Dan cyanogenmod proberenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 10:33 schreef Kruitdampje het volgende:
[..]
ik heb geen twitter![]()
Maar het komt er eigenlijk op neer dat je je sd kaart alleen kunt gebruiken voor het opslaan van foto's, films en audio
Dit ietsquote:Op woensdag 11 juni 2014 13:41 schreef pindaplukker het volgende:
Bestaat er voor de compact een hard case met op de achterkant een vakje waar je je pasjes in kwijt kan?
Ben niet zo van die uitklapzooi. Doelde meer op dit:quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:48 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
Dit iets
http://www.ebay.nl/sch/i.(...)h%2Bcards%26_arr%3D1
dat is bij 4.4 opgelostquote:Op donderdag 12 juni 2014 01:04 schreef Gedachtenstroom het volgende:
Het begint wel aardig irritant te worden met versie 4.3
Zo nu en dan hangt de telefoon spontaan vast, lampjes blijven netjes aan, alles doet het, maar het scherm lijkt (zoals zolderkamerautisten dat noemen) helemaal overprikkeld. Echt razend irritant.
Bekend probleem?
Ja. Dat schijnt door de Google Play-service te komen die ergens heel vrolijk doorgaat met overwerken.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:56 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
dat is bij 4.4 opgelost
alleen krijg je dan de batterij leegloop functie, maar dat is te ondervangen
klopt weet niet of de alternatieven het ook hebben, anders daar eens na kijkenquote:Op maandag 16 juni 2014 11:16 schreef Gedachtenstroom het volgende:
[..]
Ja. Dat schijnt door de Google Play-service te komen die ergens heel vrolijk doorgaat met overwerken.
Misschien heb je hier wat aan: http://www.gsmarena.com/h(...)a_z2-review-1088.phpquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:31 schreef Djeez het volgende:
Ik mag volgende week een nieuwe foon kiezen, als vervanging voor mijn Galaxy S3. Nu ben ik wel een beetje klaar met die plastic rommel van Samsung, en wil weer eens een bazentoestel. Is de Z2 een beetje een goed ding, of kan ik beter de One M8 nemen?
Dank jij. Hier blijkt de strijd in het voordeel van Sony beslist. Ze hebben wel wat minpuntjes, maar de waterdichtheid en betere camera zijn wel een pre voor mijquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:53 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Misschien heb je hier wat aan: http://www.gsmarena.com/h(...)a_z2-review-1088.php
De grotere accu lijkt me ook een behoorlijk voordeel.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:25 schreef Djeez het volgende:
[..]
Dank jij. Hier blijkt de strijd in het voordeel van Sony beslist. Ze hebben wel wat minpuntjes, maar de waterdichtheid en betere camera zijn wel een pre voor mij
Ook dat ja. Mijn S3 is na een halve dag al leegquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:03 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
De grotere accu lijkt me ook een behoorlijk voordeel.
Denk om de batterij bugquote:Op donderdag 19 juni 2014 16:29 schreef Gedachtenstroom het volgende:
En update 4.4.2 is uitgerold voor KPN! Vanavond eens in de nieuwigheidjes duiken!
Wat is die dan precies?quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:07 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
Denk om de batterij bug
Die is heel vervelend
Maar is op te lossen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |