Ja hoor, ben wel weer benieuwd, zeker na die extra infoquote:Op dinsdag 25 maart 2014 08:03 schreef Pat-sounds het volgende:
Kijken er nog mensen uit naar de nieuwe van Eels? Er kwam gisteren weer wat nieuwe info naar buiten klik waar gesproken wordt over 'uncomfortable' en toevoegen van heel veel strijkers, blazers e.d. Ik heb hier zin in!!!
Ik vond de laatste albums niet heel spannend, dus als ze zich wat vernieuwen is dat wat mij betreft een goed teken.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 08:03 schreef Pat-sounds het volgende:
Kijken er nog mensen uit naar de nieuwe van Eels? Er kwam gisteren weer wat nieuwe info naar buiten klik waar gesproken wordt over 'uncomfortable' en toevoegen van heel veel strijkers, blazers e.d. Ik heb hier zin in!!!
Ik ben ook overtuigd.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:47 schreef Norrage het volgende:
Ik ben eruit. School is Cool heeft een meesterwerkje gemaakt. Net als Arcade Fire goes Reflektor, is dit een geslaagde vernieuwing. Wow!
Ja, ik wel. Wonderful, Glorious was niet heel goed maar toch een paar prima nummers.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 08:03 schreef Pat-sounds het volgende:
Dat nummer is wel het echte Arcade Fire nummer van het album. Zeker dat eindequote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ben ook overtuigd.
Your Body And Me, a song by School Is Cool on Spotify.
Dat getik aan het begin is toch geniaal(Gaat ook steeds door)
De nummers die ik zo snel in mijn 2014 toplijst had gezet waren Tryst, Blue Jeans en dat nummer wat ik net noemdequote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:18 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat nummer is wel het echte Arcade Fire nummer van het album. Zeker dat einde
Mijn hoogtepunten zijn toch die tragere nummer. Hollow Hill, Black Dog Painting, Tryst
?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De nummers die ik zo snel in mijn 2014 toplijst had gezet waren Tryst, Blue Jeans en dat nummer wat ik net noemde
Blue Jeans doet me aan een ander nummer denken, weet alleen niet welke
Niet qua titel, maar qua muziekquote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:21 schreef ranja het volgende:
[..]
David Bowie - Blue Jean
Ladytron - Blue Jeans
?
Blur - Blue Jeansquote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:21 schreef ranja het volgende:
[..]
David Bowie - Blue Jean
Ladytron - Blue Jeans
?
Het liedje Incie Cindy is al een tijdje uit. En geheel in stijl met de EP geheel kut.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:07 schreef Tchock het volgende:
De Pixies brengen een nieuw album uit wat klinkt als een TT hier: "Indie Cindy"
edit: Oh, dat wisten jullie gisteren al. Nou ja.
23 jaar toch?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Volgens mij is het dit jaar precies 20 jaar geleden dat Frank Black Francis zijn laatste goeie plaat gemaakt heeft, sowieso.
Nee, zijn 1e solo was mwa, maar Teenager of the Year werd door mij nog behoorlijk puik bevonden.quote:
Oh, ik ben al heel snel afgehaakt bij zijn soloplaten.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nee, zijn 1e solo was mwa, maar Teenager of the Year werd door mij nog behoorlijk puik bevonden.
Trompe le Monde heeft nog wel een hoop leuke nummers hoor, een nummer als Alec Eifel staat zelfs heel hoog in m'n Pixiessonglijstjequote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:44 schreef methodmich het volgende:
Trompe Le Monde vond ik al wat minder, eigenlijk. Ben stiekem best wel benieuwd, maar ergens ook bang dat het tegen zal vallen. Had ik ook bij The Lemonheads destijds.
Surfer Rosa is een prima album. Met vlagen wat t raar naar mijn smaak maar de goede nummers zijn ook echt briljant.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:52 schreef Bosbeetle het volgende:
Pixies ken ik voornamelijk van zo'n best of en die is prima
Ja, wellicht wel. Die past er ook zeker bij. Maar gevoelsmatig vond ik de eerste albums toch beter.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:48 schreef ranja het volgende:
[..]
Trompe le Monde heeft nog wel een hoop leuke nummers hoor, een nummer als Alec Eifel staat zelfs heel hoog in m'n Pixiessonglijstje
Doolittlequote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Surfer Rosa is een prima album. Met vlagen wat t raar naar mijn smaak maar de goede nummers zijn ook echt briljant.
Die vind ik ook ruimschoots de beste. Al zijn Surfer Rosa, Come on Pelgrim en Bossanova ook niet slecht.quote:
Als jij gewoon 's bij de 'B' blijft, waar je nu hoort, dan hebben de grote mensen 't wel over de 'P', ok?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Surfer Rosa is een prima album. Met vlagen wat t raar naar mijn smaak maar de goede nummers zijn ook echt briljant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:03 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Als jij gewoon 's bij de 'B' blijft, waar je nu hoort, dan hebben de grote mensen 't wel over de 'P', ok?Ok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat moet van iTunes. Tenzij ik alles handmatig ga sorteren op achternaam, maar dat is a) heel veel werk en b) heb ik door users hier ingezien praktisch onmogelijk.quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:11 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Zou interessanter zijn als ie 'm onder de 'R' of 'Z' had staan.
Ik ken serieus iemand die uit 'principe' (tot op de dag van vandaag snap ik niet welk principe) de muziek onder de naam van Robert Zimmerman had staan.quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:12 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ik ken serieus iemand die uit 'principe' (tot op de dag van vandaag snap ik niet welk principe) de muziek onder de naam van Robert Zimmerman had staan.
Die heeft zeker Gordon ook onder de H staan.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:12 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ik ken serieus iemand die uit 'principe' (tot op de dag van vandaag snap ik niet welk principe) de muziek onder de naam van Robert Zimmerman had staan.
What the fuck, Gordon heet eigenlijk Cornelis Willem Heuckeroth? My life, all that time, it was a lie.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die heeft zeker Gordon ook onder de H staan.
En Zanger Bob onder Bob Offenberg zekerquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die heeft zeker Gordon ook onder de H staan.
Als ik zo'n naam had zou ik hem ook niet gebruikenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:17 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
What the fuck, Gordon heet eigenlijk Cornelis Willem Heuckeroth? My life, all that time, it was a lie.
Ben je gek? Klinkt juist als een ruige zeevaarder uit de 17e eeuw.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als ik zo'n naam had zou ik hem ook niet gebruiken
Wat dacht je van Stefani Germanottaquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als ik zo'n naam had zou ik hem ook niet gebruiken
Die had inderdaad zo op de boot bij Willem Barentsz kunnen zittenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:19 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ben je gek? Klinkt juist als een ruige zeevaarder uit de 17e eeuw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |