Ik zit er ook sterk over te denken, maar hoe zit het met de muziek apps e.d.? Vond de walkman app van Sony opzich wel handig. En wat voor fix is er voor de FM radio?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:02 schreef AlwaysConnected het volgende:
Ik ben overgestap naar cyanogenmod (c6603)
http://download.cyanogenmod.org/?device=yuga
moet zeggen na 3 dagen bevalt het eigenlijk al
Alleen zit er geen FM radio bij (cm 11) maar dat is opg te lossen
Walkman nooit gebruikt dus ook geen ervaringen mee de fm niet echt een fix meer andere appquote:Op woensdag 23 juli 2014 11:24 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Ik zit er ook sterk over te denken, maar hoe zit het met de muziek apps e.d.? Vond de walkman app van Sony opzich wel handig. En wat voor fix is er voor de FM radio?
Ik inmiddels ook....nog steeds geen toegang tot m'n sd kaartquote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:40 schreef Leandra het volgende:
Ja!
Ik vind het geen verbetering, maar omdat de telefoon heel sloom werd dacht ik er niet meer omheen te kunnen.
Hij reageert iig wel weer normaal, maar hij lijkt nog minder lang met de batterij te doen bij (veel) schermgebruik, en dat je niet meer in een beweging in de "snelle instellingen" kunt komen is vrij irritant.
De app SoundAbout al eens geprobeerd?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 10:19 schreef boem-dikkie het volgende:
Mijn vriendin heeft een Xperia Z compact en als ze een koptelefoon inplugt dan hoort ze het geluid door de speakers. Kan niet echt veel recentelijke dingen vinden over dit probleem. Ze heeft hem opgestuurd naar T-Mobile en die hebben hem 'gerepareerd'. Ze probeert het net en hij doet het nog steeds. Is dit een domme instelling die wij over het hoofd zien of is dit een bekende bug?
Vriendin heeft hem weer weggebracht voor reparatie en als het hierna nog steeds voorkomt krijgt ze een ander toestel.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:50 schreef Starman89 het volgende:
[..]
De app SoundAbout al eens geprobeerd?
Je kan even experimenteren met wat instellingen in deze app (wijst redelijk voorzich). Heeft me al 1x geholpen met audio problemen.
Ik vond die van mij ook al irritant laggy worden, gps liet vaak heeel lang op zich wachten (en dat is naadje met Ingress). Dus eerst maar even cache gecleared (uitzetten door als ie aan staat, de powerknop en volume up ingedrukt te houden totdat ie met een trilsignaal uitvalt). Dat lijkt tot nu toe de fixquote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:09 schreef Woods het volgende:
Heb ik vannacht mijn Z terug gezet naar fabrieksinstellingen begint dat kut ding nu alweer traag te worden(Kreeg net wel een softwareupdate van 0,2 MB)
ga over op cyanogenmod v11quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:09 schreef Woods het volgende:
Heb ik vannacht mijn Z terug gezet naar fabrieksinstellingen begint dat kut ding nu alweer traag te worden(Kreeg net wel een softwareupdate van 0,2 MB)
Ik had dus precies hetzelfde, bij het klepje van de oplader is een stukje rubber afgebroken. Hij sluit echter nog wel degelijk (zolang ik het rubbertje maar op de juiste plaats leg, hij wil er nog wel eens van af en dan sluit het klepje dus niet).quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:14 schreef InGebruik het volgende:
Dat denk ik ook.
Mijn eigen Z is nu ruim een jaar oud en merk ook dat ik hem niet meer onder water zal kunnen houden. Klepje van de oplader sluit niet helemaal lekker meer af door een gebroken rubbertje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |