Heette Woondrecht/Middendam/Meerdijk in seizoen 10 Berkendaal?quote:
quote:Op woensdag 2 april 2014 21:48 schreef Frey het volgende:
Gelukkig zijn er ook goeie nieuwkomers in seizoen 10:"Volgus meij ben ik pru-cies op teijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
U vergeet Alhiekquote:Op zondag 6 april 2014 19:41 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Heette Woondrecht/Middendam/Meerdijk in seizoen 10 Berkendaal?
quote:Op maandag 31 maart 2014 22:41 schreef SAMBAM het volgende:
Seizoen 10
Wat is dit nou!?Ik zal dit eens voor je nakijken, als ik het goed heb moet ik van deze aflevering ergens een VHS-opname hebben liggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou zweren dat daar al een nieuwe aftiteling tune onder zat...
(...)
Maar overal zit nog de oude aftiteling onder.
Hoe kan dat??Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Zou toch geen taboe zijn: in seizoen 1 riepen ze dat bijna wekelijks.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:30 schreef DjinN het volgende:
Zei Sjoerd nou kankerzooi ??? Of hoorde ik dat verkeerd ??![]()
Toevallig zat ik die naam idd net voorbijkomen.quote:Op zondag 6 april 2014 19:41 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Heette Woondrecht/Middendam/Meerdijk in seizoen 10 Berkendaal?
Die afl staat gewoon op Youtubequote:Op zondag 6 april 2014 19:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik zal dit eens voor je nakijken, als ik het goed heb moet ik van deze aflevering ergens een VHS-opname hebben liggen.
Aaah daar heb ik hem dus gezien, pardonquote:
Ja, en ook de intro bevatte al saxofoonmuziek terwijl de eerste weken meestal geen saxofoonmuziek aanwezig was. Op de dvdbox kloppen de eerste 4 discs gewoon niet qua aftitelingsmuziek en er is overduidelijk gerotzooid met de leaders. Seizoen 10 leader ipv seizoen 9 leader bijvoorbeeld.quote:Op zondag 6 april 2014 20:56 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Aaah daar heb ik hem dus gezien, pardonDaar al met nieuwe aftiteling?
Een beetje zoals met de Goudkust-afleveringen dus?quote:Op zondag 6 april 2014 21:45 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ja, en ook de intro bevatte al saxofoonmuziek terwijl de eerste weken meestal geen saxofoonmuziek aanwezig was. Op de dvdbox kloppen de eerste 4 discs gewoon niet qua aftitelingsmuziek en er is overduidelijk gerotzooid met de leaders. Seizoen 10 leader ipv seizoen 9 leader bijvoorbeeld.
Eerste geniale random moment uit seizoen 10 wat in je opkomt nu?quote:Op zondag 6 april 2014 21:56 schreef Frey het volgende:
Klaar met seizoen 10 dat ik toch wel verrassend leuk vond. Misschien ook omdat ik een boel uit deze tijd was vergeten. Ondanks de grote verandering en het verval van de personages Robert en Laura, toch enorm genoten weer. Op naar seizoen 11.
quote:Op zondag 6 april 2014 23:17 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Eerste geniale random moment uit seizoen 10 wat in je opkomt nu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zondag 6 april 2014 23:21 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Overigensquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zondag 6 april 2014 23:33 schreef Frey het volgende:
Dit heb ik ook in elkaar kunnen zetten.Wacht, een paar afleveringen op de DVD-box hebben de 'wat vooraf ging' erbij zitten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
That's a first. Ik vond eigenlijk dat ze dat moesten doen met iedere eerste aflevering van het nieuwe seizoen op de boxen, dan had het tenminste nog een functie.
Welkom in Meerdijk, een klein gehucht in het dorpje Woondrecht, net buiten de grote stad Middendam, liggend in de provincie Alhiek, midden in het landsdeel Berkendaal.quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:28 schreef PeterKelder het volgende:
In seizoen 6 heet de stad trouwens weer zoals het hoort:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Middendam
Het logo ging ook letterlijk als een speerquote:Op zondag 6 april 2014 23:42 schreef RobbieBoy het volgende:
Damm wat gaat die aftiteling op de dvds van seizoen 9 snel. Was Ik helemaal vergeten. Je zou er epilepsie van krijgen. On topic. De verhaallijn van mathilde en haar stalkende verkrachter begint nu, bij mij
Nee, ik denk het niet, omdat soms unieke drop outs voorkomen in het beeld.. dan zou het bij elke aflevering en aftiteling hetzelfde moeten zijn toch??quote:Op zondag 6 april 2014 23:11 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Een beetje zoals met de Goudkust-afleveringen dus?
Ik begin steeds meer te denken dat soaps in die jaren (net als in seizoen 4-5-6, want ook daar miste wel eens ineens een aftiteling op de DVD bedenk ik me nu) gewoon 'clean' zijn bewaard: vanaf het eindshot van de leader tot het startshot van de eindleader.
Think about it! Het verklaart waarom afleveringen uit seizoen 4 dat 'Bel de GTST hotline op 06-****' nummer missen, het verklaart in seizoen 10 waarom de theme niet klopt en het verklaart andere foto's bij leaders. Plus het verklaart waarom in seizoen 4 een eindtheme te horen was bij zwart beeld.Zo ook voor Goudkust's uitgaves, die afleveringen zijn gewoon 'clean' bewaard
Dat gebeurt wel vaker.quote:Op maandag 7 april 2014 00:26 schreef LetsGame het volgende:
Wat grappig. De aftiteling bevat al een paar weken de leaderachtergrond met Barbara, Charlie, Morris en Stefano, maar vast op de aftiteling staan ze nog niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |