De verhaallijn van mathilde en haar stalkende verkrachter begint nu, bij mij![]()
quote:Op zondag 6 april 2014 23:33 schreef Frey het volgende:
Dit heb ik ook in elkaar kunnen zetten.Wacht, een paar afleveringen op de DVD-box hebben de 'wat vooraf ging' erbij zitten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
That's a first. Ik vond eigenlijk dat ze dat moesten doen met iedere eerste aflevering van het nieuwe seizoen op de boxen, dan had het tenminste nog een functie.
Welkom in Meerdijk, een klein gehucht in het dorpje Woondrecht, net buiten de grote stad Middendam, liggend in de provincie Alhiek, midden in het landsdeel Berkendaal.quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:28 schreef PeterKelder het volgende:
In seizoen 6 heet de stad trouwens weer zoals het hoort:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
MiddendamNee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Het logo ging ook letterlijk als een speerquote:Op zondag 6 april 2014 23:42 schreef RobbieBoy het volgende:
Damm wat gaat die aftiteling op de dvds van seizoen 9 snel. Was Ik helemaal vergeten. Je zou er epilepsie van krijgen. On topic. De verhaallijn van mathilde en haar stalkende verkrachter begint nu, bij mij
Wat grappig. De aftiteling bevat al een paar weken de leaderachtergrond met Barbara, Charlie, Morris en Stefano, maar vast op de aftiteling staan ze nog niet.
Nee, ik denk het niet, omdat soms unieke drop outs voorkomen in het beeld.. dan zou het bij elke aflevering en aftiteling hetzelfde moeten zijn toch??quote:Op zondag 6 april 2014 23:11 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Een beetje zoals met de Goudkust-afleveringen dus?
Ik begin steeds meer te denken dat soaps in die jaren (net als in seizoen 4-5-6, want ook daar miste wel eens ineens een aftiteling op de DVD bedenk ik me nu) gewoon 'clean' zijn bewaard: vanaf het eindshot van de leader tot het startshot van de eindleader.
Think about it! Het verklaart waarom afleveringen uit seizoen 4 dat 'Bel de GTST hotline op 06-****' nummer missen, het verklaart in seizoen 10 waarom de theme niet klopt en het verklaart andere foto's bij leaders. Plus het verklaart waarom in seizoen 4 een eindtheme te horen was bij zwart beeld.Zo ook voor Goudkust's uitgaves, die afleveringen zijn gewoon 'clean' bewaard
Dat gebeurt wel vaker.quote:Op maandag 7 april 2014 00:26 schreef LetsGame het volgende:
Wat grappig. De aftiteling bevat al een paar weken de leaderachtergrond met Barbara, Charlie, Morris en Stefano, maar vast op de aftiteling staan ze nog niet.
Sabine Koning zat in begin van het zeventiende seizoen wel in de leader, maar niet vast in de aftiteling.![]()
Hmm, mja misschien verschilde het? Bij seizoen 4 zat de intro wel steevast vast aan de rest van de aflevering (zie je ook als om en om de kwaliteit per aflevering verschilt (de ene aflevering heeft scherp beeld, de ander blokkerige bitrate door meer storende ruis op de band) en de intro dan meeverandert in kwaliteit), maar de outro zou los kunnen zitten. Dat gewoon eens per week 1 versie werd aangehouden of... Ach, weet ik het.quote:Op maandag 7 april 2014 00:27 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Nee, ik denk het niet, omdat soms unieke drop outs voorkomen in het beeld.. dan zou het bij elke aflevering en aftiteling hetzelfde moeten zijn toch??
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: