Neehee, zeker niet. De verhaallijnen zijn heel goed in elkaar gezet en het acteerwerk is ook klasse. Vooral natuurlijk de scene's tussen Stefano en Ludo.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:33 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Maar 't seizoen is geen teleurstelling voor je?
Mooi om te horen, ik heb de box al 9 dagen en ik heb alleen afl 1736 gekekenquote:Op woensdag 26 maart 2014 16:34 schreef GTSTFreak het volgende:
[..]
Neehee, zeker niet. De verhaallijnen zijn heel goed in elkaar gezet en het acteerwerk is ook klasse. Vooral natuurlijk de scene's tussen Stefano en Ludo.
Ik doe heel kort over alle seizoenen, ik heb alleen over seizoen 5 ontzettend lang gedaan omdat ik dat echt een saai en bagger seizoen vond.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:36 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Mooi om te horen, ik heb de box al 9 dagen en ik heb alleen afl 1736 gekeken![]()
![]()
Maar oké, ik was toen nog ergens rond afl 1700 dacht ik![]()
Ik heb letterlijk een half jaar over seizoen 9 gedaan..
eind seizoen 5 was geweldig, sowieso een van de beste GTSTperiodesquote:Op woensdag 26 maart 2014 16:37 schreef GTSTFreak het volgende:
[..]
Ik doe heel kort over alle seizoenen, ik heb alleen over seizoen 5 ontzettend lang gedaan omdat ik dat echt een saai en bagger seizoen vond.
Dat ben ik wel idd met je eens, het einde was wel echt super goed. Babette acteerde ook echt heel goed in haar rol. ''Opgelapt lijk, kijk eens in de spiegel wijf''. Ik heb me slap gelachenquote:Op woensdag 26 maart 2014 16:40 schreef LetsGame het volgende:
[..]
eind seizoen 5 was geweldig, sowieso een van de beste GTSTperiodes![]()
begin seizoen 5 en soms in 't midden was wel ietwat langdradig here and there ja.
Dat was echtquote:Op woensdag 26 maart 2014 16:41 schreef GTSTFreak het volgende:
[..]
Dat ben ik wel idd met je eens, het einde was wel echt super goed. Babette acteerde ook echt heel goed in haar rol. ''Opgelapt lijk, kijk eens in de spiegel wijf''. Ik heb me slap gelachen![]()
![]()
Dat oranje haar stond haar echt niet, vreselijk...quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:42 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Dat was echt![]()
![]()
Maar ten tijden van seizoen 4 en 5 zat Laura er ook zo uit, vond ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben ik heel erg met je eens, heel erg. Vooral Laura krijgt echt een karakterswitch.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:46 schreef Frey het volgende:
Feit is helaas dat Robert en Laura naar de klote gaan in dit seizoen.
Borges, op z'n Hollands, een harde g. Letterlijk gezegd idd.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:48 schreef GTSTFreak het volgende:
[..]
Ben ik heel erg met je eens, heel erg. Vooral Laura krijgt echt een karakterswitch.
Ik vraag me btw af hoe je de achternaam van Benjamin uitspreekt, ik zeg altijd letterlijk Borges
Ben benieuwdquote:Op woensdag 26 maart 2014 16:49 schreef GTSTFreak het volgende:
Ik heb een leuke titel voor het volgende topic
Gewoon doen, joh.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:55 schreef GTSTFreak het volgende:
[..]
Al twijfel ik of ik hem wel zal aanmaken, ben daar nooit echt goed in..
quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sporten is nergens goed voor. Ik win met mijn knie door enkel wodka en bier drinken
Wat een leuke nieuwe traditie dit. Allemaal onze wonden uploaden en postenZolang Ludo er mee weg komt is alles goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Ludo is tegenwoordig geen schurk meer maar een bedreven uploader van verwondingen?quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zolang Ludo er mee weg komt is alles goed.
Ludo is gelukkig weer een beetje schurk aan het worden.quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ludo is tegenwoordig geen schurk meer maar een bedreven uploader van verwondingen?
GTST zit ook nooit stil.
Het is bijna zover ...quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:55 schreef GTSTFreak het volgende:
[..]
Al twijfel ik of ik hem wel zal aanmaken, ben daar nooit echt goed in..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |