Eindelijk krijgt die dramaqueen eens wat ie verdiend. Dat zielige en jankerige gedoe van hem komt me de strot uit. Ik krijg plaatsvervangende schaamte als ik het ziequote:Op donderdag 3 april 2014 23:23 schreef maily het volgende:
[..]
Oeh ....
En het was me opgevallen dat Lucas al zulke rare dikke lippen heeft .... zal na maandag alleen maar nog raarder zijn
Je vergeet de keukenrolhouderquote:Op donderdag 3 april 2014 23:26 schreef DjinN het volgende:
[..]
Eindelijk krijgt die dramaqueen eens wat ie verdiend. Dat zielige en jankerige gedoe van hem komt me de strot uit. Ik krijg plaatsvervangende schaamte als ik het zie![]()
Terwijl ie eigenlijk niks te janken heeft, want LieveLudo koopt hem toch wel weer de bak uit, of laat de mededader (Bing dus) inclusief alle bomen, struiken, tuintafels, peper en zoutstel, vaatdoekjes, en alles wat er bij inbegrepen zit toch wel verdwijnen.
Och verrek ja, die ben ik vergeten!quote:
Ja bah zeg, wat heeft hij daar mee gedaan? Ik vind het er echt smerig uit zien!!quote:Op donderdag 3 april 2014 23:23 schreef maily het volgende:
[..]
Oeh ....
En het was me opgevallen dat Lucas al zulke rare dikke lippen heeft .... zal na maandag alleen maar nog raarder zijn
Lucas is in zijn geheel smerig, dat op zijn lip is waarschijnlijk herpesquote:Op vrijdag 4 april 2014 13:40 schreef ChilllayD het volgende:
[..]
Ja bah zeg, wat heeft hij daar mee gedaan? Ik vind het er echt smerig uit zien!!
Hij was al lelijk en wordt alleen maar lelijker, die botox nicht.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:17 schreef ChilllayD het volgende:
Hahaha![]()
Maar die lippen waren echt niet zó goor om aan te zien voorheen toch? De kleur, de grootte, de.... jakkie. Ik hou op
Dat eerste doet hij om het uur denk ik wel eventjes, en waarschijnlijk zet hij er ook om het uur nieuwe foto's van zichzelf zonder shirt of met een duckface bij. De reacties hier leest hij denk ik niet. Ik bedoel, we zijn maar Fokkers, laagdrempelige mensen gekleed in, volgens Doedelzak, marktkleding.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:43 schreef Devil010 het volgende:
Zou Ferry Doedelzak eigenlijk zichzelf wel eens googlen en dan hier de reakties lezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij had al een eendengezicht maar met die lippen heeft hij helemaal een duckface.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:30 schreef luftersel het volgende:
[..]
Dat eerste doet hij om het uur denk ik wel eventjes, en waarschijnlijk zet hij er ook om het uur nieuwe foto's van zichzelf zonder shirt of met een duckface bij. De reacties hier leest hij denk ik niet. Ik bedoel, we zijn maar Fokkers, laagdrempelige mensen gekleed in, volgens Doedelzak, marktkleding.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:49 schreef degroen1985 het volgende:
DinsdagBen benieuwd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
Aukje als Charliequote:Op vrijdag 4 april 2014 21:45 schreef LetsGame het volgende:
Seizoen 10: Charlie
Zij is zeker weten mijn favoriet van de nieuwkomers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:52 schreef Frey het volgende:
[..]
Aukje als Charlie![]()
![]()
Verder ook veel spanning weer in seizoen 10:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Carnaval in Middendam?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |