komt pas eind mei uit.....quote:Op zondag 4 mei 2014 13:45 schreef Durnstic het volgende:
Zijn hier ook mensen al in het bezit van de Z2? Ben benieuwd naar wat ervaringen..
jep. Maar die van de Z series lijkt een stuk slechter dan die op de S zit.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:58 schreef pindaplukker het volgende:
Hier een blije xperia S gebruiker, de standaard screenprotector zit er nog steeds op..krasvrij![]()
![]()
Zit er op de z1 compact ook zon screenprotector?
wit!quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:40 schreef pindaplukker het volgende:
Vandaag mijn compact ook maar eens halen in de winkel, al die andere modellen (Z1,Z2,S5 etc) zijn zo belachelijk grootZ1 compact is precies even groot als mijn xperia S geloof ik
pleh,....een witte of een zwarte?![]()
Het is idd een witte geworden, zie je de vingerafdrukken niet op de achterkant.quote:
maar ook dat valt minder op met een witte, goede keusquote:Op donderdag 8 mei 2014 15:09 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Het is idd een witte geworden, zie je de vingerafdrukken niet op de achterkant.
Is wel krasgevoelig joh de achterkant, heb de telefoon net een half uur en er zit al een krasje op
de tietjes zijn om je telefoon via magnetische oplader aan te sluiten...ook een aanrader want dan hoef je dat kwetsbare klepje niet elke dag open en dicht te doenquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:10 schreef pindaplukker het volgende:
Tot nu toe zeer tevreden overEcht een verbetering tov de xperia S, alleen het knipper ledje mocht wel wat feller
![]()
En kan iemand mij vertellen wat die twee gouden tietjes aan de linkerkant van het toestel zijn?
oke! Gelijk maar even besteldquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:12 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
de tietjes zijn om je telefoon via magnetische oplader aan te sluiten...ook een aanrader want dan hoef je dat kwetsbare klepje niet elke dag open en dicht te doen
Zo nogal! Vanaf 7:00 los van de lader, en zit nu nog steeds op 80%quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:48 schreef Faithz het volgende:
Z1 Compact accu gaat natuurlijk veel langer mee vanwege het kleinere scherm
Resolutie ook natuurlijk. De Z2 schijnt het wel heel goed te doen trouwens..behoorlijke accu zit erin naast gewoon goede software uiteraard!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:48 schreef Faithz het volgende:
Z1 Compact accu gaat natuurlijk veel langer mee vanwege het kleinere scherm
Had 2 maanden geleden ook nog een S en nu een Z1. Waar ik met de S met moeite de dag doorkwam haal ik het nu ruimquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:22 schreef Aardappeltaart het volgende:
Oh da's sowieso al een topreden om deze S te vervangen. Bedankt.
Welke instellingen gebruik je?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:04 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Zo nogal! Vanaf 7:00 los van de lader, en zit nu nog steeds op 80%![]()
![]()
![]()
Mijn oude S had allang aan de lader gemoeten
Ik laat Advanced Mobile Care sowieso standaard 1 keer per dag draaien, en Wi-Fi op locatie heb ik aanstaan, wachtrij achtergrond gegevens heb ik ook aangevinkt.quote:Op maandag 12 mei 2014 08:44 schreef chansadres het volgende:
[..]
Welke instellingen gebruik je?
Die van mij gaat gaat lang mee maar rond 19.00 staat hij bij mij echt rond de 70% en ik doe er niet zoveel mee
Enige wat ik niet heb ik AMC maar dat is toch alleen een virusscanner? Nouja, twee dagen op 1 accu is nog steeds een nette prestatiequote:
Task killer, Cache maakt ie leeg, maakt RAM geheugen vrij, ongewenste bestanden, virussen etcquote:Op maandag 12 mei 2014 09:02 schreef chansadres het volgende:
[..]
Enige wat ik niet heb ik AMC maar dat is toch alleen een virusscanner? Nouja, twee dagen op 1 accu is nog steeds een nette prestatie
Alleen als je er een tempered glass screenprotector op plakt. Anders is het de moeite niet waard.quote:Op maandag 12 mei 2014 13:06 schreef Jiang153 het volgende:
Zou het een aanrader zijn om een screenprotector bovenop de standaard screenprotector te plakken voor optimale bescherming?
Geef is een link?quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:20 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Alleen als je er een tempered glass screenprotector op plakt. Anders is het de moeite niet waard.
Ik vond het niet waard om voor die kleine spec verschil met de z1 veel meer te betalenquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:52 schreef kurk_droog het volgende:
Maandag krijg ik de witte Z2Van de Z naar de S is een gigantische stap
Maar van de S naar de Z2 al helemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |