SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Seizoen 10Ik heb alleen tot nu toe disk 1 gezien en ik vond dat al de moeite waard om de box te kopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Op woensdag 26 maart 2014 16:36 schreef LetsGame het volgende:
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:23 schreef LetsGame het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)ppe-lach-op-set-gtst
Wordt Sjoerd gay?
Ik zal wel een kleine review schrijven als ik de box af heb, weet alleen niet hoe lang dat duurtquote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:38 schreef Kudo het volgende:
......Ohja, Hedwig en die leraar vond ik ook wel leuk.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:44 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik zal wel een kleine review schrijven als ik de box af heb, weet alleen niet hoe lang dat duurt
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij was dit een beetje mijn begintijd van GTST (als in: toen begreep ik waar ik naar keek). Ik vond Job vet leuk toen, maar al die ander 'kapperpersonages' (Terra en die zus die lelijker was dan zij, Sylvester en de rest) vond ik allemaal vreselijk.quote:Hier nog een die er nu exact een half jaar over doet (medio sept. 2013 was hij er) om seizoen 9 af te kijken. Sedert zo ongeveer de jaarwisseling ben ik bij disc 19 blijven steken, en het lukt me gewoon niet meer om verder te kijken, moet mezelf maar een keer dwingen denk ik! Na die Pete Jenssens verhaallijn leek wel of de soap al zijn reserves had verbruikt en de inspiratie een beetje zoek raakte. Puur mijn gevoel hoor, een beetje halfbakken wordt het einde van het seizoen voltooid.
Het is hier bekend dat ik seizoen 10 niet zal aanschaffen, ben net als meerderen hier vergeten hoe ook alweer precies die ''grote verandering'' werd ingezet.
.....De grote verandering (verdwijning van alom bekende en machtige decors)
.....Komen en gaan van personages met de uitstraling en diepgang van een pannenkoek, Terra, Sylvester, Cleo, Phillip van Alphen (ik krijg nog braakneigingen van hem)
.....De Fischers
.....Ludo en de maffia is wel aardig, dat zou ik wel terug willen zien, daarna kakt hij ook weer in als hij zijn verlamming heeft overwonnen (zelfde als in seizoen 9 nadat hij er weer bovenop is na zijn faillissement en zijn wraak) en gaat hij zich bemoeien met Stefano en Bowien. Wat volgt is een veeeeeel te langdradige verhaallijn, met wel een legendarische cliffhanger.
Maar voor de rest moet het een vrij matig seizoen zijn geweest en een definitief einde van het gouden GTST tijdperk, was het na seizoen 6 feitelijk al. Maar blijf posten Frey, ik zal je spoilers volgen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Seizoen 10Voor mij gevoel begon het toen allemaal minder leuk te worden. Ook steeds meer van die nietszeggende personages.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ROBODEMONS..................|:(
Een half jaar? Ik deed (toen ik er eenmaal mee was begonnen) een paar weken/2 maanden over seizoen 4, maar seizoen 6 blijf ik echt in vastzittenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:38 schreef Kudo het volgende:
Hier nog een die er nu exact een half jaar over doet (medio sept. 2013 was hij er) om seizoen 9 af te kijken. Sedert zo ongeveer de jaarwisseling ben ik bij disc 19 blijven steken, en het lukt me gewoon niet meer om verder te kijken, moet mezelf maar een keer dwingen denk ik! Na die Pete Jenssens verhaallijn leek wel of de soap al zijn reserves had verbruikt en de inspiratie een beetje zoek raakte. Puur mijn gevoel hoor, een beetje halfbakken wordt het einde van het seizoen voltooid.
Het is hier bekend dat ik seizoen 10 niet zal aanschaffen, ben net als meerderen hier vergeten hoe ook alweer precies die ''grote verandering'' werd ingezet.
.....De grote verandering (verdwijning van alom bekende en machtige decors)
.....Komen en gaan van personages met de uitstraling en diepgang van een pannenkoek, Terra, Sylvester, Cleo, Phillip van Alphen (ik krijg nog braakneigingen van hem)
.....De Fischers
.....Ludo en de maffia is wel aardig, dat zou ik wel terug willen zien, daarna kakt hij ook weer in als hij zijn verlamming heeft overwonnen (zelfde als in seizoen 9 nadat hij er weer bovenop is na zijn faillissement en zijn wraak) en gaat hij zich bemoeien met Stefano en Bowien. Wat volgt is een veeeeeel te langdradige verhaallijn, met wel een legendarische cliffhanger.
Maar voor de rest moet het een vrij matig seizoen zijn geweest en een definitief einde van het gouden GTST tijdperk, was het na seizoen 6 feitelijk al. Maar blijf posten Frey, ik zal je spoilers volgen!
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:21 schreef Frey het volgende:
Seizoen 10:
Helaas...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Seizoen 10:
Helaas...Roberts kapselSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het begin van de grote veranderingen.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Doe het zelf, hoef ik hem niet te kopen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wanneer zet een van jullie die boxen eens op de bay jongens.
Seizoen 10:
Helaas...Kan ik me nog herinneren. Welke aflevering was dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Ik ben nu bij seizoen 9 dvd 4. "John Alberts" heeft zijn intrede gedaan. Vanaf welke aflevering komt Barbara Fischer in de serie? Een half jaar geleden zat ik nog halverwege seizoen 3, en nu bij dvd 4 van seizoen 9quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:24 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Een half jaar? Ik deed (toen ik er eenmaal mee was begonnen) een paar weken/2 maanden over seizoen 4, maar seizoen 6 blijf ik echt in vastzitten
disc 17 dacht ik, afl weet ik even niet..quote:Op zondag 30 maart 2014 11:03 schreef RobbieBoy het volgende:
Ik ben nu bij seizoen 9 dvd 4. "John Alberts" heeft zijn intrede gedaan. Vanaf welke aflevering komt Barbara Fischer in de serie?
Welk seizoen? 10? Ach ja smaken verschillen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:02 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik heb alleen tot nu toe disk 1 gezien en ik vond dat al de moeite waard om de box te kopen
Waar ongeveer blijf je steken? Ik vind de helft van seizoen 6 echt een keerpunt. Frits dood en begraven, het einde van het Hogendoorn tijdperk en Martine die achter slot en grendel zit. Alle mysterie rondom Peter Kelder en Helen Helmink is nu volledig opgelost.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:24 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Een half jaar? Ik deed (toen ik er eenmaal mee was begonnen) een paar weken/2 maanden over seizoen 4, maar seizoen 6 blijf ik echt in vastzitten
Ik ben nu, een dag verder, al bijna bij disc 3. Ik vind het seizoen zover heel leuk en spannend. Daarnaast vind ik Charlie, Morris en Barbara tot nu toe erg leuk om naar te kijken.quote:Op zondag 30 maart 2014 14:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Welk seizoen? 10? Ach ja smaken verschillen.
Dat kan natuurlijk. Het hangt er ook vanaf wanneer je de serie hebt leren kennen. Voor mij waren die eerste jaren vertrouwd en spannend. Na seizoen 6 begon het saaier en eentoniger te worden (in mijn optiek dan). Na seizoen 10 werd het een serie die ik niet meer herkende.quote:Op zondag 30 maart 2014 14:48 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik ben nu, een dag verder, al bijna bij disc 3. Ik vind het seizoen zover heel leuk en spannend. Daarnaast vind ik Charlie, Morris en Barbara tot nu toe erg leuk om naar te kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 maart 2014 15:48 schreef degroen1985 het volgende:
foto uitgelektPlaats dan de foto gewoon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
[ / img] link van je plaatje [ / img ]quote:Op zondag 30 maart 2014 17:38 schreef degroen1985 het volgende:
[..]
Geen idee hoe het moet. ik had gisteren al geprobeerd maar mislukt.
Had ik ook gedaan. De foto staat op mijn bureablad en ik heb de naam veranderd. Ik ga het nog een keer proberen.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[ / img] link van je plaatje [ / img ]
Maar dan zonder spaties ertussen.
Ik krijg ook als ik op img druk krijg ik aan de linkerkant script en voer in.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[ / img] link van je plaatje [ / img ]
Maar dan zonder spaties ertussen.
Je moet de foto opslaan en dan naar tinypic.com gaan. Daar kan je hem uploaden en dan kan je link pakken die tussen de [ img ] [/ img ] tags staat en die hier plakken.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:43 schreef degroen1985 het volgende:
[..]
Had ik ook gedaan. De foto staat op mijn bureablad en ik heb de naam veranderd. Ik ga het nog een keer proberen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 maart 2014 18:19 schreef degroen1985 het volgende:
Nu groter fotoAh, foto is gelukt zie ik!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |