dit probleem was trouwens snel opgelost, bleek een softwarefout te zijnquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:33 schreef JaneDoe het volgende:
camera van mn z1c doet niks meer, letterlijk niks..beeld is zwart en neemt geen foto's... zo even langs de service center
Xperia Z? Ik heb dat bij mijn Z ook gehad, bekend probleem. Ter reparatie aanbieden. Ook als je een ander toestel hebt trouwens.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:27 schreef Woods het volgende:
Mijn gemaakte foto's worden automatisch in een Dropbox folder gezet en nu ik wat foto's bekijk van afgelopen dagen zie ik kleine zwarte pitjes op dezelfde plek zitten. Ik maak niet super veel foto's maar zou de camera sensor stuk zijn?
[ afbeelding ]
Links van de motor 2 zwarte pitjes en rechts tussen de 2 tegels in.
Ja Z. Hm, das balen, gaan ze trouwens lopen kutten als 1 van de waterindicatoren rood is?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:57 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Xperia Z? Ik heb dat bij mijn Z ook gehad, bekend probleem. Ter reparatie aanbieden. Ook als je een ander toestel hebt trouwens.
Waarschijnlijk wel. Je kan natuurlijk gewoon aangeven dat die indicator niks met een camera te maken heeft verder en dat het een bekend probleem is.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:58 schreef Woods het volgende:
[..]
Ja Z. Hm, das balen, gaan ze trouwens lopen kutten als 1 van de waterindicatoren rood is?
Is het een mp3 of een ander formaat? Ik zet alle muziek altijd met Mediago erop zodat ik zeker weet dat het goed werkt en dergelijkequote:Op maandag 26 mei 2014 05:52 schreef Jiang153 het volgende:
Ik zit muziek te downloaden en op mijn Z1 te doen, maar er is één nummer die het niet wilt doen. Op de PC doet die het gewoon, maar op de telefoon staat er heel de tijd "geen nummer"
Weet iemand misschien wat dit is?
Is 4.4, veel plezier ermee. Leuke update voor de Zquote:Op maandag 26 mei 2014 18:46 schreef Viro het volgende:
Er is een update voor de Z beschikbaar in Sony update service, nu aan het downloaden. Hoop dat het 4.4 is
Nicequote:Op maandag 26 mei 2014 18:46 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Is 4.4, veel plezier ermee. Leuke update voor de Z
Volgens mij wel dat staat er tenminste als ik bij eigenschappen kijk.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Is het een mp3 of een ander formaat? Ik zet alle muziek altijd met Mediago erop zodat ik zeker weet dat het goed werkt en dergelijke
Dan zal het formaat wel niet helemaal goed zijn. Daarom gebruik ik mediago. Bij Mediago van Sony weet je op je computer al of het gaat werken want zo niet dan verschijnen die nummers niet in mediago.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:49 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Volgens mij wel dat staat er tenminste als ik bij eigenschappen kijk.
Heb het geprobeerd via dropbox en via usb kabel, maar het wilt niet afspelen. Op de pc doet die het gewoon, maar op mijn Z1 is dit de enige die het niet doet
Kan dat de tags niet helemaal goed staan. Heb ik met verschillende muziekspelers gehad. Met gratis software als MP3 Tag is dat zo verholpenquote:Op maandag 26 mei 2014 05:52 schreef Jiang153 het volgende:
Ik zit muziek te downloaden en op mijn Z1 te doen, maar er is één nummer die het niet wilt doen. Op de PC doet die het gewoon, maar op de telefoon staat er heel de tijd "geen nummer"
Weet iemand misschien wat dit is?
4.4 Kitkat is er volgens mij al even, ik zit al een aantal weken op 4.4.2 met mijn Z1quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:19 schreef Gedachtenstroom het volgende:
[..]
Kan dat de tags niet helemaal goed staan. Heb ik met verschillende muziekspelers gehad. Met gratis software als MP3 Tag is dat zo verholpen
Trouwens, mijn telefoon is voor reparatie naar de servicedienst geweest. Er staat ook bij: Software update. Betekent dat dat 4.4 Kitkat eindelijk uit is gekomen? Of ben ik een van de eerste die de update krijgt?![]()
Okay. Punt is dat mijn toestel vorige week zondag de befaamde spontane 'barst in scherm' heeft gekregen. Dinsdag opgehaald, krijg hem morgen netjes terug. (Kan ik die kuttige LG-leentelefoon weer mooi terugsturen)quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:17 schreef GTIMk1 het volgende:
[..]
4.4 Kitkat is er volgens mij al even, ik zit al een aantal weken op 4.4.2 met mijn Z1
4.4.2 is beschikbaar, heb gister mijn Z geüpdatequote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:29 schreef Ener-G het volgende:
Voor de Z1 moet ie er al een tijdje zijn, de update voor de Z is inmiddels aangekondigd maar zoals vanouds is het weer een paar weken extra wachten totdat ie er daadwerkelijk is
Nope, unbranded Xperia Z (13w09 aac) hier.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:10 schreef Ener-G het volgende:
Hier nog niet.
T-Mobile zeker?
Vodafone is altijd bokke traag met hun firmware.
http://scavenger.ch/sonyupdate/?model=C6603&id=1270-4975 -> Generic NL
http://scavenger.ch/sonyupdate/?model=C6603&id=1270-4964 -> KPN
http://scavenger.ch/sonyupdate/?model=C6603&id=1270-3839 -> T-Mobile
http://scavenger.ch/sonyupdate/?model=C6603&id=1270-8442 -> Vodafone
Je kan een unbranded versie op een branded toestel flashen. Branded versies zitten vol bloatware en dat is het enige verschil met unbranded.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:19 schreef Ener-G het volgende:
Duh, de unbranded international is er altijd als eerste. De branded volgen meestal 3 tot 6 weken later
Tags heeft meestal alleen betrekking op hoe de naam weergeven wordt toch?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:19 schreef Gedachtenstroom het volgende:
[..]
Kan dat de tags niet helemaal goed staan. Heb ik met verschillende muziekspelers gehad. Met gratis software als MP3 Tag is dat zo verholpen
Trouwens, mijn telefoon is voor reparatie naar de servicedienst geweest. Er staat ook bij: Software update. Betekent dat dat 4.4 Kitkat eindelijk uit is gekomen? Of ben ik een van de eerste die de update krijgt?![]()
Hmm eens even kijken hoe dat te fixen is. Zat sowieso te twijfelen of ik er niet gewoon cyanogenmod op zet.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:24 schreef Viro het volgende:
[..]
Je kan een unbranded versie op een branded toestel flashen. Branded versies zitten vol bloatware en dat is het enige verschil met unbranded.
O.a. Maar ook dingen als naam van de artiest, album artiest, jaar, bitrate, albumcover, etc.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:08 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Tags heeft meestal alleen betrekking op hoe de naam weergeven wordt toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |