Verstandige keuze idd.quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:18 schreef Faithz het volgende:
Fipo :p
Hier een happy Z1 Compact gebruiker! Na 3 iPhones toch over
Die headset is niet verkeerd. Kost in de goedkoopste webwinkel 100 Euro. Dus als je deze kan gebruiken, zou ik het gewoon doen. Voor die overige 30 Euro heb je dan het gemak van de winkel als aanspreekpunt...quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:30 schreef Xummon het volgende:
Toch erg hoe de blinde consument genaaid kan worden.
Via belsimpel kan ik de Z2 bestellen voor 121¤, vandaag gebeld door Truus van Vodafone voor mijn verlenging, omdat ik dus de Z2 wou, zou ik 250¤ moeten betalen voor dezelfde Z2.
Dit dus inclusief abonement van 2gig data en onbeperktmbel/sms.
Het grote verschil: bij vodafone krrijg je een "gratis" headset (waarde 149¤).
Oke nu zal je dus ook zitten met garantie en gsm opsturen als er iets mis mee is. Maar dan nog....
gaat niet om die headset, gaat erom dat men hem als gratis aanprijst terwijl je hem dus duidelijk betaalt.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:08 schreef Kenju het volgende:
[..]
Die headset is niet verkeerd. Kost in de goedkoopste webwinkel 100 Euro. Dus als je deze kan gebruiken, zou ik het gewoon doen. Voor die overige 30 Euro heb je dan het gemak van de winkel als aanspreekpunt...
Maar goed, dat de providers de grootste boeven zijn van waarschijnlijk alle standaard dienst-verzorgende organisaties zal toch niets nieuws voor je zijn?
Tuurlijk betaal je ervoor. Dat is altijd zo. Maar je betaalt het niet aan Vodafone, maar aan Sony in de prijs van de Z2.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:34 schreef Xummon het volgende:
[..]
gaat niet om die headset, gaat erom dat men hem als gratis aanprijst terwijl je hem dus duidelijk betaalt.
inderdaad betaal je ook iets meer voor de service in de winkel,
Is een goede serie inderdaad. Ik kocht vorig jaar een 1RNC voor een verlaagde prijs bij een notebook. Behoren gewoon tot de beteren in hun prijsklasse. Dat is wel een voordeel van Sony tov de andere merken als je wat ander spul met een prijsvoordeel neemt: Het is gewoon goed presterend spul in de regel. Vreemd dat een Samsung zich niet geroepen voelt om daar meer in te investeren terwijl zij ook al jaren lang audio-video maken en het alleen houden bij TV's en telefoons (de opgestarte notebook-divisie, waar ontzettend veel concurrentie is, gaan ze echter wèl weer voor). Maar goed, dat is een ander onderwerp.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:11 schreef Catch22- het volgende:
Ik kreeg vorig jaar een mdr1 bij mijn Z en die gebruik ik elke dag. Op zich wel een prima ding
Ík hoor gigantisch veel klachten over de 4.4 Kitkat voor de Z1 Compact. Accuduur van 1 dag, meer vastlopers en vooral irritant, veel mensen hebben last dat de ringtone/smsbliepje niet meer hoorbaar is doordat het niet meer over de speaker gaat maar over het oor van de telefoon. Ik wacht nog even met updaten...quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:58 schreef Opperprutser het volgende:
Nog geen update naar Kitkat hier voor een unbranded Z1 Compact....mensen die 'm wel hebben en ervaringen? Vind 't trouwens echt waardeloos dat de dock voor de compact zo slecht leverbaar is. Zo goed als elke accessoire trouwens..
Ebay staat er vol mee?quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:58 schreef Opperprutser het volgende:
Nog geen update naar Kitkat hier voor een unbranded Z1 Compact....mensen die 'm wel hebben en ervaringen? Vind 't trouwens echt waardeloos dat de dock voor de compact zo slecht leverbaar is. Zo goed als elke accessoire trouwens..
Voornamelijk met namaakquote:Op vrijdag 28 maart 2014 07:11 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ebay staat er vol mee?
Ik verwacht vandaag of morgen mijn screenprotector van tempered glass binnen, besteld via ebay
Sowieso: Je brengt een toestel met een state of the art (toch wel redelijke!) camera uit. Wat kun je NIET zomaar krijgen? Iets wat elke fotograaf/mens die bijv een groepsfoto wil schieten met zichzelf erbij?! Juist, een statief/tripod/driepoot/standaard....quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:58 schreef Opperprutser het volgende:
Heb na een maand wachten ook eindelijk m'n dock binnen..werkt prima, moet helaas wel m'n hoesje eraf halen anders past het weer niet.quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:58 schreef Opperprutser het volgende:
Oh z1quote:
Weet ik niet. Opzich niet heel anders.quote:
quote:Op zondag 13 april 2014 18:09 schreef Faux. het volgende:
Tevreden, gebruikers? Ben zoekende voor een nieuwe mobiel en kom even peilen of jullie tevreden zijn.
Heb je getwijfeld voordat je 'm kocht? Zo ja, waarom toch ervoor gegaan?quote:
Hier ook een tevreden gebruiker,mijn rubbers van de klepjes zijn wel kapot. Maar de bouwkwaliteit is beter dan HTC. En ik vind het fijn toestel om mee te werken. Ik moet nu nog grofweg een jaar, maar ik ga daar denk ik geen moeite mee krijgen.quote:Op zondag 13 april 2014 18:09 schreef Faux. het volgende:
Tevreden, gebruikers? Ben zoekende voor een nieuwe mobiel en kom even peilen of jullie tevreden zijn.
Dat.quote:Op zondag 13 april 2014 18:19 schreef Ener-G het volgende:
Software is top, het is bijna native android. Er zit niet van die overbodige meuk overheen zoals bij Samsung of HTC.
Ik twijfel tussen deze of Nexus 5 (of misschien zelfs wel een BlackBerry)quote:Op zondag 13 april 2014 18:23 schreef Idanue het volgende:
[..]
Stop nu maar met twijfelen en haal hem gewoon.
Als je android up-to-date wil hebben ga voor de Nexus, wil je een degelijk stevig toestel neem dan een toestel uit de xperia z lijn.quote:Op zondag 13 april 2014 18:24 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen deze of Nexus 5 (of misschien zelfs wel een BlackBerry)
welke? de z of z2?quote:Op zondag 13 april 2014 18:24 schreef Faux. het volgende:
[..]
Waarom twijfel je? Wat vind je belangrijjk in een toestel?quote:Op zondag 13 april 2014 18:24 schreef Faux. het volgende:
[..]
Maar is dat ook zo? want ik kan de update inmiddels ook installeren.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:29 schreef Faithz het volgende:
Ik zou vooral bang zijn voor een negatief effect op de accu.
Volgens mijn statistieken kan ik er nog 2 dagen mee doen. Ik zal vanavond kijken wat hij aangeeft.quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:26 schreef Kruitdampje het volgende:
[..]
Maar is dat ook zo? want ik kan de update inmiddels ook installeren.
TOPquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:07 schreef chansadres het volgende:
[..]
Volgens mijn statistieken kan ik er nog 2 dagen mee doen. Ik zal vanavond kijken wat hij aangeeft.
Maar ik zeg maar. Het enige wat wijzigt is dat je niet meer zomaar op je SD kaart kunt. Voor de rest weinig aanpassingen. Ik wil zo graag mogelijk het nieuwste er op zodat hij altijd up to date is maar als je vind dat hij zo goed is, kan je wachten tot er hier word gezegd dat er een update komt met echte voordelen. Enige nadeel is dat je wel altijd een bericht krijgt dat er een update klaar staatquote:Op woensdag 16 april 2014 09:36 schreef Faithz het volgende:
Die staat ook voor mij klaar, vanavond even installeren
thnx voor de info...ik denk ik toch maar updaten. Wel vervelend dat die melding inderdaad niet meer weggaat.quote:Op woensdag 16 april 2014 10:11 schreef chansadres het volgende:
[..]
Maar ik zeg maar. Het enige wat wijzigt is dat je niet meer zomaar op je SD kaart kunt. Voor de rest weinig aanpassingen. Ik wil zo graag mogelijk het nieuwste er op zodat hij altijd up to date is maar als je vind dat hij zo goed is, kan je wachten tot er hier word gezegd dat er een update komt met echte voordelen. Enige nadeel is dat je wel altijd een bericht krijgt dat er een update klaar staat
ditquote:Op donderdag 17 april 2014 07:38 schreef Faithz het volgende:
Succesvol geupdate in ongeveer 10 minuten in plaats van de beloofde 38
Wat me tot nu toe opvalt:
-de standaard Xperia geluidjes zijn anders![]()
Er is een app, Sony Xperia Ringtones. Daar zit de ringtone nog in. Maar het message geluid kan ik niet meer vindenquote:Op zaterdag 19 april 2014 14:12 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dittotaal onnodig imo
is dit te veranderen?
ik wordt gek van die nieuwe standaard geluidjes...echt superkut! Hoe kan je terug naar de oude?quote:Op donderdag 17 april 2014 07:38 schreef Faithz het volgende:
Succesvol geupdate in ongeveer 10 minuten in plaats van de beloofde 38
Wat me tot nu toe opvalt:
-Accu icon is veranderd
-Accu lijkt hetzelfde te reageren
-de standaard Xperia geluidjes zijn anders![]()
-De wekker reageert sneller op druktoetsen
-Ik kan nu wel bluetooth notificaties uitzetten alleen krijg ik ze nog steeds
-Notificatie scherm heeft nu een extra knop voor quick settings. Vind ik wel prettig want ik zette nogal eens per ongeluk iets uit.
Tot zover
Nee, geen last van.quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:46 schreef Leandra het volgende:
Sinds de meest recente update (paar weken geleden) lijkt de browser (Chrome) met enige regelmaat vast te lopen, meer mensen dat probleem?
DANKquote:Op maandag 21 april 2014 09:30 schreef Faithz het volgende:
Got it![]()
Ik heb de standaard tones in elk geval terug. Ik heb ze hier voor jullie geupload:
Notification
Ringtone Xperia
Zet ze op je Xperia respectievelijk in de Notification en Ringtone folder en je kunt ze selecteren bij settings.
Wil je de oudere Dr. Mad ringtones terug, dan is er deze app: Sony Xperia Ringtones
Zal sws voor Sony kiezen. Had hiervoor een Samsung en dat is echt plastic bagger gwn. Zeker met hun plastic wanna be hipster S5 toestel vind ik ze erg achteruit gaan.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:09 schreef Schijf het volgende:
Ik wil de Xperia Z kopen, aanrader of niet? Ik wil het toestel simlockvrij kopen en heb dus niet genoeg geld voor Xperia Z1 of Z2.
Dus Xperia Z of uitwijken naar een ander merk dan Sony?
Nop. Vanwege de camera en het slechte scherm zal ik niet voor de Z gaan. Verder zit de oortelefoon achter een klepje wat ook erg irritant is. Daarnaast zuipt de Z als een melijer je batterij leeg.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:14 schreef Schijf het volgende:
maar ik lees veel klachten over de Xperia Z, is dit in vergelijking met het aantal tevreden gebruikers acceptabel of zijn bijna alle gebruikers mensen die ontevreden zijn over hun toestel? zo las ik bijvoorbeeld een artikel van de consumentenbond over de USB-aansluiting?
Xperia Z is nou mooi goedkoop en is verder een telefoon met goede specificaties![]()
Xperia Z1 en Z1 Compact worden me te duur, scheelt ¤150.-
Xperia Z aanrader of niet?
Batterij verbruik valt mee sinds update naar 4.3, camera en scherm voor ieder persoon een ander prioriteit.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:29 schreef Beursaap het volgende:
[..]
Nop. Vanwege de camera en het slechte scherm zal ik niet voor de Z gaan. Verder zit de oortelefoon achter een klepje wat ook erg irritant is. Daarnaast zuipt de Z als een melijer je batterij leeg.
De Z1 is qua scherm & camera zoveel malen beter dat het zicht loont. Mocht je toch voor de Z gaan, dan is dit wel een stuk verstandiger dan voor Samsung shit kiezen maar dit is mijn mening erover.
link naar de glazen screenprotector?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:18 schreef RobertNL het volgende:
Baretterij van de z zit wel goed sinds 4.3. Camera blijft matig en het scherm kan ik prima mee leven. Zo vaak kijk ik niet onder een hoek naar het scherm.
Wel een aanrader om ook een dock ($12),screenprotector ($9 glazen screenprotector) en evt bluetooth oordopjes te kopen.
Hoef je de klepjes niet meer open te doen en heb je geen/minder last van krassen.
Deze heb ik gekocht:quote:
tx manquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:27 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Deze heb ik gekocht:
http://www.ebay.com/itm/261422001753
Maar hier nog voor iets minder:
http://www.banggood.com/P(...)ny-L36H-p-87312.html
Die tweede voelde wel iets anders aan dan de eerste (in voordeel van die eerste), wellicht met de coating te maken. Ze blijven overigens beiden even goed schoon door de coating.
Daarnaast nog een dock en een lekker dunne cover
Die ben ik op XDA een keer tegen gekomen. Kan hem zo niet meer vinden helaas.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:11 schreef Beursaap het volgende:
[..]
tx man![]()
ben igg op zoek naar een protector met het Sony logo erop en anti finger print.
komt pas eind mei uit.....quote:Op zondag 4 mei 2014 13:45 schreef Durnstic het volgende:
Zijn hier ook mensen al in het bezit van de Z2? Ben benieuwd naar wat ervaringen..
jep. Maar die van de Z series lijkt een stuk slechter dan die op de S zit.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:58 schreef pindaplukker het volgende:
Hier een blije xperia S gebruiker, de standaard screenprotector zit er nog steeds op..krasvrij![]()
![]()
Zit er op de z1 compact ook zon screenprotector?
wit!quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:40 schreef pindaplukker het volgende:
Vandaag mijn compact ook maar eens halen in de winkel, al die andere modellen (Z1,Z2,S5 etc) zijn zo belachelijk grootZ1 compact is precies even groot als mijn xperia S geloof ik
pleh,....een witte of een zwarte?![]()
Het is idd een witte geworden, zie je de vingerafdrukken niet op de achterkant.quote:
maar ook dat valt minder op met een witte, goede keusquote:Op donderdag 8 mei 2014 15:09 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Het is idd een witte geworden, zie je de vingerafdrukken niet op de achterkant.
Is wel krasgevoelig joh de achterkant, heb de telefoon net een half uur en er zit al een krasje op
de tietjes zijn om je telefoon via magnetische oplader aan te sluiten...ook een aanrader want dan hoef je dat kwetsbare klepje niet elke dag open en dicht te doenquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:10 schreef pindaplukker het volgende:
Tot nu toe zeer tevreden overEcht een verbetering tov de xperia S, alleen het knipper ledje mocht wel wat feller
![]()
En kan iemand mij vertellen wat die twee gouden tietjes aan de linkerkant van het toestel zijn?
oke! Gelijk maar even besteldquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:12 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
de tietjes zijn om je telefoon via magnetische oplader aan te sluiten...ook een aanrader want dan hoef je dat kwetsbare klepje niet elke dag open en dicht te doen
Zo nogal! Vanaf 7:00 los van de lader, en zit nu nog steeds op 80%quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:48 schreef Faithz het volgende:
Z1 Compact accu gaat natuurlijk veel langer mee vanwege het kleinere scherm
Resolutie ook natuurlijk. De Z2 schijnt het wel heel goed te doen trouwens..behoorlijke accu zit erin naast gewoon goede software uiteraard!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:48 schreef Faithz het volgende:
Z1 Compact accu gaat natuurlijk veel langer mee vanwege het kleinere scherm
Had 2 maanden geleden ook nog een S en nu een Z1. Waar ik met de S met moeite de dag doorkwam haal ik het nu ruimquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:22 schreef Aardappeltaart het volgende:
Oh da's sowieso al een topreden om deze S te vervangen. Bedankt.
Welke instellingen gebruik je?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:04 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Zo nogal! Vanaf 7:00 los van de lader, en zit nu nog steeds op 80%![]()
![]()
![]()
Mijn oude S had allang aan de lader gemoeten
Ik laat Advanced Mobile Care sowieso standaard 1 keer per dag draaien, en Wi-Fi op locatie heb ik aanstaan, wachtrij achtergrond gegevens heb ik ook aangevinkt.quote:Op maandag 12 mei 2014 08:44 schreef chansadres het volgende:
[..]
Welke instellingen gebruik je?
Die van mij gaat gaat lang mee maar rond 19.00 staat hij bij mij echt rond de 70% en ik doe er niet zoveel mee
Enige wat ik niet heb ik AMC maar dat is toch alleen een virusscanner? Nouja, twee dagen op 1 accu is nog steeds een nette prestatiequote:
Task killer, Cache maakt ie leeg, maakt RAM geheugen vrij, ongewenste bestanden, virussen etcquote:Op maandag 12 mei 2014 09:02 schreef chansadres het volgende:
[..]
Enige wat ik niet heb ik AMC maar dat is toch alleen een virusscanner? Nouja, twee dagen op 1 accu is nog steeds een nette prestatie
Alleen als je er een tempered glass screenprotector op plakt. Anders is het de moeite niet waard.quote:Op maandag 12 mei 2014 13:06 schreef Jiang153 het volgende:
Zou het een aanrader zijn om een screenprotector bovenop de standaard screenprotector te plakken voor optimale bescherming?
Geef is een link?quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:20 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Alleen als je er een tempered glass screenprotector op plakt. Anders is het de moeite niet waard.
Ik vond het niet waard om voor die kleine spec verschil met de z1 veel meer te betalenquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:52 schreef kurk_droog het volgende:
Maandag krijg ik de witte Z2Van de Z naar de S is een gigantische stap
Maar van de S naar de Z2 al helemaal
Ja ik kan hem voor 500 van iemand nieuw overnemen en mijn Z verkocht voor 200. Goede deal en dan met een Sim only kan ik weer lang vooruit. Z --> Z2 is het wel waard. Sowieso gaat de Z3 ook geen hele grote stappen zetten op de soc na dan misschien.quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:12 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ik vond het niet waard om voor die kleine spec verschil met de z1 veel meer te betalen
Ja ok Z-> Z2 is dan wel anders hequote:Op woensdag 14 mei 2014 18:16 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja ik kan hem voor 500 van iemand nieuw overnemen en mijn Z verkocht voor 200. Goede deal en dan met een Sim only kan ik weer lang vooruit. Z --> Z2 is het wel waard. Sowieso gaat de Z3 ook geen hele grote stappen zetten op de soc na dan misschien.
dan heb je vast geen hoesjequote:Op zondag 18 mei 2014 11:38 schreef pindaplukker het volgende:
Mijn Compact van 1 meter hoogte op de stoep laten vallen, nu doet de speaker het niet meer
dit probleem was trouwens snel opgelost, bleek een softwarefout te zijnquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:33 schreef JaneDoe het volgende:
camera van mn z1c doet niks meer, letterlijk niks..beeld is zwart en neemt geen foto's... zo even langs de service center
Xperia Z? Ik heb dat bij mijn Z ook gehad, bekend probleem. Ter reparatie aanbieden. Ook als je een ander toestel hebt trouwens.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:27 schreef Woods het volgende:
Mijn gemaakte foto's worden automatisch in een Dropbox folder gezet en nu ik wat foto's bekijk van afgelopen dagen zie ik kleine zwarte pitjes op dezelfde plek zitten. Ik maak niet super veel foto's maar zou de camera sensor stuk zijn?
[ afbeelding ]
Links van de motor 2 zwarte pitjes en rechts tussen de 2 tegels in.
Ja Z. Hm, das balen, gaan ze trouwens lopen kutten als 1 van de waterindicatoren rood is?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:57 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Xperia Z? Ik heb dat bij mijn Z ook gehad, bekend probleem. Ter reparatie aanbieden. Ook als je een ander toestel hebt trouwens.
Waarschijnlijk wel. Je kan natuurlijk gewoon aangeven dat die indicator niks met een camera te maken heeft verder en dat het een bekend probleem is.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:58 schreef Woods het volgende:
[..]
Ja Z. Hm, das balen, gaan ze trouwens lopen kutten als 1 van de waterindicatoren rood is?
Is het een mp3 of een ander formaat? Ik zet alle muziek altijd met Mediago erop zodat ik zeker weet dat het goed werkt en dergelijkequote:Op maandag 26 mei 2014 05:52 schreef Jiang153 het volgende:
Ik zit muziek te downloaden en op mijn Z1 te doen, maar er is één nummer die het niet wilt doen. Op de PC doet die het gewoon, maar op de telefoon staat er heel de tijd "geen nummer"
Weet iemand misschien wat dit is?
Is 4.4, veel plezier ermee. Leuke update voor de Zquote:Op maandag 26 mei 2014 18:46 schreef Viro het volgende:
Er is een update voor de Z beschikbaar in Sony update service, nu aan het downloaden. Hoop dat het 4.4 is
Nicequote:Op maandag 26 mei 2014 18:46 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Is 4.4, veel plezier ermee. Leuke update voor de Z
Volgens mij wel dat staat er tenminste als ik bij eigenschappen kijk.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Is het een mp3 of een ander formaat? Ik zet alle muziek altijd met Mediago erop zodat ik zeker weet dat het goed werkt en dergelijke
Dan zal het formaat wel niet helemaal goed zijn. Daarom gebruik ik mediago. Bij Mediago van Sony weet je op je computer al of het gaat werken want zo niet dan verschijnen die nummers niet in mediago.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:49 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Volgens mij wel dat staat er tenminste als ik bij eigenschappen kijk.
Heb het geprobeerd via dropbox en via usb kabel, maar het wilt niet afspelen. Op de pc doet die het gewoon, maar op mijn Z1 is dit de enige die het niet doet
Kan dat de tags niet helemaal goed staan. Heb ik met verschillende muziekspelers gehad. Met gratis software als MP3 Tag is dat zo verholpenquote:Op maandag 26 mei 2014 05:52 schreef Jiang153 het volgende:
Ik zit muziek te downloaden en op mijn Z1 te doen, maar er is één nummer die het niet wilt doen. Op de PC doet die het gewoon, maar op de telefoon staat er heel de tijd "geen nummer"
Weet iemand misschien wat dit is?
4.4 Kitkat is er volgens mij al even, ik zit al een aantal weken op 4.4.2 met mijn Z1quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:19 schreef Gedachtenstroom het volgende:
[..]
Kan dat de tags niet helemaal goed staan. Heb ik met verschillende muziekspelers gehad. Met gratis software als MP3 Tag is dat zo verholpen
Trouwens, mijn telefoon is voor reparatie naar de servicedienst geweest. Er staat ook bij: Software update. Betekent dat dat 4.4 Kitkat eindelijk uit is gekomen? Of ben ik een van de eerste die de update krijgt?![]()
Okay. Punt is dat mijn toestel vorige week zondag de befaamde spontane 'barst in scherm' heeft gekregen. Dinsdag opgehaald, krijg hem morgen netjes terug. (Kan ik die kuttige LG-leentelefoon weer mooi terugsturen)quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:17 schreef GTIMk1 het volgende:
[..]
4.4 Kitkat is er volgens mij al even, ik zit al een aantal weken op 4.4.2 met mijn Z1
4.4.2 is beschikbaar, heb gister mijn Z geüpdatequote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:29 schreef Ener-G het volgende:
Voor de Z1 moet ie er al een tijdje zijn, de update voor de Z is inmiddels aangekondigd maar zoals vanouds is het weer een paar weken extra wachten totdat ie er daadwerkelijk is
Nope, unbranded Xperia Z (13w09 aac) hier.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:10 schreef Ener-G het volgende:
Hier nog niet.
T-Mobile zeker?
Vodafone is altijd bokke traag met hun firmware.
http://scavenger.ch/sonyupdate/?model=C6603&id=1270-4975 -> Generic NL
http://scavenger.ch/sonyupdate/?model=C6603&id=1270-4964 -> KPN
http://scavenger.ch/sonyupdate/?model=C6603&id=1270-3839 -> T-Mobile
http://scavenger.ch/sonyupdate/?model=C6603&id=1270-8442 -> Vodafone
Je kan een unbranded versie op een branded toestel flashen. Branded versies zitten vol bloatware en dat is het enige verschil met unbranded.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:19 schreef Ener-G het volgende:
Duh, de unbranded international is er altijd als eerste. De branded volgen meestal 3 tot 6 weken later
Tags heeft meestal alleen betrekking op hoe de naam weergeven wordt toch?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:19 schreef Gedachtenstroom het volgende:
[..]
Kan dat de tags niet helemaal goed staan. Heb ik met verschillende muziekspelers gehad. Met gratis software als MP3 Tag is dat zo verholpen
Trouwens, mijn telefoon is voor reparatie naar de servicedienst geweest. Er staat ook bij: Software update. Betekent dat dat 4.4 Kitkat eindelijk uit is gekomen? Of ben ik een van de eerste die de update krijgt?![]()
Hmm eens even kijken hoe dat te fixen is. Zat sowieso te twijfelen of ik er niet gewoon cyanogenmod op zet.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:24 schreef Viro het volgende:
[..]
Je kan een unbranded versie op een branded toestel flashen. Branded versies zitten vol bloatware en dat is het enige verschil met unbranded.
O.a. Maar ook dingen als naam van de artiest, album artiest, jaar, bitrate, albumcover, etc.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:08 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Tags heeft meestal alleen betrekking op hoe de naam weergeven wordt toch?
gedaan maar nog werkt alleen dit liedje nietquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:58 schreef Gedachtenstroom het volgende:
[..]
O.a. Maar ook dingen als naam van de artiest, album artiest, jaar, bitrate, albumcover, etc.
Ik kon tijden Ducksauce niet afspelen. Tags waren netjes in orde. Mik ik hem op mijn toestel; geen artiest gevonden. Mep ik dat ding in MP3Tag, laat hem ff alles erin zetten, daarna werd ie netjes gevonden.
al 10x geprobeerd en zowel geprobeerd erop te doen via dropbox, usb kabel zelfs bluetoothquote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 03:02 schreef Woods het volgende:
Geüpdate naar 4.4 en wat me gelijk opviel is dat de snelle instellingen nu in een aparte tab staanNiet aan te passen zeker? En veel trager ook
![]()
idd trager en vind het heel onhandig dat je bij die snelle instellingen niet kunt swypen maar moet tikken om naar het andere tabblad te gaan.quote:Op donderdag 29 mei 2014 03:02 schreef Woods het volgende:
Geüpdate naar 4.4 en wat me gelijk opviel is dat de snelle instellingen nu in een aparte tab staanNiet aan te passen zeker? En veel trager ook
![]()
Moet zeggen dat ie na een reboot toch wel wat sneller is geworden, maar heel onhandig ja om een aparte tab te moeten ipv ff snel wifi aan/uitzetten.quote:Op donderdag 29 mei 2014 09:11 schreef Beursaap het volgende:
[..]
[..]
idd trager en vind het heel onhandig dat je bij die snelle instellingen niet kunt swypen maar moet tikken om naar het andere tabblad te gaan.
Ik vind juist dat ze de walkman app helemaal verpest hebben.quote:Op donderdag 29 mei 2014 03:02 schreef Woods het volgende:
![]()
vond ik ook. gwn de update eraf gooien in je downloadmap en je hebt de oude weerquote:Op donderdag 29 mei 2014 11:52 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ik vind juist dat ze de walkman app helemaal verpest hebben.
Wat ik ook erg jammer vind is dat ik niet bij de lockscreen al muziek kan afspelen zoals bij mijn oude S
en hoe kan ik muziek afspelen via de lock screen?quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:59 schreef Beursaap het volgende:
[..]
vond ik ook. gwn de update eraf gooien in je downloadmap en je hebt de oude weer
Das ook iets dat mist, widgets op het lockscreen zetten. Jammer dat ze dat óók hebben weggehaald.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:15 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
en hoe kan ik muziek afspelen via de lock screen?
Je kan bij de klok wel naar links scrollen, maar daar staat dan niet de walkman insta-play widget bijquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:54 schreef Woods het volgende:
[..]
Das ook iets dat mist, widgets op het lockscreen zetten. Jammer dat ze dat óók hebben weggehaald.
ja hoor. heb et zelf eraf gegooid en mocht je toch weer teruggaan dan krijg je een update melding maar die kun je makkelijk wegdoen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:15 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
4.3? Hell to the motherfucking yes! Ook heel raar: Zo nu en dan loopt het beeld 'vast' en moet ik hem aan uit klikken uit beeld om hem weer 'gestart' te krijgen. Hij is dan wel actief (4g indicator verspringt van streepje etc. ) Ding is net terug uit reparatie....quote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:46 schreef N-E-R-D het volgende:
Me telefoon loopt leeg na die laatste update. Na 2 uurtjes al 20% kwijt en amper gebruikt![]()
Meer mensen last van?
4.4.2. Vanochtend om 7 uur was hij 100% om 1 uur vanmiddag was hij al helemaal leeg zonder hem amper gebruikt te hebbenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:43 schreef Gedachtenstroom het volgende:
[..]
4.3? Hell to the motherfucking yes! Ook heel raar: Zo nu en dan loopt het beeld 'vast' en moet ik hem aan uit klikken uit beeld om hem weer 'gestart' te krijgen. Hij is dan wel actief (4g indicator verspringt van streepje etc. ) Ding is net terug uit reparatie....
Stamina aan? Gps/nfc/bluetooth/locatiebepaling uit?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:57 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
4.4.2. Vanochtend om 7 uur was hij 100% om 1 uur vanmiddag was hij al helemaal leeg zonder hem amper gebruikt te hebben
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:46 schreef N-E-R-D het volgende:
Me telefoon loopt leeg na die laatste update. Na 2 uurtjes al 20% kwijt en amper gebruikt![]()
Meer mensen last van?
Batterij snel leeg?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:57 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
4.4.2. Vanochtend om 7 uur was hij 100% om 1 uur vanmiddag was hij al helemaal leeg zonder hem amper gebruikt te hebben
Twitter even met xperia nl Webcare helpen altijd goedquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:27 schreef Kruitdampje het volgende:
Heeft iemand al een idee of er een fix is om weer toegang tot je sd kaart te krijgen? heb daar de tomtom map staan maar die doet het sinds de update niet meer
ik heb geen twitterquote:Op zaterdag 7 juni 2014 08:54 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
Twitter even met xperia nl Webcare helpen altijd goed
Of lees deze
http://www.xperiablog.net(...)d-card-restrictions/
Dan cyanogenmod proberenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 10:33 schreef Kruitdampje het volgende:
[..]
ik heb geen twitter![]()
Maar het komt er eigenlijk op neer dat je je sd kaart alleen kunt gebruiken voor het opslaan van foto's, films en audio
Dit ietsquote:Op woensdag 11 juni 2014 13:41 schreef pindaplukker het volgende:
Bestaat er voor de compact een hard case met op de achterkant een vakje waar je je pasjes in kwijt kan?
Ben niet zo van die uitklapzooi. Doelde meer op dit:quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:48 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
Dit iets
http://www.ebay.nl/sch/i.(...)h%2Bcards%26_arr%3D1
dat is bij 4.4 opgelostquote:Op donderdag 12 juni 2014 01:04 schreef Gedachtenstroom het volgende:
Het begint wel aardig irritant te worden met versie 4.3
Zo nu en dan hangt de telefoon spontaan vast, lampjes blijven netjes aan, alles doet het, maar het scherm lijkt (zoals zolderkamerautisten dat noemen) helemaal overprikkeld. Echt razend irritant.
Bekend probleem?
Ja. Dat schijnt door de Google Play-service te komen die ergens heel vrolijk doorgaat met overwerken.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:56 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
dat is bij 4.4 opgelost
alleen krijg je dan de batterij leegloop functie, maar dat is te ondervangen
klopt weet niet of de alternatieven het ook hebben, anders daar eens na kijkenquote:Op maandag 16 juni 2014 11:16 schreef Gedachtenstroom het volgende:
[..]
Ja. Dat schijnt door de Google Play-service te komen die ergens heel vrolijk doorgaat met overwerken.
Misschien heb je hier wat aan: http://www.gsmarena.com/h(...)a_z2-review-1088.phpquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:31 schreef Djeez het volgende:
Ik mag volgende week een nieuwe foon kiezen, als vervanging voor mijn Galaxy S3. Nu ben ik wel een beetje klaar met die plastic rommel van Samsung, en wil weer eens een bazentoestel. Is de Z2 een beetje een goed ding, of kan ik beter de One M8 nemen?
Dank jij. Hier blijkt de strijd in het voordeel van Sony beslist. Ze hebben wel wat minpuntjes, maar de waterdichtheid en betere camera zijn wel een pre voor mijquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:53 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Misschien heb je hier wat aan: http://www.gsmarena.com/h(...)a_z2-review-1088.php
De grotere accu lijkt me ook een behoorlijk voordeel.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:25 schreef Djeez het volgende:
[..]
Dank jij. Hier blijkt de strijd in het voordeel van Sony beslist. Ze hebben wel wat minpuntjes, maar de waterdichtheid en betere camera zijn wel een pre voor mij
Ook dat ja. Mijn S3 is na een halve dag al leegquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:03 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
De grotere accu lijkt me ook een behoorlijk voordeel.
Denk om de batterij bugquote:Op donderdag 19 juni 2014 16:29 schreef Gedachtenstroom het volgende:
En update 4.4.2 is uitgerold voor KPN! Vanavond eens in de nieuwigheidjes duiken!
Wat is die dan precies?quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:07 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
Denk om de batterij bug
Die is heel vervelend
Maar is op te lossen
Ja hij gaf een melding dat hij opgeladen moest worden tot boven 50%quote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:20 schreef Gedachtenstroom het volgende:
[..]
Jep. Hoewel mijn pakket 311 MB groot was....
Trouwens installeren bij 50% batterij en hoger.
Heb je een linkje naar meer info hierover?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 06:54 schreef Ener-G het volgende:
Bwaaah vlc mag niet meer bij mn externe sd kaartje, en die powerbug (en fix) is kut
Heb ik maar de informatie van sony was beter voor de batterijquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:05 schreef Gedachtenstroom het volgende:
I know. Mensen die gezeik hebben kunnen deze app proberen:
https://play.google.com/s(...)fulgeeks.gservicefix
En wat was deze informatie? Heb eens in de zoveel tijd ook last dat de batterij in een paar uur leeg trekt om een voor mij onverklaarbare reden.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 09:16 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
Heb ik maar de informatie van sony was beter voor de batterij
Dus die update maar niet installeren?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 09:13 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
Google Play Services
Eet je batterij in een paar uur op
Aanbieden bij Sony of T-Mobile waar het abonnement loopt? Heb hem deze maand een jaar.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:57 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Xperia Z? Ik heb dat bij mijn Z ook gehad, bekend probleem. Ter reparatie aanbieden. Ook als je een ander toestel hebt trouwens.
Kan wel moet je even de info lezen die doormij hierboven is genoemdquote:
Gebruik je originele kabel en op lader dus niet een cheap china variant. Dat helpt enormquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:49 schreef creno het volgende:
vanochtend de update erop gezet, maar tegen 12 uur was mijn batterij nog maar 10%
hij ligt nu al bijna vier uur aan de oplader en is nog maar 5% bij gekomen...
https://docs.google.com/d(...)3F_4tSyvQi1o63b0/pubquote:Op vrijdag 20 juni 2014 09:17 schreef InGebruik het volgende:
[..]
En wat was deze informatie? Heb eens in de zoveel tijd ook last dat de batterij in een paar uur leeg trekt om een voor mij onverklaarbare reden.
Vanmiddag maar eens de nieuwe update installeren.
Ik heb em geroot en met add op wat dingen uitgezetquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:37 schreef renwan het volgende:
Die oplaadproblemen na de laatste update beginnen nu toch wel heel erg te worden. M'n Z laadt nauwelijks nog op als ie op de lader staat. Ik moet 'm echt uitzetten wil er nog een beetje geladen worden
niet ergens spyware ofzo ?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:54 schreef Gedachtenstroom het volgende:
En ik BLIJF last houden van die irritante schijtbug, waarbij mijn toestel maar blijft zeuren en letters, opdrachten intikken die ik helemaal niet heb aangedrukt. GODVERDOMME, wat is dat irritant
Had ik eerst ook, weer een reset gedaan, weer document gevolgd en toen ging het ineens beter.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:48 schreef creno het volgende:
Mijn toestel terug gezet naar de fabrieksinstellingen en hij laadt weer gewoon snel op.
Maar nog steeds schiet die google services omhoog bij batterijgebruik, ook al staan de locatieservice uit, en ik heb de hier vernoemde tip gebruikt (uitvinken backup, aanvinken afmelden advertentie) maar het heeft niets geholpen. Zelfs mijn trilfunctie werkt niet meer. En als ik de gsm in vliegtuigmodus zet loopt ie nog leeg...? Ik ben echt ruim een jaar zo blij geweest met de xperia z, maar na de laatste update lijkt het wel of ik mijn galaxy s terug heb
ik heb sony gemaild, ben benieuwd naar het antwoord.
Dat probleem met de trilfunctie heb ik ook wel eens. Wat bij mij helpt is een klap op de achterkant geven dan doet ie het weerquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:48 schreef creno het volgende:
Mijn toestel terug gezet naar de fabrieksinstellingen en hij laadt weer gewoon snel op.
Maar nog steeds schiet die google services omhoog bij batterijgebruik, ook al staan de locatieservice uit, en ik heb de hier vernoemde tip gebruikt (uitvinken backup, aanvinken afmelden advertentie) maar het heeft niets geholpen. Zelfs mijn trilfunctie werkt niet meer. En als ik de gsm in vliegtuigmodus zet loopt ie nog leeg...? Ik ben echt ruim een jaar zo blij geweest met de xperia z, maar na de laatste update lijkt het wel of ik mijn galaxy s terug heb
Klopt had in het begin wel effect.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:48 schreef creno het volgende:
Zelfde problemen sinds de update. Bovendien dezelfde acties ondernomen. Ben ook erg benieuwd naar het antwoord van Sony.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:48 schreef creno het volgende:
Wat?? en hoe lang heb je deze telefoon? Ik had m al lang terug gestuurdquote:Dat probleem met de trilfunctie heb ik ook wel eens. Wat bij mij helpt is een klap op de achterkant geven dan doet ie het weer
Anderhalf jaar onderhand maar ik verdom het om m te laten repareren tot er definitief iets stuk gaatquote:Op donderdag 26 juni 2014 09:27 schreef Hipstert het volgende:
[..]
Wat?? en hoe lang heb je deze telefoon? Ik had m al lang terug gestuurd
dan wordt t nu natuurlijk wel steeds moeilijker om hem vergoed te krijgen..quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:36 schreef renwan het volgende:
[..]
Anderhalf jaar onderhand maar ik verdom het om m te laten repareren tot er definitief iets stuk gaat
Gelukkig heb ik een verzekeringquote:Op donderdag 26 juni 2014 17:34 schreef Hipstert het volgende:
[..]
dan wordt t nu natuurlijk wel steeds moeilijker om hem vergoed te krijgen..
En anders is het nog te spelen via de regeling ondeugdelijk product. Of het via de inboedel verzekering zien te regelen:quote:
Pas na dik zes maanden. Is een bekend probleem. Je kunt ook voor zo'n 'zijoplader' gaan zodat het klepje niet elke keer opengaat.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:25 schreef NoNickOne het volgende:
Vorige week mijn Z2 ontvangen en nu al problemen met het klepje bij de SIM/USB aansluiting die niet goed afsluit..
Maar mensen hier problemen mee gehad?
Ik heb dezequote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:27 schreef Mr_Gadget het volgende:
Iemand nog advies voor een goed hoesje voor de xperia Z?
Dat langzaam zwart heb ik nu 2 x gehad binnen een halfuur. Scherm reageert Heel kut en vaak op een verkeerde plaats... Dit weekend een back-up maken en Factory reset doen. En anders toch echt overstappen op een iphone.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:45 schreef Woods het volgende:
Sinds kort is mijn Xperia Z retetraag geworden en gaat vooral het typen en afsluiten van apps erg traag. Gister bevroor het scherm en werd langzaam donker en viel uit![]()
Tot overmaat van ramp heb ik er nog een dode pixel bij en op elke foto staan 3 kleine pitjes.
Had je ook dat je na dat langzaam zwart gaan na het opstarten niet je PIN hoefde in te voeren maar alleen je unlock slide?quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:57 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dat langzaam zwart heb ik nu 2 x gehad binnen een halfuur. Scherm reageert Heel kut en vaak op een verkeerde plaats... Dit weekend een back-up maken en Factory reset doen. En anders toch echt overstappen op een iphone.
Dat heb ik wel gehad...vond het erg vreemd. Heb ik nu geen last meer van.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:08 schreef Woods het volgende:
[..]
Had je ook dat je na dat langzaam zwart gaan na het opstarten niet je PIN hoefde in te voeren maar alleen je unlock slide?
Ik zit er ook sterk over te denken, maar hoe zit het met de muziek apps e.d.? Vond de walkman app van Sony opzich wel handig. En wat voor fix is er voor de FM radio?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:02 schreef AlwaysConnected het volgende:
Ik ben overgestap naar cyanogenmod (c6603)
http://download.cyanogenmod.org/?device=yuga
moet zeggen na 3 dagen bevalt het eigenlijk al
Alleen zit er geen FM radio bij (cm 11) maar dat is opg te lossen
Walkman nooit gebruikt dus ook geen ervaringen mee de fm niet echt een fix meer andere appquote:Op woensdag 23 juli 2014 11:24 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Ik zit er ook sterk over te denken, maar hoe zit het met de muziek apps e.d.? Vond de walkman app van Sony opzich wel handig. En wat voor fix is er voor de FM radio?
Ik inmiddels ook....nog steeds geen toegang tot m'n sd kaartquote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:40 schreef Leandra het volgende:
Ja!
Ik vind het geen verbetering, maar omdat de telefoon heel sloom werd dacht ik er niet meer omheen te kunnen.
Hij reageert iig wel weer normaal, maar hij lijkt nog minder lang met de batterij te doen bij (veel) schermgebruik, en dat je niet meer in een beweging in de "snelle instellingen" kunt komen is vrij irritant.
De app SoundAbout al eens geprobeerd?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 10:19 schreef boem-dikkie het volgende:
Mijn vriendin heeft een Xperia Z compact en als ze een koptelefoon inplugt dan hoort ze het geluid door de speakers. Kan niet echt veel recentelijke dingen vinden over dit probleem. Ze heeft hem opgestuurd naar T-Mobile en die hebben hem 'gerepareerd'. Ze probeert het net en hij doet het nog steeds. Is dit een domme instelling die wij over het hoofd zien of is dit een bekende bug?
Vriendin heeft hem weer weggebracht voor reparatie en als het hierna nog steeds voorkomt krijgt ze een ander toestel.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:50 schreef Starman89 het volgende:
[..]
De app SoundAbout al eens geprobeerd?
Je kan even experimenteren met wat instellingen in deze app (wijst redelijk voorzich). Heeft me al 1x geholpen met audio problemen.
Ik vond die van mij ook al irritant laggy worden, gps liet vaak heeel lang op zich wachten (en dat is naadje met Ingress). Dus eerst maar even cache gecleared (uitzetten door als ie aan staat, de powerknop en volume up ingedrukt te houden totdat ie met een trilsignaal uitvalt). Dat lijkt tot nu toe de fixquote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:09 schreef Woods het volgende:
Heb ik vannacht mijn Z terug gezet naar fabrieksinstellingen begint dat kut ding nu alweer traag te worden(Kreeg net wel een softwareupdate van 0,2 MB)
ga over op cyanogenmod v11quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:09 schreef Woods het volgende:
Heb ik vannacht mijn Z terug gezet naar fabrieksinstellingen begint dat kut ding nu alweer traag te worden(Kreeg net wel een softwareupdate van 0,2 MB)
Ik had dus precies hetzelfde, bij het klepje van de oplader is een stukje rubber afgebroken. Hij sluit echter nog wel degelijk (zolang ik het rubbertje maar op de juiste plaats leg, hij wil er nog wel eens van af en dan sluit het klepje dus niet).quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:14 schreef InGebruik het volgende:
Dat denk ik ook.
Mijn eigen Z is nu ruim een jaar oud en merk ook dat ik hem niet meer onder water zal kunnen houden. Klepje van de oplader sluit niet helemaal lekker meer af door een gebroken rubbertje.
Hier sinds de launch ook een Z maar nog geen last van.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:49 schreef renwan het volgende:
Mijn Z begint nu na anderhalf jaar echt een partij sloom te worden, word je niet goed van
Hmm, ja dat kan misschien wel het geval zijn. Even uitzoekenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 07:15 schreef Idanue het volgende:
[..]
Hier sinds de launch ook een Z maar nog geen last van.
Heb je misschien veel software op de achtergrond draaien?
Tsja, dat had ik al toen ik van een Z1 naar een Z2 ging, verschillen zijn minimaal. Probleem wordt zo langzamerhand dat de toestellen elkaar net ff te snel opvolgen.quote:Op donderdag 4 september 2014 12:29 schreef Beursaap het volgende:
Iemand die de Z3 gaat halen? Vind de verbeteringen minimaal...
Maar tov die opvolger is die voorganger dus nog steeds een up to date toestel. Het is dus evolutie ipv revolutie. Het idee dat je gewoon een toestel kan kopen die niet opeens bij het uitkomen van de opvolger verouderd is. Zo kan je het ook zien. In de overige delen van de electronicamarkt gebeurt eigenlijk niet anders. Ten opzichte van de S4 Pro merk je al tijden niets meer van de snellere SoC's, hooguit in games. Met de 805 zou daar verandering in moeten komen, mits de apps ook daadwerkelijk die stap omhoog nemen (wat ik betwijfel).quote:Op donderdag 4 september 2014 13:44 schreef GTIMk1 het volgende:
[..]
Tsja, dat had ik al toen ik van een Z1 naar een Z2 ging, verschillen zijn minimaal. Probleem wordt zo langzamerhand dat de toestellen elkaar net ff te snel opvolgen.
Dag 1 loop je met het nieuwste van het nieuwste de winkel uit, 14 dagen later wordt zijn opvolger aangekondigd.
Om even op mezelf terug te komen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 02:43 schreef Rnnz het volgende:
M'n Z is 2 weken geleden half overleden. Ik dacht dat ie kon zwemmen, mooi niet dus. Een paar keer kortstondig onder water gehouden op vakantie, maar dat kon ie dus niet aan omdat een stukje rubber is afgebroken bij een klepje en er water is binnengekomen. Nu is m'n touchscreen naar de knoppen. Hij is inmiddels wel van binnen schoongemaakt, maar er is dus permanente schade.
Iemand ervaring mee? Is Sony een beetje coulant met dat soort dingen of hoef ik geen kosteloze reparatie te verwachten? Naar mijn mening is het niet mijn fout geweest, maar of dat iets uitmaakt..
quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:15 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Eindelijk gevondenquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:54 schreef Woods het volgende:
[..]
Das ook iets dat mist, widgets op het lockscreen zetten. Jammer dat ze dat óók hebben weggehaald.
Ik speel mn muziek met Spotify af de buttons verschijnen dus wel op het lockscreenquote:Op maandag 15 september 2014 03:08 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
[..]
Eindelijk gevonden
De "Xperia Lockscreen" app gedownload en nu kan ik muziek afspelen vanaf de lockscreen![]()
Wel irritant dat als je terug in de app gaat je standaard 1x reclame krijgt, maarja zal er vast niet meer in gaan dus maakt niet uit
Ik heb het wel eens dat mijn Z niet laggedquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:13 schreef Jiang153 het volgende:
Bij mijn Z1 heb ik weleens dat als ik te snel backspace druk hij lagged
Mijn Z is nog zo vloeiend als wat. Heb er CyanogenMod 11 op staan. Echt een aanrader!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 01:50 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens dat mijn Z niet lagged
Op de een of andere manier ben ik daar altijd een beetje huiverig voor, ben best handig enzo maar ben toch bang iets te verpesten en zonder telefoon te zittenquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:44 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Mijn Z is nog zo vloeiend als wat. Heb er CyanogenMod 11 op staan. Echt een aanrader!
Als het fout gaat kost het wel wat tijd om je telefoon te fixen. Mijn telefoon ook wel eens zonder besturingssysteem gezeten, waardoor hij 'oneindig' in het Sony-scherm zat tijdens het opstarten. Zelfs dan is er geen man overboord. Lees je van tevoren wel in over hoe het werkt etc. Het XDA-forum is hier een goede plek voor. Als het eenmaal werkt, dan wil je niet meer anders.quote:Op zondag 14 december 2014 00:41 schreef renwan het volgende:
[..]
Op de een of andere manier ben ik daar altijd een beetje huiverig voor, ben best handig enzo maar ben toch bang iets te verpesten en zonder telefoon te zitten
4e keer naar reparatiecentrum! Hoerending.quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:42 schreef Gutz het volgende:
Zo, mijn Z1 kan voor de tweede keer naar het reparatiecentrum.
Wederom een falende microfoon...
Voor wat?quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:23 schreef Gutz het volgende:
[..]
4e keer naar reparatiecentrum! Hoerending.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |