Zo nogal! Vanaf 7:00 los van de lader, en zit nu nog steeds op 80%quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:48 schreef Faithz het volgende:
Z1 Compact accu gaat natuurlijk veel langer mee vanwege het kleinere scherm
Resolutie ook natuurlijk. De Z2 schijnt het wel heel goed te doen trouwens..behoorlijke accu zit erin naast gewoon goede software uiteraard!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:48 schreef Faithz het volgende:
Z1 Compact accu gaat natuurlijk veel langer mee vanwege het kleinere scherm
Had 2 maanden geleden ook nog een S en nu een Z1. Waar ik met de S met moeite de dag doorkwam haal ik het nu ruimquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:22 schreef Aardappeltaart het volgende:
Oh da's sowieso al een topreden om deze S te vervangen. Bedankt.
Welke instellingen gebruik je?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:04 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Zo nogal! Vanaf 7:00 los van de lader, en zit nu nog steeds op 80%![]()
![]()
![]()
Mijn oude S had allang aan de lader gemoeten
Ik laat Advanced Mobile Care sowieso standaard 1 keer per dag draaien, en Wi-Fi op locatie heb ik aanstaan, wachtrij achtergrond gegevens heb ik ook aangevinkt.quote:Op maandag 12 mei 2014 08:44 schreef chansadres het volgende:
[..]
Welke instellingen gebruik je?
Die van mij gaat gaat lang mee maar rond 19.00 staat hij bij mij echt rond de 70% en ik doe er niet zoveel mee
Enige wat ik niet heb ik AMC maar dat is toch alleen een virusscanner? Nouja, twee dagen op 1 accu is nog steeds een nette prestatiequote:
Task killer, Cache maakt ie leeg, maakt RAM geheugen vrij, ongewenste bestanden, virussen etcquote:Op maandag 12 mei 2014 09:02 schreef chansadres het volgende:
[..]
Enige wat ik niet heb ik AMC maar dat is toch alleen een virusscanner? Nouja, twee dagen op 1 accu is nog steeds een nette prestatie
Alleen als je er een tempered glass screenprotector op plakt. Anders is het de moeite niet waard.quote:Op maandag 12 mei 2014 13:06 schreef Jiang153 het volgende:
Zou het een aanrader zijn om een screenprotector bovenop de standaard screenprotector te plakken voor optimale bescherming?
Geef is een link?quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:20 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Alleen als je er een tempered glass screenprotector op plakt. Anders is het de moeite niet waard.
Ik vond het niet waard om voor die kleine spec verschil met de z1 veel meer te betalenquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:52 schreef kurk_droog het volgende:
Maandag krijg ik de witte Z2Van de Z naar de S is een gigantische stap
Maar van de S naar de Z2 al helemaal
Ja ik kan hem voor 500 van iemand nieuw overnemen en mijn Z verkocht voor 200. Goede deal en dan met een Sim only kan ik weer lang vooruit. Z --> Z2 is het wel waard. Sowieso gaat de Z3 ook geen hele grote stappen zetten op de soc na dan misschien.quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:12 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ik vond het niet waard om voor die kleine spec verschil met de z1 veel meer te betalen
Ja ok Z-> Z2 is dan wel anders hequote:Op woensdag 14 mei 2014 18:16 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja ik kan hem voor 500 van iemand nieuw overnemen en mijn Z verkocht voor 200. Goede deal en dan met een Sim only kan ik weer lang vooruit. Z --> Z2 is het wel waard. Sowieso gaat de Z3 ook geen hele grote stappen zetten op de soc na dan misschien.
dan heb je vast geen hoesjequote:Op zondag 18 mei 2014 11:38 schreef pindaplukker het volgende:
Mijn Compact van 1 meter hoogte op de stoep laten vallen, nu doet de speaker het niet meer
dit probleem was trouwens snel opgelost, bleek een softwarefout te zijnquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:33 schreef JaneDoe het volgende:
camera van mn z1c doet niks meer, letterlijk niks..beeld is zwart en neemt geen foto's... zo even langs de service center
Xperia Z? Ik heb dat bij mijn Z ook gehad, bekend probleem. Ter reparatie aanbieden. Ook als je een ander toestel hebt trouwens.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:27 schreef Woods het volgende:
Mijn gemaakte foto's worden automatisch in een Dropbox folder gezet en nu ik wat foto's bekijk van afgelopen dagen zie ik kleine zwarte pitjes op dezelfde plek zitten. Ik maak niet super veel foto's maar zou de camera sensor stuk zijn?
[ afbeelding ]
Links van de motor 2 zwarte pitjes en rechts tussen de 2 tegels in.
Ja Z. Hm, das balen, gaan ze trouwens lopen kutten als 1 van de waterindicatoren rood is?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:57 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Xperia Z? Ik heb dat bij mijn Z ook gehad, bekend probleem. Ter reparatie aanbieden. Ook als je een ander toestel hebt trouwens.
Waarschijnlijk wel. Je kan natuurlijk gewoon aangeven dat die indicator niks met een camera te maken heeft verder en dat het een bekend probleem is.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:58 schreef Woods het volgende:
[..]
Ja Z. Hm, das balen, gaan ze trouwens lopen kutten als 1 van de waterindicatoren rood is?
Is het een mp3 of een ander formaat? Ik zet alle muziek altijd met Mediago erop zodat ik zeker weet dat het goed werkt en dergelijkequote:Op maandag 26 mei 2014 05:52 schreef Jiang153 het volgende:
Ik zit muziek te downloaden en op mijn Z1 te doen, maar er is één nummer die het niet wilt doen. Op de PC doet die het gewoon, maar op de telefoon staat er heel de tijd "geen nummer"
Weet iemand misschien wat dit is?
Is 4.4, veel plezier ermee. Leuke update voor de Zquote:Op maandag 26 mei 2014 18:46 schreef Viro het volgende:
Er is een update voor de Z beschikbaar in Sony update service, nu aan het downloaden. Hoop dat het 4.4 is
Nicequote:Op maandag 26 mei 2014 18:46 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Is 4.4, veel plezier ermee. Leuke update voor de Z
Volgens mij wel dat staat er tenminste als ik bij eigenschappen kijk.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Is het een mp3 of een ander formaat? Ik zet alle muziek altijd met Mediago erop zodat ik zeker weet dat het goed werkt en dergelijke
Dan zal het formaat wel niet helemaal goed zijn. Daarom gebruik ik mediago. Bij Mediago van Sony weet je op je computer al of het gaat werken want zo niet dan verschijnen die nummers niet in mediago.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:49 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Volgens mij wel dat staat er tenminste als ik bij eigenschappen kijk.
Heb het geprobeerd via dropbox en via usb kabel, maar het wilt niet afspelen. Op de pc doet die het gewoon, maar op mijn Z1 is dit de enige die het niet doet
Kan dat de tags niet helemaal goed staan. Heb ik met verschillende muziekspelers gehad. Met gratis software als MP3 Tag is dat zo verholpenquote:Op maandag 26 mei 2014 05:52 schreef Jiang153 het volgende:
Ik zit muziek te downloaden en op mijn Z1 te doen, maar er is één nummer die het niet wilt doen. Op de PC doet die het gewoon, maar op de telefoon staat er heel de tijd "geen nummer"
Weet iemand misschien wat dit is?
4.4 Kitkat is er volgens mij al even, ik zit al een aantal weken op 4.4.2 met mijn Z1quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:19 schreef Gedachtenstroom het volgende:
[..]
Kan dat de tags niet helemaal goed staan. Heb ik met verschillende muziekspelers gehad. Met gratis software als MP3 Tag is dat zo verholpen
Trouwens, mijn telefoon is voor reparatie naar de servicedienst geweest. Er staat ook bij: Software update. Betekent dat dat 4.4 Kitkat eindelijk uit is gekomen? Of ben ik een van de eerste die de update krijgt?![]()
Okay. Punt is dat mijn toestel vorige week zondag de befaamde spontane 'barst in scherm' heeft gekregen. Dinsdag opgehaald, krijg hem morgen netjes terug. (Kan ik die kuttige LG-leentelefoon weer mooi terugsturen)quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:17 schreef GTIMk1 het volgende:
[..]
4.4 Kitkat is er volgens mij al even, ik zit al een aantal weken op 4.4.2 met mijn Z1
4.4.2 is beschikbaar, heb gister mijn Z geüpdatequote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:29 schreef Ener-G het volgende:
Voor de Z1 moet ie er al een tijdje zijn, de update voor de Z is inmiddels aangekondigd maar zoals vanouds is het weer een paar weken extra wachten totdat ie er daadwerkelijk is
Nope, unbranded Xperia Z (13w09 aac) hier.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:10 schreef Ener-G het volgende:
Hier nog niet.
T-Mobile zeker?
Vodafone is altijd bokke traag met hun firmware.
http://scavenger.ch/sonyupdate/?model=C6603&id=1270-4975 -> Generic NL
http://scavenger.ch/sonyupdate/?model=C6603&id=1270-4964 -> KPN
http://scavenger.ch/sonyupdate/?model=C6603&id=1270-3839 -> T-Mobile
http://scavenger.ch/sonyupdate/?model=C6603&id=1270-8442 -> Vodafone
Je kan een unbranded versie op een branded toestel flashen. Branded versies zitten vol bloatware en dat is het enige verschil met unbranded.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:19 schreef Ener-G het volgende:
Duh, de unbranded international is er altijd als eerste. De branded volgen meestal 3 tot 6 weken later
Tags heeft meestal alleen betrekking op hoe de naam weergeven wordt toch?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:19 schreef Gedachtenstroom het volgende:
[..]
Kan dat de tags niet helemaal goed staan. Heb ik met verschillende muziekspelers gehad. Met gratis software als MP3 Tag is dat zo verholpen
Trouwens, mijn telefoon is voor reparatie naar de servicedienst geweest. Er staat ook bij: Software update. Betekent dat dat 4.4 Kitkat eindelijk uit is gekomen? Of ben ik een van de eerste die de update krijgt?![]()
Hmm eens even kijken hoe dat te fixen is. Zat sowieso te twijfelen of ik er niet gewoon cyanogenmod op zet.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:24 schreef Viro het volgende:
[..]
Je kan een unbranded versie op een branded toestel flashen. Branded versies zitten vol bloatware en dat is het enige verschil met unbranded.
O.a. Maar ook dingen als naam van de artiest, album artiest, jaar, bitrate, albumcover, etc.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:08 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Tags heeft meestal alleen betrekking op hoe de naam weergeven wordt toch?
gedaan maar nog werkt alleen dit liedje nietquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:58 schreef Gedachtenstroom het volgende:
[..]
O.a. Maar ook dingen als naam van de artiest, album artiest, jaar, bitrate, albumcover, etc.
Ik kon tijden Ducksauce niet afspelen. Tags waren netjes in orde. Mik ik hem op mijn toestel; geen artiest gevonden. Mep ik dat ding in MP3Tag, laat hem ff alles erin zetten, daarna werd ie netjes gevonden.
al 10x geprobeerd en zowel geprobeerd erop te doen via dropbox, usb kabel zelfs bluetoothquote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 03:02 schreef Woods het volgende:
Geüpdate naar 4.4 en wat me gelijk opviel is dat de snelle instellingen nu in een aparte tab staanNiet aan te passen zeker? En veel trager ook
![]()
idd trager en vind het heel onhandig dat je bij die snelle instellingen niet kunt swypen maar moet tikken om naar het andere tabblad te gaan.quote:Op donderdag 29 mei 2014 03:02 schreef Woods het volgende:
Geüpdate naar 4.4 en wat me gelijk opviel is dat de snelle instellingen nu in een aparte tab staanNiet aan te passen zeker? En veel trager ook
![]()
Moet zeggen dat ie na een reboot toch wel wat sneller is geworden, maar heel onhandig ja om een aparte tab te moeten ipv ff snel wifi aan/uitzetten.quote:Op donderdag 29 mei 2014 09:11 schreef Beursaap het volgende:
[..]
[..]
idd trager en vind het heel onhandig dat je bij die snelle instellingen niet kunt swypen maar moet tikken om naar het andere tabblad te gaan.
Ik vind juist dat ze de walkman app helemaal verpest hebben.quote:Op donderdag 29 mei 2014 03:02 schreef Woods het volgende:
![]()
vond ik ook. gwn de update eraf gooien in je downloadmap en je hebt de oude weerquote:Op donderdag 29 mei 2014 11:52 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ik vind juist dat ze de walkman app helemaal verpest hebben.
Wat ik ook erg jammer vind is dat ik niet bij de lockscreen al muziek kan afspelen zoals bij mijn oude S
en hoe kan ik muziek afspelen via de lock screen?quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:59 schreef Beursaap het volgende:
[..]
vond ik ook. gwn de update eraf gooien in je downloadmap en je hebt de oude weer
Das ook iets dat mist, widgets op het lockscreen zetten. Jammer dat ze dat óók hebben weggehaald.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:15 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
en hoe kan ik muziek afspelen via de lock screen?
Je kan bij de klok wel naar links scrollen, maar daar staat dan niet de walkman insta-play widget bijquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:54 schreef Woods het volgende:
[..]
Das ook iets dat mist, widgets op het lockscreen zetten. Jammer dat ze dat óók hebben weggehaald.
ja hoor. heb et zelf eraf gegooid en mocht je toch weer teruggaan dan krijg je een update melding maar die kun je makkelijk wegdoen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:15 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
en hoe kan ik muziek afspelen via de lock screen?
4.3? Hell to the motherfucking yes! Ook heel raar: Zo nu en dan loopt het beeld 'vast' en moet ik hem aan uit klikken uit beeld om hem weer 'gestart' te krijgen. Hij is dan wel actief (4g indicator verspringt van streepje etc. ) Ding is net terug uit reparatie....quote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:46 schreef N-E-R-D het volgende:
Me telefoon loopt leeg na die laatste update. Na 2 uurtjes al 20% kwijt en amper gebruikt![]()
Meer mensen last van?
4.4.2. Vanochtend om 7 uur was hij 100% om 1 uur vanmiddag was hij al helemaal leeg zonder hem amper gebruikt te hebbenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:43 schreef Gedachtenstroom het volgende:
[..]
4.3? Hell to the motherfucking yes! Ook heel raar: Zo nu en dan loopt het beeld 'vast' en moet ik hem aan uit klikken uit beeld om hem weer 'gestart' te krijgen. Hij is dan wel actief (4g indicator verspringt van streepje etc. ) Ding is net terug uit reparatie....
Stamina aan? Gps/nfc/bluetooth/locatiebepaling uit?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:57 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
4.4.2. Vanochtend om 7 uur was hij 100% om 1 uur vanmiddag was hij al helemaal leeg zonder hem amper gebruikt te hebben
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:46 schreef N-E-R-D het volgende:
Me telefoon loopt leeg na die laatste update. Na 2 uurtjes al 20% kwijt en amper gebruikt![]()
Meer mensen last van?
Batterij snel leeg?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:57 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
4.4.2. Vanochtend om 7 uur was hij 100% om 1 uur vanmiddag was hij al helemaal leeg zonder hem amper gebruikt te hebben
Twitter even met xperia nl Webcare helpen altijd goedquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:27 schreef Kruitdampje het volgende:
Heeft iemand al een idee of er een fix is om weer toegang tot je sd kaart te krijgen? heb daar de tomtom map staan maar die doet het sinds de update niet meer
ik heb geen twitterquote:Op zaterdag 7 juni 2014 08:54 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
Twitter even met xperia nl Webcare helpen altijd goed
Of lees deze
http://www.xperiablog.net(...)d-card-restrictions/
Dan cyanogenmod proberenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 10:33 schreef Kruitdampje het volgende:
[..]
ik heb geen twitter![]()
Maar het komt er eigenlijk op neer dat je je sd kaart alleen kunt gebruiken voor het opslaan van foto's, films en audio
Dit ietsquote:Op woensdag 11 juni 2014 13:41 schreef pindaplukker het volgende:
Bestaat er voor de compact een hard case met op de achterkant een vakje waar je je pasjes in kwijt kan?
Ben niet zo van die uitklapzooi. Doelde meer op dit:quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:48 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
Dit iets
http://www.ebay.nl/sch/i.(...)h%2Bcards%26_arr%3D1
dat is bij 4.4 opgelostquote:Op donderdag 12 juni 2014 01:04 schreef Gedachtenstroom het volgende:
Het begint wel aardig irritant te worden met versie 4.3
Zo nu en dan hangt de telefoon spontaan vast, lampjes blijven netjes aan, alles doet het, maar het scherm lijkt (zoals zolderkamerautisten dat noemen) helemaal overprikkeld. Echt razend irritant.
Bekend probleem?
Ja. Dat schijnt door de Google Play-service te komen die ergens heel vrolijk doorgaat met overwerken.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:56 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
dat is bij 4.4 opgelost
alleen krijg je dan de batterij leegloop functie, maar dat is te ondervangen
klopt weet niet of de alternatieven het ook hebben, anders daar eens na kijkenquote:Op maandag 16 juni 2014 11:16 schreef Gedachtenstroom het volgende:
[..]
Ja. Dat schijnt door de Google Play-service te komen die ergens heel vrolijk doorgaat met overwerken.
Misschien heb je hier wat aan: http://www.gsmarena.com/h(...)a_z2-review-1088.phpquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:31 schreef Djeez het volgende:
Ik mag volgende week een nieuwe foon kiezen, als vervanging voor mijn Galaxy S3. Nu ben ik wel een beetje klaar met die plastic rommel van Samsung, en wil weer eens een bazentoestel. Is de Z2 een beetje een goed ding, of kan ik beter de One M8 nemen?
Dank jij. Hier blijkt de strijd in het voordeel van Sony beslist. Ze hebben wel wat minpuntjes, maar de waterdichtheid en betere camera zijn wel een pre voor mijquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:53 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Misschien heb je hier wat aan: http://www.gsmarena.com/h(...)a_z2-review-1088.php
De grotere accu lijkt me ook een behoorlijk voordeel.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:25 schreef Djeez het volgende:
[..]
Dank jij. Hier blijkt de strijd in het voordeel van Sony beslist. Ze hebben wel wat minpuntjes, maar de waterdichtheid en betere camera zijn wel een pre voor mij
Ook dat ja. Mijn S3 is na een halve dag al leegquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:03 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
De grotere accu lijkt me ook een behoorlijk voordeel.
Denk om de batterij bugquote:Op donderdag 19 juni 2014 16:29 schreef Gedachtenstroom het volgende:
En update 4.4.2 is uitgerold voor KPN! Vanavond eens in de nieuwigheidjes duiken!
Wat is die dan precies?quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:07 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
Denk om de batterij bug
Die is heel vervelend
Maar is op te lossen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |