gedaan maar nog werkt alleen dit liedje nietquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:58 schreef Gedachtenstroom het volgende:
[..]
O.a. Maar ook dingen als naam van de artiest, album artiest, jaar, bitrate, albumcover, etc.
Ik kon tijden Ducksauce niet afspelen. Tags waren netjes in orde. Mik ik hem op mijn toestel; geen artiest gevonden. Mep ik dat ding in MP3Tag, laat hem ff alles erin zetten, daarna werd ie netjes gevonden.
al 10x geprobeerd en zowel geprobeerd erop te doen via dropbox, usb kabel zelfs bluetoothquote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 03:02 schreef Woods het volgende:
Geüpdate naar 4.4 en wat me gelijk opviel is dat de snelle instellingen nu in een aparte tab staanNiet aan te passen zeker? En veel trager ook
![]()
idd trager en vind het heel onhandig dat je bij die snelle instellingen niet kunt swypen maar moet tikken om naar het andere tabblad te gaan.quote:Op donderdag 29 mei 2014 03:02 schreef Woods het volgende:
Geüpdate naar 4.4 en wat me gelijk opviel is dat de snelle instellingen nu in een aparte tab staanNiet aan te passen zeker? En veel trager ook
![]()
Moet zeggen dat ie na een reboot toch wel wat sneller is geworden, maar heel onhandig ja om een aparte tab te moeten ipv ff snel wifi aan/uitzetten.quote:Op donderdag 29 mei 2014 09:11 schreef Beursaap het volgende:
[..]
[..]
idd trager en vind het heel onhandig dat je bij die snelle instellingen niet kunt swypen maar moet tikken om naar het andere tabblad te gaan.
Ik vind juist dat ze de walkman app helemaal verpest hebben.quote:Op donderdag 29 mei 2014 03:02 schreef Woods het volgende:
![]()
vond ik ook. gwn de update eraf gooien in je downloadmap en je hebt de oude weerquote:Op donderdag 29 mei 2014 11:52 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ik vind juist dat ze de walkman app helemaal verpest hebben.
Wat ik ook erg jammer vind is dat ik niet bij de lockscreen al muziek kan afspelen zoals bij mijn oude S
en hoe kan ik muziek afspelen via de lock screen?quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:59 schreef Beursaap het volgende:
[..]
vond ik ook. gwn de update eraf gooien in je downloadmap en je hebt de oude weer
Das ook iets dat mist, widgets op het lockscreen zetten. Jammer dat ze dat óók hebben weggehaald.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:15 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
en hoe kan ik muziek afspelen via de lock screen?
Je kan bij de klok wel naar links scrollen, maar daar staat dan niet de walkman insta-play widget bijquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:54 schreef Woods het volgende:
[..]
Das ook iets dat mist, widgets op het lockscreen zetten. Jammer dat ze dat óók hebben weggehaald.
ja hoor. heb et zelf eraf gegooid en mocht je toch weer teruggaan dan krijg je een update melding maar die kun je makkelijk wegdoen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:15 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
en hoe kan ik muziek afspelen via de lock screen?
4.3? Hell to the motherfucking yes! Ook heel raar: Zo nu en dan loopt het beeld 'vast' en moet ik hem aan uit klikken uit beeld om hem weer 'gestart' te krijgen. Hij is dan wel actief (4g indicator verspringt van streepje etc. ) Ding is net terug uit reparatie....quote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:46 schreef N-E-R-D het volgende:
Me telefoon loopt leeg na die laatste update. Na 2 uurtjes al 20% kwijt en amper gebruikt![]()
Meer mensen last van?
4.4.2. Vanochtend om 7 uur was hij 100% om 1 uur vanmiddag was hij al helemaal leeg zonder hem amper gebruikt te hebbenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:43 schreef Gedachtenstroom het volgende:
[..]
4.3? Hell to the motherfucking yes! Ook heel raar: Zo nu en dan loopt het beeld 'vast' en moet ik hem aan uit klikken uit beeld om hem weer 'gestart' te krijgen. Hij is dan wel actief (4g indicator verspringt van streepje etc. ) Ding is net terug uit reparatie....
Stamina aan? Gps/nfc/bluetooth/locatiebepaling uit?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:57 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
4.4.2. Vanochtend om 7 uur was hij 100% om 1 uur vanmiddag was hij al helemaal leeg zonder hem amper gebruikt te hebben
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:46 schreef N-E-R-D het volgende:
Me telefoon loopt leeg na die laatste update. Na 2 uurtjes al 20% kwijt en amper gebruikt![]()
Meer mensen last van?
Batterij snel leeg?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:57 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
4.4.2. Vanochtend om 7 uur was hij 100% om 1 uur vanmiddag was hij al helemaal leeg zonder hem amper gebruikt te hebben
Twitter even met xperia nl Webcare helpen altijd goedquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:27 schreef Kruitdampje het volgende:
Heeft iemand al een idee of er een fix is om weer toegang tot je sd kaart te krijgen? heb daar de tomtom map staan maar die doet het sinds de update niet meer
ik heb geen twitterquote:Op zaterdag 7 juni 2014 08:54 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
Twitter even met xperia nl Webcare helpen altijd goed
Of lees deze
http://www.xperiablog.net(...)d-card-restrictions/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |