quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:08 schreef Koosnaam het volgende:
[..]Na Stefano werd dat wel een hit om met elk personage te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Noem een Benjamin die er als crimineel inkwam en als goedzak de serie verliet of een Ray met losse handjes een Milan een Morris 2 Een Charlie 1, En nu meer recentelijk met Aysen en Maxime al houden die de streken wel als het nodig is.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:08 schreef Koosnaam het volgende:
[..]Seizoen 10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Seizoen 10Ik heb alleen tot nu toe disk 1 gezien en ik vond dat al de moeite waard om de box te kopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Op woensdag 26 maart 2014 16:36 schreef LetsGame het volgende:
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:23 schreef LetsGame het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)ppe-lach-op-set-gtst
Wordt Sjoerd gay?
Ik zal wel een kleine review schrijven als ik de box af heb, weet alleen niet hoe lang dat duurtquote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:38 schreef Kudo het volgende:
......Ohja, Hedwig en die leraar vond ik ook wel leuk.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:44 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik zal wel een kleine review schrijven als ik de box af heb, weet alleen niet hoe lang dat duurt
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij was dit een beetje mijn begintijd van GTST (als in: toen begreep ik waar ik naar keek). Ik vond Job vet leuk toen, maar al die ander 'kapperpersonages' (Terra en die zus die lelijker was dan zij, Sylvester en de rest) vond ik allemaal vreselijk.quote:Hier nog een die er nu exact een half jaar over doet (medio sept. 2013 was hij er) om seizoen 9 af te kijken. Sedert zo ongeveer de jaarwisseling ben ik bij disc 19 blijven steken, en het lukt me gewoon niet meer om verder te kijken, moet mezelf maar een keer dwingen denk ik! Na die Pete Jenssens verhaallijn leek wel of de soap al zijn reserves had verbruikt en de inspiratie een beetje zoek raakte. Puur mijn gevoel hoor, een beetje halfbakken wordt het einde van het seizoen voltooid.
Het is hier bekend dat ik seizoen 10 niet zal aanschaffen, ben net als meerderen hier vergeten hoe ook alweer precies die ''grote verandering'' werd ingezet.
.....De grote verandering (verdwijning van alom bekende en machtige decors)
.....Komen en gaan van personages met de uitstraling en diepgang van een pannenkoek, Terra, Sylvester, Cleo, Phillip van Alphen (ik krijg nog braakneigingen van hem)
.....De Fischers
.....Ludo en de maffia is wel aardig, dat zou ik wel terug willen zien, daarna kakt hij ook weer in als hij zijn verlamming heeft overwonnen (zelfde als in seizoen 9 nadat hij er weer bovenop is na zijn faillissement en zijn wraak) en gaat hij zich bemoeien met Stefano en Bowien. Wat volgt is een veeeeeel te langdradige verhaallijn, met wel een legendarische cliffhanger.
Maar voor de rest moet het een vrij matig seizoen zijn geweest en een definitief einde van het gouden GTST tijdperk, was het na seizoen 6 feitelijk al. Maar blijf posten Frey, ik zal je spoilers volgen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Seizoen 10Voor mij gevoel begon het toen allemaal minder leuk te worden. Ook steeds meer van die nietszeggende personages.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ROBODEMONS..................|:(
Een half jaar? Ik deed (toen ik er eenmaal mee was begonnen) een paar weken/2 maanden over seizoen 4, maar seizoen 6 blijf ik echt in vastzittenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:38 schreef Kudo het volgende:
Hier nog een die er nu exact een half jaar over doet (medio sept. 2013 was hij er) om seizoen 9 af te kijken. Sedert zo ongeveer de jaarwisseling ben ik bij disc 19 blijven steken, en het lukt me gewoon niet meer om verder te kijken, moet mezelf maar een keer dwingen denk ik! Na die Pete Jenssens verhaallijn leek wel of de soap al zijn reserves had verbruikt en de inspiratie een beetje zoek raakte. Puur mijn gevoel hoor, een beetje halfbakken wordt het einde van het seizoen voltooid.
Het is hier bekend dat ik seizoen 10 niet zal aanschaffen, ben net als meerderen hier vergeten hoe ook alweer precies die ''grote verandering'' werd ingezet.
.....De grote verandering (verdwijning van alom bekende en machtige decors)
.....Komen en gaan van personages met de uitstraling en diepgang van een pannenkoek, Terra, Sylvester, Cleo, Phillip van Alphen (ik krijg nog braakneigingen van hem)
.....De Fischers
.....Ludo en de maffia is wel aardig, dat zou ik wel terug willen zien, daarna kakt hij ook weer in als hij zijn verlamming heeft overwonnen (zelfde als in seizoen 9 nadat hij er weer bovenop is na zijn faillissement en zijn wraak) en gaat hij zich bemoeien met Stefano en Bowien. Wat volgt is een veeeeeel te langdradige verhaallijn, met wel een legendarische cliffhanger.
Maar voor de rest moet het een vrij matig seizoen zijn geweest en een definitief einde van het gouden GTST tijdperk, was het na seizoen 6 feitelijk al. Maar blijf posten Frey, ik zal je spoilers volgen!
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:21 schreef Frey het volgende:
Seizoen 10:
Helaas...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:21 schreef Frey het volgende:
Seizoen 10:
Helaas...Roberts kapselSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het begin van de grote veranderingen.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Doe het zelf, hoef ik hem niet te kopen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wanneer zet een van jullie die boxen eens op de bay jongens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |