Na 3jaar is je z1 toch al niet meer waterdicht, maar dat terzijde;quote:Op maandag 14 november 2016 11:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Even een schopje voor dit topic. Ik heb nog steeds een Z1, inmiddels 3 jaar. Bevalt nog steeds uitstekend, dus geen plannen om hem te vervangen. Alleen de batterij begint kuren te vertonen. Sinds kort gaat ie van de 30% in 1 keer naar leeg, ipv 29%, 28% etc af te gaan
Tot de 30% loopt ie overigens gewoon niet sneller leeg dan vroeger.
Maar goed, dat is dus niet zo optimaal. Normaal zou je zeggen, koop een nieuwe batterij voor een paar tientjes en leg dat erin. Maar vanwege het waterdichte design kan je de telefoon natuurlijk niet zo 123 openen door een klepje oid eraf te halen. Iemand dus een idee of het makkelijk is om de batterij te vervangen of moet je hem echt wegbrengen naar zo'n winkeltje omdat het openen niet te doen is?
Oh, het gaat me ook niet om het waterdichte hoor, het klepje voor de usb-poort ben ik bijvoorbeeld al anderhalf jaar kwijtquote:Op maandag 14 november 2016 15:43 schreef embedguy het volgende:
[..]
Na 3jaar is je z1 toch al niet meer waterdicht, maar dat terzijde;
Is te doen, mogelijk breek je wel je achterkant als je wat te lomp aan 't werk gaat. Verder zou er in theorie! niet zoveel mis kunnen gaan.
Verder lijkt er bij jou het probleem te zijn dat je batterij slecht gecallibreerd is. Dat je batterij binnen no-time van 30 naar 0% gaat, zal niet zozeer aan je batterij liggen. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2489594
Zou je vooraf nog kunnen proberen, al ben ik een beetje sceptisch over de niet-root optie. Mocht je de niet-root optie uitproberen; laat even weten of het resultaat heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |