SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -![]()
Gewoon even melden in het FB topic, dan komt het wel in ordequote:Op woensdag 26 maart 2014 19:22 schreef GTSTFreak het volgende:
Kom er trouwens achter dat het alleen niet linkt met de overige GTST topics, foutje van mij
Bedankt! Ik kwam er op na het leuke gesprek in het vorige topicquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Gewoon even melden in het FB topic, dan komt het wel in orde
Leuke TT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Jahaaaaaaquote:Op woensdag 26 maart 2014 20:47 schreef luftersel het volgende:
Aysen vandaag tegen die slome koe van een Milou![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:02 schreef Frey het volgende:
Seizoen 10:Wordt daar nog een verklaring voor gegeven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wordt daar nog een verklaring voor gegeven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. En bereid je vast voor:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:42 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. En bereid je vast voor:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl![]()
Seizoen 10:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:32 schreef Frey het volgende:
Seizoen 10:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is Barbara al irritant aan het worden eigenlijk?![]()
![]()
Totaal niet.quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:46 schreef Koosnaam het volgende:
[..]![]()
Is Barbara al irritant aan het worden eigenlijk?
Inmiddels 3 DVD's gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Frey op 27-03-2014 01:12:47 ]Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:51 schreef Frey het volgende:
[..]
Totaal niet.
Inmiddels 3 DVD's gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl![]()
quote:Op donderdag 27 maart 2014 07:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:09 schreef Frey het volgende:
[..]BAR <3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit ja. Het is zo obvious allemaal. En nog ziet Nina niet dat er iets achter schuilt.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:05 schreef maily het volgende:
O en Wanneer TF gaat Nina nou eens iets zeggen van het gezeik van Maxime ....![]()
Anton en Rikkie
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik vind dat wel een rare combi ineens, Anton was geen fatsoenlijke vader voor z'n eigen kinderen maar ineens is ie de perfecte voor Rikki?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:20 schreef LetsGame het volgende:
Oh my... Rikki en Anton..
Rikki is de nieuwe Brooke Logan van GTST.Tegenslag werpt schaduw op geluk.![]()
Ik vraag me af waar ze Bing vandaan hebben geplukt, aangezien hij zijn jas gewoon aan heeft
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Die paragnost
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"![]()
Ik word echt doodziek van dat gedram van Anton![]()
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"![]()
Dan heeft Bram straks z'n opa als stiefvader en z'n moeder als stiefoma.quote:
En heeft Rikki haast heel Bianca's gezin afgewerkt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Sick_Little_Monkey op 27-03-2014 20:35:24 ]![]()
Janine, bemoei je alsjeblieft met Maxime en niet met het nu al geringe spanningsgehalte van GTST k, pls, thx.Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
Lorena zit in NoorwegenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:28 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Dan heeft Bram straks z'n opa als stiefvader en z'n moeder als stiefoma.
En heeft Rikki haast heel Bianca's gezin afgewerkt.![]()
Ik zie het nog wel gebeuren. Dan ga ik wel weer kijken denk ik, beetje rariteiten is altijd leuk.
![]()
Seizoen 10:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:36 schreef Frey het volgende:
Seizoen 10:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Seizoen 10:Reactie op seizoen 10:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Seizoen 10:Volgens mij is dìt de overgang voor en na de zomerstop. Wordt er nog een uitleg gegeven over het waarom van die laatste foto?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roosjequote:
Een heer met stijl![]()
Waar kijk je dat allemaal terug?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 07:19 schreef GTSTFreak het volgende:
Ik zit nu op aflevering 1920, nog 15 afleveringen voor de cliffhanger (letterlijk CLIFFhanger)![]()
![]()
Neequote:Op vrijdag 28 maart 2014 07:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Volgens mij is dìt de overgang voor en na de zomerstop. Wordt er nog een uitleg gegeven over het waarom van die laatste foto?Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: