Er bestaat verschil in opvatting over wat tot incest gerekend wordt, maar in algemene zin rekent men alle gemeenschap tussen 'bloedverwanten' (familie) tot incest. Volgens mij leidt seks tussen verdere familieleden, zoals neef en nicht, alleen niet zo gauw tot misvormde kinderen.quote:
Ik heb beide niet, kan het me ook niet voorstellenquote:Op zondag 30 maart 2014 19:40 schreef degroen1985 het volgende:
[..]
Volgens de wet mag het wel. Ik vind het niet kunnen.
Ja dat het mag wist ik maar blijkbaar is het niet geaccepteerd door sommigenquote:Op zondag 30 maart 2014 19:42 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Je mag als neef / nicht zelfs trouwen!
Edit: Spuit 11
Ik vind het in principe geen probleem, er zijn wel ergere dingen. Vind het wel raar dat GTST zoiets dan maar gewoon doet, maar daarbij was ik even vergeten dat er wel ergere dingen zijn gebeurd xD dus dan: laat maar gaan dit.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:49 schreef Karelzegt het volgende:
[..]
Ja dat het mag wist ik maar blijkbaar is het niet geaccepteerd door sommigen
Geen probleem hoor!quote:Op zondag 30 maart 2014 18:28 schreef degroen1985 het volgende:
[..]
Ja het is gelukt dankzij jou. heel erg bedankt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
Dat vind ik een beetje gek. Ik persoonlijk moet er niet aan denken om met mn neef te trouwen. Maar wij zijn dan ook met elkaar opgegroeid. Maar als je elkaar op volwassen leeftijd hebt leren kennen...quote:Op zondag 30 maart 2014 19:49 schreef Karelzegt het volgende:
[..]
Ja dat het mag wist ik maar blijkbaar is het niet geaccepteerd door sommigen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Een naam: Frons Serviesquote:Op zondag 30 maart 2014 22:09 schreef luftersel het volgende:
Zit iemand toevallig Flikken Maastricht te kijken op Eén? Ik merk dat er exact dezelfde geluidseffecten gebruikt worden als in Gtst.Maar dan ook echt precies dezelfde. Zal Gtst wel weer gestolen hebben van hen.
quote:Op zondag 30 maart 2014 20:43 schreef Frey het volgende:
Seizoen 10:RosaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 30 maart 2014 22:14 schreef PeterKelder het volgende:
Frons Servies
Hoe hij een Gouden Kalf heeft kunnen winnen is mij een groot raadsel
quote:Op maandag 17 februari 2014 18:29 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Andere componisten zullen wel bedankt hebben voor de eer. Toen ze hoorden dat hij ook genomineerd werd!
Niks mis mee imo. Neef en nicht moet kunnen vind ikquote:Op zondag 30 maart 2014 19:28 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ah nee hè. Dikke incest. Hoe lang gaat dit nog door?
Neef en nicht mogen wettelijk ook gewoon trouwen.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:50 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Niks mis mee imo. Neef en nicht moet kunnen vind ik
Laten we zo zeggen: in mijn geval zit Celia véél langer vast bij Bronkhorst dan ze zou willen.quote:Op zondag 30 maart 2014 14:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Waar ongeveer blijf je steken? Ik vind de helft van seizoen 6 echt een keerpunt. Frits dood en begraven, het einde van het Hogendoorn tijdperk en Martine die achter slot en grendel zit. Alle mysterie rondom Peter Kelder en Helen Helmink is nu volledig opgelost.
De komst van Ludo en het personage Arnie Alberts dat dan echt wel op z'n retour is markeren een nieuwe tijd.
Zou die baby ook wallen hebben?quote:Op maandag 31 maart 2014 11:41 schreef Marrije het volgende:
Ik lees het nu pas, dat Marly zwanger is, leuk!
Zou kennen, Marly's wallen zullen de komende tijd iig niet weggaan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |