Die ben ik op XDA een keer tegen gekomen. Kan hem zo niet meer vinden helaas.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:11 schreef Beursaap het volgende:
[..]
tx man![]()
ben igg op zoek naar een protector met het Sony logo erop en anti finger print.
komt pas eind mei uit.....quote:Op zondag 4 mei 2014 13:45 schreef Durnstic het volgende:
Zijn hier ook mensen al in het bezit van de Z2? Ben benieuwd naar wat ervaringen..
jep. Maar die van de Z series lijkt een stuk slechter dan die op de S zit.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:58 schreef pindaplukker het volgende:
Hier een blije xperia S gebruiker, de standaard screenprotector zit er nog steeds op..krasvrij![]()
![]()
Zit er op de z1 compact ook zon screenprotector?
wit!quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:40 schreef pindaplukker het volgende:
Vandaag mijn compact ook maar eens halen in de winkel, al die andere modellen (Z1,Z2,S5 etc) zijn zo belachelijk grootZ1 compact is precies even groot als mijn xperia S geloof ik
pleh,....een witte of een zwarte?![]()
Het is idd een witte geworden, zie je de vingerafdrukken niet op de achterkant.quote:
maar ook dat valt minder op met een witte, goede keusquote:Op donderdag 8 mei 2014 15:09 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Het is idd een witte geworden, zie je de vingerafdrukken niet op de achterkant.
Is wel krasgevoelig joh de achterkant, heb de telefoon net een half uur en er zit al een krasje op
de tietjes zijn om je telefoon via magnetische oplader aan te sluiten...ook een aanrader want dan hoef je dat kwetsbare klepje niet elke dag open en dicht te doenquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:10 schreef pindaplukker het volgende:
Tot nu toe zeer tevreden overEcht een verbetering tov de xperia S, alleen het knipper ledje mocht wel wat feller
![]()
En kan iemand mij vertellen wat die twee gouden tietjes aan de linkerkant van het toestel zijn?
oke! Gelijk maar even besteldquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:12 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
de tietjes zijn om je telefoon via magnetische oplader aan te sluiten...ook een aanrader want dan hoef je dat kwetsbare klepje niet elke dag open en dicht te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |