Varg is een paardenlul.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Varg is heden ten dage wel erg harig.
Altijd geweldig Mathijs die Engels probeert te sprekenquote:
Nee, ik kan me herinneren dat dit altijd zo wasquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Weten jullie nog de tijd dat TVDD niet volledig bestond uit Amerikaanse talkshow humor?
En grappige geitjes.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, ik kan me herinneren dat dit altijd zo was
Toen had je nog kattenfilmpjes
Ja dat weet ik nogquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Weten jullie nog de tijd dat TVDD niet volledig bestond uit Amerikaanse talkshow humor?
Lekker noisepopbandje jaquote:
Ja, toen bestond het nog uit fragmenten uit Man Bijt Hond, VI en de Belgische versie van De Slimste Mensquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is zoiets als een voetbalwedstrijd waarbij de goal niet gefilmd wordt.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:34 schreef Littlerabbit het volgende:
De grap van het laatste filmpje dringt nu pas door mij door.
wat leuk
Gouden tijdenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:34 schreef Rurik het volgende:
[..]
Ja, toen bestond het nog uit fragmenten uit Man Bijt Hond, VI en de Belgische versie van De Slimste Mens
En de Vlaamse Man bijt hond. Good times.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:34 schreef Rurik het volgende:
[..]
Ja, toen bestond het nog uit fragmenten uit Man Bijt Hond, VI en de Belgische versie van De Slimste Mens
Man Bijt Hond was wel echt een fijn programma voor TVDD.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:34 schreef Rurik het volgende:
[..]
Of een optreden van Pieter-Jan Derks waar alle clues uit zouden zijn gekniptquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is zoiets als een voetbalwedstrijd waarbij de goal niet gefilmd wordt.
Halina zit onder die foto.quote:
En Oh oh Cherso. En Britt Dekker.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En de Vlaamse Man bijt hond. Good times.
Ik noteer het in mijn aantekeningenboekje.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is het beste wat Nederland op noisepopgebied te bieden heeft
koekoekquote:
Dat is pas van de laatste jaren.quote:
Ik moet heel eerlijk toegeven dat daar niet veel mis mee is Njos.quote:
Als losse afstand niet interessant inderdaad. Vervangen door een massastart 15kmquote:
Van het WK Afstanden inderdaad, en vervangen door een massastartquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:38 schreef Norrage het volgende:
Maar wk allround weg? Nah. Gewoon 10k en 5k dames weghalen.
dikke tettenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:39 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dit zijn pas jonge vrouwen borsten
[ afbeelding ]
mooie films daar rechtsquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:39 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:38 schreef Rurik het volgende:
Stephen Colbert: "Jillert ...... I'll go for .... Enema?"
Die 10km dames doen ze ook echt zo vaak.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:38 schreef Norrage het volgende:
Maar wk allround weg? Nah. Gewoon 10k en 5k dames weghalen.
Volgens mij is die rechter helemaal niet echt!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:39 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ken die film van Rule34. Dat meisje weet van wanten.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:39 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ok.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:40 schreef Rurik het volgende:
Wat zijn sporters eigenlijk zielig. Ze zijn volledig afhankelijk van anderen die voor hun iets regelen. Ze kunnen niet uit zichzelf gewoon gaan schaatsen en daar voldoening uit halen, nee, we moeten er een heel circus om heen verzinnen.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
JR-style heeft die film een beetje voor mij verpest.
Deze posts hebben met elkaar te maken.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ken die film van Rule34. Dat meisje weet van wanten.
Allround zou zoveel leuker zijn met kleine vierkamp.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van het WK Afstanden inderdaad, en vervangen door een massastart
10km shorttrackquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daarnaast is shorttrack alleen korte afstanden.
Links mogen via DM.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Deze posts hebben met elkaar te maken.
Onwillekeurig ga ik naar het midden kijken en dan snap ik er geen hol meer van.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:40 schreef Karina het volgende:
Vooral dat vallen is wel leuk ja.
Die estafette bij het shorttrack vind ik trouwens nogal chaotisch op zijn zachtst gezegd.
Goh. 3 km is het langste in principe.quote:
Ik heb wel een ander idee: als de 10KM wordt geschaatst een lekker muziekje eronder zetten.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Het idee achter dat filmpje was dat er onder shorttrack een opzwepend muziekje zat en onder het lange afstandschaatsen een heel rustig muziekje
Frozen is een leuke film hoor!quote:
lekker naar een naakte sablikova kijkenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:43 schreef superniger het volgende:
De vrouwen moeten gewoon naakt schaatsen.
Met haar curvesquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
lekker naar een naakte sablikova kijken![]()
![]()
Ik begin de playlistquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb wel een ander idee: als de 10KM wordt geschaatst een lekker muziekje eronder zetten.
Valt het hoofd wel minder op.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
lekker naar een naakte sablikova kijken![]()
![]()
De mannen ook, blote Muldertjesquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:43 schreef superniger het volgende:
Ahquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik begin de playlist
Mayhem - Freezing Moon
Immortal - Grim and Frostbitten Kingdoms
Ik ben voor!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:43 schreef superniger het volgende:
De een is groter geschapen dan de ander.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou en? Geldt voor allemaal toch dan?
Zeker ook over een bandje wat je niet kent he?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mexicanobakker is van slag na een DM van mij.
Je stuurde naaktfoto's?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mexicanobakker is van slag na een DM van mij.
Dan heb je bij de dames hetzelfde probleem: de een heeft grotere tetten dan de ander.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De een is groter geschapen dan de ander.
Olga > Hegequote:
Hoe groot zijn die van jouw?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan heb je bij de dames hetzelfde probleem: de een heeft grotere tetten dan de ander.
Johannes is Indie geworden hoorde ik.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Zeker ook over een bandje wat je niet kent he?
Ik word langzaam geïndoctrineerd.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Johannes is Indie geworden hoorde ik.
Als je één band kent ken je de rest gelukkig ook.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik word langzaam geïndoctrineerd.
Maar 3FM luisteren gaat me te ver.
Je komst in het Indie topic zou gewaardeerd wordenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik word langzaam geïndoctrineerd.
Maar 3FM luisteren gaat me te ver.
Heeft hij wel een beetje gelijk in, sowieso ben ik geen fan van de sporter tot een bepaalde techniek te verplichten. (Zoals ook bij snelwandelen gebeurd).quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:46 schreef Karina het volgende:
AnemaElke keer is er weer een andere zwemslag
Op 3fm ja.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je één band kent ken je de rest gelukkig ook.
Zometeen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je komst in het Indie topic zou gewaardeerd worden
Ach... is soms wel dromerig/lekker, maar verder dan opzetten als prima achtergrond muziek gaat het niet bij mij.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op 3fm ja.
Er is wel meer indie dan fucking britpop.
Maar het is bij zwemmen niet zo dat er elk jaar eentje bijkomt.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Heeft hij wel een beetje gelijk in, sowieso ben ik geen fan van de sporter tot een bepaalde techniek te verplichten. (Zoals ook bij snelwandelen gebeurd).
Nee, klopt. Maar dat zei Anema dacht ik ook niet.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar het is bij zwemmen niet zo dat er elk jaar eentje bijkomt.
Is een goede suggestie.quote:
Tsja ik ben van TSTCI en dat kun je Indie noemen. Al is volgens Kevin Shields britpop een complot van de Britse overheidquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach... is soms wel dromerig/lekker, maar verder dan opzetten als prima achtergrond muziek gaat het niet bij mij.
Ik had het idee dat hij daar wel op doelde, dat er steeds weer 'iets' bij kwam.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, klopt. Maar dat zei Anema dacht ik ook niet.
Indie Britpopquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op 3fm ja.
Er is wel meer indie dan fucking britpop.
Om het jaar kleine vierkamp en grote vierkamp.quote:
Hij was weer eens echt leuk manquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Godver. Ik was dat item zo zat dat ik voor lucky heb weggeklikt.
Huh inderdaad. Nog effe kijken.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.luckymedia.nl/luckytv
Dat is snel
twitter:dwdd twitterde op woensdag 26-03-2014 om 16:52:15Verder @AlexanderNL over de Oculus Rift en @Dijkshoorn dicht http://t.co/WEUuK87ect #DWDD reageer retweet
Topshow.twitter:dwdd twitterde op woensdag 26-03-2014 om 16:49:56Vanavond in #DWDD: Ariane Schluter en Lucia de Berk over De film ‘Lucia de B.’, en Jan Mulder met zijn 5 ergernissen http://t.co/Fo006kr8nG reageer retweet
Ja lijkt wel alsof ze een nieuwe redacteur hebben die alle Amerikaanse talkshows bekijkt elke avond.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nintendo had toch ook zoiets?quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:24 schreef DrDentz het volgende:
Had je in de 90s al joh, van Tiger.
[ afbeelding ]
Veronica.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vanavond is het voetbal op SBS/Veronica toch?
Haten op Jangodquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
JAA DE ERGERNISSEN VAN JAN
keiharde flopshow
sylvana is geen ras, sylvana isquote:
\oquote:
Ik blijf het een ******band vindenquote:
Leuk, ik ga Spangas kijken.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:56 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:dwdd twitterde op woensdag 26-03-2014 om 16:52:15Verder @AlexanderNL over de Oculus Rift en @Dijkshoorn dicht http://t.co/WEUuK87ect #DWDD reageer retweet
Topshow.twitter:dwdd twitterde op woensdag 26-03-2014 om 16:49:56Vanavond in #DWDD: Ariane Schluter en Lucia de Berk over De film ‘Lucia de B.’, en Jan Mulder met zijn 5 ergernissen http://t.co/Fo006kr8nG reageer retweet
xDquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:03 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk wel, maar zonder geluid.
Graag regelmatig samenvatten wat er gezegd wordt graag.
Sylvana wist haar tekst niet meer.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:03 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk wel, maar zonder geluid.
Graag regelmatig samenvatten wat er gezegd wordt graag.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:05 schreef GGMM het volgende:
Als DWDD neerstort hebben ze in ieder geval een zwarte doos.
quote:
xDquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:05 schreef GGMM het volgende:
Als DWDD neerstort hebben ze in ieder geval een zwarte doos.
Die zijn sowieso niet goed wijs.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:07 schreef superniger het volgende:
Leuk ook voor de mensen die via kickstarter geld hebben gegeven
quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:08 schreef UncleDolan het volgende:
Leuk als je dit gefinancierd hebt via kikestarter...
Je bent zelf vet.quote:
En compatible met de nieuwe pandoraquote:
Only in americaquote:
quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:10 schreef OProg het volgende:
Kregen ze een filmpje van Sylvana op dat ding te zien.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:12 schreef hpeopjes het volgende:
Wat een linkse treurnis weer. Heel de wereld die ertoe doet weet allang wat dit apparaat is en wat je ermee kunt. Komt spuit 11 ook nog ff populair doen. Man man man wat heb ik toch een hekel aan die Van Nieuwkerk en z'n volgelingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |