Ik word langzaam geïndoctrineerd.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Johannes is Indie geworden hoorde ik.
Als je één band kent ken je de rest gelukkig ook.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik word langzaam geïndoctrineerd.
Maar 3FM luisteren gaat me te ver.
Je komst in het Indie topic zou gewaardeerd wordenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik word langzaam geïndoctrineerd.
Maar 3FM luisteren gaat me te ver.
Heeft hij wel een beetje gelijk in, sowieso ben ik geen fan van de sporter tot een bepaalde techniek te verplichten. (Zoals ook bij snelwandelen gebeurd).quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:46 schreef Karina het volgende:
AnemaElke keer is er weer een andere zwemslag
Op 3fm ja.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je één band kent ken je de rest gelukkig ook.
Zometeen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je komst in het Indie topic zou gewaardeerd worden
Ach... is soms wel dromerig/lekker, maar verder dan opzetten als prima achtergrond muziek gaat het niet bij mij.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op 3fm ja.
Er is wel meer indie dan fucking britpop.
Maar het is bij zwemmen niet zo dat er elk jaar eentje bijkomt.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Heeft hij wel een beetje gelijk in, sowieso ben ik geen fan van de sporter tot een bepaalde techniek te verplichten. (Zoals ook bij snelwandelen gebeurd).
Nee, klopt. Maar dat zei Anema dacht ik ook niet.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar het is bij zwemmen niet zo dat er elk jaar eentje bijkomt.
Is een goede suggestie.quote:
Tsja ik ben van TSTCI en dat kun je Indie noemen. Al is volgens Kevin Shields britpop een complot van de Britse overheidquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach... is soms wel dromerig/lekker, maar verder dan opzetten als prima achtergrond muziek gaat het niet bij mij.
Ik had het idee dat hij daar wel op doelde, dat er steeds weer 'iets' bij kwam.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, klopt. Maar dat zei Anema dacht ik ook niet.
Indie Britpopquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op 3fm ja.
Er is wel meer indie dan fucking britpop.
Om het jaar kleine vierkamp en grote vierkamp.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |