Jup ik ook.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:17 schreef Spaghettivreter het volgende:
Sinds die laatste 4.3 T-Mobile update springt mijn Z gelijk op de speaker wanneer ik word gebeld. Meer mensen die hier last van hebben?
wat zou er moeten gebeuren dan? Het lost echt niet op ofzo hoorquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:23 schreef egelhond het volgende:
het is en blijft een plastic laagje ik vraag me af of dat ertegen kan
Hier ook soms last van. Ene keer direct op speaker, ander keer niet.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:17 schreef Spaghettivreter het volgende:
Sinds die laatste 4.3 T-Mobile update springt mijn Z gelijk op de speaker wanneer ik word gebeld. Meer mensen die hier last van hebben?
Hier ook. Schijnt een bekend euvel te zijn na de laatste update van Chrome. Niet alleen Sony's, ook HTC's en Nokia's hebben er last van. Updates van Chrome verwijderen schijnt een oplossing te zijn.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:08 schreef Viro het volgende:
[..]
Hier ook soms last van. Ene keer direct op speaker, ander keer niet.
Niet gebruiken in zout water!! Staat in de handleiding!quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:20 schreef egelhond het volgende:
Ik heb nu een HTC One al bijna een jaar. Bevalt me prima maar de camera is om te janken zo slechte foto's af en toe.
Nu is mijn ook op de Xperia Z2 gevallen. Hij is ongeveer net zo groot als mijn HTC One dus daar ben ik alvast aan gewend.
Maar mijn volgende: op vakantie zal ik hem zeker onderwater gaan gebruiken. Maar ik heb altijd een schermfolie op het scherm ivm krassen. Zouden er schermfolies zijn die tegen water kunnen?
Hmm, even proberen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 03:21 schreef Opperprutser het volgende:
[..]
Hier ook. Schijnt een bekend euvel te zijn na de laatste update van Chrome. Niet alleen Sony's, ook HTC's en Nokia's hebben er last van. Updates van Chrome verwijderen schijnt een oplossing te zijn.
Zie ook http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1583644
Heb hier een screenprotector erop zitten die gewoon tegen water kan. Weet niet of je dat bedoeld?quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:20 schreef egelhond het volgende:
Ik heb nu een HTC One al bijna een jaar. Bevalt me prima maar de camera is om te janken zo slechte foto's af en toe.
Nu is mijn ook op de Xperia Z2 gevallen. Hij is ongeveer net zo groot als mijn HTC One dus daar ben ik alvast aan gewend.
Maar mijn volgende: op vakantie zal ik hem zeker onderwater gaan gebruiken. Maar ik heb altijd een schermfolie op het scherm ivm krassen. Zouden er schermfolies zijn die tegen water kunnen?
Dus de zee kan ik al niet in? Dan word het al niet interressantquote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:56 schreef Beursaap het volgende:
[..]
Niet gebruiken in zout water!! Staat in de handleiding!
Bij de Z wordt dit in ieder geval afgeraden, weet niet hoe dit met overige modellen zit. Verder is de telefoon tot 1,5 meter waterdicht dus moet je heb niet laten vallen bij het duiken... Blijft nog steeds een bazentelefoon verderquote:Op maandag 17 maart 2014 22:14 schreef egelhond het volgende:
[..]
Dus de zee kan ik al niet in? Dan word het al niet interressant
Let op dat zeewater geen optie is met de Xperia.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:20 schreef egelhond het volgende:
toevallig mag ik binnenkort verlengen en deze is wel heel nice....quote:Op maandag 17 maart 2014 19:03 schreef Beursaap het volgende:
http://www.allaboutphones(...)nd-verkrijgbaar.html
![]()
Wie gaat 'm kopen? Ik heb helaas nog de gewone Z
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |