Ja hij gaf een melding dat hij opgeladen moest worden tot boven 50%quote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:20 schreef Gedachtenstroom het volgende:
[..]
Jep. Hoewel mijn pakket 311 MB groot was....
Trouwens installeren bij 50% batterij en hoger.
Heb je een linkje naar meer info hierover?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 06:54 schreef Ener-G het volgende:
Bwaaah vlc mag niet meer bij mn externe sd kaartje, en die powerbug (en fix) is kut
Heb ik maar de informatie van sony was beter voor de batterijquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:05 schreef Gedachtenstroom het volgende:
I know. Mensen die gezeik hebben kunnen deze app proberen:
https://play.google.com/s(...)fulgeeks.gservicefix
En wat was deze informatie? Heb eens in de zoveel tijd ook last dat de batterij in een paar uur leeg trekt om een voor mij onverklaarbare reden.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 09:16 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
Heb ik maar de informatie van sony was beter voor de batterij
Dus die update maar niet installeren?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 09:13 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
Google Play Services
Eet je batterij in een paar uur op
Aanbieden bij Sony of T-Mobile waar het abonnement loopt? Heb hem deze maand een jaar.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:57 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Xperia Z? Ik heb dat bij mijn Z ook gehad, bekend probleem. Ter reparatie aanbieden. Ook als je een ander toestel hebt trouwens.
Kan wel moet je even de info lezen die doormij hierboven is genoemdquote:
Gebruik je originele kabel en op lader dus niet een cheap china variant. Dat helpt enormquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:49 schreef creno het volgende:
vanochtend de update erop gezet, maar tegen 12 uur was mijn batterij nog maar 10%
hij ligt nu al bijna vier uur aan de oplader en is nog maar 5% bij gekomen...
https://docs.google.com/d(...)3F_4tSyvQi1o63b0/pubquote:Op vrijdag 20 juni 2014 09:17 schreef InGebruik het volgende:
[..]
En wat was deze informatie? Heb eens in de zoveel tijd ook last dat de batterij in een paar uur leeg trekt om een voor mij onverklaarbare reden.
Vanmiddag maar eens de nieuwe update installeren.
Ik heb em geroot en met add op wat dingen uitgezetquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:37 schreef renwan het volgende:
Die oplaadproblemen na de laatste update beginnen nu toch wel heel erg te worden. M'n Z laadt nauwelijks nog op als ie op de lader staat. Ik moet 'm echt uitzetten wil er nog een beetje geladen worden
niet ergens spyware ofzo ?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:54 schreef Gedachtenstroom het volgende:
En ik BLIJF last houden van die irritante schijtbug, waarbij mijn toestel maar blijft zeuren en letters, opdrachten intikken die ik helemaal niet heb aangedrukt. GODVERDOMME, wat is dat irritant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |