Ja hoor, ben wel weer benieuwd, zeker na die extra infoquote:Op dinsdag 25 maart 2014 08:03 schreef Pat-sounds het volgende:
Kijken er nog mensen uit naar de nieuwe van Eels? Er kwam gisteren weer wat nieuwe info naar buiten klik waar gesproken wordt over 'uncomfortable' en toevoegen van heel veel strijkers, blazers e.d. Ik heb hier zin in!!!
Ik vond de laatste albums niet heel spannend, dus als ze zich wat vernieuwen is dat wat mij betreft een goed teken.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 08:03 schreef Pat-sounds het volgende:
Kijken er nog mensen uit naar de nieuwe van Eels? Er kwam gisteren weer wat nieuwe info naar buiten klik waar gesproken wordt over 'uncomfortable' en toevoegen van heel veel strijkers, blazers e.d. Ik heb hier zin in!!!
Ik ben ook overtuigd.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:47 schreef Norrage het volgende:
Ik ben eruit. School is Cool heeft een meesterwerkje gemaakt. Net als Arcade Fire goes Reflektor, is dit een geslaagde vernieuwing. Wow!
Ja, ik wel. Wonderful, Glorious was niet heel goed maar toch een paar prima nummers.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 08:03 schreef Pat-sounds het volgende:
Dat nummer is wel het echte Arcade Fire nummer van het album. Zeker dat eindequote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ben ook overtuigd.
Your Body And Me, a song by School Is Cool on Spotify.
Dat getik aan het begin is toch geniaal(Gaat ook steeds door)
De nummers die ik zo snel in mijn 2014 toplijst had gezet waren Tryst, Blue Jeans en dat nummer wat ik net noemdequote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:18 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat nummer is wel het echte Arcade Fire nummer van het album. Zeker dat einde
Mijn hoogtepunten zijn toch die tragere nummer. Hollow Hill, Black Dog Painting, Tryst
?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De nummers die ik zo snel in mijn 2014 toplijst had gezet waren Tryst, Blue Jeans en dat nummer wat ik net noemde
Blue Jeans doet me aan een ander nummer denken, weet alleen niet welke
Niet qua titel, maar qua muziekquote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:21 schreef ranja het volgende:
[..]
David Bowie - Blue Jean
Ladytron - Blue Jeans
?
Blur - Blue Jeansquote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:21 schreef ranja het volgende:
[..]
David Bowie - Blue Jean
Ladytron - Blue Jeans
?
Het liedje Incie Cindy is al een tijdje uit. En geheel in stijl met de EP geheel kut.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:07 schreef Tchock het volgende:
De Pixies brengen een nieuw album uit wat klinkt als een TT hier: "Indie Cindy"
edit: Oh, dat wisten jullie gisteren al. Nou ja.
23 jaar toch?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Volgens mij is het dit jaar precies 20 jaar geleden dat Frank Black Francis zijn laatste goeie plaat gemaakt heeft, sowieso.
Nee, zijn 1e solo was mwa, maar Teenager of the Year werd door mij nog behoorlijk puik bevonden.quote:
Oh, ik ben al heel snel afgehaakt bij zijn soloplaten.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nee, zijn 1e solo was mwa, maar Teenager of the Year werd door mij nog behoorlijk puik bevonden.
Trompe le Monde heeft nog wel een hoop leuke nummers hoor, een nummer als Alec Eifel staat zelfs heel hoog in m'n Pixiessonglijstjequote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:44 schreef methodmich het volgende:
Trompe Le Monde vond ik al wat minder, eigenlijk. Ben stiekem best wel benieuwd, maar ergens ook bang dat het tegen zal vallen. Had ik ook bij The Lemonheads destijds.
Surfer Rosa is een prima album. Met vlagen wat t raar naar mijn smaak maar de goede nummers zijn ook echt briljant.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:52 schreef Bosbeetle het volgende:
Pixies ken ik voornamelijk van zo'n best of en die is prima
Ja, wellicht wel. Die past er ook zeker bij. Maar gevoelsmatig vond ik de eerste albums toch beter.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:48 schreef ranja het volgende:
[..]
Trompe le Monde heeft nog wel een hoop leuke nummers hoor, een nummer als Alec Eifel staat zelfs heel hoog in m'n Pixiessonglijstje
Doolittlequote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Surfer Rosa is een prima album. Met vlagen wat t raar naar mijn smaak maar de goede nummers zijn ook echt briljant.
Die vind ik ook ruimschoots de beste. Al zijn Surfer Rosa, Come on Pelgrim en Bossanova ook niet slecht.quote:
Als jij gewoon 's bij de 'B' blijft, waar je nu hoort, dan hebben de grote mensen 't wel over de 'P', ok?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Surfer Rosa is een prima album. Met vlagen wat t raar naar mijn smaak maar de goede nummers zijn ook echt briljant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:03 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Als jij gewoon 's bij de 'B' blijft, waar je nu hoort, dan hebben de grote mensen 't wel over de 'P', ok?Ok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat moet van iTunes. Tenzij ik alles handmatig ga sorteren op achternaam, maar dat is a) heel veel werk en b) heb ik door users hier ingezien praktisch onmogelijk.quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:11 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Zou interessanter zijn als ie 'm onder de 'R' of 'Z' had staan.
Ik ken serieus iemand die uit 'principe' (tot op de dag van vandaag snap ik niet welk principe) de muziek onder de naam van Robert Zimmerman had staan.quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:12 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ik ken serieus iemand die uit 'principe' (tot op de dag van vandaag snap ik niet welk principe) de muziek onder de naam van Robert Zimmerman had staan.
Die heeft zeker Gordon ook onder de H staan.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:12 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ik ken serieus iemand die uit 'principe' (tot op de dag van vandaag snap ik niet welk principe) de muziek onder de naam van Robert Zimmerman had staan.
What the fuck, Gordon heet eigenlijk Cornelis Willem Heuckeroth? My life, all that time, it was a lie.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die heeft zeker Gordon ook onder de H staan.
En Zanger Bob onder Bob Offenberg zekerquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die heeft zeker Gordon ook onder de H staan.
Als ik zo'n naam had zou ik hem ook niet gebruikenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:17 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
What the fuck, Gordon heet eigenlijk Cornelis Willem Heuckeroth? My life, all that time, it was a lie.
Ben je gek? Klinkt juist als een ruige zeevaarder uit de 17e eeuw.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als ik zo'n naam had zou ik hem ook niet gebruiken
Wat dacht je van Stefani Germanottaquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als ik zo'n naam had zou ik hem ook niet gebruiken
Die had inderdaad zo op de boot bij Willem Barentsz kunnen zittenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:19 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ben je gek? Klinkt juist als een ruige zeevaarder uit de 17e eeuw.
Klinkt als de echte naam van Gwen Stefani.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat dacht je van Stefani Germanotta
Lady Gagaquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Klinkt als de echte naam van Gwen Stefani.
Oh die mogen vast wel een nummer helemaal spelen. Misschien wel 2.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:32 schreef Felagund het volgende:
Muziek van Traumahelikopter vanavond bij DWDD.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:46 schreef Tchock het volgende:
I'm Wide Awake It's Morning is een prachtig album.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:44 schreef ranja het volgende:
[..]
Oh die mogen vast wel een nummer helemaal spelen. Misschien wel 2.
Volgens mij heb ik dit ook alleen maar gedownload omdat iemand hier (jij?) het aanraadde.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:47 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zijn meest normale, toegankelijke en lekkere album dat je in zijn geheel kan luisteren. Zijn andere albums hebben de betere nummers, maar zijn veel experimenteler en hebben er ook echt troep tussen zitten
Dat zou best kunnen, volgens mij lopen hier niet bijster veel Bright Eyes fans rond. Tenminste niet zij die het vaak proberen te pluggen zoals ikquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dit ook alleen maar gedownload omdat iemand hier (jij?) het aanraadde.
Bright Eyesquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:48 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, volgens mij lopen hier niet bijster veel Bright Eyes fans rond. Tenminste niet zij die het vaak proberen te pluggen zoals ik
Omdat je zo aandringtquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je komst in het Indie topic zou gewaardeerd worden
Wat zijn nu je vijf favoriete albums?quote:
Ik vind alleen dat 2008 album van 'm wel fijn.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:23 schreef Moody het volgende:
[..]
Bright EyesConor Oberst
Ken je deze al van Conor? http://www.musicmeter.nl/album/252964
Heb ik niet.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat zijn nu je vijf favoriete albums?
Er staat een verbod op bespreken wat indie is in dit topic.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb ik niet.
Gisteren heb ik wel twee albums gedownload omdat je toch ergens moet beginnen van Of monsters and men, en Florence & the machine.
Weet niet of dat berhaupt wel Indie is maar ik moet ergens beginnen.
Indie is lastig te definiren, n definitie is dat de muziek op een onafhankelijk label uit moet komen. Dan is bijvoorbeeld Madvillain (hip hop) ook indie.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb ik niet.
Gisteren heb ik wel twee albums gedownload omdat je toch ergens moet beginnen van Of monsters and men, en Florence & the machine.
En dit.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er staat een verbod op bespreken wat indie is in dit topic.
Wist niet dat je kwaad werd.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er staat een verbod op bespreken wat indie is in dit topic.
Werd ik ook niet.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wist niet dat je kwaad werd.
Goed begin hoor.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb ik niet.
Oh, dat is een goede tip ja. En als je hier een album roept dat je tof vindt kan iedereen je overladen met dingen die je dan ook leuk vindt.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:01 schreef Moody het volgende:
[..]
Goed begin hoor.
Tip voor jou: Ga Last.fm gebruiken. Voer wat artiesten in die je wel leuk vindt en ga van daaruit verder. Last.fm raad je artiesten aan in hetzelfde straatje. Succes
Cover ziet er uit als shoegaze en iets dat P4K zou kunnen waarderenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:03 schreef Tchock het volgende:
Ik weet niet wat dit is maar door de albumart wil ik het horen.
[ afbeelding ]
edit:
Verrek. Klinkt ook wel leuk.
Dat is wellicht de meest besproken band in de afgelopen 10 jaar in dit topicquote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:22 schreef Tripledutch het volgende:
Door dit topic gister The National gaan luisteren. Ik weet niet meer wie er over begon, maar mijn dank is zeer groot!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb echt nooit zin om The National te luisteren, is die plaat van vorig jaar representatief voor hun discografie? Want dan laat ik het erbij zitten, vond die zaaddodend saai.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:28 schreef Moody het volgende:
[..]
Dat is wellicht de meest besproken band in de afgelopen 10 jaar in dit topicSteengoed idd
Vergeet de oudere albums (Alligator en Boxer) ook niet. Dat zijn imo de beste 2.
Virginia EP bevat ook heel sterke liedjes.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:28 schreef Moody het volgende:
[..]
Dat is wellicht de meest besproken band in de afgelopen 10 jaar in dit topicSteengoed idd
Vergeet de oudere albums (Alligator en Boxer) ook niet. Dat zijn imo de beste 2.
Als er geen Japanse tienermeisjes doorheen schreeuwen is het al saai volgens jou.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:30 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik heb echt nooit zin om The National te luisteren, is die plaat van vorig jaar representatief voor hun discografie? Want dan laat ik het erbij zitten, vond die zaaddodend saai.
Uitstekende band. Wat mij betreft zijn High Violet en Boxer het best. Trouble Will Find Me is ook ijzersterk. En Abel.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:22 schreef Tripledutch het volgende:
Door dit topic gister The National gaan luisteren. Ik weet niet meer wie er over begon, maar mijn dank is zeer groot!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die laatste is de saaiste uit hun discografiequote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:30 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik heb echt nooit zin om The National te luisteren, is die plaat van vorig jaar representatief voor hun discografie? Want dan laat ik het erbij zitten, vond die zaaddodend saai.
Die is live echt geniaal. Krijgt het publiek bijna altijd een fles wijn over zich heenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:32 schreef Tchock het volgende:
Maar Kerft, even serieus. Is dit ook saai?
Bij de twee shows die ik heb gezien waren dat andere nummers, maar hij doet het wel elke show een keerquote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:35 schreef Moody het volgende:
[..]
Die is live echt geniaal. Krijgt het publiek bij altijd een fles wijn over zich heen
Dit klinkt wel beter ja.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:32 schreef Tchock het volgende:
Maar Kerft, even serieus. Is dit ook saai?
Zal ik doen, ik ben de beroerdste niet.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:32 schreef Moody het volgende:
[..]
Die laatste is de saaiste uit hun discografie
Maar zoals bij alle platen van The National valt er soms veel op zijn plek na wat luisterbeurten. Dat geldt overigens meer voor hun oudere platen dan voor de laatste 2. Die vallen vrijwel direct goed....
Boxer is wellicht het "spannendst". Misschien nog wat luisterbeurtjes gunnen?
Je kan toch naar 1 of 2 nummers luisteren?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:34 schreef Tchock het volgende:
Hier staat trouwens aan:
[ afbeelding ]
Wonderschoon, maar met zo veel ambient weet ik niet helemaal wat ik er mee aan moet. Ik kan niet 80 minuten ingespannen naar iets luisteren waar zo weinig in gebeurt, en pauzeren is eigenlijk funest voor de muziek.
Elk nummer duurt 20 minuten en loopt over in de volgendequote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:37 schreef DO2 het volgende:
[..]
Je kan toch naar 1 of 2 nummers luisteren?
Niet als je jezelf verplicht alles te raten.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:37 schreef DO2 het volgende:
[..]
Je kan toch naar 1 of 2 nummers luisteren?
Zo erg is het toch niet, zeker?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:28 schreef Moody het volgende:
[..]
Dat is wellicht de meest besproken band in de afgelopen 10 jaar in dit topic![]()
Ook een lekkere van Alligator:quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:35 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Dit klinkt wel beter ja.
[..]
Zal ik doen, ik ben de beroerdste niet.
Ja, ik weet het. En het voelt als heiligschennis om 'm na 1 nummer af te zetten, ofzo?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Elk nummer duurt 20 minuten en loopt over in de volgende
Zal Boxer wel eens een keer door de roulatie houden, als het iig niet zo saai is als die plaat van vorig jaar dan wil ik het best proberen, dus dat doe ik dan ook wel.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:39 schreef Moody het volgende:
[..]
Ook een lekkere van Alligator:
The National moet het vaak hebben van herhaling in de teksten, de sterk aanwezige drums en "voorspelbare" climaxen. Moet je van houden. I like it
Wat jij nu als saai bestemd, kan je over 5 jaar weer geniaal vinden hequote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:40 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Zal Boxer wel eens een keer door de roulatie houden, als het iig niet zo saai is als die plaat van vorig jaar dan wil ik het best proberen, dus dat doe ik dan ook wel.
niets mis mee toch? goede bandsquote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:40 schreef Moody het volgende:
[..]
AF, The National en Radiohead zijn de grote 3 naar mijn weten in dit topic. Komen elk jaar herhaaldelijk terug
Oh, ok. Is mij nooit echt opgevallen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:40 schreef Moody het volgende:
[..]
AF, The National en Radiohead zijn de grote 3 naar mijn weten in dit topic. Komen elk jaar herhaaldelijk terug
Ik heb het over bands die veel besproken worden. Dat hangt natuurlijk niet samen met kwaliteitquote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:42 schreef DO2 het volgende:
[..]
Oh, ok. Is mij nooit echt opgevallen.
Ik vind The National iig beduidend minder dan de andere 2 bands die je daar noemt.
Ja, dat ook. Maar omdat de nummers in elkaar overlopen voelt dat alsnog als middenin vallenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:40 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. En het voelt als heiligschennis om 'm na 1 nummer af te zetten, ofzo?
Radiohead is wel een van de zeldzame bands waar het gewoon hl vaak over gaat. Nieuw materiaal of niet. The National was hier voor vandaag al tijden niet genoemd, en AF kwam tussen the Suburbs en Reflektor ook weinig langs.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:40 schreef Moody het volgende:
[..]
Er waren ook nog heel wat jaren indie-topic voordat jij hier voor het eerst een kijkje ging nemen hequote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Radiohead is wel een van de zeldzame bands waar het gewoon hl vaak over gaat. Nieuw materiaal of niet. The National was hier voor vandaag al tijden niet genoemd, en AF kwam tussen the Suburbs en Reflektor ook weinig langs.
Oh, natuurlijk. Laat ik het dan nuanceren tot sinds ik hier post.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:48 schreef Moody het volgende:
[..]
Er waren ook nog heel wat jaren indie-topic voordat jij hier voor het eerst een kijkje ging nemen he
Niet dat ik weet. Lijkt me ook schier onmogelijk, aangezien volgens mij alleen van elke post de poster, tijd en ID worden bijgehouden.quote:Maar...ben wel benieuwd of er een statistiek voor is. Meest gebruikte woord in de reeks? Kunnen we zelf de bandnamen er wel uit vissen
Ik kende Future Islands nog nietquote:
Is wel eens voorbij gekomen volgens mij.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:21 schreef DO2 het volgende:
Dat album van The War On Drugs is niet verkeerd, trouwens. Was dat al bekend, hier?
Oh, die ken ik ook.quote:
Alleen Alligator vind ik cht fijn.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:28 schreef Moody het volgende:
[..]
Heeeel af en toe heb ik een sociaal levenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:42 schreef DO2 het volgende:
Geen Norrage vandaag... Is ie op bezoek bij z'n oma, ofzo?
Wat een poep zeg. Ik had na Midnight wel hoop op een tof album, maar dit is gewoon weer dezelfde voorspelbare rommel.quote:Op woensdag 26 maart 2014 00:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een rust hier
Kan ik met gerust hart zeggen dat ik de laatste van Coldplay, Magic, best een fijn liedje vind
Het is best rustgevend.. maar als het niet zo werkt is het gewoon simpelweg... kut, ja.quote:Op woensdag 26 maart 2014 00:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat een poep zeg. Ik had na Midnight wel hoop op een tof album, maar dit is gewoon weer dezelfde voorspelbare rommel.
Het is zo jammer dat ze niet iets bijzonders kunnen of durven maken. Er moet weer zo'n pompende housebeat in, dezelfde voorspelbare hook in de vocalen, het is allemaal een hit-receptje.quote:Op woensdag 26 maart 2014 00:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is best rustgevend.. maar als het niet zo werkt is het gewoon simpelweg... kut, ja.
Ja dat is wel waar.. al blijft Yellow wel een fijn nummer. Maar het is niet spannend en het durft niets.. veel te veilig.quote:Op woensdag 26 maart 2014 00:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is zo jammer dat ze niet iets bijzonders kunnen of durven maken. Er moet weer zo'n pompende housebeat in, dezelfde voorspelbare hook in de vocalen, het is allemaal een hit-receptje.
Midnight vond ik ook drie keer niets.quote:Op woensdag 26 maart 2014 00:20 schreef Norrage het volgende:
Ik vind het ook wat lekker terwijl ik midnight weer troep vind
Oja verdomme, wat een deceptie was datquote:Op woensdag 26 maart 2014 00:20 schreef Kerftminister het volgende:
Is bij die nieuwe Black Keys ook, en guess what, zal nog blijven verkopen ook, dat is het kutte.
Nummers die je niet mee kunt zingenquote:Op woensdag 26 maart 2014 00:21 schreef Tchock het volgende:
Midnight is niet de track van het jaar of zo, maar het is wel anders. Gedurfd. Sowieso duurt het te lang voor een hit, maar het is ook grotendeels ondansbaar en onmogelijk om mee te zingen. Druist totaal in tegen wat Coldplay de laatste jaren gemaakt heeft, en dat vind ik lovenswaardig.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 00:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nummers die je niet mee kunt zingen
Ik ken niet veel shoegaze die ik mee kan zingen.quote:
Wanneer worden we uitgenodigd voor het huwelijksfeest?quote:Op woensdag 26 maart 2014 00:06 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik heb Angel Olsen van dichtbij gezien, hihihi. Erg sterk optreden.
Als ze berhaupt ooit van mijn bestaan weet, meld ik 't hier meteen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 00:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wanneer worden we uitgenodigd voor het huwelijksfeest?
Ja. Erg mooi, ja. Alsof je zwemt in de warme ogen van ene Angel Olsen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 00:51 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik vind dit misschien wel 't mooiste wat ik tot nu toe, met dank aan On, heb gehoord dit jaar:
Even onze adoratie daargelaten, live is ze cht een aanrader. Lekker no-nonsense met zo nu en dan een flauw grapje tussendoor. Vooral White Fire is live echt geweldig.quote:Op woensdag 26 maart 2014 01:08 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ja. Erg mooi, ja. Alsof je zwemt in de warme ogen van ene Angel Olsen.
Pff.. dit forum toch de beste bronquote:Op woensdag 26 maart 2014 08:42 schreef TheVulture het volgende:
Op welke sites spotten jullie meestal nieuwe bandjes/muziek aan de hand van reviews? Ik zit vaak op NME maar zijn er meer aanraders?
Ja buiten dit topic natuurlijkquote:Op woensdag 26 maart 2014 08:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
Pff.. dit forum toch de beste bron
Ik heb niet direct een site. Pitchfork is obvious natuurlijk, en 3voor12.nl...en verder volg ik gewoon veels blogs en sites op facebook/twitter. Dat is denk ik het belangrijkst
En MusicMeter is natuurlijk prima. Die rotatie-lijst is altijd interessant.quote:Op woensdag 26 maart 2014 08:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja buiten dit topic natuurlijk
3voor12 zijn naar mijn idee altijd al vrij laat als het om niet-Nederlandse bands gaat
RYMquote:Op woensdag 26 maart 2014 08:42 schreef TheVulture het volgende:
Op welke sites spotten jullie meestal nieuwe bandjes/muziek aan de hand van reviews? Ik zit vaak op NME maar zijn er meer aanraders?
quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:51 schreef Gehenna het volgende:
[..]
MUZ / Gezocht: muziekreviewers
Dit kan je doorbraak worden
Norrage zei al dat hij de enige is die deze band kent.quote:Een voorbeeldje van wat blijft liggen:
Mensenkinderen - Het lied van schijn en wezen
Nog 2 sterke blogs:quote:Op woensdag 26 maart 2014 08:42 schreef TheVulture het volgende:
Vergeet Pat-Sounds niet he!quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:54 schreef Moody het volgende:
[..]
Nog 2 sterke blogs:
http://www.kickingthehabit.nl/
http://prettymuchamazing.com/
+1!quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Vergeet Pat-Sounds niet he!
Pat-Sounds > PK4quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Uiteraardquote:Op woensdag 26 maart 2014 09:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat is die Casablancas toch een ongelooflijke kneus met z'n zogenaamde protestplaat en 'in-between area in music that hasn't been explored'. Flikker toch op, die vent kan er berhaupt geen zak van. Dat filmpje ook in 't artikel, geef die man een spreekverbod met zijn quasi-wijsheden en kerkhof van opengetrapte deuren.quote:The Strokes' Julian Casablancas and his band the Voidz have shared a new video where they introduce themselves and talk about the origins of the band. There's VHS-quality footage featuring rehearsals, performances, and previews of new music. Watch below.
Casablancas describes the album as a "protest record" and says the band's name refers to that "in-between area in music that hasn't been explored". When asked what the band's music sounds like, guitarist Jeramy Gritter describes it: "It sounds like music of our time."
http://pitchfork.com/news(...)-in-video-interview/
quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:11 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Wat is die Casablancas toch een ongelooflijke kneus met z'n zogenaamde protestplaat en 'in-between area in music that hasn't been explored'. Flikker toch op, die vent kan er berhaupt geen zak van.
Echt he, wat een hoopje stront is dat gewordenquote:Op woensdag 26 maart 2014 10:11 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Wat is die Casablancas toch een ongelooflijke kneus met z'n zogenaamde protestplaat en 'in-between area in music that hasn't been explored'. Flikker toch op, die vent kan er berhaupt geen zak van. Dat filmpje ook in 't artikel, geef die man een spreekverbod met zijn quasi-wijsheden en kerkhof van opengetrapte deuren.
Heb ik gisteren al wat van geluisterd, klinkt inderdaad meer dan primaquote:Op woensdag 26 maart 2014 10:35 schreef Mansjester het volgende:
Nieuwe album van The war on drugs krijgt vijf sterren in de Volkskrant
Mensenkinderenquote:Op woensdag 26 maart 2014 09:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
[..]
Norrage zei al dat hij de enige is die deze band kent.
Niet helemaal waarquote:Op woensdag 26 maart 2014 09:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
[..]
Norrage zei al dat hij de enige is die deze band kent.
Dacht ik alquote:Op woensdag 26 maart 2014 11:18 schreef Kerftminister het volgende:
Heb die recente Young Fathers plaat opstaan, maar dat is echt niet mijn ding, sorry.
Ja het zijn iets teveel fusion en elektronische stukjes voor mijn liking.quote:
Ik vind dat deze wel in de OP kan. We hebben nog geen topicheader.quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:28 schreef Felagund het volgende:
[ afbeelding ], van CDwow, past goed bij de topictitel van het vorige topic.
We moeten nu wel iets met onze gestegen populariteit doen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind dat deze wel in de OP kan. We hebben nog geen topicheader.
Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat dat vragen om problemen is.quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:40 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
vaste gasten lijstje met user icons.
Hier hebben we er toch niet zoveel, kan niet zo moeilijk zijn toch?quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat dat vragen om problemen is.
We kunnen onzelf wingdings aanlerenquote:Op woensdag 26 maart 2014 11:41 schreef Norrage het volgende:
Doe maar plaatjesloos hoor die OP. We zijn toch indie? We doen het nders.
Of gewoon nietquote:Op woensdag 26 maart 2014 11:41 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Hier hebben we er toch niet zoveel, kan niet zo moeilijk zijn toch?
Anders op een andere manier onze topusers eren, dmv gekozen aanraders ofzo.
Er gaan altijd mensen zeuren dat ze onterecht niet of juist wel in de OP staan, mensen die langskomen, in de OP willen en nooit meer terugkomen, en voor je het weet heb je een lijst van 50 mensen waar je driekwart niet van kent en waar iedereen over loopt te zeuren.quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:41 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Hier hebben we er toch niet zoveel, kan niet zo moeilijk zijn toch?
Anders op een andere manier onze topusers eren, dmv gekozen aanraders ofzo.
Doe een lijst met geanonimiseerde quotesquote:Op woensdag 26 maart 2014 11:44 schreef BoerBert het volgende:
Zo'n lijst met icons is stom, joh. Ik sta ook nog ergens in zo'n lijst terwijl ik er eens per half jaar post
Goed punt.quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er gaan altijd mensen zeuren dat ze onterecht niet of juist wel in de OP staan, mensen die langskomen, in de OP willen en nooit meer terugkomen, en voor je het weet heb je een lijst van 50 mensen waar je driekwart niet van kent en waar iedereen over loopt te zeuren.
MUZ / Gitaristentopic #605: Met signature gitarenquote:Op woensdag 26 maart 2014 11:44 schreef BoerBert het volgende:
Zo'n lijst met icons is stom, joh. Ik sta ook nog ergens in zo'n lijst terwijl ik er eens per half jaar post
Haha ja euh, die dus. Kansloos topic joh. Iedereen Braddie uitlachen en dan zelf filmpjes posten van je mentalbandje of je covertje van een Jason Derulo-liedjequote:Op woensdag 26 maart 2014 11:57 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
MUZ / Gitaristentopic #605: Met signature gitaren
Ik heb daar een paar keer gepost, maar dat is echt zo'n sneue vertoning van coverbandpromotie- en adoratie. Het gaat daar amper over gitaren.quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:58 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Haha ja euh, die dus. Kansloos topic joh. Iedereen Braddie uitlachen en dan zelf filmpjes posten van je mentalbandje of je covertje van een Jason Derulo-liedje.
Braddiequote:Op woensdag 26 maart 2014 11:58 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Haha ja euh, die dus. Kansloos topic joh. Iedereen Braddie uitlachen en dan zelf filmpjes posten van je mentalbandje of je covertje van een Jason Derulo-liedje.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
In dat recente topic post hij en wordt hij niet gebashtBest uniek onterecht.
Dit zijn de echt trieste topics: R&P / begrafenis + ex-schoonfamiliequote:
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)tatus%5B%5D=centraalquote:Op woensdag 26 maart 2014 12:12 schreef Kerftminister het volgende:
Wat is eigenlijk de deal met Braddie? Zie hem af en toe wel eens posten en hij komt wel over als een sukkel (foto's bewijzen dat ook), maar dat zijn er zoveel op FOK! Waarom is hij een groot bashfestijn?
- Schept enorm op over wat hij allemaal kanquote:Op woensdag 26 maart 2014 12:12 schreef Kerftminister het volgende:
Wat is eigenlijk de deal met Braddie? Zie hem af en toe wel eens posten en hij komt wel over als een sukkel (foto's bewijzen dat ook), maar dat zijn er zoveel op FOK! Waarom is hij een groot bashfestijn?
Oh, en dit.quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:16 schreef Maxerazzi het volgende:
Braddie is een running gag. Niets meer, niets minder. "Haha, een Braddie-topic, laat ik daar op gaan kankeren, want dat is super grappig." Daarnaast heeft-ie nogal een gigantische plaat voor z'n kop, dus dat maakt het allemaal wat leuker voor die users. Then again, het gebeurt vooral in KLB, waar sowieso de grootste misantropen en bovenal gigantisch zelfoverschattende user rondlopen.
Het is overigens wel een ontzettende sul, dat wel.
KLB.quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:16 schreef Maxerazzi het volgende:
Braddie is een running gag. Niets meer, niets minder. "Haha, een Braddie-topic, laat ik daar op gaan kankeren, want dat is super grappig." Daarnaast heeft-ie nogal een gigantische plaat voor z'n kop, dus dat maakt het allemaal wat leuker voor die users. Then again, het gebeurt vooral in KLB, waar sowieso de grootste misantropen en bovenal gigantisch zelfoverschattende user rondlopen.
Het is overigens wel een ontzettende sul, dat wel.
En ook alleen maar vrouwe die triest lopen doenquote:Op woensdag 26 maart 2014 12:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit zijn de echt trieste topics: R&P / begrafenis + ex-schoonfamilie
Iemand die naar een begrafenis wil, maar wat problemen met de familie heeft, wordt volledig de grond ingeboord, omdat ze toch gaat
Weet jij ook dat topic dat iemand bij hem thuis kwam om iets op te halen en allemaal rare mensen en opgestapelde (vermoedelijk gestolen) spullen zag? Kan dat zo snel niet vinden maar man, wat heb ik gelachen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:22 schreef Arn0 het volgende:
KLB / Amsterdams meisje die vandaag bij me was.
Ook een klassieker.
Dat laatste is juist wel leuk manquote:Op woensdag 26 maart 2014 12:22 schreef Maxerazzi het volgende:
Wat ik zo apart (lees: sneu) vind aan KLB is dat daar een hele troep users schijnbaar hun hele leven in het teken zet van trollen en het ontmaskeren van klonen. Vooral dat laatste, who gives a flying fuck, man.
Naar mijn idee wordt er ook aardig wat laster verspreid. Zou het niet direct geloven.quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Weet jij ook dat topic dat iemand bij hem thuis kwam om iets op te halen en allemaal rare mensen en opgestapelde (vermoedelijk gestolen) spullen zag? Kan dat zo snel niet vinden maar man, wat heb ik gelachen.
Vanzelfsprekend.quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Naar mijn idee wordt er ook aardig wat laster verspreid. Zou het niet direct geloven.
Mwah, check zijn V&A historie maar eensquote:Op woensdag 26 maart 2014 12:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Naar mijn idee wordt er ook aardig wat laster verspreid. Zou het niet direct geloven.
Precies.quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:28 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Mwah, check zijn V&A historie maar eensIk wil hem niet daarvan beschuldigen maar hij koopt op zijn minst toch heel vaak impulsaankopen en dan een week later terug verkopen.
En verder is Braddie zelf ontzettend uit op aandacht, dus echt medelijden kan ik met hem niet hebben.
Natuurlijk is het een idioot, maar in dat gitaristentopic zitten dus gasten steeds te posten 'We hoeven je gitaarfilmpjes niet te zien gaan eens leren idioot' terwijl ze zelf in de grootste mongolenbands zitten. Braddie heeft het tenminste nog over gitaren. En als je dan Braddie wil verdedigen, wordt je zelf uitgescholdenquote:Op woensdag 26 maart 2014 12:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
- Schept enorm op over wat hij allemaal kan
- Roept om de paar maanden dat hij er klaar mee is en nooit meer terugkomt en komt altijd terug
- Heeft wat users semi-opgelicht bij een V&A-dealtje (verhaal is vaag)
I call bullshit.quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
En dat ik veel betere dingen te doen heb.
Dat zul je vast al afdoende hebben voorbereid, want anders zou ieder woord aan iets als Braddie te veel zijn op 't moment.quote:
Laten we net doen alsof dat waar is ja.quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:31 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Dat zul je vast al afdoende hebben voorbereid, want anders zou ieder woord aan iets als Braddie te veel zijn op 't moment.
Ik kwam weer een random gifje tegen, dus die gebruik ik nu maar.quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Laten we net doen alsof dat waar is ja.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:33 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ik kwam weer een random gifje tegen, dus die gebruik ik nu maar.
[ afbeelding ]
Dit gifje krijgt van mij drie Aadsquote:Op woensdag 26 maart 2014 12:33 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ik kwam weer een random gifje tegen, dus die gebruik ik nu maar.
[ afbeelding ]
Dit is beetje niveau KLBquote:Op woensdag 26 maart 2014 12:35 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Dit gifje krijgt van mij drie Aads
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Aad in combinatie met KLB? Alsjeblieft, haal deze post wegquote:Op woensdag 26 maart 2014 12:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit is beetje niveau KLBTriest dus....
[ afbeelding ]
Klinkt best tof op 't eerste gehoor, die plaat van Brace/Choir.quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:06 schreef On het volgende:
Brace/Choir heeft een goed, licht spacend album uitgebracht. Ook op Spotify.
Spotify
Hee, ik wist niet dat Spotify linken werkt.
En dit album van The Yossarians is ook een aanrader.
V&A / [V&A] [Ervaringen] Voor kopers en verkopersquote:Op woensdag 26 maart 2014 12:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Weet jij ook dat topic dat iemand bij hem thuis kwam om iets op te halen en allemaal rare mensen en opgestapelde (vermoedelijk gestolen) spullen zag? Kan dat zo snel niet vinden maar man, wat heb ik gelachen.
Jaa!quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
V&A / [V&A] [Ervaringen] Voor kopers en verkopers
Tof, ben benieuwd.twitter:dharringtone twitterde op woensdag 26-03-2014 om 15:14:57My first solo EP will be out on OTHER PEOPLE May 5th. "Before This There Was One Heart But A Thousand Thoughts." http://t.co/WrpHLyiuuS reageer retweet
quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:16 schreef BoerBert het volgende:
Tof, ben benieuwd.twitter:dharringtone twitterde op woensdag 26-03-2014 om 15:14:57My first solo EP will be out on OTHER PEOPLE May 5th. "Before This There Was One Heart But A Thousand Thoughts." http://t.co/WrpHLyiuuS reageer retweet
Dat is echt een typische Prog-Rock hoesquote:Op woensdag 26 maart 2014 15:18 schreef Tchock het volgende:
[..]Dat is echt heel veelbelovend. Die man heeft z veel talent. En ik krijg 'm dus sowieso weer eerder, ghe ghe.
Wel een bijzonder lelijke hoes.
[ afbeelding ]
Het zou ook zomaar prog-rock kunnen zijn. Darkside neigt daar soms ook wel wat naar, vooral live, en Harrington heeft nog niets solo gemaakt dus ik heb ook geen verwachtingen verder.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:52 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Dat is echt een typische Prog-Rock hoes
quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:18 schreef Tchock het volgende:
[..]Dat is echt heel veelbelovend. Die man heeft z veel talent. En ik krijg 'm dus sowieso weer eerder, ghe ghe.
[ afbeelding ]
Hij had dat Nick Drake-covertje in die mix een tijdje terug, misschien ook wel een beetje dat soort spul erop.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het zou ook zomaar prog-rock kunnen zijn. Darkside neigt daar soms ook wel wat naar, vooral live, en Harrington heeft nog niets solo gemaakt dus ik heb ook geen verwachtingen verder.
Hij kan wel remixen in elk geval.
Wist helemaal niet dat dat van Drake was. Mooi nummer. Die Tamara heeft een stem zegquote:Op woensdag 26 maart 2014 17:11 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Hij had dat Nick Drake-covertje in die mix een tijdje terug, misschien ook wel een beetje dat soort spul erop.
Nee, Modcast van Darkside (gemaakt door Dave alleen).quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:17 schreef Norrage het volgende:
Oh in d mix. Ik dacht dat er een mix was als "Trust" ofzo
Ja, ik weetquote:Op woensdag 26 maart 2014 17:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, Modcast van Darkside (gemaakt door Dave alleen).
www.cobra.be , als je tenminste van Belgische bands houdt.quote:Op woensdag 26 maart 2014 08:42 schreef TheVulture het volgende:
Volgens mij is N00bie groot fan. Ik vind het ook wel tof, het nieuwe nummer heb ik nog niet geluisterd.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:43 schreef Moody het volgende:
Afghan Whigs is no-go hier?
Ik vond het best wel groot nieuws eigenlijk
Ik snap de pi nietquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:55 schreef methodmich het volgende:
Ja, gewoon gejat van Nick Cave! Schandalig!
Mwah, meer een mix van 'dat is toch al heel lang bekend en oud nieuws' en 'Nick Cave heeft het ook weer van iemand anders gepikt', die resulteerde in eenquote:
Tame Impala heeft inderdaad 2 geweldige albums. Ik zal de rest een opzoeken. Dank je!quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:51 schreef Moody het volgende:
[..]
Painted Palms, Allah-Las, Tame Impala, Elephant Stone, dat soort dingen?
Dat wist ik niet hoorquote:Op woensdag 26 maart 2014 20:02 schreef methodmich het volgende:
[..]
Mwah, meer een mix van 'dat is toch al heel lang bekend en oud nieuws' en 'Nick Cave heeft het ook weer van iemand anders gepikt', die resulteerde in een.
Graag gedaan hoorquote:Op woensdag 26 maart 2014 20:02 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Tame Impala heeft inderdaad 2 geweldige albums. Ik zal de rest een opzoeken. Dank je!
Gezien het gemiddelde ben je niet de enigequote:Op woensdag 26 maart 2014 20:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik begin The National's laatste album gewoon zwaar te waarderen_
Hoes had beter gekund, maar het is wel een mooie albumtitel.quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:18 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Zover ben ik ooit al gekomenquote:Op woensdag 26 maart 2014 20:10 schreef Moody het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor
Als je verder graaft in het genre, kom je uiteindelijk uit bij Velvet Underground
Liverpool - Sunderland, dat lijkt me toch wel een aardige pot anders?quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het voetbal is saai.
Iemand muziektips?
Ken ze niet als ik eerlijk ben.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:43 schreef Moody het volgende:
Verantwoordelijk voor een meesterwerkje in de jaren '90:quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:33 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ken ze niet als ik eerlijk ben.
Doet me aan Siamese Dream denken.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:35 schreef Moody het volgende:
[..]
Verantwoordelijk voor een meesterwerkje in de jaren '90:
[ afbeelding ]
Alleen de cover art is al geniaal
http://www.musicmeter.nl/album/198
Van wat ik er van begreep is het vergane glorie, maar ik wil best luisteren als het tof is.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:43 schreef Moody het volgende:
Ware het niet dat de 'A' een gepasseerd station is.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Van wat ik er van begreep is het vergane glorie, maar ik wil best luisteren als het tof is.
Ik ben al bij de C. Maar ik kan terug als het nodig is.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:45 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ware het niet dat de 'A' een gepasseerd station is.
Als je het vergelijkt met de albums uit de jaren '90 is het absoluut vergane gloriequote:Op woensdag 26 maart 2014 21:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Van wat ik er van begreep is het vergane glorie, maar ik wil best luisteren als het tof is.
Fair enough.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Afghan Whigs wel ok.
Geen toppers tho
Nee manquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:53 schreef Moody het volgende:
[..]
Fair enough.
Maar als we alleen De Toppers mochten bespreken, zou het nog vaker over voetbal moeten gaan
Ik vond het nieuwe radiohitje best aardig klinkenquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:54 schreef Moody het volgende:
Waarom geef ik Kaiser Chiefs steeds weer een kans?
Oeioei...dit is weer niet best
Beter of minder dan Afghan Whigs?quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond het nieuwe radiohitje best aardig klinken
Ik vond Never Miss a Beat ook best een leuk liedje.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:58 schreef Moody het volgende:
[..]
Beter of minder dan Afghan Whigs?
Ik vind het echt bagger. Direct van de schijf. Bah
We zijn nog vriendjesquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond Never Miss a Beat ook best een leuk liedje.
Het album was verder als onderzetter te gebruiken. Dat album erna heb ik nooit eens beluisterd.
Ze zitten aan LP5 toch? Misschien was de eerste wel aardig, maar zelfs die vond ik matig. De Whigs zijn dan heel veel beter.
Ik vind Franz Ferdinand dan oneindig veel beter. Die hebben de tand des tijds nog een beetje doorstaan en zijn nooit echt door de ondergrens heen gezakt. Echt geniaal was dat ook nooit, maar wel leuk en live zeker leuk.quote:
Melktand des tijds bedoel je. Franz Ferdinand is amper 10 jaar bezigquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Franz Ferdinand dan oneindig veel beter. Die hebben de tand des tijds nog een beetje doorstaan en zijn nooit echt door de ondergrens heen gezakt. Echt geniaal was dat ook nooit, maar wel leuk en live zeker leuk.
Ja, maar hoeveel van die britpop/postpunkrevivalbandjes zijn er wel niet waarvan je je afvraagt wat ze in godsnaam nog aan het doen zijn? Die hele britpopgolf, waar een topic als dit eigenlijk door is ontstaan... zoveel is na 2, 3 jaar weg. En dan echt niet alleen kleine namen. Het SAS heerst echt enorm bij dit soort bands... en daar komen ze dan nooit meer overheen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:04 schreef Moody het volgende:
[..]
Melktand des tijds bedoel je. Franz Ferdinand is amper 10 jaar bezig
Overkill aan bandjes in deze tijd idd. Arctic Monkeys hebben het overleefd. Franz Ferdinand idd ook.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar hoeveel van die britpop/postpunkrevivalbandjes zijn er wel niet waarvan je je afvraagt wat ze in godsnaam nog aan het doen zijn? Die hele britpopgolf, waar een topic als dit eigenlijk door is ontstaan... zoveel is na 2, 3 jaar weg. En dan echt niet alleen kleine namen. Het SAS heerst echt enorm bij dit soort bands... en daar komen ze dan nooit meer overheen.
Komt omdat hij niet meer gedrukt wordt. Mijn vinyl moest ook besteld worden.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:10 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
dat ik deze serieus heb moeten bestellen omdat ze hem niet hadden
Welke band?quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:10 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
dat ik deze serieus heb moeten bestellen omdat ze hem niet hadden
Klopt.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:10 schreef Moody het volgende:
[..]
Overkill aan bandjes in deze tijd idd. Arctic Monkeys hebben het overleefd. Franz Ferdinand idd ook.
Maar veel van de namen uit de '90 zoals Manic Street Preachers, Bur, Suede, Primal Scream etc. gaan ook nog goed mee toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |