Ik ben op Janine aan het wachten, ben nu bij aflevering 306.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 07:19 schreef GTSTFreak het volgende:
Ik zit nu op aflevering 1920, nog 15 afleveringen voor de cliffhanger (letterlijk CLIFFhanger)
Kun je nog lang werkenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben op Janine aan het wachten, ben nu bij aflevering 306.
Die kwam in oktober 1992, dus dat is ergens bij aflevering 390 ofzo.quote:
85 aflevering is niet 'bijna'quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die kwam in oktober 1992, dus dat is ergens bij aflevering 390 ofzo.
Inderdaad: https://twitter.com/MarlyvdVeldenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:27 schreef Jula123 het volgende:
Ik kijk de laatste tijd alleen de shorties, vind het even niet meer zo leuk.
Ik las net trouwens dat Marly zwanger is. Ben benieuwd hoe ze haar er tijdelijk uit laten gaan.
milfquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:47 schreef maily het volgende:
[..]
Inderdaad: https://twitter.com/MarlyvdVelden
Tweets
Marly van der velden @MarlyvdVelden 23 min.
Ja hoor!!!! We mogen het eindelijk van de daken schreeuwen!!!! IK BEN ZWANGER!!!! @XIIIMeijer pic.twitter.com/vFYm6hayPi
Permalink voor ingesloten afbeelding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:10 schreef DeLuna het volgende:
Mooie aflevering vanavondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Misschien komt er nog een herhalingquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:03 schreef CherryOnTop het volgende:
Wel een beetje jammer dat de ontvoering niet langer duurde
Boskampquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Misschien ontvoert hij hem gewoon voortaan wekelijks een paar dagen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:03 schreef CherryOnTop het volgende:
Wel een beetje jammer dat de ontvoering niet langer duurde
Dat zou wel super zijnquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Misschien ontvoert hij hem gewoon voortaan wekelijks een paar dagen.Psychisch helemaal gestoord maken.
Dat is het enige wat ie kan, janken (buiten hysterisch doen)quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:11 schreef DjinN het volgende:
Dat gejank van Lucas![]()
Hij wordt toch wel weer gered door Ludo dus wat huilt ie
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:07 schreef Frey het volgende:
Seizoen 10:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |