Dat.quote:Op zondag 13 april 2014 18:19 schreef Ener-G het volgende:
Software is top, het is bijna native android. Er zit niet van die overbodige meuk overheen zoals bij Samsung of HTC.
Ik twijfel tussen deze of Nexus 5 (of misschien zelfs wel een BlackBerry)quote:Op zondag 13 april 2014 18:23 schreef Idanue het volgende:
[..]
Stop nu maar met twijfelen en haal hem gewoon.
Als je android up-to-date wil hebben ga voor de Nexus, wil je een degelijk stevig toestel neem dan een toestel uit de xperia z lijn.quote:Op zondag 13 april 2014 18:24 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen deze of Nexus 5 (of misschien zelfs wel een BlackBerry)
welke? de z of z2?quote:Op zondag 13 april 2014 18:24 schreef Faux. het volgende:
[..]
Waarom twijfel je? Wat vind je belangrijjk in een toestel?quote:Op zondag 13 april 2014 18:24 schreef Faux. het volgende:
[..]
Maar is dat ook zo? want ik kan de update inmiddels ook installeren.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:29 schreef Faithz het volgende:
Ik zou vooral bang zijn voor een negatief effect op de accu.
Volgens mijn statistieken kan ik er nog 2 dagen mee doen. Ik zal vanavond kijken wat hij aangeeft.quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:26 schreef Kruitdampje het volgende:
[..]
Maar is dat ook zo? want ik kan de update inmiddels ook installeren.
TOPquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:07 schreef chansadres het volgende:
[..]
Volgens mijn statistieken kan ik er nog 2 dagen mee doen. Ik zal vanavond kijken wat hij aangeeft.
Maar ik zeg maar. Het enige wat wijzigt is dat je niet meer zomaar op je SD kaart kunt. Voor de rest weinig aanpassingen. Ik wil zo graag mogelijk het nieuwste er op zodat hij altijd up to date is maar als je vind dat hij zo goed is, kan je wachten tot er hier word gezegd dat er een update komt met echte voordelen. Enige nadeel is dat je wel altijd een bericht krijgt dat er een update klaar staatquote:Op woensdag 16 april 2014 09:36 schreef Faithz het volgende:
Die staat ook voor mij klaar, vanavond even installeren
thnx voor de info...ik denk ik toch maar updaten. Wel vervelend dat die melding inderdaad niet meer weggaat.quote:Op woensdag 16 april 2014 10:11 schreef chansadres het volgende:
[..]
Maar ik zeg maar. Het enige wat wijzigt is dat je niet meer zomaar op je SD kaart kunt. Voor de rest weinig aanpassingen. Ik wil zo graag mogelijk het nieuwste er op zodat hij altijd up to date is maar als je vind dat hij zo goed is, kan je wachten tot er hier word gezegd dat er een update komt met echte voordelen. Enige nadeel is dat je wel altijd een bericht krijgt dat er een update klaar staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |