Ja hij gaf een melding dat hij opgeladen moest worden tot boven 50%quote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:20 schreef Gedachtenstroom het volgende:
[..]
Jep. Hoewel mijn pakket 311 MB groot was....
Trouwens installeren bij 50% batterij en hoger.
Heb je een linkje naar meer info hierover?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 06:54 schreef Ener-G het volgende:
Bwaaah vlc mag niet meer bij mn externe sd kaartje, en die powerbug (en fix) is kut
Heb ik maar de informatie van sony was beter voor de batterijquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:05 schreef Gedachtenstroom het volgende:
I know. Mensen die gezeik hebben kunnen deze app proberen:
https://play.google.com/s(...)fulgeeks.gservicefix
En wat was deze informatie? Heb eens in de zoveel tijd ook last dat de batterij in een paar uur leeg trekt om een voor mij onverklaarbare reden.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 09:16 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
Heb ik maar de informatie van sony was beter voor de batterij
Dus die update maar niet installeren?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 09:13 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
Google Play Services
Eet je batterij in een paar uur op
Aanbieden bij Sony of T-Mobile waar het abonnement loopt? Heb hem deze maand een jaar.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:57 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Xperia Z? Ik heb dat bij mijn Z ook gehad, bekend probleem. Ter reparatie aanbieden. Ook als je een ander toestel hebt trouwens.
Kan wel moet je even de info lezen die doormij hierboven is genoemdquote:
Gebruik je originele kabel en op lader dus niet een cheap china variant. Dat helpt enormquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:49 schreef creno het volgende:
vanochtend de update erop gezet, maar tegen 12 uur was mijn batterij nog maar 10%
hij ligt nu al bijna vier uur aan de oplader en is nog maar 5% bij gekomen...
https://docs.google.com/d(...)3F_4tSyvQi1o63b0/pubquote:Op vrijdag 20 juni 2014 09:17 schreef InGebruik het volgende:
[..]
En wat was deze informatie? Heb eens in de zoveel tijd ook last dat de batterij in een paar uur leeg trekt om een voor mij onverklaarbare reden.
Vanmiddag maar eens de nieuwe update installeren.
Ik heb em geroot en met add op wat dingen uitgezetquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:37 schreef renwan het volgende:
Die oplaadproblemen na de laatste update beginnen nu toch wel heel erg te worden. M'n Z laadt nauwelijks nog op als ie op de lader staat. Ik moet 'm echt uitzetten wil er nog een beetje geladen worden
niet ergens spyware ofzo ?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:54 schreef Gedachtenstroom het volgende:
En ik BLIJF last houden van die irritante schijtbug, waarbij mijn toestel maar blijft zeuren en letters, opdrachten intikken die ik helemaal niet heb aangedrukt. GODVERDOMME, wat is dat irritant
Had ik eerst ook, weer een reset gedaan, weer document gevolgd en toen ging het ineens beter.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:48 schreef creno het volgende:
Mijn toestel terug gezet naar de fabrieksinstellingen en hij laadt weer gewoon snel op.
Maar nog steeds schiet die google services omhoog bij batterijgebruik, ook al staan de locatieservice uit, en ik heb de hier vernoemde tip gebruikt (uitvinken backup, aanvinken afmelden advertentie) maar het heeft niets geholpen. Zelfs mijn trilfunctie werkt niet meer. En als ik de gsm in vliegtuigmodus zet loopt ie nog leeg...? Ik ben echt ruim een jaar zo blij geweest met de xperia z, maar na de laatste update lijkt het wel of ik mijn galaxy s terug heb
ik heb sony gemaild, ben benieuwd naar het antwoord.
Dat probleem met de trilfunctie heb ik ook wel eens. Wat bij mij helpt is een klap op de achterkant geven dan doet ie het weerquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:48 schreef creno het volgende:
Mijn toestel terug gezet naar de fabrieksinstellingen en hij laadt weer gewoon snel op.
Maar nog steeds schiet die google services omhoog bij batterijgebruik, ook al staan de locatieservice uit, en ik heb de hier vernoemde tip gebruikt (uitvinken backup, aanvinken afmelden advertentie) maar het heeft niets geholpen. Zelfs mijn trilfunctie werkt niet meer. En als ik de gsm in vliegtuigmodus zet loopt ie nog leeg...? Ik ben echt ruim een jaar zo blij geweest met de xperia z, maar na de laatste update lijkt het wel of ik mijn galaxy s terug heb
Klopt had in het begin wel effect.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:48 schreef creno het volgende:
Zelfde problemen sinds de update. Bovendien dezelfde acties ondernomen. Ben ook erg benieuwd naar het antwoord van Sony.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:48 schreef creno het volgende:
Wat?? en hoe lang heb je deze telefoon? Ik had m al lang terug gestuurdquote:Dat probleem met de trilfunctie heb ik ook wel eens. Wat bij mij helpt is een klap op de achterkant geven dan doet ie het weer
Anderhalf jaar onderhand maar ik verdom het om m te laten repareren tot er definitief iets stuk gaatquote:Op donderdag 26 juni 2014 09:27 schreef Hipstert het volgende:
[..]
Wat?? en hoe lang heb je deze telefoon? Ik had m al lang terug gestuurd
dan wordt t nu natuurlijk wel steeds moeilijker om hem vergoed te krijgen..quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:36 schreef renwan het volgende:
[..]
Anderhalf jaar onderhand maar ik verdom het om m te laten repareren tot er definitief iets stuk gaat
Gelukkig heb ik een verzekeringquote:Op donderdag 26 juni 2014 17:34 schreef Hipstert het volgende:
[..]
dan wordt t nu natuurlijk wel steeds moeilijker om hem vergoed te krijgen..
En anders is het nog te spelen via de regeling ondeugdelijk product. Of het via de inboedel verzekering zien te regelen:quote:
Pas na dik zes maanden. Is een bekend probleem. Je kunt ook voor zo'n 'zijoplader' gaan zodat het klepje niet elke keer opengaat.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:25 schreef NoNickOne het volgende:
Vorige week mijn Z2 ontvangen en nu al problemen met het klepje bij de SIM/USB aansluiting die niet goed afsluit..
Maar mensen hier problemen mee gehad?
Ik heb dezequote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:27 schreef Mr_Gadget het volgende:
Iemand nog advies voor een goed hoesje voor de xperia Z?
Dat langzaam zwart heb ik nu 2 x gehad binnen een halfuur. Scherm reageert Heel kut en vaak op een verkeerde plaats... Dit weekend een back-up maken en Factory reset doen. En anders toch echt overstappen op een iphone.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:45 schreef Woods het volgende:
Sinds kort is mijn Xperia Z retetraag geworden en gaat vooral het typen en afsluiten van apps erg traag. Gister bevroor het scherm en werd langzaam donker en viel uit![]()
Tot overmaat van ramp heb ik er nog een dode pixel bij en op elke foto staan 3 kleine pitjes.
Had je ook dat je na dat langzaam zwart gaan na het opstarten niet je PIN hoefde in te voeren maar alleen je unlock slide?quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:57 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dat langzaam zwart heb ik nu 2 x gehad binnen een halfuur. Scherm reageert Heel kut en vaak op een verkeerde plaats... Dit weekend een back-up maken en Factory reset doen. En anders toch echt overstappen op een iphone.
Dat heb ik wel gehad...vond het erg vreemd. Heb ik nu geen last meer van.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:08 schreef Woods het volgende:
[..]
Had je ook dat je na dat langzaam zwart gaan na het opstarten niet je PIN hoefde in te voeren maar alleen je unlock slide?
Ik zit er ook sterk over te denken, maar hoe zit het met de muziek apps e.d.? Vond de walkman app van Sony opzich wel handig. En wat voor fix is er voor de FM radio?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:02 schreef AlwaysConnected het volgende:
Ik ben overgestap naar cyanogenmod (c6603)
http://download.cyanogenmod.org/?device=yuga
moet zeggen na 3 dagen bevalt het eigenlijk al
Alleen zit er geen FM radio bij (cm 11) maar dat is opg te lossen
Walkman nooit gebruikt dus ook geen ervaringen mee de fm niet echt een fix meer andere appquote:Op woensdag 23 juli 2014 11:24 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Ik zit er ook sterk over te denken, maar hoe zit het met de muziek apps e.d.? Vond de walkman app van Sony opzich wel handig. En wat voor fix is er voor de FM radio?
Ik inmiddels ook....nog steeds geen toegang tot m'n sd kaartquote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:40 schreef Leandra het volgende:
Ja!
Ik vind het geen verbetering, maar omdat de telefoon heel sloom werd dacht ik er niet meer omheen te kunnen.
Hij reageert iig wel weer normaal, maar hij lijkt nog minder lang met de batterij te doen bij (veel) schermgebruik, en dat je niet meer in een beweging in de "snelle instellingen" kunt komen is vrij irritant.
De app SoundAbout al eens geprobeerd?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 10:19 schreef boem-dikkie het volgende:
Mijn vriendin heeft een Xperia Z compact en als ze een koptelefoon inplugt dan hoort ze het geluid door de speakers. Kan niet echt veel recentelijke dingen vinden over dit probleem. Ze heeft hem opgestuurd naar T-Mobile en die hebben hem 'gerepareerd'. Ze probeert het net en hij doet het nog steeds. Is dit een domme instelling die wij over het hoofd zien of is dit een bekende bug?
Vriendin heeft hem weer weggebracht voor reparatie en als het hierna nog steeds voorkomt krijgt ze een ander toestel.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:50 schreef Starman89 het volgende:
[..]
De app SoundAbout al eens geprobeerd?
Je kan even experimenteren met wat instellingen in deze app (wijst redelijk voorzich). Heeft me al 1x geholpen met audio problemen.
Ik vond die van mij ook al irritant laggy worden, gps liet vaak heeel lang op zich wachten (en dat is naadje met Ingress). Dus eerst maar even cache gecleared (uitzetten door als ie aan staat, de powerknop en volume up ingedrukt te houden totdat ie met een trilsignaal uitvalt). Dat lijkt tot nu toe de fixquote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:09 schreef Woods het volgende:
Heb ik vannacht mijn Z terug gezet naar fabrieksinstellingen begint dat kut ding nu alweer traag te worden(Kreeg net wel een softwareupdate van 0,2 MB)
ga over op cyanogenmod v11quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:09 schreef Woods het volgende:
Heb ik vannacht mijn Z terug gezet naar fabrieksinstellingen begint dat kut ding nu alweer traag te worden(Kreeg net wel een softwareupdate van 0,2 MB)
Ik had dus precies hetzelfde, bij het klepje van de oplader is een stukje rubber afgebroken. Hij sluit echter nog wel degelijk (zolang ik het rubbertje maar op de juiste plaats leg, hij wil er nog wel eens van af en dan sluit het klepje dus niet).quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:14 schreef InGebruik het volgende:
Dat denk ik ook.
Mijn eigen Z is nu ruim een jaar oud en merk ook dat ik hem niet meer onder water zal kunnen houden. Klepje van de oplader sluit niet helemaal lekker meer af door een gebroken rubbertje.
Hier sinds de launch ook een Z maar nog geen last van.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:49 schreef renwan het volgende:
Mijn Z begint nu na anderhalf jaar echt een partij sloom te worden, word je niet goed van
Hmm, ja dat kan misschien wel het geval zijn. Even uitzoekenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 07:15 schreef Idanue het volgende:
[..]
Hier sinds de launch ook een Z maar nog geen last van.
Heb je misschien veel software op de achtergrond draaien?
Tsja, dat had ik al toen ik van een Z1 naar een Z2 ging, verschillen zijn minimaal. Probleem wordt zo langzamerhand dat de toestellen elkaar net ff te snel opvolgen.quote:Op donderdag 4 september 2014 12:29 schreef Beursaap het volgende:
Iemand die de Z3 gaat halen? Vind de verbeteringen minimaal...
Maar tov die opvolger is die voorganger dus nog steeds een up to date toestel. Het is dus evolutie ipv revolutie. Het idee dat je gewoon een toestel kan kopen die niet opeens bij het uitkomen van de opvolger verouderd is. Zo kan je het ook zien. In de overige delen van de electronicamarkt gebeurt eigenlijk niet anders. Ten opzichte van de S4 Pro merk je al tijden niets meer van de snellere SoC's, hooguit in games. Met de 805 zou daar verandering in moeten komen, mits de apps ook daadwerkelijk die stap omhoog nemen (wat ik betwijfel).quote:Op donderdag 4 september 2014 13:44 schreef GTIMk1 het volgende:
[..]
Tsja, dat had ik al toen ik van een Z1 naar een Z2 ging, verschillen zijn minimaal. Probleem wordt zo langzamerhand dat de toestellen elkaar net ff te snel opvolgen.
Dag 1 loop je met het nieuwste van het nieuwste de winkel uit, 14 dagen later wordt zijn opvolger aangekondigd.
Om even op mezelf terug te komen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 02:43 schreef Rnnz het volgende:
M'n Z is 2 weken geleden half overleden. Ik dacht dat ie kon zwemmen, mooi niet dus. Een paar keer kortstondig onder water gehouden op vakantie, maar dat kon ie dus niet aan omdat een stukje rubber is afgebroken bij een klepje en er water is binnengekomen. Nu is m'n touchscreen naar de knoppen. Hij is inmiddels wel van binnen schoongemaakt, maar er is dus permanente schade.
Iemand ervaring mee? Is Sony een beetje coulant met dat soort dingen of hoef ik geen kosteloze reparatie te verwachten? Naar mijn mening is het niet mijn fout geweest, maar of dat iets uitmaakt..
quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:15 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
en hoe kan ik muziek afspelen via de lock screen?
Eindelijk gevondenquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:54 schreef Woods het volgende:
[..]
Das ook iets dat mist, widgets op het lockscreen zetten. Jammer dat ze dat óók hebben weggehaald.
Ik speel mn muziek met Spotify af de buttons verschijnen dus wel op het lockscreenquote:Op maandag 15 september 2014 03:08 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
[..]
Eindelijk gevonden
De "Xperia Lockscreen" app gedownload en nu kan ik muziek afspelen vanaf de lockscreen![]()
Wel irritant dat als je terug in de app gaat je standaard 1x reclame krijgt, maarja zal er vast niet meer in gaan dus maakt niet uit
Ik heb het wel eens dat mijn Z niet laggedquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:13 schreef Jiang153 het volgende:
Bij mijn Z1 heb ik weleens dat als ik te snel backspace druk hij lagged
Mijn Z is nog zo vloeiend als wat. Heb er CyanogenMod 11 op staan. Echt een aanrader!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 01:50 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens dat mijn Z niet lagged
Op de een of andere manier ben ik daar altijd een beetje huiverig voor, ben best handig enzo maar ben toch bang iets te verpesten en zonder telefoon te zittenquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:44 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Mijn Z is nog zo vloeiend als wat. Heb er CyanogenMod 11 op staan. Echt een aanrader!
Als het fout gaat kost het wel wat tijd om je telefoon te fixen. Mijn telefoon ook wel eens zonder besturingssysteem gezeten, waardoor hij 'oneindig' in het Sony-scherm zat tijdens het opstarten. Zelfs dan is er geen man overboord. Lees je van tevoren wel in over hoe het werkt etc. Het XDA-forum is hier een goede plek voor. Als het eenmaal werkt, dan wil je niet meer anders.quote:Op zondag 14 december 2014 00:41 schreef renwan het volgende:
[..]
Op de een of andere manier ben ik daar altijd een beetje huiverig voor, ben best handig enzo maar ben toch bang iets te verpesten en zonder telefoon te zitten
4e keer naar reparatiecentrum! Hoerending.quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:42 schreef Gutz het volgende:
Zo, mijn Z1 kan voor de tweede keer naar het reparatiecentrum.
Wederom een falende microfoon...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |