Dacht ik ook even aan...er moet een andere reden zijn dat hij Nina zegt niet te willen, dan dat hij voor Ludo werkt.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:53 schreef Kanjer het volgende:
Vincent weet dat ie de zoon van Maxine is..., denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Roken tot ze in ademnood kwam wsl.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:19 schreef mapima het volgende:
Wat deed Katja Schuurman vandaag in Leiden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op woensdag 2 april 2014 12:11 schreef roos85 het volgende:
Ze zoeken kandidaten voor de GTST quiz!
Iets voor de mannen hier?
De originele GTST quiz was gewoon met mensen uit de toenmalige cast en oud-castleden, veel leuker.quote:Op woensdag 2 april 2014 12:11 schreef roos85 het volgende:
Ze zoeken kandidaten voor de GTST quiz!
Iets voor de mannen hier?
quote:Op woensdag 2 april 2014 23:14 schreef Frey het volgende:
Harmsen weer in seizoen 10.![]()
![]()
GodsammeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Snap er ook niets van.quote:Op donderdag 3 april 2014 20:35 schreef Photomorti het volgende:
dus hij doet dit voor noud? of hoe moet ik het zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herkauwerquote:Op donderdag 3 april 2014 23:09 schreef DjinN het volgende:
Ik begrijp er ook helemaal niks van
- Zeggen dat ie op Nina valt
- Milou afwijzen
- Elke keer naar Nina's foto staren
- Ineenkeer besluiten dat ie Nina niet meer ziet zitten
- Wel ingaan op Nina's kus
- Vervolgens naar herkauwer gaan, en zeggen dat hij met haar verder wil
- Weer helemaal verliefd en confuus naar Nina's foto staren ???![]()
![]()
HUH? WAT IS DEZE?
quote:Op donderdag 3 april 2014 23:16 schreef degroen1985 het volgende:
aflevering van Maandag
Oeh ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het was me opgevallen dat Lucas al zulke rare dikke lippen heeft .... zal na maandag alleen maar nog raarder zijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |